Коментари - Таксуването в градския транспорт - най-вероятно ще е според времето за пътуване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

защо да е справедливо за време, това да не е хотел??? Аз очаквам да ме закарат от А до Б, т.е. да мина разстояние и за това плащам!!!

А ще накарат ли циганите да пътуват с билети и да плащат за градския транспорт или пак белите ще плащаме а те безплатно?

Зарков е завършен идиот! Разбира от транспорт колкото от ядрен синтез. Щом той ще ги решава тия работи егаси билетната ситтема... Очаквайте смех и комични ситуации в пъти по брутални от тези с тол ситтемата Дано са предвидили в тия 88 милионо, които междудругото са без ДДС та сметката е доста по дебела ама нейсе, качествена поддръжка че при 1 милион ползвания на ден ще гръмнат като

С въвеждането на пътуването за време, или разстояние, си губи смисъла годишната карта. особено с цената на две пенсии.

Добре, но има много дълги линии - авт. 604, 204 ..... Те попадат и в тапи. Как ще ги таксуват? Ако се качиш от първа спирка и се возиш до последната и времето е повече от 40 мин а то е такова как ще се таксува?

таксуването започва от 1,6 лева

Най-справедливо е при таксуване да ти взема такса до КРАЯ на линията. При слизане и чекаут, да ти връща разликата. Така няма да има проблеми, ако Ганю е забравил да се чекаутне на слизане и после да риве по телевизиите.

Това в Европа от колко десетилетия го има? Вземето просто пример от една работеща система и я въведете! Никъде го няма това, за всяко превозно средство да трябва отделен билет! Трябва да се променят и малко спирките на градския, за да може да бъде улеснена смяната на превозните средства! Любимите ми места за прекачване са Сточна гара и Лъвов мост. Не знам на каква логика (никаква) едните спират преди кръговото, другите след кръговото. Т.е. едното превозно средство спира на първата спирка, второто я подминава и спира на втората спирка. Получават се едни 300-400 метра между двете спирки + светофар, т.е. минимум 5 минути за прекачване. Време, през което човек може да си изпусне връзката и да се наложи да чака 20-30 минути до следващата! Много яко, само в БГ е измислено така, че да ти е максимално трудно и гадно. Защо не спират на една и съща спирка? При ремонта на Лъвов мост можеше да се убособи една голяма спирка, на която да спират всички минаващи от там! Същото може да се направи и при Сточна гара!

Какво е това-тикет система?Къде ще ги тикат?

В Чехиия отдавна гоо има!

Валидаторите в автобусите в София са в "тестов режим" от последните кметски избори. Сигурно са и платени отдавна.

Пример за придвижване по много кратък маршрут, без задръствания, например около 11:00 часа (от спирка Св.Анна до метростанция Сердика): - ходене до спирка Св.Анна: 5 мин. - чакане на тролей 5 на спирка Св.Анна : 8 мин. - пътуване с тролей 5 от спирка Св.Анна до ул. Йерусалим; 6 мин. - ходене до метро: 1 мин. - чакане на метро: 3 мин. - пътуване с метро от Младост 1 до Сердика: 14 мин. Време за чакане: 8 мин. Време за пътуване: 24 мин. Общо време за придвижване: 32 минути. Пример за придвижване по много кратък маршрут, в задръстване (от спирка Св.Анна до метростанция Сердика): - ходене до спирка Св.Анна: 5 мин. - чакане на тролей 5 на спирка Св.Анна : 12 мин. - пътуване с тролей 5 от спирка Св.Анна до ул. Йерусалим; 12 мин. - ходене до метро: 1 мин. - чакане на метро: 3 мин. - пътуване с метро от Младост 1 до Сердика: 14 мин. Време за чакане: 12 мин. Време за пътуване: 30 мин. Общо време за придвижване: 42 минути! Въпрос: С какво "грижите" по подобряване на транспорта в Младост подобриха придвижването по този примерен и много кратък маршрут?

