Коментари - Таксиметрови шофьори пак протестираха в София, вчера попаднали на активно мероприятие (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Вмирисаните бакшиши искат да ни казват как да си караме личните автомобили. Няма да стане.
С пускането на метрото в София, нуждата от таксита рязко намалява. Не издържат на конкуренцията, бързо, чисто, евтино, точно. Ще останат само тези, които искат и могат да предложат нещо различно и по-добро. Еволюция, конкуренция и естествен подбор се нарича. И наглите бакшиши ще бъдат първите, които ще го усетят на практика. Заедно с брат'чедите им от ресторантьорския, хотелския i кафетерия/бар бизнес.
Сега с този хом офис и затваряне на кръчми и барове, естествено че ще им падна курсовете. Просто намаля търсенето на таксита. В един пазарен механизъм това е нормално. Трябва да има фалити. И друго. В София колко много таксита има. Нормално е да няма работа за всички.
Питам на информацията: "Кои таксита са с най-добра цена?", а те ме гледат като извънземно и ми отговарят: "Какво значи това? Тук всички таксита работят на една тарифа, няма разлика от фирмата." Които иска да печели повече, ще трябва да си намали разходите и да работи повече, като осигурява качествена услуга на клиента. И при нарушение, незабавно се взима лиценза.
Бакшишите страшно наглеят! Искат без работа да получват пари. Увеличават с пъти първоначалната такса, за да намалят кратките превози (от които всъщнист печелят най-много, ама са прости да го разберат). Помпат яко километрите, лъжат с тарифите хората от провинцията и чужбина, а за копърките няма какво да говорим (имитация и измамен вид на лого, телефони, тарифи). Колите са мръсни, мирише на цигари, чалга на макс, шофьорите са с анцузи и по къси гащи и гжапанки през лятото, държат се като господари, а всъщност са слуги. За всеки клиент трябва да се бориш, а не да искаш да го излъжеш. Да фалират всичките им фирми за таксиметрови услуги, на полето и във фермите на село има достатъчно работа за всички тях.
Ми оставка за фигурата мунчо
Отдавна не съм виждал ново такси ! Тези на снимката отдавна са изплатени ! Виж ако държавата въведе , че кола не може да бъде повече от 5г такси тогава има смисъл от лизинговите вноски !
Значи при обороти 80% надолу още оцеляват. А иначе като ги слушаш всеки път са на ръба на оцеляването. Е предните пъти за какво всъщност са протестирали??? Тогава явно са били много по-добре! Ама дупедавското правителство всеки път им кляка пред прищевките. Абе да си направят първоначалната такса и 10 лева, всеки клиент сам решава дали да ползва. Не знам защо протестират и искат разрешение.
Безплатно да возят, разходи да паднат, но и някой да им плати пропуснати ползи - че те така ще са доста на плюс от това "безплатно". Докато отказват "кратки" курсове, които в други градове са от дългите и докато чакам по 15 минути да дойде кола ми е трудно да повярвам, че оборота е паднал. Искат лоялна конкуренция? И какво е нелоялното на "нелегалния" превоз? Че не плаща 25лв данък на месец? Нека си плащат ДОД както всички други и да пуснат свободно и други, пък който не си плаща данъци да го гони НАП. Но не искат това, а искат монопол и фиксирани високи цени.
Най големият проблем за движението в София са именно тези шофьори на жълтите коли. Нулева вежливост, колегиалност и винаги са в нарушение. Явно толкова им е КАПАЦИТЕТЪТ.
В квартата има един бакшиш, които не се е къпал сигурно от месец. Трошката му смърди и не се трае. Ако се качиш къпан и чист за някоя важна бизес среща, след 20 мин в душегубката му, миришеш на скункс. Павка си някъв качак и не пита дали ти пречи. нагъл и отвратителен. Сигурен съм че всеки от вас се е возил в поне едно такова 'такси'
Да искат, да искат, ама като стане 3 лв. начална такса не знам колко оборот ще имат. Другата глупост -за учителите и свещеници показва, че не са в час изобщо.
Да питам само, духовниците само източноправославните ли разбират или и ходжите, равините, католиците, свидетелите на Йехова, мормоните, и други знайни и незнайни секти? И ще искат ли удостоверение от Комисията по вероизповеданията, че са регистрирани?
Откакто тия несменящи си потника цяло лято кретени убиха Юбер, съм хващал 2 пъти такси за по няколко км по спешност. Бакшиш оставям нула, плащам само с карта.
Гледам групата на Шаро се презкачат един през друг да плюят "гадните бакшиши". Имам съмнение, обаче, че палачинката ще се обърне и тези същите ще насочат гнева си срещу Борисов. Сега не ми е интересно. Искам да ви чета тогава...когато станат от вашите, когато станат хубави, миличаки, добрички и прекрасни!
зависи от исканията. Ако са оставка на правителството, естествено, че ще са добре дошли, но ако си останат тези- няма как.
Като фурнаджийските лопати, нали така? Без никакви принципи. Смърдели, вземали повече пари, никой не ги ползвал и изведнъж...миришат на рози, парите са точни, всички ги позлваме. На това знаеш ли как му викат? Особенно при мъжете какъв е израза.
Лекарите влизат от смяна в смяна а учителите вече работят от вкъщи. ако искат да разкарват поповете безплатно, но не виждам защо държавата трябва да плаща за това
По време на ембаргото над Югославия тия скапани бакшиши не качваха от аерогара София до града от външни пристигащи. Нафукано обясняваха, че возят само до Скопие и Белград , защото комшиите пътуваха през София. Ако искаш до София, тарифата започваше от 50 долара.... Капути...
Ама че наглеци. Оборотите са надолу понеже всеки бездарник и бивш пандизчия се качи да кара такси. Масово колите им са оборудвани с помпи за надуване на сметките. Плащат мижави данъци, ама първи се редят на опашка за помощи от държавата.
Какви лекари и учители трябва да се превозват мутри и политици безплатно те така искат.Кой се интересува от раята?
Не им вярвайте на тези! Един ми се хвалеше по кои страни ходел на почивка (преди ковид де), друг бил се развел и оставил единия апартамент на жената, щото имал два.. На нашата пряка има семейство 3 коли карат. Ако не изкарват кинти щяха ли да го правят?!
Тъпи бакшиши, уж протестират срещу некадърното правителство и вместо да се радват че са получили подкрепа и от другите протестиращи за да постигнат исканията си ги наричат активно мероприятие.
Еййй, миличките ощетени бакшишчета;) Вчера се качвам на един бакшиш - от офиса до вкъщи е по-малко от километър и не ползвам никакъв превоз, но вчера багажа ми тежеше... Обикновено, когато ги ползвам по такъв повод, към обичайните 2 лева сметка давам още лев - за "разкарването". Вчерашният бакшиш обаче беше нагъл - поиска си 4 на слизане. Аз пък си поисках бележката от апарата и бакшишчето трябваше да се задоволи с обичайните 2 - щото "апарата ми отказа току що";)) Не съм забелязала как е в София - май там сложиха някакъв ред с копърките около жп и централна автогара, но в Бургас пред жп гара са само копърки - жална им майка на хората, които не са ориентирани. И не знам коя точно институция трябва да си отваря очите и мога само да предполагам защо ги затваря;)
за съжаление, няма механизъм, който да определи таван на цената на услугата. По-скоро, ако управата на ж.п. гарата имат възможност, да сключат договор с някой от превозвачите и само те да возят. Така го направиха в София, така е и във Варна. За гарата - не знам, но за автогарата и летището го направиха.
