Транспортното министерство прие разчетите на СО за покриване на загубите на обществения транспорт

Първоначалното искане беше за допълнително финансиране от 143 млн. лв., МТС настоява то да бъде сериозно аргументирано

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ако спирките са през 3 мин и на спирка се качват по 3 човека (средно) . то автобуса прави по 72 лв на час (по 1.2лв пак усреднено билети карти)

Да се засили контрола , масово хората пътуват гратис.

никой не иска да работи на заплата, която е колкото висока пенсия по студ и най-вече жега и да го псуват ежечасно

Не може да направиш милиардно метро, а да не съкратиш или поне пренастроиш надземните линии ...

Ако бяхме в Гръция щеше да има масов бойкот на градския транспорт докато не обявят фалит...ама не сме, за тва 30+ и 60+ от януари, а от 24-та може и едноминутен.

Я кажи какво ще стане с теб ако те хванат да се возиш гратис в Гърция както правят куп наши съграждани ?

решението е просто! спрете авантата на циганите!тумби необезпокоявани цигани се возят по цял ден гратис! къде са контрольорите?защо циганите не се казват в метрото?

Ами укросите ?? За тях градският транспорт е безплатен, достатъчно е да извикат "Слава Кокаине !"

когато имаш загуби от дейността която развиваш, а тук става дума за 150 000 000 лв. загуби, то ти фалираш и идват други които знаят кое как се прави за да не си на загуба!

Контрола да увеличи тоя обществен транспорт ,друго не трябва

Прозрачен разчет ли? Ами да спрат да пренасочват средства в нечий частен джоб и нечия частна фирма(без обществен търг), и мангалите, и укряинаките "бежанци" се возят безплатно, но останалите плащат данъци за тия търтеи, включително и търтеите в СОС!! Затова сте на загуба, защото ви липсва мозъчно вещество как да оперирате и да калкулирате разходи/приходи на този принцип!