Транспортният министър се срещна с машиниста на дерайлиралия влак

Хората като Димитър Христов са тези, които най-добре познават проблемите в БДЖ, категоричен бе Желязков

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

@право ти куме,в черните очи@ , знае си човека че има заслуги & не ще го натирят,живи&здрави

Знаете ли кои са? 1. Асим АДЕМОВ 2. Илхан КЮЧЮК 3. Ева МАЙДЕЛ 4. Светослав МАЛИНОВ 5. Искра МИХАЙЛОВА 6. Момчил НЕКОВ 7. Неджми АЛИ 8. Владимир УРУЧЕВ 9. Емил РАДЕВ 10. Сергей СТАНИШЕВ 11. Георги ПИРИНСКИ 12. Николай БАРЕКОВ 13. Ангел ДЖАМБАЗКИ 14. Петър КУРУМБАШЕВ 15. Андрей НОВАКОВ 16. Филиз ХЮСМЕНОВА 17. Андрей КОВАЧЕВ Това са българските евродепутати от последния Европарламент. С каква полезна дейност ще останат всички те в историята за периода на пребиваването си в Европарламента? Едва ли средностатистическият българин може да даде друг отговор да този въпрос, освен „с нищо полезно“. Над 30 000 евро (58 500 лева) на месец струва на европейския данъкоплатец един депутат в Европейския парламент. Общата месечна издръжка на българските европейски депутати, които ще изпратим там на 25 май, възлиза на около 510 000 евро или по 6,12 млн. евро годишно. За 5 годишното си евродепутатстване родните 17 представители ще излязат на европейския бюджет около 30,6 млн. евро (59,7 млн. лева). Какво ни интересува, щом парите се плащат от бюджета на Европарламента? Тези пари не са от въздуха, а от годишните вноски на страните членки на ЕС, т.е. за българите, това са данъците, от които се заплаща вноската на България. Какво обаче получаваме срещу заплатените пари зависи единствено от качеството на избраните представители на България в Европарламента. Днес много хора са по улиците с искане за смяна на системата. Избраниците на 25 май ще са тест за това, може ли системата да бъде променена. Защо не издигнем хора, доказали личните си качества в ежедневието? 17 души като Димитър Христов може да не представят България като изпечени дипломати, но ще я представят като достойни, истински българи.

Вземи сега и един автобусаджия и един камионджия да викнеш и направо ще си майлстоуне в транспорта. Деа мадрето ти... дялан камък.

Докато калинки се назначават на ръководни длъжности ще е така. А е лесно доказани специалисти да преминат курсове за ръководители и да станат такива в системата. Но тогава "своите" ще умрат от глад и мъка

Всъщност е точно обратното - добър мениджър се става много трудно, и далеч не на всеки му се отдава. Това, че някой е добър специалист, няма никаква връзка с потенциалните му умения като мениджър. Скорошен пример - новият шеф на Висшата лига (футболната, на Англия) е жена, бивш ръководител в Animal Planet. По твоята логика, най-добре би било някой бивш футболист да изкара един 6-12 месечен курс, и - ей го готово шефче.

Абе тя и една бе голяма мениджърка в една фирма после стана главен мениджър на Yahoo...и се еба мамата на Yahoo....сега вече са опрели дъното.

Не "един", а някой който има потенциал за управленски качества. Жокер - някой от неформалните лидери. И когато облечеш един кадърен специалист във власт ще стане работата. Шефа ми обича да казва "Аз не съм специалист, аз съм мениджър". Да де, хубаво, ама какво менажираш - магазин за плод и зеленчук ли? Когато не познаваш дейността не можеш да менажираш нищо и поставяш задачи използвайки главно думата "там". Виж там какво може да се направи; Абе напиши нещо там; Върви там да видиш какво става...

То навсякъде трябва да говорите точно с хората, които вършат работата, че да разберете за какво иде реч, ама това почти никога не става. Винаги си говорите по горните етажи и затова и навсякъде всичко е с гъза нагоре ... Пак добре един се сетил да говори с човек, който вече на колко пъти показва абсолютен професионализъм. Да е жив и здрав, че като гледам, съдбата на него все ги стоварва, понеже е разбрала, че може да се справи.

