Тролей сменя трамвай № 6 в столичния квартал "Лозенец"

Решението беше подкрепено от 40 общински съветници, 6 се обявиха против, а 11 се въздържаха

Обратно в новината

Коментари - Тролей сменя трамвай № 6 в столичния квартал "Лозенец" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

по руски толкова си може...

Тролей всред колите на улицата.....За разлика от съществуващото и напълно обособено трамвайно трасе!! Такава глупост може да се роди само в напълно празни и прости герб глави.

Ето ти корупция. Трамвайното трасе е готово за екплоатация. Там пари не могат да се усвоят. За това ще се усвоят едни 7 млн. И ще се създадат няколко задръствания.

значи трамвая може да се движи сред колите но тролея не може,ами те 80%-товите имат акъл само за да пазят равновесие

като Данчето ли!

И сега като се нароят едни блокчета на мястото на трамвайните релси, ум да ти зайде!

Какви 7 млн. релсите и трасето са на място! Трамваите сега въртят в кв.„Иван Вазов“ .Кое струва толкова? ЩЕ СЕ ПАРЦЕЛИРА ЛИ ТРАМВАЙНАТА ЛИНИЯ?

"""ЩЕ СЕ ПАРЦЕЛИРА ЛИ ТРАМВАЙНАТА ЛИНИЯ?""""Разбира се ,нали за това се прави цялото упражнение.Две в едно ,хем ще има пари за крадене ,искам да кажа за усвояване,хем ще има парцели за разпроданане .На кого е нужен този парк,я колко китни блокчета могат да бъдат построени ,пък и мол може да се спретне, и няколко бизнес-офис сгради.То в България производство ,промишленост ,селско стопанство няма ,но офиси винаги са необходими,все пак евро-средствата трябва да се усвояват

защото колелото на трамвая вече е планувано за застрояване ;)

Иванчева за кмет! Само тя ще спре строителната мафия!

не даде нито един аргумент, защо тролейбусната линия е по-лошо решение от трамвайна такава..

Важното е грабежа на пари от столичани да не спира.

Има малка разлика в движението на трамвай и тролей сред колите, ако не сте забелязали.

Ама разбира се, ще се тъпчем в тролейчетата, нали нормалният градски транспорт /надземния/, пречи твърде много на разните молове, небостъргачи,а и как ще си избиват комплексите, като не могат да се изфукат с някоя скъпа кола? Трябва всичко да се разруши. Усвояването на парите преди всичко! Твърде много насериозно са се взели т.н. ни избранници,

Ама разбира се, ще се тъпчем в тролейчетата, нали нормалният градски транспорт /надземния/, пречи твърде много на разните молове, небостъргачи,а и как ще си избиват комплексите, като не могат да се изфукат с някоя скъпа кола? Трябва всичко да се разруши. Усвояването на парите преди всичко! Твърде много насериозно са се взели т.н. ни избранници, че са забравили, кой ги е избрал.

Да попитам: кога ще почне строежа на кръговото до Спартак?

Не е туй... просто се усвоява бюджета

Дали куха кратуна не е дала или куха кратуна не е искала да чуе? Бъл.Арсеналски и без това е доста натоварен, за да се пуска още градски транспорт по него. А освободените терени от трасето на трамвая, като бъдат застроени, ще намалят и без това малкото останал парк. Както стана с мола срещу Хемус и хотела Хилтън.

Характерна особеност на 80%-вите е че се изказват за неща, които нито са виждали, нито имат представа как са. Каза ти се ясно, че трамвайната линия е обособена и не излиза на улицата, където са колите.

Не, че нещо, но тролеят Е "нормален градски транспорт /надземен/"... Само търсите поводи да мънкате и недовослтвате... При пускането на метрото, трамваят стана излишен, категорична съм, макар че живея в района. Тук пише, че новият тролей ще ходи до Манастирски ливади, а повярвайте ми, там имат нужда от това. Айде да спрем да мислим само за собствената си кочинка и да погледнем малко и общата картинка.

Куха лейка!

