В София има повече автомобили от средното за големите градове в ЕС

Степента на моторизация е скочила с над 660 коли на 1000 души, което е ръст с почти 30%

Обратно в новината

Коментари - В София има повече автомобили от средното за големите градове в ЕС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Барутници на 20 години. То половината не са коли като цяло.

Така ще е още доста време, докато всички нещастници от село се нарадвате на бричките на по 20+ години ...

Пак ги бихме европейците, хак да им е! Ами като се знае, че повечето ламарини с двигател и колела от ЕС са в България , не е ясно дали да се радваме?

Столицата е потънала в мръсотия, дупки по улиците, липса на полиция, която да следи за нарушения, пълно със сселяндури продали нивите и закупили нови автомобили и жилища с големи претенции ... презастрояване ...

Докато всеки може да паркира където му падне ще е така - на първо място брой коли и на последно по възраст на автопарка. Не е нормално през 2021 в Европейска столица да продължава да можеш да паркираш в градинки, по тротоари и на пътното платно без никакви санкции. Ситуацията в София ще се оправи единствено когато целият град стане платена зона за паркиране и се налагат сериозни глоби за неправилно паркиране. Но кой ли ще посмее да наруши рахата на Ганьо?!?

Анализ на общинското предприятие "Софияплан е да ликвидира населението -няма население -няма коли няма замърсявания -няма печки.

И пълно със сселски дебелаци...плачат за винкел !!№

Те да можеха от нивите да си купят апартаменти :Д По-скоро са усвоени по селата ЕС пари ...

когато задължите цялата общинска администрация на София да ползва градски транспорт и започнете да анализирате ситуацията във всяка точка на града може би ще се сетите какъв е проблема и, не знам, възможно е пък и да предложите някакво адекватно решение... но докато се возите на топло в платени от нас автомобили нещата все повече ще се влошават.

Ти да не караш нова кола иди тогава в Германия там е по хубаво.

Слагаш непосилен данък за коли на 15+ години и задължително регистриране по местоживеене и проблема се решава :Д

За да се спре това безсмислно купуване на евтини стри автомобили спешно трябва да се въведе плащане за паркиране не само в синя и зелена зона , а навсякъде на ториторията на София.Спешнооо!

Докато масово от Люлин се придвижват до Млдост с коли, при положение че има метро, няма да има оправия. Има ли метро, целият квартал трябва да е зелена зона и или си плащаш да си паркираш колата (а не да я спираш където ти падне) или се придвижваш с метрото

да се разбира има повече от средното за големите градове в ес стари таралясници внсесени в софето

коли??? ХАХАХА 30-35 годишните таралясници от западна европа се смятали у нас за коли.... хахаха булгар булгар е най , ама най тъпото дивотно на балканите и не само

Ти, безработният, на кой си платил автомобила? Много ми е интересно да разбера. Такива като теб най-реват, а когато станат на висок пост се самозабравят...Типичен Ганьовец....

МВР освен да се изпърди и да ИЗСЕРЕ дюнера в градинката друго не върши. Половината трошки няма да минат нито един фирмен сервиз а и не са и виждали такъв. Не е ясно как са в движение тез барутници. Затова летят по пътищата като самолети а МВР крие причината - липса дори на елементарна поддръжка и ремонти с незнайно какви части в крими сервизи.

Денонощно платено паркиране до оковръстното. Зверски контрол при издаване на стикери по местоживеене и още по зверски-контрол и санкции за неправилни паркирания! И зоните на двойна и тройна цена и за годишен стикер по местоживеене, и за почасово паркиране, спрямо сегашните. За втори и трети автомобил на един собственик или на един адрес - петорна цена на стикера по местоживеене. Всичко останало е просташки популизъм!

Поща го за н-ти път....кога ще се забрани вноса на коли над 5 години?

И на луната ли ще паркираме бре! С увеличаване на платените зони какво ще се получи? Автомобили ще си стоят пред жилищата по местодомуване, защото както аз няма да мога да паркирам някъде така и онзи който си е платил и осигурил паркомясто пред жилището си няма да може да паркира пред моето жилище безнаказано !

Това са колите на бедните ревящи като заклани по телевизиите, че умират от бедност. Остави това но има коли за над 250 000 лева и някой от каращите ги също ще кажат че са бедни. Мръсен, лъжлив народ.....

И ти като паркираш пред нас после няма да си познаеш автомобила тарикат с тарикат...това не е решение .

Няма оправия... Единствено изравняване и всичко нановп по ред и закон!

Хърватия субсидира гражданите си да купуват нови автомобили в рамките на 45%. Това да пишеш само статии при ясно полоение си е драскаческа история. Фъндъкова обеща, че автомобилите които се обордват с газови уредби ще имат намалени данци. Къде е решението ?

