До четири дни пускат Южната дъга на ”Люлин”

След четири дни ще бъде отворена за движение Южната дъга на пътен възел „Даскалово” от автомагистрала „Люлин”.

Обратно в новината

Коментари - До четири дни пускат Южната дъга на ”Люлин” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

савмо и само тарикатът Борисов да има открие поредната трасе. Но вижте как земята пропада при стоящте метролинии- в Лозенец и на Сливница. След 3 години и тези участъци на Люлин ще се види че са калпава работа.

не го вярвам!

Имате ли информация?

Хубаво дадоха проекта на турска фирма, та и ние да имаме една завършена магистрала. Оня ден по телевизията даваха как правят тестове за якост и равност, и магистралата даде задоволителни резултати. Ако проектът беше даден на българска фирма, сега сигурно още щяха да се карат от къде да се вземе асфалт.

Ами поне открива трасета, а не потъват всичките пари в джоба на сина му, брат му или някой друг тарикат :)

Не е хубаво според мен ,че цитирам "дадоха проекта на турска фирма " ,колкото и фенове да сте на Турците трябва да знаеш,че не са по-добри. Рушвета който са дали е по-голям...а много от Вашите и нашите пак са без работа / въпреки,че парите са от ЕС за граждани на ЕС / ...

стига бе човек от негативизъм! ББ ли копа под Сливница, че пътят е пропаднал?! Ако беше безопадна тая работа никога нямаше да затворят булеварда на първо врема. Пфу от критикари да е.б! След 2-3 години ще се возиш на метрото и тогава за какво ще мрънкаш - че друса ли?

Аман от " принципно недоволни" засраме те се!!!

Турците понеже си работят супер качествено, са наели само български фирми-подизпълнители, които да им свършат основната работа.

Ти май не си ходил в Турция. Колкото и да не ги обичам особено, с болка трябва да призная, че по отношение на пътното строителство е време да се затичат назад, че да имаме шанс да ги догоним, трудно макар! Виждал ли си как се прави ЕДНОВРЕМЕННО сигурно над 100 км магистрала и става за отрицателно време? Не като при нас, както се строи по принцип, ами на безкрайно разстояние хора, машини, хора машини, край няма! Имат фантастични пътища, а строежите ги правят с реактивна скорост!

Интересно как консултанта не е Доган! Всъщност ако се провери сериозно, може да се окаже че част от консултантските пари отиват пак при него.

Мара Джангър копаха. Същите, да.

И каква стана тя? Тези дето подариха проекта на турците сега пак недоволни. Не стига че им дадоха една купчина пари, не стига че има закъснение от 2 години, не стига че турчолята си правят каквото си искат тандемът БСП-ДПС има очи да ги защитава. Че и реклама да им прави. На въпроса "Ходили ли сте скоро в Турция?" аз ще задам един по-прост въпрос. А вие в Западна Европа ходили ли сте? Италия, Франция, за Германия и Швейцария да не говорим. Но няма смисъл да ходим чак до там - вижте Хърватска и Словения. Само пътищата им вижте. Турците може и да се научат да правят пътища. След 20, 30 или 50 години. И метро може да се научат да копат. Но ще им трябва доста време да надмогнат циганския си манталитет - казват едно, а после си търсят оправдания. И не да се оправдавам с 500-те години турско робство, ама май този манталитет ние българите от тях сме го прихванали. Не може да е от Австрия или от Чехия, от Турция ще да е. "Мапа дженгиз" не са си свършили работата - това е истината. Не ги знам що за специалисти са, ама както е казано в Библията: "По делата ще ги познаете" А те се изложиха. Меко казано. Направо се осраха. Те си мислеха че ДПС-то ще векува въ властта. И ще им прикрива мърльотиите. Ама нещо криви им излязоха сметките. Сега, в края на сроковете те ще търсят всякакви "обективни" причини да си оправдаят забавянето. Ние причината я знаем - ориенталския манталитет. И от тук да ни е за урок - никакви турчоля повече. Поне не в следвяащите 50 години. Първо да се научат да стриоят, пък после да кандидатстват в европейска държава. Дотогава - в Анадола.

Добре че по принцип ноември и декември са летни месеци в България! Смотано оправдание, за бъдещото 100% закъснение

Още с приключването на тръжната процедура за "Люлин" всички, които поне малко от малко имат понятие, бяха на ясно, че ще има анекси. Как и защо чуждестранен изпълнител взе този проект няма да коментирам. Само ще ви припомня един факт от началото на юли тази година - сегашното правителство, което се кълнеше, че няма да даде и стотинка повече за този обект, отпусна жлизо 87 милиона лева за "непредвидени гоеложки обстоятелства по трасето"?! Хайде някой да ми обясни как от 1850-та насам (последното голямо земетресение из Софийско) се е изменила толкова геологията, че да са необходими толкова скъпи мерки за корекция на проекта. Всичките сте се вторачили в "Мапа Дженгиз", защо не преброите колко български фирми в момента работят на големи инфраструктурни обекти. Задгранични сдружения печелят търгове за жълти стотинки, наемат български фирми и след това им бият шута. Докато нашия скъп ГУП, извинете, АПИ си чисти старите задължения, някои от които с над 5 годишна давност със 7% лихва. Не се заблуждавайте, че АПИ плаща за задържането на средствата на строителя - строителя плаща своеобразен "диш хакъ" за удоволствието да работи с държавни институции и да му се бавят парите по подписани сертификати с години. Огледайте се, дами и господа, вижте някои колеги колко градинки и алеи дариха из София и след това не се чудете кой ще работи южната дъга на околовръстното. Само ще ви подскажа - фирмата е българска. Аман от държавен рекет!

Декмември, баце никога не вали сняг :д *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.