1. Направихте ново кръстовище "А.Ляпчев" - "А.Сахаров" (Младост1/Младост2), вместо: - да разширите с още една лента за автомобили в двете посоки бул."Ал. Малинов" ("в Младост"); - да направите кръстовищата на бул."Ал.Малинов" с "А.Сахаров", "А.Ляпчев" и "Филип Авранов" без светофари. 2. Това не реши с нищо задръстванията по бул."Ал.Малинов". За сметка на това създадохте нови (3 задачи за решаване): - задръствания по "А.Сахаров" от "Ал.Малинов" до ул. Йерусалим"; - задръствания по "А.Сахаров" от посолствата в Младост 1 до ул. Йерусалим"; - задръствания по цялата ул. "Йерусалим"; 3. Премахнахте автобусна линия 306; С това премахнахте изключително удобната възможност за алтернативно и без никакво прекачване пътуване по цялото протежение (между Младост 2, Младост 1, Окръжна болница, Тех.парк, х-л Плиска, Орлов мост, Софийски университет) на тази изключително добре реализирана автобусна линия 306!!! 4. Премахнахте тролейбусна линия 8 и с това отнехте възможността на жителите на онази част от Младост 1, която се намира в района на Окръжна болница да пътува удобно и без прекачвания до Южния парк; Вероятно всички пътуващи в градският транспорт в Младост вече са изключително благодарни, че за тяхна сметка (на живеещите в гр. София), спестените средства от премахването на 306 и промяна на тролей 8 ЩЕ СЕ ПОДОБРИ транспортната връзка на София с две села(за живеещи извън София). За жителите на Младост (нали те са жители на София и не са жители на онези две села, които се подобряват за сметка на орязването на средства за транспорт в Младост?), резултатът от вашите "подобрения" (за кого обаче?) е: 1. задръствания по "Ал.Малинов"; (сутрин и вечер) 2. задръствания по "А.Сахаров" от "Ал.Малинов" до ул. Йерусалим"; (сутрин и вечер) 3. задръствания по "А.Сахаров" от посолствата в Младост 1 до ул. Йерусалим";(сутрин) 4. задръствания по цялата ул. "Йерусалим";(сутрин и вечер) 5. отнета възможност за алтернативно пътуване и без прекачвания с автобус между Младост 2, Младост 1, Окръжна болница, Тех.парк, х-л Плиска, Орлов мост, Софийски университет; 6. отнета възможност за алтернативно пътуване и без прекачвания с тролей по спирките между Окръжна болница и Южния парк; 7. жителите (които нямат проблем с придвижването пеша) на Младост 1 СЕ ОТКАЗВАТ И НЕ ИЗПОЛЗВАТ градският транспорт сутрин и вечер за придвижване от и към метростанция Младост 1. В средното време за пътуване (29 минути) включихте ли: - времето за придвижване (вече ходене пеша за тези, които могат и бързат) на жителите на Младост 1 и Младост 2 до и от спирките на алтернативните автобусни, тролейбусни линии и метро (след като отнемате съществуващи удобства за Младост и давате удобства за две села?) - времето за пътуване на тролейбусна линия 5 между спирките на ул. Йерусалим (сутрин и вечер, двупосочно); - времето за пътуване на тролейбусна линия 5, автобусни линии 111, 113, 4, 314 от посолствата в Младост 1 до ул. Йерусалим" (сутрин); - времето за пътуване на автобусни линии 111, 113, 4, 314 по "А.Сахаров" от "Ал.Малинов" посолствата в Младост 1 (сутрин и вечер).

Трябва само да сложат и надпис ТАКСИ. Наистина се мислят глупости. Като го хване задръстване в час пик автобуса ще трябва на слизане да доплащаш. Това е пълно безумие, или Фандъкова се чуди как предизборно да доналее касата на ГЕРБ.

ЩЕ ПРЕМАХНАТ И ЕДНОДНЕВНИТЕ КАРТИ ЗА ЦЯЛАТА МРЕЖА

Тия долни гадове от герб не се накрадоха. За електората от махалата без пари за другите да му мислят.

Очаквайте в скоро време : - Диш хакъ ( данък - търкане на зъбите при хранене на депутати, министри и т.н. - администрацията). - Ресм-и божик (налог, че си имаш домашно прасенце). - Ресм-и менгене ( налог, че си пресоваш гроздето за вино). - Ресм-и фучу ( налог на бурета, бъчви с вино). - Данък върху пенсиите. - Данък Въздух и слънце. - Данък , че търкаш тротоарните плички в градовете. - Данък брада, мустаци. - Данък гола глава или ниско постриган. - Данък за всички които живеят край морето и през лятото ги духа Бризът .МУТРИ ВЪН

Разходите от 88 милиона и за проверяващи и продаващи билетчета ще покрият по-добре безплатен транспорт за всички,нали всички плащаме данъци.Или "ходете пеш".Помислете господа управляващи.И трафикът на колите ще намалее.

