Строим най-големия тунел на Балканите в жп участъка Елин Пелин-Вакарел (снимки)
За всичките 20 километра от този проект са нужни 5000 специалисти по тунелите, които ще работят на две смени и дори денонощно по нов австрийски метод
Обратно в новинатаКоментари - Строим най-големия тунел на Балканите в жп участъка Елин Пелин-Вакарел (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
77 (нерегистриран)
Комитова? Къде спиш? Бързо тичай да провериш там договорите и авансите, да се спира веднага! Ше ми строят тука некви тунели ама ха.
frghfghhf (нерегистриран)
Тунел под Петрохан жп. също е нужен!
Джаро (нерегистриран)
Абе, то май можело да се строи и без ГЕРБ? Да не е некаква фейк новина? Само Буци съзидава, другите са хаос.
Джаро (нерегистриран)
Объркал си се. Комитова е по магистралите, не по жп-то.
Иво (нерегистриран)
Щото тоя проект сега последната седмица го решиха? Това от години се подготвя
Копчо (нерегистриран)
Не знам дали е най-големият, но със сигурност е най-скъпият...
Красная Кухая ЛЕйка
7 км тунел - 500 милиона лева. Браво! Без пари!
77 (нерегистриран)
Новият директор на БДЖ къде дреме тогава, моментално да разпореди проверка всичко да се спира до изясняване на случая кой на кого колко да даде
Киро Киров (нерегистриран)
Стига с тези шопи . Всичко отива само за тях .
То за тези пари (нерегистриран)
цял авомобилен завод, със се роботизираното оборудване може да се построи...
77 (нерегистриран)
Големи експерти тука по всичко се навъдихте. От такива философи трябваше да чакаме за магистрала до морето и Южната дъга има нема 40 години.
***** (нерегистриран)
Споко. Ще го започнат от двете страни едновременно, ще се разминат по средата и накрая ще имаме два тунела за същите пари.
Викът на флекса
Лятото на 2021г... България... Тълпата си иска мъртви стереотипи и приложна утопия и си гласува за тях...
За да пътуват (нерегистриран)
циганите комфортно, освен че безплатно...
Американо (нерегистриран)
С Бога, напред!
11 (нерегистриран)
И къде щеше да продадеш продукцията? В момента има надкапацитети в цял свят заради Китай
Викът на флекса
Не може................повечето ша извърчат по нечии джепчета.......
***** (нерегистриран)
Сега решиха къде ще е първоначалната дупка. От там се започва и дано планината ни търпи.
Kalin
Нещо или аз съм тъп или.....Че то си има ЖП линия по тази отсечка що ще правят нова?Ако старата има проблеми няма ли да е по изгодно нея да модернизират?А и толкова турски фирми учасници в това нещо намирисва на......обръчи и клякания пред Ефенди Ер
убрусника (нерегистриран)
Да се чете някой краде проекта който може да е поне 3 пъти по евтин, ама карай наши ора ще го праат !!!
Лилия Тъпото (нерегистриран)
"Срокът за изпълнение само на този тунел е уникален –повече от 3 години" Невероятно проста жена, изумен съм.
пффууууууууууууууу (нерегистриран)
Абе какъв жп участък, бе, хората тунел под Шипка чакат, пък те?!?!....
Копчо (нерегистриран)
И какъв беше резултатът от чакането? Сега пътуваш по вълни още 400 км преди морето - да свикваш с вълнението! :)
brao (нерегистриран)
На Въглищата и насипните товари не им дреме дали се движат със 120 а на хората 160 няма да им е достатъчно. Защо не тунел под Шипка... или да довършите горната магистрала.
Твоите ора (нерегистриран)
Са по разпити в полицията тия дни.
разбира се (нерегистриран)
както магистрала Тракия е отворен за Турция , а за морето се ремонтира, така и ЖП-то ще е за Турция, а морето за морето ще се ремонтира.
DiMi (нерегистриран)
"Подобно съоръжение не е строено у нас от 50-те години на XX век" Строено е края на 80-те до средата на 90-те години. Една тръба за двойна жп линия при с. Климаш на линията Карнобат-Варна и си остана недовършен, въпреки че повече от 2/3 бе направено. Освен, че се съкращаваше разстоянието се избягваше много голям наклон на трасето, което за тежките товарни влакове е важно. Закопаха се огромни средства.
Владко (нерегистриран)
Абсолютно ненужен корупционен проект. Увеличението на скоростта след реализацията е до 160 от 120 км в час. Нула визия за бъдещето. Но пък от тунелите се усвояват доста пари. Излишен половин милиард лева, а ще е повече с анексите. И парите отиват в Турция, без ефект за БГ икономика. Поинтересувайте се как обезщетиха хората за парцелите им в района - по 100лв на декар, справка решение на МС. И всичко това за максимална печалба. И кое сме ние, дето строим? Не ние, ТЕ строят, ние плащаме.
