Коментари - Свидетел: Скъсването на мантинелата не е от инцидента с автобуса | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ха-ха с 10 млн рушвет на кого му пука за хората??

Крайно време е пътищата, от които зависи животът на хората да започнат да се строят качествено, а не само "да се вземат едни пари". Да си играеш по подобен начин с живота на хората е престъпление и трябва да бъде криминализирано.

Ха-ха с 10 млн рушвет на кого му пука за хората??

А, къде е ДАНС? Защо мълчи?

Щом стават толкова много катастрофи означава ,че проекта и изпълнението не са наред.

Съболезнования на близките на загиналите! Най-голяма е вината на шофьора. Самият той заявява, че се е разсеял за миг. Колко е бил този миг, само той си знае. Но това е достатъчно да се предизвика катастрофа. Явно човекът е със самочувствие на опитен шофьор и е подходил безотговорно. И сега да се търси качество на асфалт, мантинела и качество на пътя е само да се оневини/донякъде/ виновният. Когато не познаваш пътя, а и да го познаваш, когато има силен дъжд трябва да ти светне лампичката, че си длъжен да внимаваш повече. Това не е като да караш линейка и да бързаш за да спасяваш живот.

Попадал съм на асфалт на паркинг, който , когато е мокър и с 20 км/час се поднасяш. Очевидно съставките и материалът са от огромно значение и на паркинга са направили икономията, но това не е паркинг, а път

Прав си. Искам само да ти напомня, че на паркинг не се кара с 20, а с 5 км/ч.

Идеята не р да де оневини шофьора, а да Трейс и АПИ да поемат отговорност за некадърно направения път. От статията става ясно, че на там в рамките на няколко месеца се е обръщал първо ТИР, после цистерна. Т.е. не става дума само за лоши шофьори, а и за опасен път.

най-добрият шофьор не е този ,който пълзи с по-ниска от пешеходната скорост.На пътя трябва да си в движение,за да освободиш мястото на което си в момента за другите участници в движението.Това по повод "внимателното"т.е. мноого бавно шофиране.Иначе трябва си съобразяване с атмосферни условия,технически изправно превозно средство, и о изненада качествен път.

Аз считам, че всички участници са виновни и най-вече т. нар. държавни институции. Все по-ясно проличава мърливото харчене на милиони за строителство на пътища и магистрали, защото по показател пари/сигурност резултатите са плачевни. В подобни случаи вината трябва да се разпределя процентно, както при морските катастрофи. От измислените от Главния Шопар на Републиката три версии на търсене на вина - инфраструктура, превозно средство (шофьор) и фирма превозвач считам, че вината трябва да бъде разпределена съответно 80%:15%:5%. Защото стопанинът на пътищата (отворкото министър с играещи очички зад очилцата), след като призна лошото състояние на пътя се опита да се скрие зад пет предупреждения към фирмата-строител, фирмата строител твърди, че ремонта е приет от АПИ (чиновниците на министърчето) без забележки и че органите на МВР също са подавали сигнали, без да се сетят за най-елементарното – вместо 40 км разрешена максимална скорост да поставят знак примерно за 20 км максимум, след като състоянието на участъка доказано не позволява повече. Защото неизвършения навреме преглед, превишената скорост с 13 км/час и предишните нарушения на шофьора са по-скоро формални, а не съществени. Това е мое мнение и не задължавам никого да го приеме. Не ми е ясно, защо цялата вина (както във всички други случаи) се натресе на водача на автобуса за по-лесно, при положение че предпоставките за подобни казуси останават и така ще продължи успешното изтребление на нацията от нейните институции. Бог да прости загиналите, съболезнования на близките и успешно възстановяване на пострадалите все още живи. PS - Усещам как Асфалт Паша и неговите везири ще повръщат асфалт. От преяждане. С асфалт. Независимо от това, че и този път следите ще бъдат заметени. Защото „материалът” не е толкова лош, колкото му се иска на Пашата.

