Четвърта смърт при строежа на АМ ”Люлин”

60-годишен перничанин, работещ на строежа на автомагистрала "Люлин", е загинал, след като е бил ударен с паднал от подпорна колона чук.

Обратно в новината

Коментари - Четвърта смърт при строежа на АМ ”Люлин” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Както се казва в подобни случаи- стават такива неща, и то нерядко, но нали щото е на магистрала люлин и комунистите- завистливи вдигат вой до небето. Всичко това е кьор фишек, само и само да се насажда и нагнетява напрежение в обществото- затова хора мислете малко повече с главите си и по- малко с емоциите и страстите!

Хм, оказва се, че обедните почивки са опасни - подпорните им колони какви неща правят!

лека му пръст,и моите съболезнования на семейството :(

Еееее, докога с този лош работен манталитет? На запад фирмите харчат милиони за безопастност на труда, за да не ги съдят после, а в БГ още никои не може да се научи на дисциплина. И колко хора още трябва да загинат на този строеж,за да се започне някакво разследване........

лека му прист

до тузаря . да ти ебат маъка ти гавурска ,коъ ти е виновен ,че ти ебат маъка ти проста ,да си беше седял с каска на главата или далеч от обекта,пак турсите виновни .сиялявам нямам билгарска клавятура

станалото станало не можеме да варнем човека,защо работодателя не е осигурил място за обедна почивка на работника задраница сам вече 4-та година имам собствена строителна фирма и когато се случи на олям обект да са няколко бригади от фирмата изпалнител на обекта има изотвен график за почивките които са 2 от 9:з0-10:00 и 1з:00-1з:ч0 за това време нито една бригада няма право да работи,а каската е задалжителна през всичките 9 часа докато си на обекта глобата е 550 евро , а ти ако искаш носи каска помислете малко за безопасни условия на труд и безопасността на човешкия фактор по строежите и друго колко ли комисионна е гушнал посреднка за отдаването на турската фирма толкова ли няма кадарни бг фирми ?

Ами то е ясно че пак някой Доган ги е консултирал и уредил за някакво си милионче.

Има ли кАдарни бг фирми?

Ако не ти харесва тук отивай си в Русия.

Trqbva da im saderat gyzovete ot globi na tez truchlqci !!

бог да го прости човечеца. иначе контрол на строителен обек, не означава да носиш само някаква си каска... това е отбиване на номера! защо е нямало временно изградени помещеня, където работниците да почиват ?! и някои от тя работници освен каска, случаино да носи и спецялни обувки ?!

Страшното е, че такива 'стриктни' фирми строят тази магистрала, а и метрото. Какво ще стане, ако някое влакче леко така излезе от завоя? Ще ли има наказани? Колко хора трябва да умрат за да изгоним тези печалбари от тук?

Бог да прости човека....

Никой висшист - началник няма да пострада за смъртта на работника.....в каквато и да е ситуация и казус !!!!

Нищо чудно отгоре да са му го метнали на човека. Иди после търси кой е бил.А и резаците са си подли и способни на такива неща. Жалко за човека но какво да се прави като в държавата нахлуха всякакви помияри и си правят каквото искат. Нямаше ли български фирми та турчолята ни домъкнаха? Помияри ни управляват от 13 години.

За случая са виновни и двете страни,хората отговарящи за безопасността и самия работник.Той да не е 5 годишен,че не може да предположи каква опасност има винаги на подобни обекти.Обвинявам и фирмата,че не е направила така,щото хората да могат да обядват в някой фургон със подвижна кухня.Депутатите могат да ядът депутатски кебапчета а бачка тора кучета го яли..

Да не обръщаме трагедията на "етническа основа". Но, има нещо вярно. Независимо дали са българи, турци или някакви други, щом организацията на труда им е такава и качеството ще е подобно или с други думи - никакво!

Сакапана държава си е българия, скапана ще си и остане.

е 6то е скапана, понеже не са му заковали каската за главата ли !?

от вайкане файда няма! вземи се в ръце и бачкай, принце!

нека ха ха дано да измрете всички строители ваща ма...ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха........

Много смешно... няма що... ТЪПАК!!!

Ама и ти си един тузар!!! За какво се пише в началото, а той къде го откара. Има ли значение кой какъв е бе смотлю, лека му пръст на човечеца. Кой крив, кой прав не се знае-жалко за семейството!

"На място за проверка на случая са изпратени служители на Агенция Пътна инфраструктура (АПИ)" - пълен цирк!!! Тя тая агенция условията на труд ли й е ресора?!?! Що не пратиха на проверка например "Ръководител полети" на "Летище София", все пак чукът е полетял отгоре - повече ще се доближи до истината!!! Ало-о-о, цялата държава ли умря бе?! Инспекция по труда няма ли?!

Агенцията е поръчител на строежа - как да не провери какво става? Ако сте собственик на цирк и някой от служителите ви загине няма ли да проверите или ще кажете, че си има инспекция на труда и защо въобще да отивате да видите какво става?

А на агенцията поръчител й е МРРБ - дай и министър Плевнелиев да иде да проверява трудови злополуки, а? А на Плевнелиев пък Дянков му осигурява националното съфинансиране на обекта, дай да иде и той, а? Дай нещо по-умно, а - ваясно съм коя агенция с какви ресори и правомощия е!

И аз така най обичам да си сваля каската и да си обядвам на спокойствие някъде, а отгоре ми да свалят кофраж.

То пък българските магистрали са толкова качествени.

в такъв случай се казва-лека му пръст.

a чука защо е паднал никой няма да разследва рабира се....по строежите е пълно с цигани без начално образование дори. На дали на някой от тях им пука за неща като безопасност или чуждия живот.

От кога чуковете си имат крила и сами си работят по кофража... Без каска и оставен чук... прикриват историята.... ама човека си е заминал... сега да видим на МАПА застраховката колко важи...

Точно това ли трябваше да напишеш при тази новина.

Преди няколко години когато рабоих по обекти единственото място където можех да си сваля каската беше тоалетната и в колата на път за хотела. В момента в който си на територията на обекта и си свалиш каската, цялата ти фирма подизпълнител си заминава от обекта, получава 300 метрова забрана за достъп до обекта, и започва да плаща неустойки и глоби за неспазване на инструкциите за сигурност, както и за забаване работата (щото за те изгонили и трябва да си намерят друг). Да сте чули да има глобени по нашите обекти. Ако имаше такива строги мерки този човечец надали щеше да си позволи да си махне каската, та макар и в обедана почивка.

каква глоба трябва да им тряснат на тия дженгизи...

кофти работа, ама да си е носил каската да го е* само в БГ сме такива професори - каски не носим и колани не слагаме. за тва мрем кат' мухи ...