Строител на "Струма": Маркировката на мястото на катастрофата е с кристали Сваровски

Закупихме три пъти по-скъпи материали, за да покажем качество, това беше първата ни магистрала, каза инж. Мазнев

Обратно в новината

Коментари - Строител на "Струма": Маркировката на мястото на катастрофата е с кристали Сваровски | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Магистрала с 2 платна?! В дясно камиони и бавно движещи се, второто платно - за всички останали по пътя, тябва да има трета лента, за изпреварване. Тогава би било магистрала. България си кара по нейни правила. Е, много катастрофи, все ремонти тук и там, чести отклонения, заобикаляне от "магистралата"

Боце доста окраде, нормално.

Кристали и диаманти по магистралите, миеха ги с шампоан и розово масло, помня.

маркировката винивна.... на крива ракета, космоса й виновен

А пък мантинелите са били сребърни "TIFFANY"...

на булгаристан е наредено всико в угода на мекедония за това тяхните ичат Безплатно в ВУз не спазват закони в булгаристан и сега дъражата ще им плати лечения и огромни обещетения когато загинаха в реката в македония деца с часове никой нее спирал смеели с а се и извръщали глави виждайки бг. номера

стига вече че много раздухахте тая сага, вече почти и сапунена опера стана... има един тъп критерий за качествата на въпросния участък; откакто е пуснат, колко автобуса са минали покрай тая отбивка и колко са катастрофирали там.... КАТ може да приложи и справка колко изобщо катастрофи са станали там, ама нещо се правят на ударени.... тогава ше ви светне кво и защо е станало... а сега е ясно че целия вой и писък е за да се гушнат още дни пари за "ремонт" на силно "опасния" участък

Още малко и ще каже че отблясъците от камъните са заслепили шофьора...

Говедо мазно,теб ще те обсипем с цветя и кристали сваровски подлога Борисова

Аве умник тоз ко общо има с Борисов?

Тази магистрала е строена от Сергей Станишев= БСП и поддържана от Бойко Борисов=ГЕРБ. Резултата го виждаме всички, състоянието на магистралата е като състоянието на държавата ни - пламевно. Единствено Бойко Рашков се опитва да върши нещо и ги е настъпил, другите милиционери начело с Гешев са съучастници в безобразията. Дано Рашков не се окаже по едната мутра спасител, той Борисов преди 12 години също преследваше лошите от онова време. Само този Мазнев не вижда грешките заложени още в проекта. Трябва да бъдат осъдени проектанта и пусналите в експлоатация опасния участък. Начело с разпореждащата с дъжаната ни мутра.

демек сте можели да построите 3 магистрали на цената на тази,ние не сме швейцария за 3 пъти по скъпи магистрали Мазнев

Инж. Мазнев обяснява подробно и без никакво подмазване, че качеството на материалите за магистралата са на много висока оценка. Маркировката е била кристално ясна. Сваровски. От своя страна фирмата превозвач гарантира, че качеството на материалите от които е направен автобуса е също още по високо. Няма съмнение че пътниците също са били без здравословни проблеми. И шофьорите също. Един експерт сподели по телевизията че познава много добре маршрута защото има къща в тази посока и пътува често до нея. Също между другото, че е работил някога в министерството на транспорта. Не е случаен човек. И че само два пъти през ноща за малко да излезе от пътя на същата отбивка за почивка. Без да е бил уморен. Но успял опитно да се завърне обратно на пътя. Без да се удари в знака и мантинелата. Карал е внимателно. Единият път е засякъл шофьор на камион но той успява да намали и не го е ударил. Обаче го настига с ясното желание да го бие. Но не го прави. Интересно каква е била причината за инцидента. Екипът от следователи и прокурори отхвърля версиите за взрив и тероризъм. Все още озадачени се почесват по темето.