СРАВНЕТЕ: Коя е „Трейс“? Ето какво пише за нея органът на партия „Атака“ – вестник „Атака“ на 30 май 2012 г. „Най-голям възход при управлението на Борисов има империята „Трейс“. Компанията се оказва любима на управляващите от ГЕРБ, защото се урежда с едни от най-апетитните обществени поръчки. Компанията на Николай Михайлов нямаше шанс при тройната коалиция и съсредоточи усилията си в общински проекти по европейски програми. „Трейс“ влезе с летящ старт на софийски терен с поръчката за изграждането на част от втория метродиаметър на София именно при управлението на Борисов като кмет. През 2010 година „Трейс“ взима най-апетитните поръчки в пътното строителство, печелейки поръчки за метро, магистрала и железници за близо 550 млн. лв. В момента по-големите обекти, по които работи „Трейс Груп Холд“ АД, са израждане на Софийското метро и лот 2 на АМ „Тракия“, връзката на АМ „Хемус“ със „Софийски околовръстен път, както и ЛОТ 17 – Път II-16, който обхваща реконструкция на трасе с дължина от 81.773 км по Искърското дефиле. Сред големите обекти е и Проект „Рехабилитация на жп инфраструктура по жп линия Пловдив – Бургас“ (263 км). „Трейс“ кандидатства и за изграждане на връзката между АМ „Люлин“ и пътя София – Калотина, както и за ЛОТ 2 на АМ „Струма“. Последваха част от уличните ремонти в столицата, водопроводи и канализация по ИСПА, кръстовището на две нива в жк „Младост“. Освен това „Трейс“ взе и две поръчки на общините Троян и Пещера за изграждане и ремонт на ВиК мрежата за общо 15 млн. лв., чието финансиране беше по оперативна програма „Околна среда“. При кабинета „Борисов“ „Трейс“ успя да спечели изграждането на участъка от Стара Загора до Нова Загора на магистрала „Тракия“, който предстои да бъде пуснат в края на юни. Както и част от строителството на железопътната магистрала „Тракия“ от Пловдив до Бургас. Само за седмица в началото на май „Трейс“ взе пътни договори за близо 70 млн. лв. Така компанията на Николай Михайлов се уреди да строи почти всички големи пътни проекти на държавата и Столична община за близо 70 млн. лв. „Трейс груп“ взе двете най-големи поръчки за момента – продължението на околовръстното шосе на София от магистрала „Люлин“ до река Какач за супер ниската цена от 39.85 млн. лв. без ДДС (прогнозната стойност на обекта беше 74 млн. лв.) и кръстовището на две нива на Лъвов мост в столицата за 14.78 млн. лв. Топлото отношение на управляващите към компанията на Николай Михайлов обяснява и защо въпреки кризата холдингът непрекъснато подобрява обема на продажбите си. За 2011 г. оборотът му достигна 380 млн. лв., което е ръст от около 80% спрямо 2009 г., показват данните от финансовия му отчет. Печалбата за двете години обаче е почти еднаква – около 8.5 млн. лв. Това означава, че увеличените обороти стават на фона на по-нисък марж на печалбата и нарастване на разходите. За сравнение за 2010 г. оборотът на „Трейс груп холд“ е бил 338 млн. лв., а печалбата му 18.6 млн. лв. Колко ще спечели през 2012 г. „Трейс“ предстои да разберем. Това ще зависи и от това дали любимата фирма на управляващите ще спечели следващият търг за околовръстното. Тази година предстои да бъде пуснат и търгът за строежа на 17 км от северната дъга на околовръстното, т.нар. Северна скоростна тангента. Тя започва от отклонението на пътя Калотина – София и стига до бул. „Ботевградско шосе“. Кой е собственикът на „Трейс груп“ – Николай Михайлов? Той тръгва от най-ниското стъпало в бранша – проектант в „Пътно управление“ в Стара Загора, минава през създадения през 1996 г. приватизационен фонд „Пътища“ и преструктурирането му в холдингово дружество „Пътища“, чието управление поема. Новосъздадената група бързо се превръща в мощна структура, като де факто обединява в себе си всички специализирани инфраструктурни дружества в държавата. През 2003 г. бизнесът е разделен и Николай Михайлов събира в „Трейс груп“ фирмите от Южна България. Всъщност няма нищо случайно, тъй като самият собственик на империята Николай Михайлов е родом именно от Стара Загора. При правителството на НДСВ плъзнаха и неофициални догадки, че под шапката „Трейс“ са фирмите, финансирали предизборната кампания на НДСВ през 2001 г. Появиха се дори и коментари за конфликт между двете управляващи партии в предишното правителство – ДПС и НДСВ, заради опити да се изтласкат от пътностроителния пазар фирмите около бизнесмена Васил Божков и да се отвори пазар за тези около царската партия.“ ................................................................ Volen Siderov 10 часа · Към живеещия от катастрофа до катастрофа нашенец Дай му катастрофи на нашенеца! Не хубави неща, не! Мед и масло, бира и водка да текат от чешмите, ще намери кусур – я кранчето не работи както трябва и не пуска колкото на съседа, я бирата в чешмата на депутатите е по-хубава… Не, братя и сестри, дами и господа, другарки и другари! Редактори и водещи! Сладкопойни чучулиги! Продължавайте в същия дух! Новините – само катастрофи, убийства и перверзии! Някой направил добро? Не е новина, не разваляйте емисиите! Иначе как щяхме да разберем колко много специалисти по катастрофи има у нас? Прочетох изказвания на асоциации по пътната обстановка, по състоянието на скоростните лостове, на гумите и асфалта, на пострадалите от ПТП и на канещите се да пострадат…Как се издържат финансово, не знам, всичките тия… Изпълзяха пред камери и диктофони бивши шефове, подшефове, секретарки, портиери, шофьори, копачи на канавки и продуценти на просташки шоупрограми. Тия, последните, са ми най-забавни – всяка вечер развращават народа и правят мултимилиони от това, но винаги са готови с мъдри мисли на тема народопсихология. Прочетох изумителни разсъждения за АПИ, ЮНЕСКО и ООН, за престъпното управление – то винаги е виновно и престъпно – за коланите, които щели да спасят жертвите. Сякаш не става дума за падане в пропаст, а за леко чукане на Граф Игнатиев и Раковска. Прочетох и мислите на някой си, че едва ли аквапланингът е виновен. Потърсих в речника и разбрах – това било, когато вали дъжд. Но нямало значение дали вали пороен дъжд на планински път вечер, или е сухо и светло. Нещо мистично и необхватно се е намесило и това го знае най-добре интервюираният. В състезанието по суета и себеизтъкване, никой не спести сили. Не видях само едно, най -важното: някой да подсети опечалените роднини да направят помен със свещеник на 3-тия и 9 – я ден, после панихида на 20-я и 40-я ден за упокой на душите на починалите. Тъй като става дума не за преходните простотии, с които се занимаваме всеки ден, а за „дребни”, непреходни неща като човешката душа, например.

