Коментари - Уволняват пияния кантонер за катастрофата с 3-ма ранени на ж.п прелез | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аззз

абе вие на луди ли ни правите, все едно никой не знае тия как къркат.. и то не само в БДЖ а навсякъде в дръжавните учреждения, че сега са го хванали, е защото е станало нещо иначе никой нямаше от нас да разбере, я питайте началника му колко пъти е идвал пиян.. смотанта държава..

Охраняеми прелези, ръчно спускане на бариери ... в кой век живеем? Гледам будката - та това нещо е ново, дори и климатик са сложили ... и струва повече от системата за управление на бариерите. А като добавим и заплатите на поне три пияндета, които се редуват да вдигат и свалят бариерите, не знам как ще му излезе края!

Не е само за уволнение, а и за наказание .

справедливост: единия в интензивното с черепно-мозъчна травма, причинителят ще си пие на спокойствие в уютна домашна обстановка... в България е тъй.

Пияно добиче-средна извадка за народонаселението в територията ни!Добре че само кола е пострадала ,а не пълен автобус.Никога не съм вярвал на дисциплината българска и на всеки прелез намалявам,оглеждам се с готовност за спирачка или пълна газ.

Еееее, как само уволнен? Не трябва ли съд и яка присъда? И граждански иск от пострадалите, адвокати има!

Никакво наказание, все пак се е опитал да разреди циганската популация!

Луда работа, думи нямам! Алкохол дрога наркотици, хероин хашиш трева цигари, пак алкохол, бира спирт! дааа спирт! в големи и малки бутилки, ракиджийници, навсякъде навсякъде драги читатели по нашата земя хубава! И познайте още какво! ТОТО господа! Тото , хазарт с други думи. После защо сме били зомбита защо сме се блъскали по прелези огради дървета дувари и къде кой в какво свари!

Производителите на спирт ракия вино бира да се замислят! Само 1,8 промила! Това е просто нищо! Този човек или е трезвеник, или не е добре със здравето.

Автоматичната система ще бъде "набрана" за нула време и предадена на вторични. А пияндето няма кой да го открадне.

не , не мисля така! Като е видял каква кола идва с какво нещо в нея, отщяло му се е да пуска прелеза ...

Спри, огледай се, ослушай се... Що са без имена? Вероятно, от електората на Боже.

Аве каквио хора сте ,ве! Някой да ви бута да пресичате прелези, а! Я кажете! Да ви кара насила някой да пресичате прелези! Заобикаляйте ги, толкова ли е трудно да се досетите!

Е сега най-после ша се нАпия, като ората!

А затвор няма ли да има. Или ще чакаме за по-голяма трагедия.

Че е виновен няма спор. Чудя се как шофьорът не е видял цял влак.

Като му се пие си намира работа съвместима с пиенето. Шоферлък (вкл. ватман и машинист), високо строителство, работа на каса (работа с пари), кантонерство и др. обективно не са съвместими.

Целият прелез: бариерата и бараката са подарък от КЦМ на нещастната държавичка. Има надпис, даже. Убеден съм, че комбината е платил и за автоматизация, но парите са заминали в някой алчен търбух. Редно е да се назове кой е и да лежи за предумишлено убийство.

русофил!

Голяма новина...нямя що,едва ли някой е очаквал да го повишат!

А орден “Стара планина” кога?

В бедеже са устроени няколко хиляди такева малоумника, чиято работа е да пускат и вдигат бариера веднъж седмично. Работа, която може да се върши и от реле. Ама синдикатите пазят от уволнение такива примитиви, а и Партията ГРОБ-ДПС няма интерес от съкращения, щото ще загубят електорална маса.

толкова ли трудно да имат нормална система за оповестяване? Ами ако му прилуше на кантонера пак ли ще предположат че барерата е надежно спусната . нали затова имат 10 минути преди да мине влака , да реагират в случай че не получат потвръждение и влака да получи червен семафор преди да мачка коли на прелеза.

машиниста на влака е длъжен да кара със скорост съобразена с пътните условия . няма значение колко е ограничението ако не вижда добре ..намаля и внимава за пешеходци .

