Коментари - Таксиметровите шофьори излизат на протест в страната, на 3 лъча се събират в София пред общината | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аззз

това е най-доланта сган наред с циганите, нахални, прости, вечено недоволни и все без пари.. и сегашните тарфии са им много...

да работи само за тях.

bobsyn@

Паник бутоните и вдигането на цените на е нещо, което министерството разрешава при пазарна икономика. Пари за патентен данък би следвало да има включени в цените на превозите. Принципно съм съгласен да нямат технически преглед, психотест, гражданска отговорсност, шофьирска книжка и дори да са престъпници ако клиентът е уведомен по надлежния ред преди да започне да дължи каквито и да било пари, защото в пазарната икономика някой може да прецени сам за себе си дали цената оправдава риска. Колкото до приложенията конкуренцията подобрява обслужването единствено тук може би може да се направи нещо от гледна точка промяна на режима така че максимално лесно да може законно да се започва и спира подобен вид дейност.

Пари искат а не знаят адресите.Качвам се от летището в едно такси и му викам закарай ме на улица цар Самуил 120.Оно ме закара на женския пазар и ми вика не знам де е тая улица ама ей сега че я намерим.....Викам му е те и до джамията има таксита!

Поразрових се за информация за тази Федерация на таксиметровите водачи и превозвачи , която е организирала протеста . Човекът който стои зад нея се казва Атанас Шарков , има приложение за таксита , и е с ясно изразена политическа обвързаност с така наречените десни партии . Функционер е на "Правосъдие за всеки" и лятото е бил организатора на палатковия катун на Орлов мост . При случката с бабата която бе залята с вода , той е бил човекът който дава интервюто в момента на инцидента .

Толкова да сте нагли и безочливи... Наистина кой ви спира да си вдигнете таксите по свое желание? Думата "конкуренция" нещо говори ли ви? Пазарът трябва да ви определя цените. Пожелавам ви за по 2лв на курс да се молите да се качи някой, че да се осъзнаете къде се намирате. Живея на около 3км от центъра на града и от няколко години започнах да се прибирам пеша, независимо от часа, заради повсеместната ви наглост. Стотинка не заслужавате... Когато сте с клиент сте най-примерните шофьори, спирате още на зелено, на пешеходни пътеки, карате в ограниченията, но като гоните адрес или просто сте сами сте абсолютни талибани! Съжалявам само за малцината свестни, които все пак са там, но си го отнасят покрай останалите.

Общината не позволява по-висока тарифа ! има лимит на цената за София, обвързан с първоначална такса и престой.

Пак питам, кой ви спира да карате на 1,30/1,50 при настоящите разпоредби: На основание чл. 24а, ал. 11 от Закона за автомобилните превози с Решение № 311/12.05.2011 г. на Столичния общински съвет са определени следните максимални цени за таксиметров превоз на пътници за един километър пробег на територията на Столична община: дневна тарифа – 1,30 лв./км нощна тарифа – 1,60 лв./км.

По надолу го пише. иначе си прав. явно, страха и алчността кара някои хора да взимат съдбоносни решения и да влияят зле на цял бранш.

" премахване на мобилните приложения за споделено пътуване. " АХАХАХАХХАХАХАХАХАХАХ. Паник бутон да си сложат - спира ли ги някой. Да карат на 1.60лв в момента спира ли ги някой?

Не бе. карат на 80 стотинки ,а помпата удвоява по 2. та пак така / реално пак си прав 1.6 лв./км.

Sm3hurk0

Цената трябваше да бъде корегирана преди една година... и всички имаха нагласа тарифата да стане 1 лев дневна и 1,12 лева нощна и съответните корекции на първоначална такса и престой. Става дума за таксиметровите компании в София. Собственик съм в една доста голяма фирма за таксиметров превоз. Най-отговорно заявявам, че преди година именно нашата фирма бойкотира вдигането на тарифите... (фирмата няма да я споменавам, за да няма реклама) Доводите бяха следните : Ако ние вдигнем тарифата заедно с другите фирми, на тях ще им тръгне лизинга - става дума за Йелол и ок... Точно на този човек му се чу мнението, който тогава продаваше месо в съвсем друг бранш... в последствие (изгониха го от работа покрай пандемията ) е търговски директор в нашата фирма. Същия този човек купи кола, която е пуснал на аренда и имам съмнение, че такси апарата е фискализиран на куха фирма, за което съм сигнализирал НАП“ Предполагам, че доста хора са ме разпознали по снимката ми в аватара.

Браво Андро! Само ти ги казваш нещата такива каквито са и тези които те познават, знаят, че винаги казваш истината.

за иван ли става дума? тоя дето един имел не може да напише и с космичаската заплата за некъдърност

о теб те знам , ти си този където изтипоса във всички порно сайтове жена си . После прокуратурата те разледва и КЗЛД те опатка а ти се укри , щом си толко принципен защо не си плати акта.