SKF (нерегистриран)
България няма икономика.
Тигър (нерегистриран)
Изпълнител на проекта е "Джен-Дуй жп Елин Пелин"... Интересно...?!
Муахаха (нерегистриран)
А се смеехме на Боко, че чупил бутилки и режел ленти по села и паланки! Тия се изтупали 50 човека делегация за старта на един ремонт, все едно ще изстрелваме двама българи - мъж и жена и един представител на северна македония в космуса!!!
Чекмеджан Хвалипръцков (нерегистриран)
Яд ме е, че не резнах аз лентата. Обаче днес трябваше да обяснявам в полицията за някои айдушки действия от моя страна.
Ганьо (нерегистриран)
Праисторически влакове в нов тунел. Ех, кога ще почнат от БДЖ да си подреждат задачите приоритетно.
SKF (нерегистриран)
Съществуващит емагистрали в момента са в посока Запад -\Изток и се явяват част от военната инфраструктура на НАТО,тази също
Боже, станахме Швейцария на балканите! (нерегистриран)
Много ми беше важен тоя тунел от както си купих влак.
Waffen SS (нерегистриран)
И под Петрохан чака и при Троян също
Dimi (нерегистриран)
Изпълнител на тунела бяха Войските на Министерството на транспорта, преобразувани в "Транспортно строителство и възстановяване" ЕАД, с принципал Министерството на транспорта, което съществува и в момента и би трябвало тунелната техника (тунелна фреза и др.) да е консервирана. Възниква естествено въпроса: "Защо ще се строи от чужди (турски) фирми?
ха (нерегистриран)
този от еверна македония да не е джендър?
Мдаа ... (нерегистриран)
ето къде ще е банката КВКДНБанк ... ха ха ха ... Банка Куче Влачи Камион Диря Няма .
теодор тошев
Това правителсто е направо бомба. Я колко бързо подготвиха всичко и почват тунела. За няма и 2 месеца. Щото това не може да е предишните - те нали само аванси даваха.
Mafia (нерегистриран)
Да, всеки може да краде от БГ, че и от чужденците. Кой каза, че само ГЕРБ могат да крадат.
пффффахахахаха (нерегистриран)
Колко пари?!...Тези още не са започнали, а вече готови за ревизия от следващите.
О,не, (нерегистриран)
Без Баце не може нищо да се строи.
Владко (нерегистриран)
Вакарел остава с ограничено жп обслужване след реализацията на проекта. Отклонението, което е направено предполага поне двойно редуциране пътническите влакове.
3.1416 (нерегистриран)
Странно защо сърбите строят железници с китайците. Построиха и газопровода и магистталата с месеци по рано от нас без да са в НАТО и ЕС. Значи у нас нещо смърди, при това яко...
PEYTSCH
Кога ойде на власт, кога проект направи и работата сатртира ??? Предшественик няма ли ? Инъче лошо няма, ако не се срещнат копачките в насрещното...Е ще имаме 4 тунела...
Ами купи (нерегистриран)
Си кола и пътувай по скапаните пътища.
Нов (нерегистриран)
А долу на Железница пък за 700-800мил. само тунел правят. За нищо не стават! бойчето галактиката ще асфалтира. Даже метро до Атина е направил, ама не спечели изборите и няма го отворят сега..
Балканлия (нерегистриран)
Жалка, смешна и ТЪПА история. За какво е този тунел?! А, да! Ние, понеже не сме от най-културните народи в света, камо ли в Европа, и не притежаваме особен афинитет към природата, трябва да може да се придвижваме бързо и скоростно от точка до точка. А естетическите стойности и услуги, които предоставя природата, кучета ги яли! К'во пък толкова - планини като планини, села като села. За к'во ми е да гледам банални гледки от прозореца на влака! МенЕ ми е важно да стигнеМ бързо до Горно Уйно. Пука ми за природата и нейните красоти. И второ: Този тунел за кого го правят?! Вие по влакове в България возили ли сте се?! За ихтиманските "бразилци" ли ще конструират това СВРЪХ МОДЕРНО СЪОРЪЖЕНИЕ?! Вие в български влак влизали ли сте?! 50% от контингента във влаковете са раджастанци, агуптяни и от нашенските бразилци... Нов тунел! Що за ТЪПОТИЯ!
Ами , (нерегистриран)
Нали Баце ремонтира някакви вагони,на цената на нови
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС