Коментари - Вълчев предлага 113 да са новите иновативни училища за учебната 2019/2020 година | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Иновативното е че седмокласник не може да си пише имената,а пък развиваме някакви теории

БОЙКО нали искаш да върнеш Българите от ЧУЖБИНА - уволни го този: 1. Оставка на Вълчев, 2. Премахвне на задължителена матура по Български, ако детето е учило в чужбина, и замяната и с глобален език "Английски. - 2 милиона Българи са в ЧУЖБИНА и те СА ОБРЕЧЕНИ на ИЗГНАНИЕ ОТ ВЪЛЧЕВ да не се върнат заради МАТУРИТЕ ПО БЪЛГАРСКИ!!!!

От това многословно изложение, от което ме заболя главата и не прочетох до край,разбрах,че в близките години ще достигнем нивото на престижен английски колеж.И като ми стана едно драго....

Интересно е да видим дали иновативните училища ще могат да стигнат нивото на обикновените от преди 30 години. Защото новото поколение нищо не знае.

Качествените училища са малко. В общия случяй това са места за отглеждане на малограмотни гаменчета, скарани с правопис и математека. за съжаление те осигуряват кадри за университетите, които са също твърде много 53 и никой не смее да закрие две трети от тия инкубатори на некадърни икономисти, инженери и медици и главно на печатници на дипломи. Скоро няма да има кой и да ги учи на нещо, защото старите кадри ще се пенсионират, младите преподаватели са също много слаби като подготовка. И тогава дяволският кръг ще бъде напълно затворен, а опорочаването на образованието напълно завършжено.

Напълно подкрепям, не на обикновените, а на най-слабите от някогашните обикновени.

от дългото и неясно обяснения не разбрах нищо...Най-вероятно, там няма да се учи правопис и граматика...ще се набляга на "емоционалния интелект"...И изобщо-настигаме американците...У нас...в училищата вече не се изучават целите произведения, а само ГЛАВИ от тях...Има и "Под игото" в съкратен вариант...Както зад океана-книга-"НАЙ-ХУБАВОТО ОТ ХАМЛЕТ"...

Поредната иновативна иновация за иновиране на неиновативното на иновативния "министър"...

И защо министърът на образованието не използва българския еквивалент на думата "ИНОВАТИВЕН" ???

Иновативни “проекти”, с които ше се кандидатства(!) за емоционални резултати. А “участващите” в училищния живот (?) ше допринасят за развитието на педагогическия персонал. Т.е. тия плитко-умни чиновници пак са преписали некфа креативна фантасмагория за “средата” от чужбина. “Училището” не само ограбва Времето на децата, но и нещо повече! Обучаваите ги в частни кръжоци, щото от тези проекто-писачи спасение нема!

Разбрахме, новите иновативни училища са новост.

Внучка ми е учи в елитна столична гимназия. Аз съм на 67 години и си спомням повече от ученото в гимназията, отколкото тя от първия срок! Ето на това викам иновативно образование!

Най-слабите най-лесно се мачкат. Мачкайте учениците още. Иновирайте ги. Безброй учебници издайте. Накрая ще имате още повече неграмотни и безработни.

С много вносни думи не е казано нищо съществено. Г-н Вълчев, България имаше много добра образователна система, преди плеяда партийни кадри след 10,11,1989г. да се бяха втурнали да го променят. Нищо хубаво не направихте. няма и да направите.

А също и на "мониторинг"?

"Иновативните училища разработват... по нов начин учебно съдържание, учебни програми и учебни планове." " Предложеният проект не води до въздействие върху държавния бюджет, тъй като включването на институции в Списъка на иновативните училища в България не изисква допълнителен финансов ресурс. Училищата, които ще бъдат определени за иновативни, се финансират по общия ред в рамките на предвидените от държавния бюджет средства по функцията "Образование" за 2019 г., съобщава министър Вълчев." Да-да, ще продължи гаврата с българските класици. "Америка за България" наляла над 100 млн. долара в българското образование!!! А зрелостниците всяка година ще подобряват антирекорда на резултатите от матурите... Тестът на седмокласниците по БЕЛ е написан за олигофрени... И ще отчитаме "резултати"...

Г-н Вълчев, Ще се опитам да се изразя положително и на европейски-купешки език. Вие и Вашият екип имате огромно осъствие на капацитет за интрудуциране на каквито и да е нововъведения. Между другото, самите нововъведения са нищо, дори и в сравнение с най-малките усилия, правени в миналото от Паисий, Васил Априлов, Петър Берон и много други.

Отново с многословие и купешки думи, Министърът се мъчи да убеди простосмъртните българи, че в българското образование всичко е наред. Защо не говорите, Министър Вълчев, за големите проекти, за големите пари, които отпуснахте за съживяване, за обновяване и за играждане на НОВИ ПРОФЕСИОНАЛНИ УЧИЛИЩА, КОИТО ДА ПРОИЗВЕЖДАТ ВИСОКОКВАЛИФИЦИРАНИ МЛАДИ КАДРИ ЗА НАШАТА ИКОНОМИКА? КАЖЕТЕ НЕЩО ЗА ТЕЗИ ВАШИ ПРОЕКТИ. НЕ МЪЛЧЕТЕ.

Образовал се е до степен да забрави български. Сигурно и неговото "вишо образувание" е иновативно.

Иновацията е децата да станат по прости и лесни за употреба след навършване на 18 години.... Пича с вносните думички дали си е направил няколко къщи за гости вече?