"приравняване на дейността им към градския транспорт" Е хем искат това хем не искат да се отзовават на клиенти за къси разстояния защото не печелили от това!? "премахване на мобилните приложения за споделено пътуване" Едно време държавата работеше твърдо за споделеното пътуване за да се намали движението. А сега активно се помага за пъленият монопол от страна на такситата!? За това Убер си замина от България, но едва ли ще успеят управляващите да премахнат именно приложенията.

Цената не е коригирана вече 9 година, всяка година има 3,5% инфлация, оставям изводите за тези които са ходили на училище.

Минимална или максимална цена има? Някой пречи ли ти да обявиш и 5 лв. На километър?

Ами да си я коригират, никой не ги спира.

Рзглезил ги е големият град. Аз съм в сравнително малък и е около 7 км от единия край до другия. Никой не отказва кратки курсове. „Разбира се, заповядайте“. За 1,90 са ме возили и никакво мрънкане. „Довиждане лек ден, пак заповядайте“.

Икономически краткият курс е най- рентабилен! Качваш се, даваш поръчка, бакшишът включва брояча, който отчита първоначална такса от левче, например. Отказвате се от адреса, заплащате първоначалната такса и си отивате.... Нулеви разходи за бакшиша, а приход, равен на първоначалната такса..... А, ако е любезен и мине 100- 200 метра- още по- добре! За сметка 1. 30- 1. 50 всеки би оставил 2 лв. Това са около 35% бакшиш....

А преди година от Лозенец до Зона Б 5 съм се прибрала пеша нощем, че ви беше близо...... Ех, какви времена бяха ..... Сега и на Коледа, и Нова година, и на Ивановден няма да захлебите подобаващо....На стоянката такситата си стоят по няколко часа вече без адрес... Плача за вас, да знаете :-)

UBER ТОВА Е ИСТИНАТА, ТОГАВА ЩЕ ВИ ВИДИМЕ КОЛКО СТРУВАТЕ НАИСТИНА, ЕЙ МНОГО СТЕ МИ СМЕШНИ НЕЩО БРЕ ЗАЩО ЛИ?

Ами щото са клоуни.

Го изгониха бакшиш мафията - не си ли спомняш? Те много се гордеят с това бакшишите - питай някой има да ти разказва с часове.

Когато няма какво да стане от теб - ставаш бакшиш.

Този бранш на БАШИШИТЕ е умрял,слепи ли са,пред всяка селска къща и в града има поне по две три трошки паркирани по тротоарите!Бензина е ефтин и ползването на личен автомобил е достъпен дори и за клошарите,учениците,бабите!Затова нямат лесни и бързи пари спечелени от мързел!

ЕЙ ШИБАНЯЦИ, ЧЕ ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС И СЕГА ВОЗЯТ НА ТАКИВА ЦЕНИ АРЕ СИКТИР БЕ

Май е дошло време за фалити на секторите с лесни пари без реално производство. Няколко години ще гледаме умърлушени толупи да кръстосват бюрата по труда , но може пък произвеждащата икономика да живне.

Явно "бакшишите"са го закъсали и на свой ред са решили държавата да им върне социализма в бранша. И понеже държавата взе да откликва на всеки закъсал за пари бройката на "бакшишите" непрекъснато се увеличава. Всеки некадърник с его на дебил търси своята реализация сред висящите по стоянките за таксита. Чудя се дали ако им се даде по една мотика ще са толкова гласовити и претенциозни. Но с толкова акъл какво друго да станеш освен "бакшиш". Те дори не могат да осъзнаят, че проблема им идва от количеството мераклии да печелят без да се изпотяват. А гражданите намират начин да се придвижват и без да се подлагат на таксиметровия рекет.

Искали подобряване на условията на труд... Ами къпете се всеки ден и чистете колите всеки ден...

И по един костюм от втората употреба та да приличате на таксиметрови шофьори,а не на престъпници.

само юбер-о ще ви оправи

Единствено може да се приеме да се махне ограничението на тарифата и да имат паник бутон към полицията. Онова със приложението е спорно и трябва да се разгледа отделно, въпреки, че явно има нарушения от страна на руснака.

Стари вмирисани коли, неадекватно и некултурно обслужване и неспазване на правилника за движение където няма камера. Все нямат и ресто да върнат. Да им се въведат административни наказания за лошо отношение към клиенти, ако не връщат ресто и по 2 прегледа годишно. Също и лимит за използване на колата - до 5 или 6 години да се използва за такси. За това време се амортизира напълно и става опасна за бакшиша ( алчния некултурен таксиджия ) и пътниците.

Това е ок ! ама направи разчет за това време да да се изплати колата, да си платиш всички данъци, да си платиш към фирмата, добави разходите за изминалите километри, застраховки на места, каско и тогава тарифата ще стане европейска. Добре, че има прости балъци дето си трошат колите за без пари и си плащат в разни измислени фирми и разни измислени лизингови схеми.

Българските таксиметрови шофьори може да ги сравним със албанските под всякаква критика и още такситата са повече от колкото трябва , нека първо да достигнат до европейско ниво и тогава да искат

Колко му е, вместо да висят по кръстовищата и да възпрепятстват движението, да бъдат на протест. Имали искания, ами то исканията са като задниците, всеки ги има!

