Транспортният министър решава за оставките в БДЖ след одита

Железниците нямат идея как да се развиват, категоричен бе Росен Желязков

Обратно в новината

Коментари - Транспортният министър решава за оставките в БДЖ след одита | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Желязков,какъв одит иди и питай работещите,защото одиторите са корумпирани и всичко ще е ОК. Ако имаше ОДИТОРИ ,така ли щеше да изглежда БЪЛГАРИЯ? Заблудени ли сте,слепи ли сте,така ли ви нареждат,но до кога ще продължава това унищожение?

Боже, това не е истина. Как е възможно да има толкова проблеми в този сектор, който до скоро се управляваше от един от най-добрите бокови министри. 3 пъти го избираха за министър. Толкова гафове и лични драми имаше. Оставки му искаха за не едно и две неща. Но премиера държеше на него и ни обясняваше колко е спешен Московски. Премиера ще понеси ли отговорност. Или Той е премиер само за овации.

Вчера ненадейно срещам стар Приятел още от ВУЗ-а. Стана ми много приятно. Годините ни бяха разделили - а те да са много. И го питам - работиш ли още, макар че знам ще работи, още Една Година поне след мен. И той ми вика - Сега слушай внимателно, че да не ме помислеш за Луд. Работя най общо в БДЖ, но има едно Инфрастуртурно, но има е едно още друго, щото има и едно Трето - и така Гари, влакове, Поддържане, координация, информация - пълен Борш.. и го питам - Виж нищо не разбрах, освен, че работиш в Централна гара. И знаеш ли си "Шефа" ... има такъв, но е в Горна Оряховица и обикновено и то рядко го търся Аз...

"По думите на Желязков, БДЖ е достигнало до онова ниво, до което, като няма воденичен камък на шията, който да го държи с невъзможност да се развива поради прекормерни задължения, няма идея как да се развива." Тапетаджията направил оценка на Московски. Ахах!

Баси министъра ! Той за какво получава заплата ? За констатации на нанередностите или за тяхното решение ? За сетен път се убеждавам, че управляващата партия няма професионални кадри, а партийни секретари, които си нямат и понятие от проблемите на сектора, за който отговарят !

Оставки в ГЕРБ?! Те се преживяват като осъдени на смърт! Внасят се за парлама, след което се решава колко добри и кадърни били, да не им се приемат или в краен случай поне сродно местенце да им се уреди

Трябваше ЕС да предупреди България ще се направи проверка за състоянието на БДЖ за да се размърдат.

А в НКЖИ-кога ще искат оставките. Властта на парите /по европроекти/ е обсебила сегашното ръководство. Много лош работен климат има, откакто хората на служебното правителство управляват там. Нали Б.Б. обяви, че ръководители на държавни предприятия, които са замесени с дейността на ДЖИ ПИ Груп, ще бъдат освободени от постовете. Защо това не се случи там????

Iivanov84

е то в НКЖИ са само пияници и глупаци от работника до десетките директори там,щом в момента ЧАСТНИ фирми правят линиите София Костенец смятай за къФ персонал говорим.

Частните фирми са хората от бизнеса, които подкрепят правителството. Те винаги са сателит на големите проекти. Заради тях се сменят ръководствата на тази компания, за да се прокарват техните оферти. Но сега е по-силно от всякога. Предстои проект за 1 милиард. За това е ръководството не се избира по компетентност, а по политическа принадлежност.

Занчев е един от негативите за сегашното състояние на БДЖ. Той покровителства некомпетентни раководители като Пешаров, които съсипаха железницата. Дано това го види Желязков.

Това БДЖ - кога ще го дадат на мангалите да го нарежат на скраб.

на снимката нали не е съвременно ? Ако е, само по атя снимка трябва да има... камъни и дръве...

Първо Бъчвата ще пита Тиквата и после Росен тефтерчето е си каже думата

Край град Септември има база на БДЖ. Правят се модерни пътнически вагони за износ за Западна Европа. Заплатите са около 1500лв За сметка на това вагоните за ползване вътрешни линии умишлено се държат в лошо състояние и се чака прилап-тизация

Iivanov84

пич не говори глупости като незнаеш! в Септември нали преправяха от стари кушет вагони салонни А-вагони 44 серия-Е НЯМА ТАКИВА БОКЛУЦИ!то не беха преправания ремонти то не беше чудо..не те турските спални вагони излезнаха по читави отколкото наще 44 серия..не за друго но това бачкам.

Първо,то пък един Министър....Второ,тази драма-давам оставка,драма,театър,цирк,сълзи и сополи по повод оставка,вече сме ги гледали в "Студио ГЕРБ". И трето,дай да не им приемате оставките!Владимиров да остане начело на един великолепен футболен клуб-"Локо БДЖ"!И на всички стари,древни локомотиви 42,43 и пр.серии,тези от Операта да изрисуват"Локо СФ".

Няма какво да се чуди министъра, в една частна компания в такова положение такива директори няма да изкарат и 6 месеца.

Учудвам се на неграмотното обяснение, как ще се оправи България с подобни министри?+

айде се едни кинти за одита, все едно не се вижда какво е състоянието на нещата в бдж

"скъпи управляващи", Престанете да назначавате партиини функционери на ръководни длъжности в производствени предприятия и в случая в БДЖ. Те не са за там. Необходими са професионалисти, но те най-вероятно няма да изпълняват мръсни поръчки. Като кражби и далавери в особено големи размери. Провеждайте истински конкурси, при които кандидатът да представи бизнес план. И нека кандидатите да ги избират хора, които разбират за какво става дума, а не някакви пожарникари и физкултурници,

Мале мале, само като погледнеш снимката и ти става ясно колко е зле положението. Всичко ръждясало, влакове стари, козирката на гарата още малко ще падне, ама така е, като е държавно и само се краде, а не се инвестира.Ясно е какво чакат... като с летище София, давай на концесия за 30 години, да лапне някой голяма комисиона.

Драги съотечественници, имаме БДЖ имаме и цяло министерство на транспорта със целия си състав и персонал, а погледнете състоянието на локомотивите ни ................................

Държвата е лош стопанин. Плащаме всички ние.

Ще ги махнат след одита!!!Къде заради далавери, къде заради некомпетентност, но цялото ръководство е в кюпа . стига разбира се да има обективен и адекватен одит и доклад. ЗАНЧЕВ трябва да бъде освободен като зам.министър - не може при доказана некомпетентност във фирмата в която е ресорът ти да си стоиш кротко на поста. Да не забравяме и фалита на БДЖ.Кончар, където Занчев беше начело. Далаверите на Занчев и Пешаров са свързани с лицето Веселин Василев-шеф на ИАЖА, който също трябва да си ходи. Ръководството на НКЖИ и то яко бърка в кацата, но там си трябва отделен одит.... Върнете старите доказани професионалисти-железничари, които избягаха от тези ръководители - само така ще възстановите железниците.

я си прочети тази статия от 20 МАРТ 2018-та година: " Жп завод: Предложихме ремонт на 22 влака за 17 милиона лева, отстраниха ни и пуснаха поръчка за 137 млн." И не чакай одита..

Transportnoto ministarche e kato vsichki drugi , dai mu da krade ,zatova i jeleznicite sa v tova sastoianie !