Тръгват 20 автобуса на ток в София

12-метровите са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 от се за трудно подвижни хора

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Въобще гледате ли статиите, като ги публикувате, или името на редактора е само за "цвят". Толкова много грешки за толкова малък текст...

Авторът на материала е няколй Оли Гоф Рен. Някой от редакцията прочете ли какви глупости сте написали ?

Тя тази статия явно е копирана отнякъде и то с грешките... Жалко за дир.бг

Само тук може да се види: - реклама и ПР, които наричат новина - неграмотни люде, които наричат редактори - тролове, които изразяват "собствено" мнение

Фъндъковица да вземе да смени сегашните стари талиги ,в които е мръсно и студено..та тези автобуси са толкова стари..Бие се в гърдите,че е сменила всички,но далече не е така..Само в центъра на София са нови автобусите.Елате да видите по кварталчетата как е....явно сме втора категория хора.

тия глупаци по добре да вземат автобуси където могат да се разминат 2-ма човека между двата реда двойни седалки. и дръжките да не са някви канапи. и половината седалки да не са за инвалиди . и да сложат перфоратори на входа. и да си оправят маршрутите за да се стига с макс 2 прекачвания от точка до точка. ама най добре да ходат да се хвърлят някъде от по висико

Имаше една фирма, която предлагаше електробуси, но за разлика от тези те използваха разреждане на кондензатори. Пуснаха ги пробно по линията на тролей 11 и работиха около година без проблеми. Кондензаторът се зарежда за 15-20 минути на крайна станция и зарядът е достатъчен за около 40 км пробег. Изразходват доста по-малко енергия, по-добре разпределена през денонощието, зареждат се и много по-бързо. Това беше преди 4-5 години ( пак със същото кметско управление), но не се даваха пари под масата и този проект беше оставен като непреспективен. За сведение - повече от половината транспорт в Шанхай е с подобни машини.

Остава да научат шофьорите да спират до бордюра .

Какво им е преимуществото спрямо тролеите? По-скъпи са, по-тежки са и са с по-ниско КПД. И защо тогаз ги купуваме?

Поклон пред неуморните грижи на кмета Фандъкова за благоденствието на българската столица! Гордеем се с теб и ГЕРБ!

Освен описаните в коментара, явно има и други идиоти.

Ако може да пуснат по-малки но по-начесто автобуси, че тези вече не могат да минат по тесните улици от паркирали коли.

Да живее Китайската комунистическа партия,дано и при нас дойте таз радост без тикви и олигарси!!!!!!

И сега какво? Все повече елетричество се движи по улиците. Ще трябва повече ток. И за това ще направим една АЕЦ. Тя очевидно ще става много печеливша. Ама ГЕРБ искат да е на чужденци. Що България да печели. Чужденци трябва да са.

Има чудесни градски трамвай с гумени колелета и една релса... Мини, леки,по-тесни и комфортни... За градските части са чудесен избор... Но, вероятно нямат изгода... Някои

Много романтично, но нещата не опират просто до нечии интереси или изгода, има десетки други фактори.

един трамвай - много трамваи

Мощността се мери във ватове, киловати и мегавати. Енергията се мери във ватчас, киловатчас и мегаватчас. Ето как животът болезнено ти припомня часът по физика, от който избяга.

И кое според теб не е написано вярно? Дадено е колко енергия харчи за километър.

Нали е електрически бе Какво Евро 6 Той няма емисии алооооо

Може да има малко двигателче за нагоре, аза надолу Ел. :)

Само не разбирам, защо заблуждават хората?!?!?! Как електрически, а с ЕВРО 6??? Явно са някакви хибриди. Тази статия е PR. Такива от много време се движат из София. Кое им е новото??? Да не говорим, че редактора от обща култура трябва да е чувал за ЕВРО 7!!!??? Аматьори....

3евзек

Врояртно имат накой малък двигател за резервно захранване, ако станцията е далеч. Иначе в някое здръстване шофьорът ще се обърне към салона и ще помоли: - Досега се возихте, я сега слезте малко да бутате, ей там на 500 метра е зарядното.

И за кво ни са смотаните тролеи и трамваи, като тези ел. автобуси правят всичко по-добре от тях?

48 месеца им е мнооого. Я изкарат до Коледа я до другата. Ментаци!

ти тва от оригинален нементак(некитайски) комп или смарт го написа налор смехурко

Gigaset, Made in Germany, GS185... и децата ми гинне е правил китаец. Нещо друго за справка?

Оправете си заглавието. То бива неграмотност, бива, ама чак пък толкова....... "12-метровиTе са, побират 73 души и имат 32 седалки, от които 4 OT се за трудно подвижни хора "

Това е много добре за екологията, но има нещо притеснително в Пловдив ! От 1989г. до ден днешен, там се избират най корумпираните "личности" за градоначалници ! Ликвидираха общинският транспорт (тролейбусите) и позволиха само частни автобуси, да тровят гражданите! Иван Чомакоф и Спас Гърневски са хората с най голяма вина.!

Проблема не е в частното, а от интереса на гражданите...

Е по кои линии де?