17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бългериан бизнисмиен карат коли за по 100 хил евро но за бизнИса купуват камиони от автоморгите.

Хайде стига сте се мъчили с тези камиони по българските пътища. Елате да карате в Европа свестини камиони, над 2000 евро месечно, ако ви интересува пишете.

Да помогна за причината. С голяма вероятност - разпаднала се е регенератка и льохманът, който е бил на темпомат и бос, и подпрял с два пръста волана, наслаждавайки се на "Веселина", докато уцели педалите, пък да хване здраво волана, той камионът изорал мантинелата. Пак добре, че му е попречила да влезе в насрещното платно.

Когато "стоиш" на 12 крака ,един и да се подгъне...все тая! Стига да не е преден /разбира се/. Но регенерат на предно колело НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ! Според мен е по-вероятно коловозите по платното да са го "пренасочили". Или... лека дрямка на волан. Но както и да е ...лошо !

Интересна теория, само дето камионът не стои. А колко не окуцява без един от 12-те си "крака",можеш да установиш като караш по магистралата и видиш някоя от многото черни следи, резултат от разпаднала се регенерирана гума, къде водят и колко е била адекватна траекторията на камиона, преде да спре. Като тръгнеш следващия пат от София за Бургас, брой разпадналите се гуми по остатъците им в банкета и по аварийната лента. Още до Пловдив ще си на двадесет, до Бургас 50-60. За една седмица да са се генерирали и един на 50 да не може да овладее машината, това значи, че поне един два камиона на седмица заорават я в банкета, я в мантинелата. То и затова по същия по магистралата всеки ден има по някоя прясно отнесена.