Тръгват 20 автобуса на ток в София

12-метровите са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 от се за трудно подвижни хора

Обратно в новината

Коментари - Тръгват 20 автобуса на ток в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е по кои линии де?

Това е много добре за екологията, но има нещо притеснително в Пловдив ! От 1989г. до ден днешен, там се избират най корумпираните "личности" за градоначалници ! Ликвидираха общинският транспорт (тролейбусите) и позволиха само частни автобуси, да тровят гражданите! Иван Чомакоф и Спас Гърневски са хората с най голяма вина.!

Оправете си заглавието. То бива неграмотност, бива, ама чак пък толкова....... "12-метровиTе са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 OT се за трудно подвижни хора "

48 месеца им е мнооого. Я изкарат до Коледа я до другата. Ментаци!

ти тва от оригинален нементак(некитайски) комп или смарт го написа налор смехурко

И за кво ни са смотаните тролеи и трамваи, като тези ел. автобуси правят всичко по-добре от тях?

Нали е електрически бе Какво Евро 6 Той няма емисии алооооо

Мощността се мери във ватове, киловати и мегавати. Енергията се мери във ватчас, киловатчас и мегаватчас. Ето как животът болезнено ти припомня часът по физика, от който избяга.

Може да има малко двигателче за нагоре, аза надолу Ел. :)

Има чудесни градски трамвай с гумени колелета и една релса... Мини, леки,по-тесни и комфортни... За градските части са чудесен избор... Но, вероятно нямат изгода... Някои

Gigaset, Made in Germany, GS185... и децата ми гинне е правил китаец. Нещо друго за справка?

Проблема не е в частното, а от интереса на гражданите...

Само не разбирам, защо заблуждават хората?!?!?! Как електрически, а с ЕВРО 6??? Явно са някакви хибриди. Тази статия е PR. Такива от много време се движат из София. Кое им е новото??? Да не говорим, че редактора от обща култура трябва да е чувал за ЕВРО 7!!!??? Аматьори....

Врояртно имат накой малък двигател за резервно захранване, ако станцията е далеч. Иначе в някое здръстване шофьорът ще се обърне към салона и ще помоли: - Досега се возихте, я сега слезте малко да бутате, ей там на 500 метра е зарядното.

И сега какво? Все повече елетричество се движи по улиците. Ще трябва повече ток. И за това ще направим една АЕЦ. Тя очевидно ще става много печеливша. Ама ГЕРБ искат да е на чужденци. Що България да печели. Чужденци трябва да са.

Да живее Китайската комунистическа партия,дано и при нас дойте таз радост без тикви и олигарси!!!!!!

Много романтично, но нещата не опират просто до нечии интереси или изгода, има десетки други фактори.

И кое според теб не е написано вярно? Дадено е колко енергия харчи за километър.

Ако може да пуснат по-малки но по-начесто автобуси, че тези вече не могат да минат по тесните улици от паркирали коли.

Поклон пред неуморните грижи на кмета Фандъкова за благоденствието на българската столица! Гордеем се с теб и ГЕРБ!

Какво им е преимуществото спрямо тролеите? По-скъпи са, по-тежки са и са с по-ниско КПД. И защо тогаз ги купуваме?

Остава да научат шофьорите да спират до бордюра .

Имаше една фирма, която предлагаше електробуси, но за разлика от тези те използваха разреждане на кондензатори. Пуснаха ги пробно по линията на тролей 11 и работиха около година без проблеми. Кондензаторът се зарежда за 15-20 минути на крайна станция и зарядът е достатъчен за около 40 км пробег. Изразходват доста по-малко енергия, по-добре разпределена през денонощието, зареждат се и много по-бързо. Това беше преди 4-5 години ( пак със същото кметско управление), но не се даваха пари под масата и този проект беше оставен като непреспективен. За сведение - повече от половината транспорт в Шанхай е с подобни машини.

тия глупаци по добре да вземат автобуси където могат да се разминат 2-ма човека между двата реда двойни седалки. и дръжките да не са някви канапи. и половината седалки да не са за инвалиди . и да сложат перфоратори на входа. и да си оправят маршрутите за да се стига с макс 2 прекачвания от точка до точка. ама най добре да ходат да се хвърлят някъде от по висико

един трамвай - много трамваи

Фъндъковица да вземе да смени сегашните стари талиги ,в които е мръсно и студено..та тези автобуси са толкова стари..Бие се в гърдите,че е сменила всички,но далече не е така..Само в центъра на София са нови автобусите.Елате да видите по кварталчетата как е....явно сме втора категория хора.

Освен описаните в коментара, явно има и други идиоти.

Само тук може да се види: - реклама и ПР, които наричат новина - неграмотни люде, които наричат редактори - тролове, които изразяват "собствено" мнение

Авторът на материала е няколй Оли Гоф Рен. Някой от редакцията прочете ли какви глупости сте написали ?

Тя тази статия явно е копирана отнякъде и то с грешките... Жалко за дир.бг

Въобще гледате ли статиите, като ги публикувате, или името на редактора е само за "цвят". Толкова много грешки за толкова малък текст...