"Топлофикация София" въвежда услуга за преминаване към онлайн фактура

"Удобно за теб, полезно за природата" е призивът, с който дружеството приканва потребителите да се откажат от хартиените фактури

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

404 Page Not Found - както се казава в стария виц - и на вас да ви еба майката!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ей значи искат да си намалят разходите за пликове , листове, разнос и тн. Но какво ни предлагат за да се откажем едно голямо НИЩО ! Балъците да лапат. ГСМ операторите ти дават отстъпка от цената месечна за това че си се отказал а тези мизерници който се е прецакал за негова сметка.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отдавна ни предоставят услугата си онлайн, а отскоро и фактурите им ще са онлайн!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Услугата не е нова, просто сега се опитват да я популяризират. Аз от 2015 г. получавам е-фактура.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Линка, който сте посочили не работи. То какво ли работи в тази държава и в частност в това дружество.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А бре човек... Много бързаш... Аз преди два месеца подадох НА ГИШЕ заявление да мина на онлайн фактура и досега си чакам... Продължават да ми ги пращат по пощата, а по компа - нищо... А ти от днес за днес си се забезпокоил...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Новият шеф на компютрите Борислав Анчев оправи данъчното. сега ще оправи и тОПЛОФИКАЦИЯ София. Да Ви е честит и да си го ползвате от сутрин до вечер.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Копие (анонимизирано) от искова молба в съда срещу "Топлофикация" за прихващане: ДО СОФИЙСКИ РАЙОНЕН СЪД, ГО ИСКОВА МОЛБА от ХХХ, EГH ХХХ с адрес: гр. ХХХ, ул. ХХХ, № ХХХ чрез адвокат ХХХ – член на САК с адрес: гр. ХХХ, ул. ХХХ, № ХХХ срещу „Топлофикация София” ЕАД, ЕИК 831609046 със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. “Ястребец” № 23Б представлявано от: Александър Славчев Александров – Изп. директор цена на иска: 0,17 лв. на осн. чл. 55 ЗЗД УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН (ГОСПОЖО) РАЙОНЕН СЪДИЯ, Потребител съм на топлинна енергия с аб. № ХХХ от дружеството, на което е възложено да предоставя обществени услуги, – “Топлофикация София” ЕАД. Като лоялен клиент при плащане на задълженията си в срок, ползвам предвидената 3 (три) процентовата отстъпка, определена с т. 2 програма „Търговска отстъпка” на стр. 2 в Приложение № 3 към Решение № 331 на Столичен общински съвет от дата 27.06.2013 г. Съгласно разпоредбата на чл. 32, ал. 1 и ал. 3 от Общите условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди (ОУ), че след отчитане на средствата за дялово разпределение и изготвяне на изравнителните сметки „Топлофикация София” ЕАД издава за отчетния период кредитни известия на стойността на фактурите по ал. 1 на чл. 32 от ОУ (месечните сметки за периода) и фактура за потребеното количество топлинна енергия за отчетния период, определено на база изравнителните сметки (Обща фактура), на 31.07.2018 г. със съобщение към фактура № ХХХ, изходяща от ответника, е определена сума за възстановяване за периода 01.05.2017 – 30.04.2018 г. в размер на 73,94 лева. И въпреки че в случая липсва каквото и да е насрещно изискуемо и ликвидно вземане, при изготвяне на последващото съобщение към фактура № ХХХ от 31.07.2018 г. относно задължение за месец юли 2018 г., ответникът прави прихващане на стойност от 5,71 лева от сумата за възстановяване за отоплителен сезон 2017-2018 г. Извършвайки това „прихващане“ преди предвидения краен срок за плащане на фактурата, а именно – 14.09.2018 г., аз на практика бях лишен от възможността да ползвам предвидената търговска отстъпка. Ето защо, възползвайки се от правото си на възражение, със заявления вх. № ХХХ от 30.08.2018 г. и вх. № ХХХ от 14.09.2018 г., направих такова срещу така извършеното неправомерно прихващане и поисках тази сума от 5,71 лева да бъде намалена с размера на предоставяната от топлоснабдителното дружество търговска отстъпка в размер на 3 % (Приложение 3 към Решение № 331 на Столичния общински съвет от 27.06.2013 г.). В отговор с нарочни писма с изх. № ХХХ от 10.09.2018 г. и изх. № ХХХ от 05.10.2018 г, от топлофикационното дружество само бе признат фактът на прихващането и бе заявено, че „към настоящия момент, горното е зададено в софтуерната програма на дружеството и изключения не са възможни“ и че „предстои надграждане на работната система и описаният от Вас казус ще бъде съобразен“. „По презумпция програмата има за цел да спестява по 3% от сумата за плащане на лоялните си абонати, но в решението изрично е споменато, че това се касае в случаите, когато има наличие на ПЛАЩАНЕ, което изключва вариантите на налични суми за връщане от изравнителна сметка по салдото на партидата към имота“. От така даденият отговор, следва да се приеме, че по същество