валидатори значи? вече са монтирани???? стига бе! съсипахте го този език

валидатори, чекиватори, перфоратори, и всякакви атори, за грабеж. А много по-лесно и просто би било, ако си с постоянен адрес в София, и си платил данъците, ползваш безплатно. А иначе онези "гласоподаватели", никой не ги закача. Нито ток, нито вода, нито данък сгради, нито такса смет, нито за ГТ. За тях КОМУНИЗЪМ.

а бе я турете по един таксиметров брояч ...с помпа

Нъл туй е политиката

Ми да ходим, ама тротоарите криви и скоро само за велосипедали.

Да таксуваш пътниците с кондуктори, като преди сто години, както и да продаваш билети и карти единствено в магазини и лафки е виц, който само в България е смешен! Билетните Автомати потънали в прах, повечето не функционират, докато успееш да си купиш билет пропускаш желаната спирка!

След поредните фалшифицирани избори Боко Тиквата и самоковската даскаличка се гласят пак да увеличат цената на билета ! Вече са взели предварително по 200 лв. на всеки софянец (това са 80-те милиона за "нова система"). А от първи юни БГ населението го очакват "борсови" цени на тока ! При същите борсови цени за бизнеса, миналото лято цената се увеличи с 300% ! Вече един електромер не стига за герпавата върхушка !

ОПРЕДЕЛЯ ЦЕНИТЕ НА ТАЯ "БОРСА" ? КОЙ ЛИ КАЗАХ ? ЕТО ТОВА ЧЕСТИТКАТА НА ЧЕРВЕНА КРЕМЪЛСКА ОМРАЗНА ОЛИГАРХИЧНА МАФИЯ, СМУЧЕЩА БЪЛГАРИНА 142 ГОДИНИ!

Явно не си си пил хапчетата днеска.Цените се определят от великите гербаджийски олигарси с ВЕИТА , студени и топли резерви и братята американци от мариците.Като не знаеш нещо не се излагай и не бъркай Кремъл с Белия дом.Сигурно и ти си платил поне за дръжката на хартиения самолет а скоро ще платиш и друга дряжка от друга картинка.

ВСИЧКИ БИТОВИ ЩЕ СЕ НАГОВОРИМ В СУРАТТЕФТЕРА В УРЕЧЕН ДЕН И ЧАС, ДА ОТВЪРТИМ БУШОНИТЕ ЗА 24 ЧАСА И ДА ИЗГЪРМИ ОТ ПРЕНАПРЕЖЕНИЕ ТАЯ РУСКА ЗАДУНАЙСКА КОЧИНА НА ЕНЕРГИЙНАТА КРЕМЪЛСКА МАФИЯ!

НА "ВСИ НАШИТЕ" БАНДИТИ ... ИСКАТ ВЕЧЕ И ВРЕМЕТО ДА СИ ПЛАЩАШ ... И 1.60 ЛЪВА НЕ ГИ УСТРОЙВА, АМА ПЪК НЯМА КАК ДА ГО ВДИГНАТ ВИДИМО НА 2 ... КАК ЩЕ СТАНЕ ОБАЧЕ ТОВА ? БИЛЕТА СЕ ЧЕКИРА НА ВХОДА В СТАНЦИЯТА, СЛЕД КОЕТО ВЪТРЕ МОГА ДА СТОЯ ЦЯЛ ДЕН АКО ИСКАМ И ДА СЕ ВОЗЯ НАПРЕД - НАЗАД ПО ЦЯЛОТО МЕТРО ...

В Измир 2008 г. в градския транспорт (без метрото) се качваше само от предната врата и нямаше как да си без билет или карта. Билетът (не помня цената) мисля важеше за 60 мин. и обикновено след автобуса се качвах на метрото.

Боже, тези 88 милиона са всъщност по 200 лева от всеки пътуващ с градския транспорт. Те ви скубят, вие блеете от кеф. Тъпаци!

Стига иезуитщини, градския транспорт, трябва да е безплатен! Той е изграден с нашите данъци, и ние ще плащаме взетите заеми! Ако мислите за екологията, също всеки ще предпочете безплатния транспорт, пред автомобила си!!! Недопустимо е, градсия транспорт да реализира печалба, това е обществена и публична услуга.

