Тръгват 20 автобуса на ток в София
12-метровите са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 от се за трудно подвижни хора
Обратно в новинатаКоментари - Тръгват 20 автобуса на ток в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
12-метровите са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 от се за трудно подвижни хора
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
qwe (нерегистриран)
Е по кои линии де?
321 (нерегистриран)
Това е много добре за екологията, но има нещо притеснително в Пловдив ! От 1989г. до ден днешен, там се избират най корумпираните "личности" за градоначалници ! Ликвидираха общинският транспорт (тролейбусите) и позволиха само частни автобуси, да тровят гражданите! Иван Чомакоф и Спас Гърневски са хората с най голяма вина.!
R (нерегистриран)
Оправете си заглавието. То бива неграмотност, бива, ама чак пък толкова....... "12-метровиTе са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 OT се за трудно подвижни хора "
Mente in China (нерегистриран)
48 месеца им е мнооого. Я изкарат до Коледа я до другата. Ментаци!
хи хи (нерегистриран)
ти тва от оригинален нементак(некитайски) комп или смарт го написа налор смехурко
Пешо (нерегистриран)
И за кво ни са смотаните тролеи и трамваи, като тези ел. автобуси правят всичко по-добре от тях?
Айде сега (нерегистриран)
Нали е електрически бе Какво Евро 6 Той няма емисии алооооо
Лиленце бе, Чалева, (нерегистриран)
Мощността се мери във ватове, киловати и мегавати. Енергията се мери във ватчас, киловатчас и мегаватчас. Ето как животът болезнено ти припомня часът по физика, от който избяга.
Член (нерегистриран)
Може да има малко двигателче за нагоре, аза надолу Ел. :)
Милица (нерегистриран)
Има чудесни градски трамвай с гумени колелета и една релса... Мини, леки,по-тесни и комфортни... За градските части са чудесен избор... Но, вероятно нямат изгода... Някои
Mente in China (нерегистриран)
Gigaset, Made in Germany, GS185... и децата ми гинне е правил китаец. Нещо друго за справка?
Милица (нерегистриран)
Проблема не е в частното, а от интереса на гражданите...
Зеро имишън (нерегистриран)
Само не разбирам, защо заблуждават хората?!?!?! Как електрически, а с ЕВРО 6??? Явно са някакви хибриди. Тази статия е PR. Такива от много време се движат из София. Кое им е новото??? Да не говорим, че редактора от обща култура трябва да е чувал за ЕВРО 7!!!??? Аматьори....
3евзек
Врояртно имат накой малък двигател за резервно захранване, ако станцията е далеч. Иначе в някое здръстване шофьорът ще се обърне към салона и ще помоли: - Досега се возихте, я сега слезте малко да бутате, ей там на 500 метра е зарядното.
ай си (нерегистриран)
И сега какво? Все повече елетричество се движи по улиците. Ще трябва повече ток. И за това ще направим една АЕЦ. Тя очевидно ще става много печеливша. Ама ГЕРБ искат да е на чужденци. Що България да печели. Чужденци трябва да са.
ivan (нерегистриран)
Да живее Китайската комунистическа партия,дано и при нас дойте таз радост без тикви и олигарси!!!!!!
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Много романтично, но нещата не опират просто до нечии интереси или изгода, има десетки други фактори.
а (нерегистриран)
И кое според теб не е написано вярно? Дадено е колко енергия харчи за километър.
неволи (нерегистриран)
Ако може да пуснат по-малки но по-начесто автобуси, че тези вече не могат да минат по тесните улици от паркирали коли.
ГЕРБ-ЕВРОНАДЕЖДА (нерегистриран)
Поклон пред неуморните грижи на кмета Фандъкова за благоденствието на българската столица! Гордеем се с теб и ГЕРБ!
Ал (нерегистриран)
Какво им е преимуществото спрямо тролеите? По-скъпи са, по-тежки са и са с по-ниско КПД. И защо тогаз ги купуваме?
Антоанета (нерегистриран)
Остава да научат шофьорите да спират до бордюра .
trushe (нерегистриран)
Имаше една фирма, която предлагаше електробуси, но за разлика от тези те използваха разреждане на кондензатори. Пуснаха ги пробно по линията на тролей 11 и работиха около година без проблеми. Кондензаторът се зарежда за 15-20 минути на крайна станция и зарядът е достатъчен за около 40 км пробег. Изразходват доста по-малко енергия, по-добре разпределена през денонощието, зареждат се и много по-бързо. Това беше преди 4-5 години ( пак със същото кметско управление), но не се даваха пари под масата и този проект беше оставен като непреспективен. За сведение - повече от половината транспорт в Шанхай е с подобни машини.
kkk (нерегистриран)
тия глупаци по добре да вземат автобуси където могат да се разминат 2-ма човека между двата реда двойни седалки. и дръжките да не са някви канапи. и половината седалки да не са за инвалиди . и да сложат перфоратори на входа. и да си оправят маршрутите за да се стига с макс 2 прекачвания от точка до точка. ама най добре да ходат да се хвърлят някъде от по висико
Нищо лично (нерегистриран)
един трамвай - много трамваи
AZ (нерегистриран)
Фъндъковица да вземе да смени сегашните стари талиги ,в които е мръсно и студено..та тези автобуси са толкова стари..Бие се в гърдите,че е сменила всички,но далече не е така..Само в центъра на София са нови автобусите.Елате да видите по кварталчетата как е....явно сме втора категория хора.
ххх (нерегистриран)
Освен описаните в коментара, явно има и други идиоти.
ххх (нерегистриран)
Само тук може да се види: - реклама и ПР, които наричат новина - неграмотни люде, които наричат редактори - тролове, които изразяват "собствено" мнение
До Лидия Чалева (нерегистриран)
Авторът на материала е няколй Оли Гоф Рен. Някой от редакцията прочете ли какви глупости сте написали ?
Даам (нерегистриран)
Тя тази статия явно е копирана отнякъде и то с грешките... Жалко за дир.бг
АБВ (нерегистриран)
Въобще гледате ли статиите, като ги публикувате, или името на редактора е само за "цвят". Толкова много грешки за толкова малък текст...
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта