Таксиджиите излизат на протест, искат поскъпване на услугата им

Настояват за повишение на цените до 98 ст. за дневна тарифа и 1.14 лв. нощна тарифа

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещо близо до темата - Билетът за градски транспорт в Япония е един от най-скъпите в света - и в български пари се равнява на 1,30 лв. Правете си сметката за каква идиотия става въпрос в изпадналата България!

Който иска да изкарва пари да вземе да учи и да работи нещо квалифицирано! Цените трябва да паднат на 0,50 лв. каква услуга се предла толкова?

Нагли бакшиши!

В един беден град, като Дубай, таксито от летището до квартирата ми излиза около 50 лв. Много ли е? ЗА 45 километра? Та в София и в Дубай тарифата вече е около 1лв/км. Само че в Дубай 5000 лв/мес. си е мизерничка заплата. А в София- депутатска.

Цената на барел петрол 2011г беше 100-150 долара..........но цените от тогава не са променяни.????????СЕГА ТРЯБВА ДА СА ПО- НИСКИ.....

Не е ЛУД ,който изяжда зелника, а този, който му го дава. Един БГ банкер- А. БУРОВ - го е казал преди доста време, но важи и днес- Лаком г*з ГЛАВА ЗАТРИВА.

Спрете да ползвате таксита! Пък те да си вдигат цените. Бойкот на тази паплач.

Точно така. И никакво разрешение да се движат в бус-лентите. Пътищата не са създадени за тях.

Хора, защо изобщо ползвате такси??? Това е ненужна услуга! Имаме крака, имаме велосипеди, имаме коли (почти всички в града), има "адски транспорт". Всички тези варианти са много по-добри от такси. Таксиджията само изнервя пътниците че и накрая няма да върне и прочие глупости... Таксиджиите вероятно искат и да затворят метрото че им събира пътниците ама има ли някой достатъчно смел да го направи? Някой ден (когато се пенсионирам) като направят околоградски метро пръстен през крайните квартали могат изобщо да спрат наземния транспорт. Няма да има смисъл от него защото с 5-10 мин пеша всеки ще се качва на влака и заминава. Какви таксита? Та това е дълбоко в миналото!

Искам да пърдя директно в газовата ми уредба за да пестя гориво

Отдавна ползвам услугите на Максим. Нещо като UBER са, но реално се води като споделено пътуване. Цената е фиксирана - знаеш колко ще платиш в момента на поръчката и няма как да те прекарат.

ползваш ти на баба си фърчилото за фалос

тия боклуци бе! такси само мерцедес Ес класа, за да е удобно на клиента!

Защо не си...........!

И между тях има честни и свестни хора, но за жалост преоладават наглите и алчни, носкоинтелигентни лумпени. Гледат те като торба с пари и все нямят точно пари да ти върнат ! А за касов бон забрави ! А, ако им паднеш малко пийнал настава касапница : от баня Мадара до Надежда кафе Релакс -1 част - 16 лв без касов бон ! И бързо изчезване . Не случайно хората са ги нарекли с омраза и презрение “бакшиши” !!

Приетата от СОС максимална цена през 2011 не беше ли 1.60?

Да, 1.30/1.60 максимална. Но не е приета минимална, а те искат тя да е към 1 лв.

Добро утро . Хубаво е тарифата да е еднаква за всички и да се определя от общината. Така ще е най добре за клиента. За справка ""taxi tarifen .de ""

За каква община говориш. Ние сме отдавна в пазарна икономика и всики сам да си определя цената, но задължително да е написана на табелка на стъклото. Който вози на по-ниска цена ще има повече клиенти, който завишава цената неразумно ще има да чака на стоянката.

КЗП и КЗК да вземат да се самосезират. Таксиджиите си правят картелни цени, че и държавата им помага.... А правата на потребителите? Аман от идиотщини!!!!!!!

Аз пък искам бакшишите да спазват ЗДП и ППЗДП, както и съпътстващите наредби, до последната запетайка. Искам ежедневна проверка на таксуващите апарати в лаборатория на Националния център по метрология. Бакшиши в бус-лентите НЕ ИСКАМ. Както не иска и стоянки на най-неудобните места. Иначе уважавам труда на таксиджиите (като студент и аз подработвах) и съчуствам на тези, които опитват с честен труд да изкарват прехраната на семействата си.

а искат ли никои да не се вози в техните таксита? лъжци и мошеници са те.

Шопландски бакшиш : До къде ще пътуваме Клиент: До еди-къде си ..... Шопландски бакшиш : ААА няма 10 лева - няма да стане, съжалявам !!!

връщане на лиценза на Юбер

А нещо да кажат за минимален образователен ценз на шофьорите? Или, примерно, кандидатите за таксиметрови шофьори да полагат изпит поне наполовина сложен като този за лондонските шофьори? Хайде първо да видим подобрение в обслужването, пък тогава да се искат нормативни промени. Лично мое мнение - нямат място в бус лентите. И да не дават за пример други държави, защото в другите държави качеството на обслужване е на светлинни години от тяхното.

И да говорят английски задължително. На изпит по TOEFL или аналогичен.

Аз искам да протестирам за по-чисти такста, за по-душевно здрави шофьори, за по-уважително отношение. Пуснете Убер, мама ви мафиотска!

Пуснат ли убера с тех е приключено. Едва ли някой нормален ще се качи в тея смръдливи кочини.

Чаай ся, нали се борихм?е уж за пазарна икономика и честна конкуренция? Да возят и за 5 лева, ако щат. Стига да има кой да се качи.

Да били карали в бус лентата деба кретените.А линейките откъде да минат, като карат пациентинв тежко състояние.Да изчакат наглите таксита и клиентите им ли?Простотия българска безмерна! Освен това наглите бакшиши си измсислят стоянки където им скимне.Създават условия за птп и затрудняват движението.Значи на тях всичко да им е позволено ??!

В момента има фиксирана само максимална тарифа от 1,60 лв/км. Всеки може да си определя тарифите, никой не е спрял бакшишите да карат на 1,30/км. При отворен пазар няма смисъл да се налагат излишни регулации. В София такситата не достигат, особено в лошо време, или петък и събота вечер. Добре, че се появиха Максим, да запълват дупките на бакшишите. По-добра мярка е да се премахне първоначалната такса и вместо нея да се въведе минимална цена за курс от 4 - 5 лв. примерно. По този начин ще се спре с отказите за кратки курсове.

ти не си ли виждал едни наредени в дъъълги колони жълти автомобили? е, това са таксита! вместо да карат, и качват клиенти, те стоят на стоянки и чакат клиента да си замъкне куфара до таксито им! готови са да висят и 5 часа на аерогарата, ама няма да мръднат от там да к8ачат клиент от другаде!

Могат да мръднат, ама ги глобяват. А като плати глоба, дето му взима печалбата за 1-2 седмици, после и милиметър няма да мръдне от стоянката.

че кой им пречи да си направят тарифата 3 лв. ако искат? ми да си я напраовят, те са частнци! и защо искат да карат в бус лентата? направо да искат общината да направи им такси лента! или по добре да поискат общината да спре градския транспорт. о най добре да настояват общината направо да забрани движението на всички не таксиметрови коли! тогава ще настъпи бакшишкият рай както на небето, тъй и на земята!

Цените бяха ограничени заради копърките и в момента има минимална и максимална цена. Вероятно искат вдигане най-вече заради минималната, защото максималната е 1.30/1.60, не я слагат, защото ще са неконкурентни спрямо другите. За бус-лентата има много логика: Първо това е обществен транспорт. Ако повече хора се движат с такси, по улиците ще има по-малко коли. Второ това ще направи таксиметровия транспорт значително по-конкурентен - по-бърз и евтин. И трето такситата не са чак такъв голям процент от колите, че да затруднят сериозно градския транспорт.

Това са пълни глупости - как ще са обществен транспорт? Каква е разликата дали 1 човек ще се движи в собствената си кола или ще се вози в такси? Нали пак ще има една допълнителна кола по улицата? Вие да не сте автобуси???

_Colombino

Аз ходя на работа с колело (и днес, въпреки снега), много рядко се возя на такси. Таксито може да се ползва многократно, за разлика от личната кола. С лична кола се возиш еднократно и я паркираш на работа. Това е разликата.