Бойкооо, и от къв зор трябва 1/3 от българското население да живее в София? Какво направихте по въпроса герберите 12 години? НИЩООО!

Достъпен регистър по рег номер да видиш автомобила дали е регистрриран в зони и като паркира пред нас го бомбиш .

Самокосвската крадлива слива вдигна данъците , щото така щял да бъде по-чист въздуха.Естествено само герберите и то не всички повярваха на тази глупост.Единствение е фект е че тя и шайката на тиквата сега могат да крадат още повече, и да серат ремонит,на ремонти,на ремонит и да пълнят шкафчета

Прав си. Че какава е разликта между центъра и Младост да речем Все същата гъчканица от коли Кола връз кола

Един хазартно зависим дъртак, по съвместителство - цар беше казал едно вярно нещо, а то е, че докато не си смените чипа, ганьовци, селяци, малограмотни роби, пенсионери убити, нищо няма да се промени.

И защо пътуващите с градския транспорт в София намаляват? Във Виена билета за градския транспорт е 1 евро при 3 000 евро заплата. А колко билета може да се купят с една заплата в София. Градския транспорт в София е 3-4 пъти по скъп от Виена.

Селяндурина първо се засажда на всяка цена в столицата, прецаква доста хора за да се установи на работа, следва айфон, джип и оръжие ...кърле бре !

От тях поне 25% не могат да минат инспекция и замърсяват. Но за ганьовците това е нормално.

И затова се разбираме

Отделно в огромна част от Австрия - хората изкарват 2-3 хиляди евра чисто ... В България - 10% от хората в София - в провинцията - само тариактите и джамбазите

Дай ти решение?

Казваш Ганьо бил виновен, а не Бойко Методиев Борисов.

От началото на пандемията живея на село. И не смятам да се връщам в София. Отдавна София е България. Това не е столица на европейска държава. Това е цялата държава. Причината е повече от ясна. Икономически спад, липса на производство, което да създаде условия за нормално живеене извън София. От друга страна, тази тенденция няма да се промени. Все повече хора ще идват за да работят в търговия и услуги, така, че ако ви е възможно се разкарайте от тази дупка. Бях забравил какво означава да се наспиш на тишина и чист въздух последните няколко години, ползвах няколко устройства за почистване на въздуха докато бях в София. Така че който иска да се трови да седи там.

С този "точен, надежден и чист" градски транспорт какво очакват? А и манталитета на българина и по не-белите ползващи и не-плащащи подпомагат такива решения...

Демек по времето на Бойко и ГЕРБ българите са забогатяли толкова,че могат да си позволят да си купят кола!! Абе с две думи казествен раследващ журнализъм отвсякъде.Браво!!! Мутри вън.А и на вас ви трябва рестарт в бранша журналисти.Стига сте писали глупости,никой не ви вярва вече.

половината коли на България са регистрирани в София защото са на лизинг...това на значи, че се търкалят в София...аман от стъкмистики

И аз се чудя как идват на работа с лично МПС и го паркират на паркинга! Като им плащам към охранителната фирма минимална работна заплата на калпак. И това в неработещо предприятие. Сигурно крадът? А? Вие как мислите? Дали да не им тегля една утка майна и да ги дам на прокурор?

Егати глупавото изказване. Какво, защото някой е спрял пред нас трябва да ми гръмнеш колата? Или някой те е дошъл на гости и аз да ти избомбя таратайката? Пишман мислещ...

транспорт няма, но пък има дублиращ метрото. Та затова е тъй..

Улицата да не твоя бе, тъпунгер беден!

Как няма да има, като е пълно със селяни!!

Ако си сложил две масички а тротоара пред някое кафе плащаш тротоарно право. А ако си трапосаш колата до тротояра и там стои с години не плащащ нищ. Ами ти трайно си окупирал обществено място.

Ами фандъка за напраи билета 3лв и да асфалтира още неколко трамвайни линии за да стане въздуха съвсем видимо чист. А ганьо си е ганьо

Това за броя на автомобилите в София е лъжа, разбира се. Първо автомобилите не са толкова, колкото ги изкарват. Като брой на автомобилите сумират автомобилите от всички градове и села на територията на Столична община плюс София област, а за брой на жителите взимат само град София. Второ, в другите държави статистиката е само за личните леки автомобили, а за София са всички регистрирани автомобили - леки, товарни, специални, автобуси и влекачи без значение дали са лични, служебни, на частни фирми или на държавни структури. Истината е, че в София личните леки коли са 2-3 пъти по-малко на човек от населението в сравнение с големите градове в Европа.

Верно си много тъпо семе.

в София градски транспорт в много квартали просто няма. Там няма алтернатива на автомобилите.