Само не разбрах паник бутона кой очакват да им го сложи? Клиентът ли, общината ли? А жените не искат ли от общината да им ги оправят?

С две думи искат пари без работа да взимат! Един таксиджия изкарва повече от лекар или ИТ. Но в същото време данъци и осигуровки не плащат на печалбата! А сега искат и патентен данък да нямало. Последния път си издействаха да карат коли на по 15 години и сега колите масово са най-евтините каруци! А като бонус искат и техническият преглед да е проформа. Що се отнася до приложенията - в цял свят се приемат с отворени обятия новите технологии и идеи, ние ще ги забраняваме. Ами аз бих казал като не им изнася ето има и други професии! Писна ми да ни тероризират!

За таксиметрова дейност не съществува и в момента Който е писал статията просто ти е драскал Никой не им пречи да са такива цените ама искат държавата да им ги определя за да няма шано смешна работа къде е пазарната икономика Данъка е местен и го измисли влади горанов великия тъпак Отделно фирмите трябва да плащат и данък оборот ама не го декларират щото единственото вярно е че са лизингови компании а не таксиметрови ЗАЩО ФИСКАЛНИТЕ ИМ АПАРАТИ НЕ СА СВЪРЗАНИ С НАП???????? това е лечението за този изгнил бранш....

Тия бълхарници ВСЯКА СЕДМИЦА трябва да са на преглед!А водачите - всеки месец на ПСИХО!БаSи и наглите,вмирисани гадове!!!!От "Ниагара" в Бели Брези до басейна Спартак ми взеха 8 лв. и нямал 2 лв. да върне от 10 лв.НАГЛИ до БЕЗОБРАЗИЕ.Да фалират ВСИТЕ!

Извинявайте, но това не са ли частни фирми и като такива сами да си определят цените ? Фирмата "решава", че 20 лв/км е цената на която вози, другата предлага 2 лв/км. Клиента сам решава кой да ползва.

забрави ли са да си поискат и поне 1 път на седмица, задължително да ги ползваме от Люлин до Младост.

Егати копърките.

Много въшльовци в България сериозно бъркат таксито с да се вдигат цените, просто трябва да има минимална цена на курс, която да е съобразена с отделните населени места. Защо редовните клиенти, които ползват услугите на такси и правят прилични курсове трябва да страдат за сметка на разни баровци, които викат такси до адреса си, качват се четири човека,направят курс за 2.16 лв, дават 3 лева на шофьора и го гледат в ръцете за тестото.

По грамотното ти писане, разбирам че си от тия дето мислят че като карат такси са богоравни. Ами като не ти харесва, слизаш от колата и си намираш друга работа.

Пренесох текст погрешно, ако беше по-умен, щеше да го разбереш от пръв поглед. Писането на телефона крие такива рискове, но природната глупост не може да се поправи за разлика от писането.

Много въшльовци в България сериозно бъркат таксито с градски транспрт или маршрутка и смятат, че трябва да се возят за 2 лв. Че и колата да го вземе от пред разкаляния му вход. Таксито би следвало да е лукс, то не е задължителна комунална услуга. Не е нужно да се вдигат цените и тарифите, просто трябва да има минимална цена на курс, която да е съобразена с отделните населени места. Защо редовните клиенти, които ползват услугите на такси и правят прилични курсове трябва да страдат за сметка на разни баровци, които викат такси до адреса си, качват се четири човека,направят курс за 2.16 лв, дават 3 лева на шофьора и го гледат в ръцете за рестото.

циклон

Лукс е било таксито през 50 години на миналия век. Като си плащам ще дойдеш да ме вземеш от където пожелая. И не само ще дойдеш ами ще си чист, добре облечен и ще ми говориш на Вие. Пак ти казвам, като не ти изнася си намери друга работа, където да оценят високата ти компетентност

Ей алчен урод, никой не ти е длъжен да ти оставя и една стотинка над рестото!

А да задължат направо хората да се возят всеки ден на такси не искат ли? Наглите бакшиши трябва да бъдат поставени един път за винаги на мястото си. А то е някъде около това на келнерите и продавачките

Да, даааа! Общината да затвори метрото, спре наземния градски транспорт и да забрани предвижването с лични автомобили! Може и да отпадне ДДС за таксиметрови автомобили и горива за тях....

Таксиметровите шофьори са най-нахалните и арогантни хора.

И ресторантьорите начело с пародията Покахонтас Ричу.

Соре, но Гробаря му отива повече.

Тия са ги чипирали вече и започват да дават отклонения. 12км до офиса, 2лв за повикване,1.20лв на км, 10мин по светофарите и стаха 20-25лева в едната посока. 20 дни по 40лв са 800лева. За тия кинти на лизинг взимаш нова кола, а не да се дрънкаш в някаква кочина, със шофьор, който не се е къпал 2 месеца и ти пуши арда без филтър. Ай мерси

Те сега нямат клиенти. Какво ще стане с новите цени - ден година храни? Пуснете Uber нали е свободна конкуренция и да видим колко ще издържат! Нагледци ........

А да се забрани интернета изцяло не искат ли? И да се забранят личните автомобили, градския транспорт, и велосипедите?