Коментари - Тежка катастрофа между камион и трамвай в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

тъй, тез антики всъщност са били междуградски трамвай и хич, ама хич не са бавни. Верно не спират! Там има храсти и линията завива. Няма видимост и ватманите го знаят. За да види трамваят, шофьрът на камиона трябва да е върху линията.

"Тежка катастрофа" айде стига глупости. Нито има пострадали, нито щетите са големи. Камиона беше от провинцията и шофьора не е очаквал да го връхлети ватмана-кретен.

"ТЕЖКА КАТАСТРОФА", за щастие без жертви - празен трамвай... Просто катастрофа... като всички ежедневни...

Аре махнете камионите от столицата! Да зареждат магазини само нощем а самосвалите за строежите само 2 осни!! Ще се отпуши трафика и ще намалеят катастрофите

Абе спрете да одите в софия бре. Седете си дома!

Да, тези трамваи по 23 са направо като влака-стрела - появяват се изведнъж! Те са огромни и бавноподвижни и ако камионджията не ги е видял, най-малко трябва да си направи медицински изследвания.

Тазсутрешната мъгла видяхте ли я? Аз я видях, защото излезнах 6.30 за работа, и си беше бая гъста. Всичко се случва в мъглата.

_stankow

И кое му е "тежкото" ? Една уплашена пътничка ? Трамваят който дори е с цели стъкла на фаровете и само след 40 мин продължава пътя си самостоятелно ? Словоблудие на всяко изречение ...

Защо се тръби, че катастрофата е тежка? Няма пострадали. Изкривени ламарини, при това не много. Безопасността на движение е много актуална и важна тема, но е вулгарно само за да създадем стресираща новина да се пресъздава така безпринципно ситуацията. Слага се бомбастично заглавие, за да се генерира влизане в новината, вътре....кухо. Но у хората, разбира се, се създава психоза.

В новината е кухо, като в главите на пишещите ги.

Тежка е само патологията на псевдо-журналистчетата, които чакат на гюме, някаква лоша новина, за да я раздухат, преекспонират и да я представят, като страшна трагедия! За тях добрата новина е лошата новина... Така ги учат още в университета и така ги карат да работят работодателите им. Няма значение, че бълват лъжи, манипулират новините и тиражират фалшиви такива. Няма значение, че стресират и без това смачкания обикновен човечец... Важното е да има сензация, трагизъм и постоянен стрес, гарниран с апокалиптични краски! Идиоти!

Според журналята, търсещи истерично сензации, катастрофата е "тежка", понеже и двете превозни средства са били тежки!... :-D Иначе, нищо тежко няма в това ПТП... За информация на лаиците, едно ПТП се води тежко, когато има пострадали и/или починали и когато има нанесени големи материални щети.

Време е Гешев да арестува няколко трамвая, че много взеха да се удрят.

Тежка?!?! Тази сутрин всички медии писаха "тежка". Ами преполовени коли каква катастрофа е? Ултра-мега тежка?

Този тип трамвай, доколкото зная, е на възраст около 60 години и са немско производство. Тези мотриси се движеха по линия 22, в момента по линия 23 и заради възможността да се обръщат на принципа напред -назад, което става на последната спирка в ЖК "Дружба". Прави ми впечатление, че катастрофата е станала "показно". Ненатоварено движение, няма пътници. Добре, че се е разминало без жертви!

Пътувах в трамвай в друга държава и един бус на известна куриерска фирма го засече. Имах чувството, че спря на място. Вярно, вътре стана мазало, търкаляше се някакъв багаж и още нещо. Ватманът записа номера на буса, след това мина през трамвая да се увери, че всички пътници са наред, за късмет нямаше пострадали и продължи. Та като кажат колко тона бил трамвая и не можел да спре бързо, ами и този в който се возех тогава не беше от пластмаса.

Тъ, викаш, чужбинският трамвай моменталически спря, закова на место, а. Само некъф багаж, може би нашенски, се затъркаля изненандан. Хвала ти писачо, може и друг хумор да пишеш.

