Коментари - Трима души са временно отстранени от НКЖИ заради влаковата катастрофа край Локорско | dnes.dir.bg
назад

Трима души са временно отстранени от НКЖИ заради влаковата катастрофа край Локорско

По думите на транспортния министър БДЖ и НКЖИ имат срок до края на седмицата да представят спешните мерки, които следва да бъдат изпълнени в рамките на месец

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Трима души са временно отстранени от НКЖИ заради влаковата катастрофа край Локорско | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ей, Караджов, следващите редове са специално към теб. Преди няколко години имаше един шеф в НКЖИ, като казвам шеф имам предвид изпълнителен ДИРЕКТОР, на когото за съжаление не помня името, и който шеф беше осветен заради скандал с фиктивни ремонти на локомотиви, вагони и т.н. Та този шеф се изживяваше като нападател във футболния отбор на НКЖИ и беше назначил няколко момчета, футболистчета, фиктивно на работа само за да играят в отбора и да галят самолюбието му. След скандала с фиктивните ремонти този човек беше отстранен. Няколко месеца или година по-късно този човек вече се изявяваше като шеф в Музикаутор - компания за авторски права в музиката....Та защо пиша тези неща, Караджов - докато това е държавата на "калинките", шуробаджанаците и всякаква там неграмотна паплач, наричана политически ЕЛИТ - Господ да ни пази!

тая служебната транспортна кукувица май си е намерила топло гнезденце и не са я махнали и ще продължи да усвоява

Тия не са и чували за съвременни информационни системи. А как си мислите, че се влиза в големите централни гари на западна Европа? Чака се разрешение, интервалът може да е едва 30 сек и под минута

чували са разбира се питай Томислав който вкара 2 милиарда в ел. управление какви супер системи е направил, сега ще одруса бюджета за още толкова и след 2 години пак ще питаш

Данчо, Вземи и се качи на влака София- Перник и гледай през прозореца. Като минеш покрай факултета, виж милата Родна картинка. "Къщи" "построени" без никакви документи на 2 метра от линията, мръсните канали се изливат на рилсите, смрад и понякога бой с камъни от "верните гласоподаватели" от този "елитен столичен квартал". Да не говорим за самите локомотиви, вагони и т.н. Всичи са от 1984 година. Парите за новите локомотиви и жп вагони явно заминаха в джобовете на "некурумпираните БГ политици". И естествено виновни няма. ЖП пътя от Централна жп гара София до жп гара Подуяне /разстояни не повече от 3-4 километра/се ремонтира вече повече от 5 години ????? За какво говориме. БДЖ е СМРАД, КУРУПЦИЯ и МИЗЕРИЯ !!!

Хвала на българските партизани, които спряха композиция с оръжия за нацистите в Украйна.

А лъжат, че било мебели.

Не вярвай на политик, жена, турчин и трезвеник.

Санди, на политик е ясно, че не може да се вярва. Турците не са искрени хора, те ще ядат, пият с теб и в един момент ще ти забият нож в гърба. Човек, който не пие е фалшив човек, менте. Но защо не трябва да се вярва и на жена, това не мога да разбера?

На жена не се вярва, защото след 16 г те стават учителки. А още по римско време, учителите на са допускани за свидетели в съда, защото не си признават грешките и няма начин да ги убедиш, че са направили такава. А пък жените често грешат, пак римляните са го описали като "глупостта на пола".

Но не казва най-важното - влака на БДЖ не е бил на коловоз на гара Кремиковци, а е тръгнал директно от индустриалния коловоз на бившето предприятие. На тяхна отговорност. Без сигнал или квото и да е изобщо.

Ти ли си го измисли?