Застрахователи плащат обезщетения на излъгани клиенти

Две застрахователни компании са имали договори с фалиралата туристическа компания „София тур и Холидей“.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И сега застрахователите ще направят всичко възможно да не платят.... ОТГОВОРЪТ ЩЕ Е НАЙВЕРОЯТНО - НЕКА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ДА СЪДЯТ ТУРОПЕРАТОРА...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Интересно ми е,как агенцията допуска изобщо да се дава лиценз на компании при представяне на застраховки за такива смешни суми 25 000 лева. Това са го събрали от 5 човека,за една по-далечна екскурзийка. И понеже са такива смешници, ми е още по-интересно,как ще обезщетят хората,защото е ясно,че по-голямата част от тях са си сключили договорите много преди 11 декември,откогато е по-голямата застраховка-едва ли са чакали последната секунда на декември,за да си организират празниците и , съответно, няма да вземат нищо от дейстдащия до 11 декември застраховател.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Според мен не би трябвало да има значение кога е закупен туристическия пакет, а кога София Тур обявява несъстоятелност. Застраховката е за отговорност на туроператора, а не застраховка с отделните туристи за да има значение кога е те са сключили договор за пътуване. Май застрахователите се опитват да се измъкнат от плащане... Застраховка отговорност на туроператора е едногодишна и е странно договори сключени с туристи в предходна година да се обезщетяват от стария застраховател, по вече изтеклия договор с него.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А не е ли по-странно,че туроператор си подновява застраховката за,близо 20 пъти по-голяма сума и,седмица,след това,обябява фалит. Ей така,от нищото, нищо не е предвещавало подобен финал и за някакви си 7 дни, всичко се срива и той затваря кепенците,пък,застрахователите да се оправят

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кога е настъпило застрахователното събитие?

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.