Много кристали поставихме за да се вижда колко обичаме да строим пътища. Направихме го без пари само за народната и международната любов. Оставихме си мейбасите, любовниците и децата на пътя. Всичко ценно, както се казва. А сега хората ни напад...

Всеки път като чета из форума и започвам да се чудя що тази държава е на това дередже? Я гледайте колко специалисти и разбирачи има по всичко.

И пак всичко опира до контрол по време на изграждане,тези пропуски се забелязват по време на експлоатацията. Липсва контрол някой който да следи изпълнението на каквото и да е съоръжение. И това играе фатална роля.

инж.Мазнев обясни разбираемо ,ясно и точно положението със строежа на на този участък на АМ,,Струма". Тази адска катастрофа на Струма и дадените жертви извадиха по медииите един бол ,,специалисти " ,които ни облъчват с умотворенията си и казусите за случилото се на магистралата .Да не говорим за псевдо политици от рода на Десислава Атанасова паднали толкова ниско използвайки трагедията за пиар на Борисов и ОПГ окло него.

Този строител според мен Лукави ! Още малко и бисери са пръснали по Магистралата ! Стига никой не знае дали е лицензирана ? Не вярвайте на никой като този , има Специалисти които ще кажат причината ! Според мен човека зад волана е заспал !

До мястото на катастрофата : https://youtu.be/82Lnm07Rx2A

В случая този е прав. Ако погледнеш Тракия и Струма, настилките, виждасе разликата за единица еднакво време. За мен ограниченията не се спазват. Това там може да е скоростен път, но не и магистрала. Отделно тази отбивка е пълен оксиморон. 100% са видяли, че м водичка и са си казали - дай да направим тук отбивка. Ганьовска работа. Едно нещо да направят както трябва и винаги има издънки. Ама винаги! Прав е и, че подръжката е по-важна даже от самото строителство. АКо ще и с диаманти (както написа един по-долу) да е направена марката, за 15 години няма да я има. После се е почнало - подръжка на марка - бе дай да вземем от най-евтината и разликата да си я делнем ... Мила родна картинка.

На следващата, със диаманти :)))))

Защо първо не се научиш да пишеш ?

Сваровски може и да купил на любовницата, покрай откраднатото от пътя. Айде не нам тия. От 25 години най-големите мутри са в строителството на пътища и сметоизвозването.

Не се оправдавай бе. Такава идиотия е Струма. Проектирана от кретен и изпълнена от кретен. Такива изходи няма никъде. Табели няма също. Убийци.

Тъп, табели имаше. Но са поломени и изчезнали. АПИ отговаря за поставянето им наново

Ex, в тази страна се карало върху кристали на Сваровски!

Айде стига с глупости. Участъка е брутален, карал съм в мъгла в този участък с видимост не повече от половин метър напред, никакви знаци не се виждат, единственият ориентир е мантинелата в ляво. Шофьорът на автобуса, бог да го прости, най-вероятно е карал по този път регулярно, познавал го е добре и се е надценил, карал е с висока скорост. Но въпросът е защо се е запалил този автобус? Нафтата се възпламенява трудно, един пътник е в неизвестност, възможно ли е това да е акт на тероризъм? Да, маркировката не е добра, но една подобна трагедия, винаги е в резултат на много фактори.

В сравнвние с АМ Тракия и Хемус, Струма е що годе ОК - поне настилката/асфалта. Тракия я дострои - знаете кой. Хемус е бай-Тошово строителство в най-най сложния си участък през Стара Планина. Ако сега трябваше да се прави, нам колко си милиарда щеше да глътне, не ми се мисли. А сегашните даже за поддръжката и се затрудняват. Крадене на N-та степен, тооо кво друго.