Какво по-хубаво от това. ИСКАШ ТРАМВАЙ, ПОЛУЧАВАШ ТРОЛЕЙ - по-безшумен е при движение, но пък се набиваш в трафика и живота ти става по-добър. БРАВО НА ОБЩИНСКИТЕ СЪВЕТНИЦИ, ВЗИМАТ ЗАПЛАТИ ЗА ГЕНИАЛНИ ИДЕЙ - трябва да си ги оправдаят тези заплати. Такава идея и лудите от Карлуково не биха ВЗЕЛИ.

Верно, че са големи мрънкала, ама с пускането на метрото трамваят въобще не е станал излишен! Живея на Хемус и работя на Руски паметник - в момента нямам никакъв транспорт! За това кратко разстояние, ако искам да не вървя пеш, трябва мин. едно прекачване ... или с кола!

Колко сте такива с този маршрут? Този трамвай се движеше празен между Хемус и Спартак още преди 10 години. С тролей даже може да ти е по-лесно прекачването, защото до Руски паметник ходят повече.

Идеята е добра, но като че ли има малко дублиране с линията на тролей 8! По-логично би ми било тролей 8 да се измести и да минава покрай Иван Вазов и Лозенец и после пак през центъра!

Е сега знаеш ли какъв хубав мол може да се вдигне на мястото на трамвайното колело в Лозенец...

Трамваят се движеше по обособено трасе от басейн Спартак до петте кьошета, бързо и почти безконфликтно. Тролеят ще чака на всички задръствания по пътя. Това досатъчно ли е?

до 3M (нерегистриран) Кой бе? Данчето ли!

Защо трябва да се изгражда нова тролейбусна линия, която ще се "вмести" между колите, при положение, че трамвайната линия съществува??? Само 6 ли са некорумпираните общински съветници? Как до преди няколко години линията работеше, а сега вече са необходими 22 млн. за изграждането ѝ? Тези 40 съветници разбират ли за какво гласуват, виждали ли са поне веднъж трамвайното трасе или са им платили да гласуват по предназначение?

И какъв ще бъде маршрута на планирания тролей "от-до- през". Все трябва да има вече някакъв проект, щом се приема. Кой ще ни каже?

по-скъпия вариант, БСП щяха да квичат, че се харчат излишно пари.

не е ползвана от години, най-вероятно е напълно амортизирана и по всяка вероятност трябва да се подмени напълно, затова са 22 милиона лева. И какво те бърка, че ще е тролей, а не трамвай?

от Хемус до автобусните спирки на НДК са максимум 5 минути пеша. После хващаш автобус 72 или 604 и си на Пирогов за 10 минути, а от Пирогов до Руски паметник са още 5 минути пеша. С чакането на автобус ти е максимум 25 минути. Като е хубаво времето, за 25 минути можеш де стигнеш и пеша - хем ходенето е здравословно, хем ще пестиш от пари за билет.

Няма такова нещо!При изграждането на метрото участъка на бул.Черни връх от бул.България до х-л Хемус беше изцяло ремонтират и релсовия път беше подменен!Тия 22 милиона за които говорят, са за премахване на трамвайното трасе от бул.Скобелев и изграждането на нов тунел в подлеза на НДК.Трамвай 6 няма нищо общо с тия 22 милиона, но обособеното трамвайно трасе по Арсеналски се намира върху апетитни имоти, които най-вероятно ще бъдат застроени след закриването на трамвая!

За съжаление лозенчани не можаха да се преборят за 6ТМ!Дано поне не позволят бившото трамвайно трасе да бъде застроено с нови кооперации!

А не може ли да пуснат тролея точно по трасето на трамвая?! Точно там където са релсите има място да мине тролей. Това го има на много места и се печели време в задръстванията. Както и с обособени автобусни и тролейбусни линии, които не се ползват от автомобилите щото примерно са високи глобите...

За мен целта е да се застроиколелото и/или цялаото трасе до кръстонището с бул."Черни връх". Това е компромис - хем електората ще си мълчи, хем наште хора ще са доволни...

Много по разумно е да се върне трамвая,има изградена инфраструктура!Няма логика ама нищаква!