За съжаление малко са тези дето искат да знаят какви са проблемите в БДЖ. Ако ги знаят трябва да отговорят къде са били по време на мандата си и защо не са ги решавали. По-добре да минават през ситото на административна цензура от колкото да се получават от извора. Извора не винаги е бистър, но един професионалист а не "парашутист" лесно би пречистил фактите от "тинята".

Ако е искрен министърът, поздравявам го.

че не е искрен... Вътрешно и той е искал да "разваля седянката" по-бързо....

Слезте при народа.. стига сте летели в облаците...

Добре, че министъра на транспорта не е управявал влака. Нямаше да има оцелели.

Състоянието на БДЖ е такова, че почти всички влакове трябва незабавно да бъдат спрени поради лошото им техническо състояние. С години, а може би и с десетки години не се извършват предписаните прегледи и планови ремонти и почти целият подвижен състав (локомотиви, вагони и мотрисни влакове) не отговаря на основни изисквания за безопасност. Сигурен показател за това е ниското ниво на надеждност - ежедневно имаме закъснели, оставени и отменени влакове. Това е сигурен показател, че безопасността на жп превозите също не отговаря на основни изисквания. Вината на ръководството на БДЖ е в тотално изразходвания поначало висок ресурс на надеждност и съответно безопасност на този вид транспорт, заложен при проектирането му, производството му и предвиден да се поддържа на това ниво с подробно разписани правилници за неговата поддръжка и експлоатация. Единствената и основна причина за това състояние е, че Ръководството на железниците от министър надолу до управители са без техническо образование и не разбират нищо от железници. Гореспоменатите хора са изключително бездарни и непрофесионални и съответно под тях са назначили още по-бездарни и непрофесионални. Другият вариант е, че целенасочено се унищожава железницата - смятям, че и в двата случая трябва сегашния отбор да бъде изцяло сменен.

Да номинираме Димитър Христов за "Мъж на годината" за 2018г.! Да създадем тематична фейс бук група!

Да, това е чудесна идея, да се направи място за неманипулирани номинации на истински българи. А може и министерство да се сформира, ще е истинската опозиция. Като не можем да имаме нормални управляващи, поне да имаме виртуални такива. Малко ще е трудно с атаките от статуквото......Тези хора ако не са на власт, какво друго занимание ще имат? Те са свикнали да разполага с милиони, да разиграват хора, да се ширят в лукс. Представяте ли си ако това се отнеме или намали, те ще се разболеят.

сложи един лайк и от мен, че нямам фейсбук.

Значи е дошло време да се смени машиниста. Или да се пенсионира. Знае за проблемите, не ги е оправил - значи е свикнал. Трябва някой нов и амбициозен да се бори. То влак всеки може да кара и да спре. А и скали не падат на релсите всеки ден. Креативни хора трябват! Не изпълнители.

Има един машинист, сега е "безценен" генерал. Вземай го веднага. И все пак, добре, че не е останал машинист. Спасил е много народ.

някой ден може би локомотивите ще са достъпни за управление от хора с мент.или физ.особености,обрушване на скали или очистване корито на река или изпущане вода на водоем може се изпълни,но как да се спре за броени метри,без повреда на жп прев.ср-во,без ранен/починал ,землетръс или нещо с натрупана инерция,живи&здрави

Казват, че не било време за смяна на правителството, защото нямало подготвени кадри. Ами ето една ситуацията на изоставеност (допусната небрежност, непрофесионализъм към поддръжката) в държавата показва, че има подготвени хора, които помагат, въпреки всичко ужасно. Вярвам, че могат да се намерят 20 човека, които са помагали на страдащи хора и са спасявали животи във всяка една министерска област. Нека те да станат министри и започваме животът си отначало! Основан на морал, съпричастност, адекватност и родолюбие.

ТЦ, те много добре знаят, че има. Точно затова и дрънкат обратното, никой не пуска кокала. Честни хора в политиката не им трябват на тях.

Дано наистина да са взели под внимание това, което им е казал Човекът, а не да го използват само за ПР. Човекът с главо Ч за подвига му и затова, че малко са останали такива като него в България.

