Строят завод за самолетни двигатели в Бургас

Очаква се при започване на работа на комплекса да бъдат наети 200 специалисти

Обратно в новината

Коментари - Строят завод за самолетни двигатели в Бургас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Слушах интервютата с кмета и руснака. Звучаха кухо. Цялата работа кънти на кухо. 92% от индустриалния парк били взети. Да ама няма нито едно работещо предприятие. Бургас е балон от търговия и строителство. А балоните се пукат.

Поредната хубава новина,която ще мине покрай ушите на журналята!Важното е кресливи жени да има,както яйца и тоалетна хартия!

Ludiamaus

ТУРБОСТРОЕНЕТО!? Хък аз до сега го знаех като ТУРБИНОСТРОЕНЕТО; тъест самият процес е ТУРБО, а машината е ТУРБИНА

За подвеждащи новини от калпави журналисти няма ли санкции? Все пак, дори и за ремонт на подобни двигатели се изисква много високи познания и квалификация. Дано. И това е нещо.

Ludiamaus

Преди сто и кусур години американците правят "дарение" на КИТАЙ прословутите ветроустойчиви фенери; разчитали са на това че бизнеса със стъкла, фитили, светилна газ ще се увеличи.... Е да де -ама феодален Китай почнал сам да си произвежда консумативите. Днес са може би единствената страна произвеждаща ветроустойчиви фенери ( "газени ламБи"). Никой не се е родил научен. А щом един може да направи нещо, защо друг да не може; всичко опира до това за какво ползваш главата си и съдържимото вътре. В края на соца просто ни втълпиха че човек трябва да е на конвеера. Да завива гайки с ляма резба, друг тези с дясна резба, трети...четвърти. За да се стигне до там че една специалистка прокара закон, в който примерно се казва -един човек който 5 години не е упражнявал професията си губи правата върху нея (т.е вече не може да я работи) все едно, аз който на 7 годишна възраст карах мотоциклет, в последствие дълги години нямах такава възможност да съм забравил как се кара и пунтовете които съм правил. Надали ви прави впечатление, че напоследък за нищо няма добра информация, освен как да включиш, как да се пазиш и как да изхвърлиш. Преди в един мултицет дори имаше схема на уреда, имаше какви съпротивления са ползвани, какви диоди, транзистори дори с диапазона. Днес колко от вас знаят къде е предпазителя за централното заключване на Форд Фокус 1.8 ТД !? Това е истината информацията. Налагало ми се е без да знам езика по чертежите на японски език да намеря това което ми е нужно и е създало проблем, да знам къде и как да намеря налягането на впръскване на определен тип дюзи, каква е разликата от видаа на струята, това че различната по дължина тръбичка високо налягане води до неравномернос в работата на дизела и ред други неща от които дори колеги не са искали да научат. Информацията и запознаване с технката -това е производството -съчетава се с интерес от строна на оператора. Ставам ли досаден; преди години кранисти на пристанищни кранове се състезаваха да вземат с кофата кибрит от земята. Даскала ми по ковачество се състезаваше с работещи ковачи в КЗ Иван Димитров и на стотонната ковашка преса си чупеше орехи, държащ ги с прастите на ръката си; пак на нея счупи само стъклото на ръчен часовник на един чантаджия от отдел просвета. НАС НИ УЧЕХА ДА СМЕ "ДЯЛАНИЯТ КАМЪК" НА СОЦ ПРОМИШЛЕНОСТТА, мои съученици се качиха на влакове, на кораби, на самолети, влязоха в производството и бяха ценени като специалисти. Днес от всякъде ни поучават "това е работа за специалисти", България няма нужните специалисти - да де ама за да станеш специалист, дори да крадеш автомобили ти е нужна практика, да те светнат кое и как....

Няма д се произвеждат, а ремонтират и рециклират/т.е. скраб, вторични суровини./.

А какви са тия бургаски университети с нови специалности?

В България няма да има Ноу Хау! А, в Бургас още по-малко. От цаца правите кит!

Към редакторката: Заглавието на новината е грешно. В Бургас няма да се строят авиационни двигатели, а ще се произвеждат компоненти за тях. Двете неща са коренно различни! Не подвеждайте аудиторията с грешни заглавия моля.