дружеството признава дълга, но същият не подлежи на възстановяване поради технически специфики на програмата. Действително, в разпоредбата на чл. 32, ал. 4 е предвидено когато при издаването на фактурата по ал. 3 се установи, че Клиентът е заплатил сума, по-голяма от сумата по фактурата, и ако Клиентът няма просрочени задължения към Продавача, заплатената в повече сума да се приспада от дължимите суми за следващ период, но при изразено желание на Клиента, да се възстановява от Продавача. Съгласно чл. 33, ал. 2 ОУ срокът за плащане по процесната фактура № ХХХ/31.07.2018 г. е 14.09.2018 г., поради което считам, че извършеното прихващане е неправомерно, тъй като дължимата от мен сума не е изискуема, каквото е изискването на чл. 32, ал. 5 ОУ. В първото изречение се визирани предпоставките за прихващане: Условията за това съгласно чл. 103 от ЗЗД са и двете насрещни вземания да са изискуеми и ликвидни. Ако не са налице условия за прихващане, надплатените суми (в случая 73,94 лв.) следва да се връщат на клиента, а погасяване на друго неизискуемо и неликвидно вземане на Продавача (в случая 5,71 лв.) може да се извърши по общия ред. В този смисъл е и Решение № ОУ-02 от 03.02.2014 г. на (бившата) Държавна комисия за енергийно и водно регулиране, с. 17-18. От друга страна, в разпоредбата на раздел ІХ от ОУ „Заплащане на топлинната енергия и услугата дялово разпределение“, в чл. 33, ал. 2 е определен срокът, по който клиентите са длъжни да заплащат стойността на фактурата по чл. 32, ал. 2 и ал. 3 за потребеното количество топлинна енергия за отчетния период, който е 45-дневен срок след изтичане на периода, за който се отнасят. От което следва, че са налице основанията да се приеме, че за периода от настъпване на данъчното събитие – 31.07.2018 г., до дата на срока за плащане – 14.09.2018 г., ответното дружество неоснователно се е обогатило със сумата в размер на 5,71 лева (защото реално е платено нещо, което не се дължи). От това може да се изведе изводът, че “Топлофикация София” ЕАД неоснователно се е обогатило вследствие на неправомерно извършено прихващане без да е налице насрещно изискуемо и ликвидно задължение. Ето защо, предвид гореописаното, за мен възниква интересът да претендирам от ответното дружество обезщетение за имуществени вреди като недължимо платени и подлежащи на връщане в размер на еквивалента на определена в размер на 3 (три) процентова отстъпка, съгласно Решение № 331 на Столичен общински съвет от дата 27.06.2013 г. относно програма „Търговска отстъпка”, върху сумата от 5,71 лева в размер на 0,17 лева. От изложено и предвид императивната норма на чл. 55, ал. 1 от ЗЗД, според която който е получил нещо без основание или с оглед на неосъществено или отпаднало основание е длъжен да го върне, съобразявайки и изискването при договорни отношения, всяка от страните по договора да изпълнява задълженията си по него точно и добросъвестно, съгласно изискванията на Закона и да не пречи на другата страна да изпълнява и тя своите задължения по същия начин, както и обстоятелството, че до момента е отказано на отправените покани и многобройни опити да се уредят доброволно и извънсъдебно отношенията с ответника, се налага изводът да потърся по съдебен път защита на своите права, което мотивира настоящата: ПЕТИТУМ: Моля да ни призовете на съд и след като обсъдите основателността на предявения иск, да постановите решение с което осъдите ответника “Топлофикация София” ЕАД, ЕИК 831609046, да заплати на ХХХ, EГH ХХХ, сумата от 0,17 лева, представляваща обезщетение за имуществени вреди като недължимо платени и подлежащи на връщане, в размер на еквивалента на определена 3 (три) процентова отстъпка (съгласно Решение № 331 на Столичен общински съвет от дата 27.06.2013 г. относно програма „Търговска отстъпка”), върху сумата от 5,71 лева, ведно със законната лихва, считано от дата на завеждане на иска до окончателното й изплащане, като и да осъдите ответната страна да заплати всички разноски по настоящото дело, вкл. и адвокатско възнаграждение. ДОКАЗАТЕЛСТВА: Моля да допуснете следните писмени доказателства: 1. Съобщение към фактура № ХХХ/31.07.2018 г.; 2. Съобщение към фактура № ХХХ/31.08.2018 г.; 3. Заявление вх. № ХХХ/30.08.2018 г.; 4. Писмо изх. № ХХХ/10.09.2018 г.; 5. Заявление вх. № ХХХ/14.09.2018 г.; 6. Писмо изх. № ХХХ/05.10.2018 г.; 7. Решение № 331 на Столичен общински съвет (СОС) от дата 27.06.2013 г.; 8. Приложение № 3 към Решение № 331 на СОС от дата 27.06.2013 г.; 9. Решение № ОУ-02 от 03.02.2014 г. на (бившата) ДКЕВР с. 17-18; 10. Договор за правна защита и съдействие; 11. Вносна бележка за платенa ДТ. ОСОБЕНО ИСКАНЕ: Ако са налице предвидените условия, давам съгласието си Съдът да се произнесе по реда на чл. 239 от ГПК. Съгласно разпоредбата на чл. 127, ал. 4 от ГПК, посочвам банкова сметка: ХХХ, IBAN: ХХХ, BIC: ХХХ, с титуляр ХХХ. Прилагам препис от настоящата и доказателствата за ответника. С уважение: /....................../ гр. София