Митко - Министър !!!!!

Браво на Димитър Христов! Един достоен истински Българин!!!

Ха на бас, че машиниста ще вземе по-малък бонус от бонусите на шефовете на търговски регистър.

Ха! ДАли човекът въобще ще взема бонус?!

Машинистите в БДЖ никога не са взимали бонуси. Там такова плащане не съществува. Получават само това, което са изработили.

уууууаааааууууу каква изненадааааа , хората работещи и движещи нещата знаели повече отколкото разните шефчета и под шефчетата на фирмите им ....

Заблуждават го и него разни шефове на БДЖ и НКЖИ, които имат достъп до нето. Изопъчават информацията, замазват. За скалата в Кресненското дефиле, министърът каза "Форсмажорни обстоятелства". Ама не е съвсем така. В НКЖИ са длъжни да правят огледи, да наемат алпинисти при нужда, да обрушват опасни камъни. Така че е хубаво той да получава информация от първа ръка. Но му препоръчвам да се повози с влак, за да добие по-ясна представа за графиците,за служителите, за гарите, за закъсненията, за вагоните....

преди години след диалог с журналистки,ако се не лъжа,софия-мездра са ползвали влак депутати,живи&здрави

Браво на машиниста Димитър Христов! Добре ,че има хора като него, че иначе министрите хабер си нямат какво се случва с ресора им. Ако все още нещо се движи въпреки невъобразимите условия , то е поради силата на обикновения човек.

Браво на машиниста , помислете малко за истинските хора които останаха в безумната ни държава .

Поредният тъп министър в правителството на Боко Тъпото. Хора като Д.Христов трябва да стават министри в съответните ресори - те най-добре познават проблемите в сектора и имат реална представа за катастрофалното положение в което се намира страната ни. Празнословни плямпала като Боко Тъпото, който не прави разлика между процент и суми в реални числа, не трябва да бъдат назначавани на длъжност по-висока от чистач на кенеф. Като се замисля май цялото Боково правителство ако изпусне държавната хранилка, ще трябва да чистят кенефи.

Проблемът не е откъде Министъра на транспорта ще научи по-достоверна информация за БДЖ.Дреме му на шапката кой ще го информира.Проблемът е в това ,че тук е възможно някой да стане Транспортен министър без да знае нищо за част от ресора на това министерство,което поема /в частност-БДЖ/.

Че вие за какво вземате такива големи заплати, бе министре?!?

Ами то тогава по-добре Митко да стане министър.

Има български филм по този наш проблем, господин министър. Нарича се "Кит". Сниман е през 1970 г. и до днес нещата не са се променили.

Първо- аз не бих се гордял така всенародно с факта, че до сега хабер си нямам какво става в моето министерство и кухнята му- все пак за това си взимам добри пари и не е нужно всички да знаят, че няма за какво всъщност. И второ- не питай, качи се на влак и попътувай, без охрана, телевизии и платените журналисти, без почести и предварително лъскане на наличен парк- тогава ще ти светнат доста неща, без думи и дано стигнеш жив и здрав до крайната цел!

Все пак той е министър има-няма от месец , и проблемите в железниците едва ли ги е знаел в дълбини от обща култура. Добре говори за него, че се интересува и мисля, че не е само парлама. Има желание да подобри системата.. Но ще бъда категоричен като видя изборът му за ново ръководство, защото ако избере добри експерти значи ще я бъде железницата

По вашата логика може и лекар да стана защото ще се науча докато го работя това нещо, нищо че хал хабер си нямам от тези неща ама ще попитам санитарката да ми каже как се развива здравеопазването:(((((( Когато нямаш познания в дадена област ако имаш достойнство няма да приемаш, ама у тоя достойнство с лупа няма да намериш ама бая длъжности на държавната софра е опитал..

Имаме си и министър прос, като гадулка. Толкова е тъп, за да го изръси това. Да направи машиниста тогава Изпълнителен Директор. Тъпанар

Г-не първото ,което трябва да направите е да обедените БДЖ,както си беше.Какво е това БДЖ-Пътнически превози,Товарни превози и НКЖИ. Това е направено от най простия човек в света,без да си има понятие от железопътен транспорт,за да назначи свои хора да си клатят краката и да получават заплати.

