Проучване: Къса се връзката родители - учители

81 процента от родителите, участвали в национално проучване, заявяват, че са доволни от влиянието на училището върху тяхното дете

Обратно в новината

Коментари - Проучване: Къса се връзката родители - учители | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Връзката много отдавна е скъсана , затова и : --Всеки 2-ри в Бг е неграмотен ! Кога е било това в България , с простаци държава не се строи !?

Всеки втори в България е обречен по рождение да бъде неграмотен - природа! Това е към днешна дата, но тенденцията е това съотношение да се влошава ... експоненцилно!

А искат ли да им вършим работата на учителите, а те само да си ходят да си покажат тоалетите?

Връзката е доста по-дълга ,....ПРЕЗИДЕНТ, МИНИСТЪР , МИНИСТЕРСТВО , ДИРЕКТОРИ, УЧИТЕЛИ , РОДИТЕЛИ , ПОЛИЦИЯ ! Достатъчно е само едно от изброените да не работи , и резултат няма , а на практика , нито едно не работи , затова всеки 2-ри е и неграмотен . Да не говорим за Бг-медии , които СПОМОГНАХА за тези резултати , с медийното възпитание , на цинизъм , липса на ценности , извисяване на пошлото , насилие садизъм , предателство , преобладават показването и разказите за бандити , за престъпният свят ,за мутрите и проститутките , ... или казано , ЗАМЕНЯНЕ НА ЧОВЕШКИТЕ ЦЕННОСТИ С ФАЛШИВИ , НИСКИТЕ СТРАСТИ СА ИЗДИГНАТИ В КУЛТ ...

А учителите ли да свършат твоята работа от 0 до 7 години? Като им дадеш на учителите един селски дебил с недоразвит мозък на 7 години и никакви трудови умствени навици, а само висене на PC/таблет, те какво да направят? Ти къде си бил 7 години?

Да, има родители, които не проявяват интерес, но съществува и другата страна на медала. На родителите, които проявяват жив интерес, не се гледа с добро око в повечето училища. Преподавателите и особено директорите изпитват едва прикрито напрежение от тази порода. Възложени са им прекалено много административни отговорности, а кога са учители... В момента тече едно препускане по материала, особено след 5 клас, няма достатъчно часове за упражнения, родителите трябва да допреподават вкъщи, децата не успяват да почиват, всички са изнервени и естествено, резултатите са умопомрачителни! Най-лошото е че децата губят интерес, а учителите са безпомощни. Родителите да работят по 10 часа или да мъчат домашни до 9-10 часа вечер? Някои кадри в МОН и т.н. не са влизали в един учебен час дори и се чудят каква главоблъсканица да сътворят. Мисля, че трабва да се създаде специален закон, чрез който да се забранява на хора, които не са работили с деца поне 3 години, да творят "велики" идеи за образованието.

Много точен коментар. Не случайно е и онази приказка за първите седем години, т.е. времето, когато детето се възпитава преимуществено вкъщи и попива от мама и тати. Училището надгражда, но върху калпава основа не може да се изгради стабилна постройка.

А какво общо имат политиците с това, че ти не си дала някаква основа на твоето дете в периода 0-7 години? Нали се сещате за приказката за първите 7 години, КОИТО се изграждат в домашни условия от мама и тати, НЕ ОТ учителя!!!

от родителите,нито от учителите. Прекалено умни са и се възползват да интриганстват срещу учителите,а родителите са изнервени и избират лесния път....учителите са виновни и отрочето се подхилва.

Как не ги е срам. Детето ми е в 7 клас и се наложи да се запозная доста по-подробно отколкото ми се искаше с учебния материал. Образованието е съсипано. Учителите влизат в час, за да отбият номера. По математика се оказа, че за цял час решават 1 (една) ! задача. И това- винаги. Убедих се напълно, че целта е да "произвеждат" дебили и неграмотници. Както и да се захранва паралелната, платена система на "частни" уроци. Хич не искам да ги виждам вече и да ги чувам.

Учителите идват в училище единствено за да си изпеят материала, да се оплачат от ниските си заплати и след последния за часовете им звънец дори и най-върлия гамен не може ги надбяга към спирката на автобуса. Ако имат интерес към някой от учениците, то той се състои най-вече в това кой може да им свърши нещо от техните задължения и евентуално кой да им "измие очите" на някое състезание или олимпиада. От там нататъка всички останали дебили - да се развиват както си щат. Респективно на това отношение родителите отговарят с обидни думи или в най-добрия случай - с пълно пренебрежение. Каква връзка видяхте тука и къде ли е била тя, та да се къса сега?

С една от учителките на сина ми разстоянието понякога дори става отрицателно...

Днеска с една, утре със всички. И дори факта, че учителското съсловие видимо застарява, няма да ги спаси! Време е да пожънем богатата реколта от дебили и олигофрени, които вече над 25 години въдим! И никой не е невинен!