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Чудесно, но имайте предвид, че можете да си вземете доказателство от НАП, Централно управление, че Ответникът не издава и не отчита фактури в НАП, при което излиза, че можете да изискате всичко, което сте платили обратно, на основание, измама, недействителност и нищожност на сделката и липса на договор за продажба на топлинна енергия! :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Топлофикация София да проведе курсове за компютърна грамотност на пенсионерите, да ги снабди с безплатни компютри, лаптопи или Джиесеми с интернет и тогава да иска те да се откажат от хартиените фактури.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Удобно за теб, полезно за природата" е призивът, с който дружеството приканва потребителите да се откажат от хартиените фактури." ДЕБА БОКЛУЦИТЕ! НАП, ПРОКУРАТУРАТА и Омбудсмана, която е бивш ЗАМ МИНИСТЪР НА ПРАВОСЪДИЕТО все пак, ЗАЯВЯВАТ С ПИСМЕНИ ДОКУМЕНТИ, ЧЕ ОПГ ТОПЛОФЪК НЕ ИЗДАВА ФАКТУРИ! Е, КАК ДА СЕ ОТКАЗВАМЕ ОТ НЕЩО, КОЕТО ОПГ НИКОГА НЕ Е ИЗДАВАЛА?!?!?!?!?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тази "услуга" на Топлофикация я имам от 4-5 години. Предполагам утре да съобщите и за електронни фактури за вода, за ток и т.н.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Удобно, ама за кой? За тия, дето надписват сметките ли? Па ти върви доказвай по е-фактура.... Докато оригинала е при тях....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Фактурата на хартиен носител. Какво ти пречи да разпечаташ е-фактурата?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Новината" е закъсняла поне с 5 години!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Новата услуга ще е : парно он лайн!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За да си получиш електронна фактура е по-сложно отколкото да влезеш в сайтовете на ЦРУ или КГБ.Това е за да бъдеш клатен по всички правила на монополиста.Скоро всички от това общинско обирджийско дружество ще се варят в някои котел в ада.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На такива фактури съм от две години. Не си ли пълня къщата с боклуци, а и си преразпределям финансите!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това не е ново. Аз получавам фактурите си на e-mail от Декември 2015 година.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ей мамицата ви мръсна! Умряхме от студ, КОПЕЛЕТА!!! Днес бе 1 градус сутринта!!! Климатика на макс, духалки, радиатори и НЯМА стопляне! За чий ви доплатих над 200 лв изравнителна, боклуци нещастни! Не ви дължа и един лев, майка ви мръсна малоумна! Пускайте тъпото парно ВЕДНАГА!!! Ония дето са си заустили парното в пода не ги барате, поне такива честни идиоти като мен нека се топлят и без това плащам парното на всички крадци.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Трай си, те си имат договорка с ЧЕЗ! Е не е безплатна, ама!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Koga 6te puskate parnoto kreteni maloumni!!!!!!!

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.