Коментари - Стотици пътници останаха без превоз по маршрута София - Пловдив | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пръдлата Падпъдъкова прави от пръдня боя, а София е златната и кокошка, която снася златните яйца за нея и кликата и.

Столицата е еднолично ООД на самоковската руска даскалица Падпъдъкова, която прави пари от пръднята си.. крайно време е тази стара лачена чанта да се връща у Самоков да копа компири вместо да разкопава София, деба и пръдлата..

Какви ти стотици? Хиляди! снощи по "Тракия" беше върволица от хора от Ихтиман до Пазарджик. Кой с куфар, кой със сакове, кой с бохчичка.

Ако Общината има алтернатива, хаос нямаше да има, защото щяха да са изпратени на същите часове автобуси. Пътниците реагират защото няма автобуси и не ги интерисува фирмата. Не е алтернатива преминаващите автобуси да влизат в града. Това са глупости.

Само не ми е ясно защо превозвачи трябва да имат договор със Столична община за превоз до Пловдив или друг град и на каква цена да става това? Според мен нормалният начин е превозвачите да се лицензират например от Министерството на транспорта и след това да возят до където искат и на каквато цена могат. Като ползват автогарата, да плащат наем. По каква логика Столична община се намесва в този процес? Какво общо има тя с Пловдив, Стара Загора, Бургас и т.н. Може да имат договор с автогарата, но със Столична община ...

кои знае каква точно е истината... а пък това с 'алтернативния превоз', където можело да се качиш на автобус за Бургас със спирка в Пловдив е някаква смешка. Пловдив е вторият по големина град в страната, и да имаш 'някакви места' в автобусите за другаде, не е даже смешка - направо е подигравка

За по 10 кинта на калпак ,ще ги карам от Пловдив до Софето само за час с моята кола.... Само да разрешат "Споделеното пътуване" ....Практикувал съм го в Германия още през 1991-ва....

Наложи ми се един път спешно да ходя до Пловдив, нямах кола и се качих при тия. Ужас просто, но то най-вече идва от пътниците!

как ще са останали без превоз? има влакове. на последния сняг бях с летни гуми и заебах колата на една улица. трябваше да пътувам точно тогава. качих се на влак. беше ми супер. никога и за нищо на света няма да се кача на автобус за междуградско пътуване.

И хеберос вози за 14 лева. ама я държат. Що ли.....

Новинарите от Дира - докога ще пишете статиите си пълни с грешки и използвайки чуждици. Нямаме ли българска дума договор, споразумение и т.н. а трябва да използвате 'контракт'. По-добре си назначете един редактор, който да проверява текста преди да се публикува, а не да се чудите какви по-интересни думи да използвате. "Оказа се обаче, че контрактът не е сила от един месец и така, в последните 30 дни, фирмата е превозила хиляди хора по маршрута напълно незаконно"

Много преди "Господари на ефира", Валя Ахчиева направи разследване по темата... :-)

Грешиш, нейният репортаж беше след този на "Господарите". Дори те направиха материал за това как тя използва тяхана разработка.

Сега да си припомним истериите колко опасно е БДЖ, как е на загуба и трябва да се закрие ей така напук за наказание. Всички ще пътуват щастливо с автобуси и нещата ще са супер. БДЖ е лошото, особено защото е на загуба. Вместо да търсим кой го подкопава, по-добре да го закрием и да се оправи всичко. Е, ако се приватизира пак става - тогава ще стане много полезно и перспективно. Един вид като АЕЦ Белене - няма нужда от ток, но ако го поеме частен изпълнител, тогава всички са ЗА.

Защо БДЖ не поеме по голям поток от пътници? Как така на връх ваканционния сезон, между София и Бургас има само два влака! За да фалира и някой да я вземе на безценица...

Повечето автобусни фирми са на ДПС, Столарски е от ГЕРБ, а въпросните Витоша Експрес на БСП...