ех тези тротинетки. голям проблем са.

не.. забрави, че е от БСП, а ако случайно се окаже член ан ГРОБ, то е станал преди 1 седмица и те още го проучват..и освен това са били заблудени от него

А тия геи и манафи за чий к са тръгнали да бързат, влакове, коли, това онова. Я седи кротко, успокой се, пий една гроздова и гледай мача

Оф и коментарите са уникални. Върховно малоумни. След като не разбирате от движение на влакове и безопасност много моля не правете коментари. Излагате се като зам.прокурора

Мчи баш кантонера пуска там бариерата и не само там. Отдавна е намален личният състав и всеки изпълнява няколко длъжности.

И на пешеходните пътеки да спира трябва дааа

Карам влака Кардам - Велинград вече 26 години и ме е страх всеки път, като минавам през Асеновградскрия прелез, защото кантонера редовно изглежда пиян. Добре, че го уловиха най-накрая.

По горе пише че сефте е пил :) няма други провинения.... просто е станал на 60г и от вчера е започнал...

За такава мърлява работа и пиян персонал, трябва да махнат и Вардев и шефа на безопасността и Папукчията!!!!

Ами много просто - не е гледал, което между другото все по често се случва по нашите пътища. Затова и с фарове караме при слънце и 30 градусова жега...

Е като го уволните, вместо да си пие у кантоно, ша си пие у дома или у кръчмата. Такава съзнателна немърливост, с друго освен с работен лагер и къртовски труд не се наказва. Докато не се изкорени това влечение на българина към чашката, нещата няма да се оправят. Интересно ми е, дали ако трябва да копа на собствената си нива, от което му зависи прехраната, ще си пие така. Всичките псевдо пазачи, кантонери и прочие кибици до един са пияндета...

Директно в панделата-не само уволнение !

Сульо,какво точно трябва да разбирам от влакове ? А от кантонери трябва ли да рабирам ?

Този, че е за затвора, ясно. Това, че е изтеглил късата клечка от всички, които като него спазват трудовата дисциплина, също. Но имам два въпроса. Защо бариерата не е автоматична? Защо кантонът е построен така, че идващите, за които остава от ляво, нямат никаква видимост в тази посока? На първия си отговарям така - осигуряваме работни места на мързеливи некадърници, които иначе са "добри момчета", тъкмо държим безработицата ниска. Вторият е следствие на основополагащ принцип на българските меринджеи: Хайде сега, да седнем да мислим и за такива "глупости".

И да дава предимство на стоящия отдясно.

Ето какво е записано в правилника: Глава седемнадесета. ПРЕМИНАВАНЕ ПРЕЗ ЖЕЛЕЗОПЪТЕН ПРЕЛЕЗ Чл. 106. При приближаване към железопътен прелез участниците в движението са длъжни да се движат с повишено внимание, а водачите на пътни превозни средства - и с такава скорост, която да им позволи при необходимост да спрат пред прелеза. Чл. 107. При преминаване през железопътен прелез участниците в движението се ръководят от указанията на прелезопазача, от положението на бариерите, от светлинната и звуковата сигнализация и от пътните знаци. Чл. 108. Водачът не трябва да предприема пресичане на релсовия път, ако не е предварително убеден, че няма да се наложи спиране върху релсите или на разстояние, по-малко от 2 м от тях, поради техническите особености на превозното средство, условията на движение или други предвидими причини. Чл. 109. Спирането на пътните превозни средства пред железопътен прелез е задължително при: 1. липса на бариери и на съоръжения за подаване на звукова и светлинна сигнализация; 2. спуснати, започнали да се спускат или да се вдигат бариери; 3. мигаща червена светлина на светофара и/или включена звукова сигнализация независимо от положението на бариерите; 4. вдигнати бариери и липса на сигнал на светофара и на звуковата сигнализация, ако към прелеза приближава релсово превозно средство. Чл. 111. Преди да потегли за пресичане на релсовия път, водачът е длъжен отново да се убеди, че към прелеза не се приближава релсово превозно средство.