Ами хайде вкупом всички да върнете заплатите дето сте гушкали за нещо от което хал хабер си нямате...На тоя ще да му кажа че и протестиращите и народа по принцип знаят най добре каква е хавата в България обаче боко и сие няма как да се съобразят с тях за да си изгубят авантата и за това си плямпат фантасмагории създадени на база тяхното благополучие.

Навремето ,малко преди НДСВ да дойде на власт апетита към теснолинейката Добринище-Септември която бе докарана до фалит бяха големи.Оценена за скрап щеше да напълни нечий джоб! Тогава хората нададоха вой чрез медиите и се спря нейното разграбване. Днес отново имат подобно желание,някои това да се случи! Ако е се обяви Родопската тениолиейка като културен паметник това ще стане ! Тя е една от малкото останали в ЕС като паметник на техническото ни наследство не само за България но и за Европа!

Министърът ако е искал да разбере всичко това по-рано - до сега е имал възможност да говори когато пожелае и с когото пожелае от служителите на БДЖ. Защо все се правят на паднали от МАРС?? Ей толкова ли ни мислят за прости??? Сетила се Мара да се побара....ха ха

дано ви дойде акъл а,че по голяма от народната мъдрост няма .,защото народа рботи и познава нещата!

Браво. Така се прави. Винаги е бил на ниво г-н Желязков. Умен,културен и добър професионалист. Браво.

юрист, нали знаеш разлика между де юре и де факто ?

И винаги пред медиите, когато идват избори. Дори сега министъра е научил за мизерията в БДЖ от машиниста, след като служителите към транспортното министерство и хората знаят това от 20 години. Браво

Ами държавата е на юристите, затова корупцията е с пикови нива. По-скоро са адвокати на дявола. Докога българи ще се делите на леви и десни, ще вярвате на чужди страни, на чужди идеологии, ще мечтаете за живота на другите?

Кажи,драги министре,ти знаеш ли че римляните се возят без пари и заради това и кражбите БДЖ де факто е фалирала???

Преди време пътувах от Овала до Торино с техните железници.Същото е негри на турбина и никой не ги пита имат ли нямат ли.Та Европа е по близо до нас отколкото си мислим.Само че от зад.

От колко изненадващо

Браво бе министре! Чак сега ли научаваш къде какво става? Трябва във всяко направление на министерството да има трагедии, че да разберете какво управлявате?

Всички знаем за проблемите на железниците, но от министъра зависи да сложи НАИСТИНА КОМПЕТЕНТНИ хора да ръководят и БДЖ и НКЖИ. Време е да смени всички некомпетентни ръководители там, както и заместника си Занчев, който има огромен принос за батаците там.

И как да започне от себе си защото той също е некомпетентен и няма как да разбере кои са другите като него

Ти па що реши, че един прост лапач ще разбере кои хора са компетентни, че и да ги сложи. За тая работа първо трябва да се намери компетентния министър. А преди това трябва да се намери компетентната партия да го назначи. А най-преди трябва да се намери компетентния народ та да я избере. А нашия народ... знаеш - такъв кат теб - жепейски.

Такива шефове-парашутисти не ти трябват. Уволнявай! Днес се запали един локомотив и ТОВА НЕ Е СЛУЧАЙНО! Некадърниците взимат некадърни мерки.

тяговите жп единици се ползват до откат,инак някой може да изръси : $ама то имаше още живот в машината,що да се спира$, живи&здрави

След изявлението на това ... нещо ... министЕра , е съвсем резонна една рокада . Многоуважаемията Димитър Христов - в министерското кресло . А плужекът - кантонер на петоразеядна гара и то след сериозно обучение , да не стори и там някакъв сакатлък . П.С. Какво става с един друг транспортен Иксперт , московски ?!!! Вмести с повдигнато обвинение за причиняване на смърт по непредпазливост при утежняващи вината обстоятелства, индивидът се сдоби с .... добре платен синекурен пост в банка ...Което си е прецедент в световната съдебна практика . П.С.П.С. Такава смрад се носи отвсякъде , че вече ми залютя на очите . Докога ще ги търпим ?!!!!

