Коментари - Таксиметрови шофьори отново искат да возят по-скъпо | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да вдигат тарифите кой им пречи.

Разбирам всеки един човек какво му е... Но по време на криза да дигат заплати и цени????? Адвокати, зъболекари всички имат отлив и почти нулеви доходи..... ЩОМ ЗА ЕДНИ ЩЕ ИМА ДА ИМА ЗА ВСИЧКИ.... НО Е НЕВЪЗМОЖНО :((((

Това си е ритуално самоубийство по български.

Aма те искат и да е забранено на някой да вози по-евтино

Само ги вижте на снимките какви тюфлеци и бараби са. А исккат европейско ниво...на заплащшане САМО

Че кой ги спира да си увеличат цената?

Трябва да си много мързелив бакшиш за да не изкараш 100лв чисти на ден. Като сметнем,че данъци не плащат си е добре мисля.

Това е едно от най-долните племена в София... БАКШИША... Винаги всичко знае и от всичко разбира, но видиш ли бил принуден да кара такси за жълти стотинки, които впрочем никога няма за да върне... Само Юбер за вас нещастници !

Да не им се разрешава. То и без това вече никой не се вози на такси.

разделяй и владей, посочване на "лошите". Последно бяха ресторантьорите и учениците.

А гарантирани клиенти искат ли.

Тия за пазарна икономика не да чували..

Като искат да возят по-скъпо да си вдинат цените сами, за какво протестират. 1. Искат по-високи цени - сегашният таван е 1.60 дневна. Вдигат цените и са готови. 2. Искат паник бутон - отиват да някой СОТ подписват абонамент и готово. 3. Искат по - добри условия на труд. Мият си колите, къпят се по-често, учтиви са с клиентите и току виж и получили доброволен бакшиш ( а не кражбата, която правят със закръгляването) .

Не са се сетили да взимат такса празно място в таксито, както направиха ресторантьорите с такса празен стол.

При повишено търсене цените вървяли нагоре, при обратното положение надолу. Пазарна икономика било бате! В БГ никой нищо не курува и не търси, ама цените са по-високи и от страните с най-висок стандарт в света...

твърдо против съм държавата да се меси в ценообразуването на частният бизнес. Това го пише във ВСИЧКИ книги по икономика.

Ами...да вдигат цените. Клиента има право на избор. Като му е скъпо не се качва. Какво толкова го умувате в паз. икономика.?

не и като хората ги е страх да се возят на такси заради вируса.

Ама нека бе, не 3-4, 10 го направете! И като никой не ги ползва, ще клекнат сами!

Не стига, че масово се хвалят как не плащат данъци и осигуровки, ами и патентният данък им пречи. А с искането за паник бутони, кой очакват да го монтира по колите?! Не е ли работа това на таксиметровата компания? А защо искат от общината увеличение на цената? Общината определя пределната цена, а тя е два пъти по-висока! Тоест никой не им пречи вдигане на цените. Ама както сега нямат клиенти, дали ще проимат след вдигането на цената?! Що се отнася до споделеното пътуване, в нормалните държави всяка иновация се прима, тук гледаме как да я забраним, за да имат комфорт определени групи.

напротив - те возят на тарифа пълна заетост дори само шапката да си караш.

И аз искам повече ... Давате ли?

Тези олигофрени ги набутаха в разни приложения и простотии да им цоцат от парите, те съответно вместо да се движат и да взимат клиенти висят където им падне по задънени улички, хората не желаят приложението защото ти ... майката на телефона, вече услуга повикване на такси чрез оператор няма, защото компаниите да нямат разход, на Попа и Графа в петък вечер таксита няма, в движение такси също не можеш да хванеш... тотален идиотизъм....

Искам да искам! Гледайте рекламите - има решение!

Кой им пречи да си вдигнат тарифите? Обаче споделеното пътуване и ЮБЕР са в полза на клиентите и са нужни на пазара. Необходима е конкуренция. Иначе всеки иска да работи без конкуренцкя, но не е така в живота.

Остава и да ни ЗАДЪЛЖАТ поне веднъж на 3 дни и за е по-малко от 10 км. да ползваме таксиметров превоз...Половината честно работещи НЕ ЗНАЯТ КАК ЩЕ ИЗКАРАТ празниците и КАКВО ЩЕ СЛОЖАТ на масата,а тия сФине каква НАГЛОСТ ИМАТ!!!

Забележете уловката. Искат да се вдигне минималната цена, под която никой да няма право да вози клиенти. А не искат свободно ценообразуване. Защото ако е свободно ценообразуване, или иначе казано на пазарен принцип, веднага ще се намерят хора които да им подбиват цените. При това напълно легално. Обаче те не желаят конкуренция, а искат да им се гарантира по-висок доход.

Ма да возят на каквот си искат бе. Кой се интересува? То клиентите ще решат дали да ги ползват.