каква печалба бе омочко, транспортът работи НА ЗАГУБА и се дотира от МОИТЕ данъци, за да може такива като тебе да се возят по-евтино... аз не искам да спонсорирам тебе и мангооджери да се возите без пари, като вие е скъпо си се връщайте на село

ПАРИ , ЗА ДА СИ ПЛАТИШ "ДАНЪЦИТЕ" ? АХ ДА, ЗАБРАВИХ, ЧЕ ТИ "ДАВАШ РАБОТА", СИРЕЧ КРАДЕШ 80% ОТ СЪЗДАДЕНОТО ОТ ТЕЗИ НА КОИТО ИМ ДАВАШ "ЗАПЛАТА" И ЗА ТВА "ДАНЪЦИТЕ" ТИ ТИ ИДВАТ БЕЗПЛАТНО!

Е що не система за билети??? Нова „тикет система“, сложили му малко засукано заглавие да си мислим, че кой знае какво са постигнали. Шокиращо е, че през 2020та година ние още не можем да го измислим как да таксуваме пътниците в обществения транспорт. А защо не като в цивилизацията? Хората са посочили по-долу как е в Лондон. Ето в единия Кьолн, да дам друг пример, е една цената за целия град (3 евра билетчето) кеф ти автобус, кеф ти метро или трамвай (те там трамваите и под земята слизат и карат като метро). По-просто от това здраве му кажи. Месечна за възрастен е 101, 90, по всяко време на денонощието. И на доста германци не им се вижда евтино. Но поне пък градския транспорт е уреден, чист и редовен. Виж с междуградския са много зле милите, непрекъснати закъснения, отпаднали влакчета, стачки, ремонти, абе за в града е най-добре с обществения транспорт, за междуградско с колата.

Преди години попаднахме в Англия. Та за 14паунда си взехме карта за градския транспорт. Важеше за 7 денонощия, колкото си искаш, толкова се возиш. Града се обслужваше от две или три транспортни фирми. Ние си знаехме "нашата". Качваш се, слизаш, пак и пак.... Просто и ясно!

т.е. по 5 лв на ден, платете по 1600 лв и тук ще се возите така...

Преди колко години бяхте в Англия?Около 20 предполагам...В гугъл може да се провери- от 36 до 60 паунда,ако платиш за седмична,в зависимост от зоната. Ако плащаш дневна- 8 паунда. В изгнилата Англия транспорта е скъп,винаги препълнен в пиковите часове задължително пропускаш 2,3 мотриси и със сигурност не достатъчно чист.

В цивилизацията е така!

Естествено, най добре е по време, като на детска въртележка...

Ако таксата за минимално време или разстояние е колкото цената на сегашния билет за да се изплати по- бързо тикет системата- радостта енапразно. Иначе е справедливо да се таксува според разстоянието и времето,а не както до сега - за една спирка прекалено скъпо.

Обзалагам се че минималното разстояние, ще струва 1,60, колкото е в момента един билет.

Тикет = билет на бългериън

И ако чака в задръстване? Поне да беше на километър...

Няма как да е на километър. За да е на километър трябва да се сложи джи пи ес на билета / картата, което на практика е невъзможно.

щото до сега беше според етноса - за българи - пълна такса, за цигани - без пари; промяна ли да очакваме занапред ?!?!

Нещо което в Европа го има от поне 20 години

а в Русия няма да го има още 20... пак гласувайте за Гумен Крадев и чакайте да стане като в Европа

КАКВО ОБЩО ИМА ПРЕЗИДЕНТА С ТЕМАТА БЕ ГЛУПАК ГЕРБЕРАСТКИ ?

В Русия се качваш, и ако нямаш карта си купуваш билет от кондуктора кеф ти с кеш), кеф ти с карта, кеф ти с телефон. В това отношение те са 20 години преди нас.

Ти като пребоядисан комунист с партийна книжка под възглавницата и настоящ гербераст ,като си гласувал за шайката крадци и селяни управляващи държавата и града София който заприлича на едно голямо село.Прочети Конституцията и виж какви права има президента ни .За разликата от други управници поне е прочел доста повече книги от тях и говори и чете свободно английски език за разлика от други управляващи които говорят английски ,като Стоичков,министърката на туризма и някои велики български евродепупати ,които едвам говорят и български а камо ли и чужди езици.

И къде точно го има? В наистина големите градове има зониране, в другите си е като тук. Само малките градове (или рядко населени територии) с изцяло частен транспорт си позволяват такова таксуване.