Ако един машинист знае повече за БДЖ от министъра на транспорта, време е този министър да си подаде оставката !!!!!!!!!!!!!! Или и този мисли: "Ева ти и държавата, като аз съм и министър!"

браво на министъра

от онзи ден за почнали с шоуто. Борисов и Цацаров в медийното " Шоуто на Слави" управляват, обещават, проверяват и задържат корупцията. Днес лично министъра се срещнал да разговаря с машинистта, нещо, което хората го знаят от 20 години за БДЖ- приватизира се печелившия товарен транспорт, пътническия е пълна мизерия за пътници и машинисти.( е понякога се пуска преоктче за милиони с обществена поръчка и изрядни домукменти за пребоядисани нов внос 3 та употреба вагони от 80- 90 те и толкова). Министъра явно е паднал днес в България на ЕС, та не ги знае тези неща.

За работата си- с технически рисковите машини, остарелия вагонен състав и носенето на отговорност за 300- 400 пътници, взима може би 1000- 1200 лв. Министъра ще прояви загриженост, ще пие едно кафе с машиниста, ще го изпрати и ще се изтупа. И после ще иде да пие кафе с депутатите и Домусчиев на някое социално събитие и ще тръгнат да му опростяват 55 млн. лв. за " приватизация".

Надцени ги - по-малко взимат

един бон чисто е ~възможно може би с премии+нощен\извънреден труд п.п.поне си извоюваха право на климатик ,дано кабината да е добре уплътнена,живи&здрави

Като научава повече от машиниста защо са тези началници -хрантутници

а защо ми е министър знаещ по-малко от машинист

Една майка на железничар.Г-н министър трудно е да научите за проблемите в БДЖ с един разговор.Там освен машинисти работят и други хора ,от които зависи безопасността. Мога да кажа ,че в БДЖ вече останаха малко специалисти завършили висше образование още преди т.н.демокрация.Те напуснаха,заради лошите условия и ниското заплащане и от некомпетенти НАЧАЛСТВА.Сега в БДЖ работят "профисионалисти"в други области,като подмазвачи,фаянсаджии,хора без никакво образование приблежени на някой "голям"даже вече защитени с ТЕЛК решения.Положението там е плачевно.

Кога ще прочетем, че за този човек държавата ще се погрижи да повиши квалификацията му и да бъде поставен на по-висока позиция, както и да му бъде увеличена заплатата? Докога министрите ще са добре облечени и зализани преводачи и секретари, които нямат нито интерес и позитивно отношение, нито професионален опит в областта която са поставени да ръководят? Как ли се е чувствал да стои срещу Човек, способен на толкова смела постъпка спасяващ животи, живеещ обикновен живот, спрямо неговият живот по висините, в който тече празнота и пилеене на държава и загуба на животи?

Уважавам желанието на Министъра за вникне в проблемите на железниците. Дава вид на интелигентен човек и при правилната информация от източника /не изманипулирана от ръководството/, ще вземе адекватни решения. Според мен е нива над Московски, така че се надявам на макар и с бавни темпове развитие в железниците.

Моят дядо е завършил първия випуск на Транспортното училище в София. Има сребърен часовник Лонжин подарък за отличен успех и пазя много от работните му тетрадки - какъв краснопис, какво старание! Било е голяма чест да бъдеш локомотивен машинист. На снимките виждам едни стройни и спретнати момчета...Това отдавна го няма, за съжаление. Дано условията на работа в БДЖ се подобрят, а не да ни е срам да сравняваме БДЖ с другите европейски железници.

Браво! Тоя откри топлата вода.

- Добрутро Ганке! - Мляко квася. Ти сега ли, бе налъм, разбра, че от шефове нищо вярно не можеш да разбереш за дейността на фирмата, особено ако е държавна. И като разбра, кво? Ми, нищо - важното е ти да си лапкаш колкото може по-дълго време на министерския пост. И изобщо не говоря за формалната ти министерска заплата. Нали ме разбираш, лайнорез. АМАНОТДЕБИИЛИ!