Явно в Бургас е "много исках, ама нямах желание", защото това с копърките е от години. И откакто направиха автогара Юг ( тя ни е нещо като централна;) така, че такси да не може да спира отпред, съм забелязала, че част от пътниците поемат към жп гара ( те са една до друга). А там "дебнат копърките-таксиметрови акули";))
Искат нещо, ама и те не знаят какво
В такива времена за УТАЙКАТА е по добре да се УТАИ! С КАКВО ПЛАШИТЕ ВЕ, ЩЕ СРТЕ СВЕТА без смрадливите ви котори с помпичките ли! ПФУ, ГЪЗЪТ решил да затапи изхода, за да му обърнат ВНИМАНИЕ! АРЕ....
Страшна икономика имаме - бакшиши и кръчмари. Ами държавата да ги осинови и да им дава кой колкото поиска,па ние ще работим с по 600лв заплата, за да има достатъчно за тях.
Повечето без маски, някои ги закачили на брадата като лигавник. Бахти селяните.
Защо протестират?!? Да се хванат дружно и да изкарат България и целия свят от тази криза и тези тъмни времена, все пак знаят как
Едвали е възможно държава да направи такива регулации, че да са по мярка на всеки занимаващ се с чатен бизнес и искащ да е монополист на пазара.
Покажете оборота. Ама не ми излизайте с номера - то лизинг, ремонти, гуми, данъци Чисти по 2000-3000 лв ви остават на месец срещу 20 лв данък на месец
Тръгнали най-големите мошеници да се оплакват.При тях 80 процента са в сивия сектор.Няма касови бележки, няма нищо. Бакшиш му кажи и повече не се занимавай.Най голямата измет са тия.
Спаднали им били оборотите. Ми още надуйте цените. Никой няма да ви крепи бизнеса от добро сърце. Ако не сте конкурентоспособни, излизате от играта. Достатъчно е, че фирмите ви са все на наши хора. Ако утре аз реша да направя таксиметрова компания, ще ме изритат в шеста глуха, защото този пазар е вече разпределен.
А защо никой от тях не иска да се премахне таксата "престой" когато се чака на светофар , която товари клиента почти с 40% от стойността на пътуването. А таксата "престой" е когато автомобилът извършва престой, което е строго регламентирано от закона и не е чакането по светофарите.
Всеки си мисли че е най-важен в тая държава и точно на него трябва да се изсипе една торба пари за компенсация на..... мързела си да направи нещо повече за себе си като цяло.... Мрънкачи и недоволни колкото щеш!
Дайте им свобода на тия хора да слагат каквито начални цени искат и каквато цена на километър им изнася. Но редно е тогава да пуснете Uber,па кой където му изнася, там ще се вози. Това е свободта на избор,това е конкуренция. Другото е монопол.
Юбер започне да плаща данъци, тогава може да заповяда.
Плащанато на данъци и събераимостта им зависят от Държавата. Ал Капоне, както е известно, е тикнат в затвора не за друго, а за неплащане на данъци.
да питам само- колко реално отчитате оборотите?
И още нещо- за лизингите и т.н. имат сключени договори. Този път, какво искат от правителството? По административен начин да се намеси в гражданския оборот? То и аз мога да искам хазяина на детето да намали наема заради пандемията и онлайн обучението, ама трябва ли да занимавам някой министър с това?
Пласирайте таксиметрови услуги онлайн. Направете си маркетингово проучване, обезопасете колите и ги рекламирайте като на-безопасния транспорт... Повечето частни фирми са с много проценти надолу. Който иска вдигане на заплата да се бори да влезне в държавния сектор. На всички в частния сектор доходите падат, а в държавния се вдигат - заробват и правнуците.
Таксиметрови шофьори пак протестираха в София, вчера попаднали на активно мероприятие (снимки)
Мога да покажа оборотите на колите - повече от 80% сме надолу, всичко е на мускули, заяви един от таксиджиите, които обаче предлагат безплатен превоз на медици срещу компенсации
Обратно в новината