Строителството на третата линия на метрото върви в срок, до края на 2025 г. трябва да е готова
Надявам се, че следващият кмет ще продължи проекта, защото това са огромни усилия, заяви Йорданка Фандъкова
Обратно в новинатаКоментари - Строителството на третата линия на метрото върви в срок, до края на 2025 г. трябва да е готова | Днес.dir.bg
Коментари
Аз построих метрото на София, Телерик ще го довърши. Усилията на Фандъкова са фейк и тя отговаря само за грозните павета пред НС. ЛИчно с Терзиев в момента копаем третата линия, нямаме време за избори даже. Ровим със суич, хъб и софтуер, ползваме безжични мишки и нови програми за ровене на метро.
Въпреки многото недостатъци, Фандъкова започна и напредва с най-тежките проекти. Сега вече кандидатите не обещават Метро и Околовръстно, а детски градини.
даскалицата по съветски обещава на изпроводяк, но ще се запомни единствено с ремонт на ремонта
Просто е абсурдно - 3 спирки за 3 години…… През 1994 (!) във Виена, по Марияхилфер щрасе изградиха 2 спирки Под земята, на метрото за 3 (три) месеца…..
Докато направят това метро ще ми дойде време за пенсия бе ! Мутро, върни парите от еврофондовете!
Съвсем реално. Данаците който се събират в София са 10 пъти по-Ниски от тези в Виена. Да не говорим и за това че повече от 50% от жителите на Столицата плащат данъци по родните си места.
Сега като застъпят момичетата от ППДБСС+, ще се забави темпото. Прекарасни млади хомосексуалисти!
Добре, че е метрото, че Фандъчката да излезе от Московска и да се пофотка малко пред журналята. Иначе няма с какво друго да се пофали. Наскоро един съфорумец попита - защо не се направи още една станция на булеварда, където има спирка на автобуси за извън столицата? И така... Дано скоро не виждаме Фандъчката, ама с оглед на това, че беше преизбрана на изборите 2019 година въпреки Гаф Игнатиев, не мога да бъда сигурен.
Предполагам ,че Тагарев и новият кмет ще започнат да оборудват третата линия и метрото , въобще като бомбоубежище. Така де - с перспектива. И да тренират софианци. Така де - що да се кефят тези копелета. А провинцията ще подкрепи тези евроатлантически магарии- смях и гърч да има.
Що, бе, шарен красавецо - кой друг кмет може да се похвали с 20% от направеното от Фандъкова?
Тази госпожа ще остане в спомените ни с хаос и разрухата на града. Зад нея е СОС, където партията и има мнозинство. Толкова мандати посредственост, ремонти на ремонтите ... ужас. Добре че има едно метро, та да се похвали с нещо. Фандъкова е просто един параван за кражбите, като бе млада бе поне симпатична, сега е и неприятна.
Защо Братоев е без каска? Защото да изпъкне фандъка, че е с каска - голямата строителка. ПиАр Севи така е казала, че е по-добре, м@йната им на правилата.
Хахаха, долни лъжи пак. Цялата трета линия трябваше да е готова до края на 2020 г. Сега сме средата на 2023 и все още метростанциите по ,,Владимир Вазов'' до Левки - Г не функционират. Нищо, де. До 2030 трябва всичко да е наред и за Слатина. Не е толкова далеч.
Такива като Фандъкова са най-гнусната възможна твар, защото са предоставили газа си за едната служба! На всички ни е ясно че си нищо повече от марионетка на Мутрата ! Безгласен бушон и постелка на входната врата!
Това не е точно така по няколко причини. 1. Метрото на София се строи с пари от държавния бюджет, а не от общинксия. 2. Бюджетът на София е над 2 млрд. лв., което е доста прилично на фона централния бюджет (държавен бюджет) от около 80 млрд. лв. Въпросът е как се правят капиталовите разходи, а не толкова какъв е размерът на данъците.
Това метро олицетворява филосфията на Българските политици през последните години - да правим неща за София, а останалата част от държавата да ходи по дяволите. За парите, дадени за това метро, можеше да се обнови немалка част от ЖП мрежата примерно.
Метрото не е излишно като инфраструктура, но да с парите които са откраднати през годините можеше да се обнови дори и някоя ЖП линия.
Фандъкова е желязна! Построи толкова много и промени София видимо. Дано следващият кмет да е толкова работлив като нея.
глуха върви по график , жалко че юрданка няма да може да му се порадва и да понареже някоя и друга лентичка по спирките , на есен с песен и към Белчин .
Ами една държава тярбва да има приоритети. Първо се гледа да се помогне на най бедните региони и след това на най-богатите. София щеше да си е супер и без метро. А какво да кажем за запустяващия Север
Първо се гледа да не се краде. Най-бедната държава в ЕС е най-корумпираната. Дали ако нямаше корупция щяхме да сме толкова бедни?
Учителката да отиде да си направи една снимка на жълтите павета, които уж са символ на града, който толкова години "оправя". Онзи ден минах оттам и просто картината е потресаваща. Скоро ще започнат да пропадат гуми на автомобили във фугите, които са сътворили избраната от ГЕРБ ГеПи Групи.
Толкова години кражби и безобразия. Новия кмет ще наследи от крадливото Данче недовършено Метро, недовършено Околовръстно шосе, непостроени детски градини и немалко взети и откраднати заеми от Столична община. Да му е честито.
Задача за трети клас по математика: Три фирми копаят метро с обща дължина 3 км.. Ако за една година всяка фирма е изкопала 50 м. за колко години ще довършат метрото?
С парите, похарчени за дублиращата линия през Чирпан и гара Чирпан можеше да се подновят много по-полезни и нужни ж.п. участъци, а линията през село Чирпан да бъде закрита.
Много се построи от правителствата на ГЕРБ за 10 години. Метрото което ползваме сега е дело на тази партия. Едва ли друга партия ще построи нещо такова. Тодор Живков ни остави окоп от Люлин до Константин Величков, Софиянски направи отсечката от Люлин до Сердика. Сега си представете от Бойко и ГЕРБ какво се изгради. Това е най-голямото съоръжение строено в България.Радвам се,че успях и в края на живота да му се радвам.
Така каза и миналият път ! Само 18 месеца беше закъснението ! Колко му е ! Има-няма 1.5г !
Трябваше да е готово,но служебните и това на ПП правителства не отпуснаха пари, добре че с европейски средства нещо се довърши. Няма и няма да има правителство,което да усвоява европейски средства както ГЕРБ. Но за това се иска специалисти и проекти,които да се одобряват.
прав си! Царе са в "усвояването"! Вече не се знае колко процента отиват в ГЕРБ, но колкото по-голям е обекта, толкова по-лесно се усвояват големи пари за партийната каса! И да добавим - към европейските пари се теглят и кредити за София!
съм ви богамайчин с тия метра бе, София не е България, деба и гетото стана тая столица
ГЕРБ са царе са в "усвояването" на европейски средства! Вече не се знае колко процента отиват в ГЕРБ, но колкото по-голям е обекта, толкова по-лесно се усвояват големи пари за партийната каса! И да добавим - към европейските пари се теглят и кредити за София!
Нито по времето на Живков, нито по времето на Софиянски е имало европари. А Софийското метро е с отвратителен безлик дизайн на болшинството нови станции и с адски бавно разписание по стандарта "повече чакаш, отколкото пътуваш". Дори само да се оправи разписанието (сега влаковете се влачат по тунелите) софиянци вече ще получат едно по-хубаво метро.