Най - иновативно ще е да се закрие МОН, а училищата да се управляват от Възрожденци по дух ! Вън търговците от Храма !

България продължава да изостава в сравнение с Европейския съюз (ЕС) по иновации, става ясно от сравнителен доклад на Европейската комисия (ЕК) за иновациите, разпространен от пресслужбата на ЕК. Данните показват, че ЕС като цяло подобрява равнището си на иновации за четвърта поредна година. За първи път Европа изпреварва в това отношение Съединените щати. Същевременно ЕС изостава все повече спрямо Япония и Южна Корея, докато Китай наваксва своето изоставане много бързо. България също подобрява постиженията си в иновационната сфера, но това не е достатъчно, за да я тласне в групата на иновационните пионери. Страната ни си остава сред държавите, квалифицирани като скромни иноватори и то благодарение на Югозападния и Южния централен район. Северна и Източна България са на опашката на фона на минималните разходи за научни изследвания, вътрешни иновации, патенти и т.н. Разходите за научни изследвания и иновации продължават да са ниски на ниво държава, не само в посочените региони, подчертават от ЕК. Влияние на иновативните предприятия Позициите на България в ЕС по отношение на иновациите се подобряват благодарение на бързо растящите предприятия от технологичния сектор. Като дял от икономиката и заетостта, обаче, тези предприятия имат относително по-слабо влияние в сравнение с ЕС. Например: делът на заетостта в производствения сектор в България е почти 20%, докато в ЕС е 15,5%. Заетостта във високотехнологични производствени предприятия от общата производствена заетост в България, обаче, е под 20%, а в ЕС достига средно почти 38%. Подобна е и ситуацията в сектора на услугите, където заетостта в индустриите, базирани на знанието, е малко под 28% от общата заетост в сектора в България и 35% средно в ЕС. По-слаба е и предприемаческата активност у нас, което може да се обясни и с все още налични спънки за започване на бизнес. От 100 точки по този показател ЕК ни дава 71,4 при средно за ЕС 77. Продължава да намалява и населението на страната – средно с 0,7% годишно, спрямо 0,2% ръст средно за ЕС.

Аз пък предлагам да се върнем към възрожденската система, като заменим "само" плочите с калеми с компютри.

Историческо дъно и на матурите по английски език със световен анти-рекорд Сривът е от 79,8 на 61,8 точки, чакат се сериозни оставки заради потвърдените констатации за катастрофа в БГ обрзованието от последния доклад на Еврокомисията Острите критики на Еврокомисията към Министерството на образованието на България, че автоматичното вдигане на учителски заплати без да е обвързано с по-високи изисквания за резултати, е вредно, намериха доказателство и в матурите по английски език. Те показват историческо дъно. България отново се утвърждава като страната с най-много неграмотни ученици в Евросъюза, което вече затвърдихме и с най-ниските в историята резултати на матурата по български език и литература, за които писахме вчера. Сривът е с чутовните 25%, като средната оценка на тестовете пада от 79, 8 точки на 61, 8 точки само за година. Това е и световен анти-рекорд! Както коментира в. Сега, английският език, който досега се водеше за един от най-успешните предмети за втора матура – следователно, по който се преподава прилично у нас, тотално отстъпва позиции. Докато си говорим за суперкомпютри, дигитализация и глобализация – всичките на вече универсалния английски език. Въпреки щедрите инвестиции в материалната база на езиковите гимназии, те показват по-лоши резултати от елитните математически, които са със съвършено различен профил и не са хуманитарни. Водещ е частният Американски колеж. Според МОН, цитирано от Сега, ВИНОВНИ БИЛИ ДЕЦАТА, КОИТО ТРЯБВАЛО ДА ИЗБЕРАТ ДРУГ ПРЕДМЕТ ЗА ВТОРА МАТУРА, А НАДЦЕНИЛИ ЗНАНИЯТА СИ. „Експертите” не коментират очевидната грешка, която те са направили в теста във въпрос 24, където зададеният за верен отговор е грешен. Обаче МОН си държи на малоумието.

По принцип министрите на образованието от 35 години насам са неумолимо тъпи, но настоящия гербаджийски бисер удари тъпомера. С нелепите реформи , които се провеждат постоянно осакатиха поколения млади хора, които са толкова необразовани и безпомощни , че могат само да си робвичкат из мобитата и да пишат с букет от правописни грешки из фейса. Майната им на всички иновативни глупасти, да се върне образователната система от преди демократизацията на България...

Дай-дай само дай от бюджета на амбициозните родители да пълната касичката на "иновативните" учители.Знаете колко е таксата в частните гимназии.Побъркахте децата .не може на 14г. детето да страда от ....нзнм. си кво защото баща му е болен мозак и е решил да става ТОП Меринджей.

Тоя май не е проумял че резултатите тази година са по зле от миналата на матурите което говори единствено за заницено ограмотяване на учениците ами седнал ''иновативни'' училища да говори...

Резултатите удариха историческо дъно откакто съществуват матурите.

45 пъти употребено в статията - иновативни, иновации. накрая - само говорене....

се пише с "Ъ"...не с "А"...Говорим за училищна подготовка...

какви изследвания...НЕГРАМОТНОСТТА Е ПОГОЛОВНА... Примерите са пред очите ни...Намерете ЕДИН КОМЕНТАР без правописна или граматическа грешка в една страница тук...Ами то учителите също са на това ниво...Децата не са виновни...Нямат свестни учители, родителите им също неграмотни, журналисти, политици...Какво да говорим... Всичко се е юрнало по надолнището...