(особено според по-възрастните му съвременници), но слава Богу още не е стигнал, и никога няма да стигне :)

Учителите за всичко са виновни ? А това че не е възпитано и обучено у дама на елементарни навици и грамотност ?

че не са виновни само те. То такова чудо дето ни е до главата не може да се създаде само от учителите, всички имат пръст в тая чудна работа!

"..негласния разказ за престижни и не толкова престижни училища..." Това чудо на българския език Адемов ли го сътвори, тези от Тренд ли или пословично грамотните редактори на Дир. Е, от къде, питам аз, учениците да почерпят светъл пример на добър литературен български език. От Биг Брадър може би?

Връзка отдавна липсва, че сега тепърва да установяват че се късала! Учителите рипат дружно да се защитават един друг на принципа "гарван гарвану око не вади" и хвърлят цялата вина върху родителя- понеже родителят възпитавал, пък учителят бил преподавател, но не и, забележете- възпитател. Добре, не възпитават, щото не били възпитатели. Ами да преподават тогава- но и това не се случва. Моя работа ли е вкъщи да преподавам материала от -до по основните предмети, дето не съм по професия преподавател, а просто нормален човек с висше хуманитарно образование. Който може го прави, който не- праща по уроци и плаща, плаща, плаща..... Програмите са олигофренски, лишени от логика на построяване на учебния материал, разпокъсано и хаотично, с никакви смислени обяснения в урока. Даже си мисля, че са нарочно такива- първо, за да се създават дезинтересирани от неразбираемостта на изложеното дебили и второ- да се открие необходимост от частни уроци, на които смисълът на нещата да се обясни разбираемо и достъпно. За насилието в училище- учителите, пардон, преподавателите, най-често са на принципа "не знам, не чух, не видях" и дори да става пред очите им, се обръщат на другата страна и излизат. Имаше вече смъртни случаи. Ама така е, като не са възпитатели, ако и да се пъчат с квалификацията "педагог". Щото като опиташ разговор, ти обясняват високомерно как не ги разбираме ние тия работи, щото не сме педагози по образование. И така. Открили ми топлата вода!

Тези от министерството само генерират глупости с цветни и черно-бели учебници, вместо да вземат да преиздадат учебниците от 1980г. Те тогава всичките бяпа черно-бели, но пак изучихме и физика, и химия, и математика, и литература. Отпочиналите и безгрижни айгъри, напращели от анаболи и стероиди, сега имат безмерни права, не можеш един шамар да им отвъртиш, а то за огромната част от тях от там трябва да се почне, да им се пообере страха, пък после ще им си прилагат педагогически методи. Едно време ни шамареха здраво в училище, а като се приберехме, ако бащите ни научаваха какви сме ги вършели, вместо да псуват учителите, ни добиваха едно хубаво. И затова приличаме на хора, поне така се надявам де. А сега? Какви педагогически методи можеш да приложиш срещу 18г дебил, ревящ нчленоразделно, който ти бърка под полата да те снима с прескъпия си телефон? Ами то за преобладаващата чест от учителите въпросът е на оцеляване в сградата на училището, не какво и как ще се преподава.

Да.....и при нас положението е същото. Учете в къщи и елате да ви изпитаме.

Къса се връзката "Шамар - Ученик", не друго. В училището от времето, когато бях да кажем в 6 - 7 клас си ни чантареха даскалите. После викнат и баща ми в училище, та и у дома имаше "Как се каляваше стоманата"... Даже не съм си и мислил, че има някакви права на детето. То не, че не съм си бил за бой де.

Придърпването на родителите към училището е модел прилаган в САЩ. А те са го взели от Африка, където цялото племе се включва във възпитанието на детето.

Въведоха конкуренцията и пазарният модел във всяка области то това са резултатите--всичко се скъса и разруши....Да не говорим за великите ,,СТЪЛБОВЕ,, в РАСТЕЖА НИ,като частното пенсионно осигуряване....Са о истанбулската ни липсва за да сме в тотален...,,разцвет,,......

Ами там такава не съществува с класната на 11 клас. Жената не обича да говори повече от 10 минути с родителите. Губят и времето, защитила наскоро докторска степен. Да не говорим колко често нарушава закона за изпитванията особено или дава наказателни работи, например трета за деня. Ей такива работи.

- казва учителката. А учителите нямат ли деца в училищна възраст, за да видят медала и от обратната страна? Или- "гарпван гарвану око не вади" беше май?

Връзката родители-учители никога не е била по-силна.Нали родителите влезнаха в управлението на ъчилищата, чрез Обществените съвети и Настоятелството? Ама, май са, само на хартия, директорите си подбраха правилните родители.

А учениците отиват да си покажат новите маратонки, маникюра и някои други екстри.

Ами в клас от дебили които не са научили и таблицата за умножение, колко задачи да решат?

Най-скъсана е връзката ученик - училище. Без частни уроци 80% от децата са обречени на невежество.