Борисов искаше да затвори и да ремонтира АМ Тракия. Кражби е имало винаги и ще има. Като няма контролни органи да се намесят на време това са резултатите

Абе дебил, Вожда лично ли ти го каза, а? Като е искал - да го е направил. Така ли се затваря според тебе, герберопитек, цяла магистрала? А, я да те питам нещо - през последните 12-на години да си пътувал по "Хемус"? Че аз не помня вече от кога не ми се е случвало да няма ремонт там. ОСОСБЕНО И ТОЧНО ПРЕЗ ЛЯТОТО. Работа, работа, работа? Видими резултати? Мама ви ненормална, изроди нещастни!

Знакът указващ отбивката, който е на 500м преди това лежи кротко до мантинелата. АПИ и отговорните служители да си понесат последствията. Отделно от това - отбивка с остро влизане в завой си е направо пътно - строителен шедьовър. И най - неприятното за всички е, че с поредния казус се остановява, че няма квалифицирани кадри и всичко се прави през пръсти и без контрол.

като му прочетох фамилията и не продължих по-натаък.

е па он не си определя к'ва ще му е фамилията + туй: ,,невинен до доказване на противното" ,живи & здрави

"По думите му държавата е абдикирала от пътния сектор." Кога е абдикирала .. като откраднаха мунчо и канадските мошенници парите за Хемус? Като се счупиха да повтарят 5 години, че асфалта не се яде, или като не намериха един лев не изразходван за пътна техника и материали ... накрая ги подгониха останалите без работа с фадромите и се кротнаха.

Те поръчали само камъните сваровски и ги дали на македонската фирма да строи ... дори пари не им взели ... само камъните ;)

относно т.нар. кристали сваровски: за обща представа какво са те , но в уголемен вариант: имаше преди бая години (може би все още ги има) блестящи глобусчета окачени под таван в дискотека ,като всяко парченце по всяко едно глобусче отразява ефектно електрическата светлина която разноцветни (не)подвижни прожекторчета излъчват към глобусчето; или ако сте се вглеждали много отблизо в оранжев рефлектор за окачване върху спица на велосипедно колело, или в матово бял (наместо фар) ,или в червен (вместо задна червена електрическа светлина) ,ще различите ясно, че всеки един рефлектор се състои от нещо като миниатюрни триъгълни призми: с цел да отрази ефентктивно повърхността му лъчите на превозното средство движещо се зад, или встрани ,или срещу това на което са неподвижно монтирани те, живи и здрави

камъните сваровски са стъклени ,не са диамантени, живи & здрави

А как 15г. там е нямало катастрофа...щом магистралата е построена калпаво.....гледайте какво става на магистрала Тракия...катастрофа след катастрофа...най-вероятно е техническа повреда или човешка грешка....

повече от 10катастрофи за 3 години, за радост без жертви....до оня ден. Комунизма убива!

Този като е строил пътя го е построил перфектно но за керваните с камили .... На чешмичката пият вода и продължават ....

крайпътна чешмичка се каптира обичайно в ниската част от асфалтов път с цел превозно средство чиито воден резервоар е почти празен да спре и водача да я ползва за да го зареди с цел успешно да преодолее изкачването; камилите ,т. нар. ,,кораби на пустинята" , са екзотични добитъци & местото им не е на асфалта в никакъв случай, на асф.магистрала е абсолютно забранено движение или престой на каквито и да е животни, на каквито и да е птици, живи & здрави

Г-н Мазнев, "от как свят светува, все мазният отгоре плува", беше казал Радой Ралин! Тук господине, не става въпрос за асвалт и за мантанела, а за липсващи указателни знаци и лоша маркеровка! А това е предпоставка за ПТП, за съжаление с фатален край!