Казвам го от няколко години. Цените скачат на всичко, а заплатите я мръднат, я не. Много скоро (още другата година) ще стане пълен лукс да имаш автомобил. Комунистите изгониха хората от селата и ги пратиха в града. Свалиха ги от каруци и ги качиха на коли. Демократите (бивша комуняги) ще пратят хората обратно по селата и ще ги качат на каруци. С магарешките каруци няма такива катастрофи и асфалт не ти трябва. Няма застраховки, гориво и прочие.

"Има известни проблеми относно хлъзгателната повърхност...Слаби участъци има, има пропадания. Има проблеми по пътя относно неговото качество на изпълнение" КАЧЕСТВОТО!!! България има проблем с качеството на политиците. Гинките и калинките са се окопали във властта и само прелитат от една длъжност на друга... Олигархията у нас е непобедима - 30 години си разиграва коня...

Е то кога е скъсана мантинелата се доказва много лесно. Ако мястото на скъсване е чисто значи е сега ако , в структурата има окиси и мръсотии значи е от вчера. Във втория вариант е интересно. Ако се изкърти нещо от пътя, знаци, мантинели, светофари. Идва застраховател , после изработки, одобрение на пари, монтажи. Всичко това трае 3-4 месеца в България или пък изобщо не се възстановява. Оня светофар във Варна дето го даваха по телевизиите дето му у се натресе един ТИР при обратен завой и П образната му арка се наклони към трафика която тежи поне 200кг. Да не мислите че е оправен? Ами не не е а кой ден сме? 7 -ми ден виси наклонен над автобуси на градския транспорт и автомобили. Следващият ТИР от там я мине след две години я не мине!

Абе нали се сещате, че "МАНТИНЕЛАТА" е бутафорна конструкция, целяща да оправдае няколко милиона в джоба на ДС ченгето, собственик на Трейс. Тая "мантинела" е толкова ефирна, че е цяло чудо как не се е разпаднала и от ланските слани.

Айде сега са наред тиквовите тролове да ни обяснят, колко некадърен е шофьора и червените боклуци от Трейс правят свестни пътища. Айде боклуци, заслугите си рушвета!

Не съм нито трол, нито гербов, нито искам да защитавам или нападам някого, но имам само един въпрос : дали разследващите ще проверят телефона на шофьора и разпечатка в мобилния му оператор за интернет потреблението по време на инцидента и какво ще последва ако се окаже, че шофьорът е отклонил вниманието си от пътя по тази причина?

свидетел значи? а къде е тира дето ги е скъсал? а автобуса да не е прелетял над мантинелите? а какво прави автобуса на прав път да се качва на мантинелите? а днес една пача"експертка" някаква обясняваше по радиото, че знака не бил наред, щото трябвало да е най малко на 2.50 м, а бил на 1.95 см! всички шофьори трябва явно да се движим с ролетки, и ...спираш, мериш знака, и. ако е по.. или по .... не го спазваш!

наистина мислиш като борисков тиквата. нали МВР, ако покаже данни се вкарва, а ако нямат още повече си го вкарват. Ами да иде министъра с джип и да се шусне с 40 и с нови гуми...

глей ся, тъпако! участъка е прав, като на майка ти простора дето ти простира гащите! тъ.пака който е шофьор на автобуса, помита три -четири коли преди да се сурне по склона надолу към смъртта на пътниците които е длъжен да закара живи и здрави до там, докъдето са му платили! дотук ядно ли е? та, този "шофьор" излизайки от завоя който е на 200м от там, се заблял, заспал, или получил сърбеж, да речем, може и стършел да го е ухапал, това ще разберем от адвоката му по късно, завил на ляво, помел колите в насрещното, и стреснат от трясъка, завил рязко на другата страна и ....ми изтрепа хората! а същият ден, при същите условия от там са минали стотици друти водачи и са се прибрали живи и здрави при семействата си ! вдяваш ли?!

Във Флагман има снимки на завъртял се тир точно на това място както и на една цистерна с газ. И сега просто автобусът е уцелил скъсаната от тира мантинела. Това обяснява защо мантинелата не е могла да задържи автобуска колкото и некадърно да е направена. Защото е успяла да задържи 40 тонен тир, а не е могла 10 тонен автобус.

Абе гумена главо...ако е имало катастрова тя е регистрирана....какво дрънкаш глупости.... Човекът е бил свидетел на катастрофирал тир на съшото място. Ако не знаеш ако мантинелата е била повредена тя е трябвало да бъде оправена.

Е това е разследваща журналистика, е това е демокрация, е това е ….Абе хора, защо се упражнявате по словоохотливост върху нещастието на хората? Всеки МНОООГО знае. Не се ли вижда, че "колчетата" на мантинелата (защото действително са "колчета") - всеки може да го види това, са забити в земята без бетонова основа и още....Не се ли вижда че в основата си същите са прясно изкривени и избутали земята и още колко други? Сега остана да кажете, че не е имало и "мантинела". Слагам го в кавички, защото не е "мантинела", а е "СПО". Факта, че в мястото на деформацията "колчетата " са се свили до земята показва, че не е проблем липсата на бетонова основа, а проблема е в здравината им. и още, и още и още! ХАЙДУШКА ДЪРЖАВА!

Днес по Нова някакъв слаботелесен журналист се беше облегнал на мантинелата и последната така се разклати, че журналистите а-ха да падне при автобуса. Бая пари са спестили Трейс. Дано бившото ДС ченге, явяваш се собственик, да си купи с тях още по яка кола. И на чааветата си да вземе, нищо, че живеят в Лондон (те на всички кремълски боклуци чааветата са я в Лондон, я в Ню Йорк)

В община Щип слагат 18 см дебел асфалт, тука Борисков прави врат....

Тира защо не е в дерето ?

просто трябва да се кара предпазливо

На бати репичките...Ама то и мантинела нямало!?