Първо да се изкъпят и тогава да претендират.

Нямат шанс.Сами ще се заличат.То вече никой не ползва такси,та камо ли с Тея цени.До 3-4месрца и са чао.

Договарянето на минимални цени се нарича КАРТЕЛ.

Карам Спарк и не ми пука!

Трябваше да вкарат 5 лева начална цена и първите 3 лева в км или престой да не се отчитат. Това хем щеше да оправи положението с късите курсове. Там е основния проблем. След това и сегашната цена щеше да си е добре.

Кой им виновен , че когато има клиенти избираха ;) Сега нямат и все повече няма да имат ! Да се вкл. в приложенията за споделени пътувания и да изкарват пари , а не да ритат срещу тях !

Е, че да возят по скъпо. Къде точно им е проблемът? Направил съм кооперация с трима комшии. Сутрин ставам, возя ги до работното място, вечер ги връщам. Едни 300 лева ми остават месечно. Нещо ми говорят да им возя и децата им на училище и да ги прибирам като се отпушят нещата. Хем ме познават, че са по спокойни.Станаха 600 лева. Че това си е заплата в провинцията.

духайте супата, говеда немърливи!

Да возят! 100 лева да им е цената им пожелавам. Алчността насита няма.

И аз искам чисти таксита, добре облечени и учтиви шофьори, които сами да качват и да свалят куфарите от багажника както е в "белите държави".

Дъмпинг, картел ... то като не различаваме значението на думите е сложно.

Викам аз такси веднъж - шофьора се оказа един "стар" от казармата. Докато ме возеше- набързо ми обясни как съм си бил балъче в казармата, и сега съм продължавал да съм, разясни ми той какъв тарикат е и колко много бил пич, и карал само за удоволствие, не че имал нужда от парите, после взе да мрънка колко малко изкарвал, накрая му закръглих лев и петдесет нагоре, че не исках да му пипам рестото и си се прибрах по живо по здраво.

Бойко да удари едно рамо! Да спре градския транспорт и придвижването с лични автомобили! Така може и да се намерят клиенти за шиши-бакшиши на исканите цени :)

Жалки бакшиши, искам UBER, като в Англия, с индивидуален рейтинг и предварително обявена ориентировъчна цена, мамка ви!

Вдигаите цените, но САМО ОНЗИ, КОЙТО ПОИСКА, А НЕ ВСИЧКИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!!

Лизинг на 10-15 годишни кошници? Разходи за поддръжка е нормално, но какви са тези 700-1000 - това не е разход за кола, а разход който прави самия шофьор. Все едно аз да искам 500лв отгоре, понеже имам толкова разход за храна и дрехи. Спарк в момента возят по-евтино, за коли които ги взимат нови по 50хил - и там има лизинг, каско и т.н. Е няма заплата за шофьор, но пак си печелят добре. Таксиджиите карат в пъти по-евтини коли, возят по-скъпо и пак им е малко. 5 километра курс ми е 90ст на бензин те искат 2-3лв само като се качиш в колата, и да вземат 96ст само за 3мин чакане, което им е под 10ст разход.

Ше ми возите дедовия мършиииии, само мангали и пияни измекяри са бакшиши. Нагли и смърдящи нещастници!!!

Типично за "Бакшиш"... искат промяна на минималната цена, вместо на максималната възможна... Т.е. никой да не може да вози на по-ниска цена... Пазарна икономика по таксиджийски.....

Според мен е по-добре да им вдигнат цената, така бързо ще пофалират. Хубаво е държавата да каже и коли до 5 години да не бъдат таксита, кви са тия жълти бараки дето ги търкалят по пътищата. Смешно е градския да е по-висока евро норма от такситата.

Искам да забранят всякакви приложения, Юбери и прочие измамници, оти не искам да ми се пречкат. И да не ме кара да си мием и ремонтирам автомобила, оти той и така си върви, нишо че е на милион километри. Голяма работа, че седалктре са изтърбушени като кошници и смърдят на пор. То това е от тютуна, дето го пафкам. Ама тя колата си е моя, ще правя каквото си искам с нея... Така де.. Освен това искам кметицата да определи тарифа от 5 лв на километър и 10 лв първоначална такса. И ако никой не се качи, общината да ми ги плаща тези пари. Абе най добре общината да ми дава по 3000 на месец и хич няма и да карам тая трошка. Така де, за какво да я трошим още повече. Да си одят пеш...

Е да си се возят де, кой им пречи???

А помните ли унижението което търпяхме да ги питаме дали може до еди къде си? И трябваше да се надяваме кирливия бакшиш да склони да ни качи. За по-дългите курсове СПАРК са идеални, а за по-късите не си струва мизерията на миризливите бакшиши, има метро а и София не е голяма. ДА ГО ДУХАТ! и да се изкъпят поне веднъж за 2020г.