Ма те кристалите Сваровски ако не се чистят и политат , след 5 години не приличат на нищо …

Полират

идейно: полагане на хоризонтална бяла светлоотразяваща маркировка между съседни ленти за движение, в едно платно в една посока, по която по целите ѝ дължина & ширина са неподвижно монтирани (ни съм чел, ни съм видял как точно бива реализирана специфичната технология) миниатюрни полусферични издутинки, на около сантиметър една от друга, чието предназначение (подобно на умалените пресечени светлоотразителни призмички - елемент от същата тази междулентова хоризонтална маркировка) е щом някоя от гумите ги настъпи ,да стартират подскачания- знак за шофьора че гумата(гумите) на управляваното от него превозно средство е(са) точно на границата между съседни еднопосочни ленти за движение, и този специфичен дразнещ равномерен шум е с цел или да го събуди, или да изостри вниманието му, живи и здрави

политат безконтролно нанейде понеже просто нищо не ги придържа към хоризонталната маркировка,живи&здрави

Отбивката към Благоевград в посока Кулата е ужасна. Под моста и веднага вдясно. Нама табели и сигнализация като хората. Първият път не я уцелих у отпраших направо. Втория път видях 3 коли спрели в аварийната, мaaалко след отбивката, бяха отцепили направо както мен първия път. Това ми даде сигнал, че трябва да завивам...

Да се извика една независима експертна комисия (но не от наши ''специалисти'', а международна) , те да си дадат мнението. Тогава тозиг-кн Сваровски Мазнев ще види кон боб яде ли. Направо безлезниците и в софийския.

Ама тоя какво се прави на луд. Заходът за отбивката е много къс, с висока скорост е невъзможно да влезеш, което прави мантинелата крайно опасна. На всичкото отгоре няма и правилна маркировка и сигнализация. И какви са тези чешмички, така ли се маркира отбивка, оградена с мантинела?

Значи ще караш с ниска скорост. Знам, извънземна концепция е.

зажбравих да добавя, не се изказвай неподготвен друг път по каквито и да е теми, че се излагаш.

Усвоиха парите. Тоя е не е за бесило. Друга награда му трябва.

А на Мало бучино на изхода на струма е забит Кохинор.... Нещастнициии

БСП се скъсаха да реват за строежи, без да са завършили отчуждителните процедури. Обаче са правили същото: "При участъка "съществуват различни проблеми, които говорят за неговото узаконявани и въвеждане в експлоатация, тъй като строителството започва, когато отчуждителните процедури не са окончателно приключили", каза Мазнев.

goose

По оферта, по фактура или по реално вложени материали? :)

Един обясняваше, че там са изсичани скали и затова изобщо е нямало нужда от тези подложки дето правят.

Не е сваровски, а Булгари хаха

просто да бъде ползван помощен елемент като част от хоризонтална маркировка чиито отражателни повърхности не са успоредни и не са перпендикулярни една на друга , а са така разположени че да рефлектират на всеки един светлинен електрически лъч, живи & здрави

С три думи, вината на Бойко не е голяма! По-скоро Тодор Живков и Царя!

С две думи, нищо не е ясно и няма и да се изясни скоро. Едно е сигурно, шофьорът носи най-голяма вина за катастрофата.

Ако не получил инфаркт или нещо друго и починал преди катастрофата. Но където един оцелял казва, че нещо течало при едната гума преди това, не звучи добре.

във време на движение с поне 13,8 м/с в дъжд нощно време пасажер едва ли би различил че течност от автобуса се излива необичайно на асфалта под рейса или пък встрани от него, да не се е заблудил от струйките вода по страничните (по дължина на рейса) джамове?! съмнявам се да е било гориво поради недобре притегната капачка на резервоара, или поради износен, частично липсващ уплътнител в нея, живи и здрави

Шофьорът е карал най-вдясно, видял е пред себе си две ярко бели линии на пътната маркировка - крайната и влизащата в късата мантинела, очертаващи лентата, в която се е движел, но всъщност влизането в отклонението за чешмата. За да не влезе в отклонението, бързо е врътнал волана вляво, но късно, късно - и е връхлетял малката, фаталната мантинела ... А от рязкото завъртане на волана при стотина километра скорост вероятно е имало и подхлъзване на гумите по мокрия асфалт. Ако беше продължил през отклонението, сега изобщо нямаше да сме чули и чели нещо за тази група екскурзианти. Но той не е имал никакво време да мисъл и е завъртял вляво инстинктивно ...