Ама това не е хубаво трамваят да кове на място. Кое е по-добре според теб - да пострада идиотът, който не е научил, че трамваите имат предимство или да пострадат пътниците в трамвая, които вина за катастрофата нямат? Щото при едно рязко спиране всеки, който не е седнал и не се държи здраво ще падне и ще се нарани, а и по-лошо.

Как си представяте "за закове" при триене на желязо върху желязо, при това - върху мокра релса? А и спирачните системи преди 60 години не са били като сегашните.

Катасртофа без пострадали не се води тежка.

Ами няма нищо по-жълтичко и нещо трябва да се преекспонира , за да бъде по-драматично.Не Ви ли прави впечатление ,как изчезнаха темата за разни шкафчета пълни с евро,за вили за милиони ,както и редица други.Доклада на ЕС вече отшумя ,даже беше обявен за "конгратюлейшън"-ски

От мъглата изскачат Пулев и Джошуа и се почват... Но какви са били залозите? Идеята си я бива, да включат и такива "инциденти" в тотото. Поне са чести и човек може да припеч„ели нещо, защото сблъсъкът при тези "умове" е сигурен.

Дано бракуват тоя джангалски трамвай от снимката Време е да се изринат тия бракми

Ако не греша тези трамваи са австрийски ,от преди 60-65 години.Първоначално имаха много екстри и системи за безопасност ,но вследствие на българската поддръжка ,голяма част от тях не работят.Имаха една блокировка,при която , ако има стъпил човек на второто стъпало на вратата ,трамвая не можеше да тръгне.Не съм сигурен ,че всички мотриси го имаха ,но при някои съм го виждал да действува.Някои от тях бяха пригодени за трасета само с един коловоз и имаха врати от двете страни

Само който е бил на шофьорски курсове в София знае за предимството на трамвая, на практика. Едно време на Шипченски проход, по релсите , скъсаха половината курсисти от раз ;-)

Всъщност, на всички шофьорски курсове, навсякъде се учи за трамвая, светофарите му и предимствата.

А кормуването къде го карат? Всички в София?

Само една жена е пътувала, не е пострадала- цитат!!! Другите са водачи, но и те пътуват, затова напишете шединствената пътничка в трамвая, не е пострадала.

На този реликвен трамвай мястото му е в музея,защо е по улиците?!! Питам!!!

"...и бул. "Христофор Колубм"?!?!? Никой ли не чете поне един път какво е писал преди да го публикува???

Тежка катастрофа за тъпите журналисти от Нова телевизия и от дир. е когато са тежки участниците единия 40т другия 50 т. Освен това още не било ясно, кой е виновен? По тежкия бе тъпанари! Който даде повече пари на КАТ важи само в България ! ЗДвП от журналистите се чете, като разказвателен предмет!

Малка България с безбройните катастрофи, колко нелепи инциденти по пътя, от комплексирани шофьори, "какъв е този трамвай, за да му дам път", така е като се напълни със селяни, изобщо в големите градове - от цървули чепици не стават

Вчера шофирам средна лента по един от големите булеварди в София, 2 ленти кола до кола + бус лента отстрани. Трафикът върви с около 60км/ч, аз трябва да мина в лявата лента за да завия после и т.н. Виждам как отляво се освобождава дупка, горе долу 2-3 автомобила дължина - подавам мигач и тръгвам да се вместя. Изведнъж зверски клаксон, и колата отзад направо тръгва да ускорява !? Само и само да не ме пусне. Дойде до мен (останах средна лента) и развълнувано ми прави знаци че съм куку и т.н. Забележете, това е при трафик броня до броня който едвам се движи, има още сума светофари по тоя булевард и тн. Махнах с ръка и просто влязох зад него...

Нямам коментар, софиянци и това е!!!

Същите такива отрепки реват как нямало колегиалност когато не им "отстъпиш" предимството си.