По тоя път са минали десетки хиляди шофьори аматьори, някои и новобранци,как пък само този професионален шофьор толкова се обърка? Явно мантинелите са още от строителството на пътя.

Огледай се по пътищата колко разделителни мантинели при отбивки са отнесени. В София се броят на пръстите тези дето не са отнесени и то при условие че има видимост. Пример - мантинелата на тангентата при околовръснтото нa София в посока Нови Искър - има видимост километър, но мантинелата я отнасят вече няколко пъти. Зaщото маркировката подвежда. А там при този завой отбивката е отвратителна - трябва рязко да скочиш на спирачките за да влезеш в отбивката с риск идващите след тебе по изнанадолното камиони да те отнесат. После при включването нищо не виждаш назад заради завоя и редовно излизащите от там засичат идващите отзад които карат в дясна лента. И проблема там се получава при лоша видимост - дъжд, сняг, мъгла ако караш в дясната лента и следиш дясната мантинела. От там семинава спокойно с 200 защото тогава си в лявата ленtа и няма проблем . И не вярвам това да е първата катастрофа там - я който е от Перник и района да каже.

Ако в отбивката нямаше бетонни кошове за боклук и имаше маркировка покрай разделителната мантинела, шофера можеше и през нея да си мине или спре. Но вече е бил в паника и обстоятелствата допълнително са го объркали. Взел е погрешното решение - да се върне на основното платно.

НАЙ-близо до истината е в-к ''Уикенд'' БУСА на македонските албанци е превозвал бидони с ОЦЕТЕН АНХИДРИД -основна суровина и прекурсор за ХЕРОИН

Много е вероятно, но той не гори

И защо ще пренасяш бидони, когато може в Турция да си купиш готов продукт заедно с канал през България?

Защо отбивката е на завой?

Направо след завой.

Ако я нямаше отбивката, щяха да са живи

Защото проектантите са идиоти. Това да направиш отбивка в завой не занм колко трябва да си малоумен. И въобще не се сещам някъде в България път да е проектиран нормално. А иначе въпросният инженер за строителството е прав - асфалта там го направиха добре защото още не са го съсипали камионите от близките кариери. А те успяха да смачкат асфалта при Мало Бучино точно за един месец след като пуснаха магистралата.

Трябва да се забрани пушенето в автобуси и автомобили. Изключително опасно е, отнема внимание и създава опасност за загуба на човешки животи.

Не само,че е глуповато, но дори е оскърбително да заявиш,че е платено 3 пъти повече от нормалното за шосе,което е поне две нива по ниско от магистрали за, които е платено три пъти по евтино, след това там да загинат 45 човека....... и лицата,които са в причинна връзка с драмата вместо да дават показания пред компетентните, да са заключени с мерки за неотклонение " задържане под стража", да им е направен запор на всички финанси...... дават интервюта.....Господа корнети, под офисери и капрали! Това не може да е истина! Възможно ли е прокуратурата да не го забелязва, щото е заета с издирване на 45- я човек?

Тва лай.о бая глупости е наговорил. Явно е доста неграмотен, ама сега му е паднало да блесне..

80% от тая магистрала или каквото е там може да се мине с поне 200 км/ч. Стига с тая скорост. Проблемът е, че хората стават неможачи и немърлячи към гумите и спирачките и окачването.

Глей сега може и да развиеш 200 ама от първия път няма да можеш. За първия път ти трябва добра маркировка и знаци. Ако минаваш пътя по 10 пъти го знаеш наизуст обаче има шофьори които минават по хиляди километри за месец по различни пътища и те разчитат на маркировка и знаци. Няма как да знаеш всеки завой и знак ако си международен шофьор.

Когато си гледаш пътя, няма ядове. Но задремеш ли повече тегли на дясно. Не си международен шофьор ти.

Само Боко ги опрая тез завои с двеста