Стотици фирми фалирали заради опашките на „Дунав мост”

Според областния управител на Русе, регионът е изостанал инфраструктурно

Обратно в новината

Коментари - Стотици фирми фалирали заради опашките на „Дунав мост” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

TIR е конвенция,а не марка товарни автомобили! Неграмотни и некомпетентни,като не разбирате от транспорт,защо пишете?!

Предлагам Северна България да се закрие официално. Няма пътища, няма поминък, няма пари, няма нищо. Всичко в тази държава се прави за шопите и обслужва местата, които посещават, останалите кучета ги яли.

Явно губернатора се активизира ,може да са му обещали депутатско място на следващите избори,а догодина идват общинските, може и за кмет.Този т.н. втори мост при русе е шлагер,който няма да се сбъдне по редица причини,най-вече няма инвеститор а и румънците не го искат. Китайците ще издълбаят тунел под реката за едно лято но не се знае дали ще има светлина в тунела на другият край.Пак млъкнаха за шосето-магистрала от русе-Бяла-ВТ, явно ще го почват другата петилетка ако въобще го има.

Ето защо за нормалния български бизнес е от голямо значение влизането на България в Шенгенското пространство! За включването ни в еврозоната значението не е по-малко. Много са тези, които не искат българия да е в Шенген и еврозоната, защото тогава много далаверки ще секнат, като тия на "бавните митничари", например.

То проблема не е само още един мост. Трябват и пътища да поемат този трафик... Един от най-натоварените международни пътища в страната е обикновен второкласен... Русе - Велико Търново имам предвид...

като цяло България е изостана във всяко отношение и причината за това е населението на тази територия...

Бавната обработка е обичайно средство за натиск и искане на подкупи. Преди години на митница Русе ми поискаха 100 долара на ръка, за да ми обработят малък товар в групаж. Отказах да платя и ми свалиха стоката. Останалите няколко търговци платиха по сто долара и тирът беше прекаран със съпровод от митнически джип с лампа до самия мост, изпреварвайки десетки други тирове.

Не знам дали е технически възможно и в какъв срок може да се реализира /да "се случи", както е модерно да се казва/, но може да се помисли за ферибот в Русе докато стане /докато "се случи"/мостът.

То ферибот си имаше , но го закриха...

Стотици фирми ??? То има ли толкова работещи там, че пък и на всичките работата им да е свързана с моста - не ми се вярва!

Щетите за фирмите да се покрият от заплатите на тромавите митничари!

Идиоти. Какво общо тук има моста? Ми разширете митниците. Това че митничарите работят бавно, не значи че моста е неодстатъчен. На Видин самият мост е ПРАЗЕН, но на КППто има винаги тапи от камиони, а понякога и от коли.

Явно не сиу минавал по "Дунав мост"

АМА нали НАМ си колко пъти откриваме АМ ТРАКИЯ,колко лентички РЕЗААМЕ,а Северна България КУЧЕТА Я ЯЛИ!!!!! НАЛИИИИИИИ???????

И като как по-точно фирмите са фалирали ? Който и да дръпнеш от тия управляващи все на простотия ще се наслушаш.

Като почнеш да плащаш глоби и неустойки за закъснели доставки на стока... Ще разбереш ,че хората плащат за своевременно доставена стока! Още преди... сто години пишеше в една книжка за МЕТАЛУРГИЧЕН ЗАВОД в Япония ,който НЕ ПОДДЪРЖАЛ СУРОВИНА за повече от ДВА ЧАСА работа ,и разчитал на ТОЧНО ДОСТАВЯНЕ НА СУРОВИНИТЕ!

Марко Семов - "За Япония като за Япония" - и да я прочетат, пак няма да я разберат...

Обединените патриоти - куклен театър за малоумни!

Този мост е по-възрастен от много, от пишещите глупости тук!!! разполага с по една лента във всяка посока , и то само ако някоя от лентите не е в ремонт!!! Пътя Русе-Бяла е без конкуренция, като натовареност и катастрофи!!! Стига пари са се давали само за южна България, а стиге сте плакали само за северозапада и в североизтока живеят хора!!!!

Как не го разбрахте това нещо бе, малоумници, че пътищата в Южна Бългхария са МЕЖДУНАРОДНИ коридори, за които се ДАВА ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ, а за местни магистрали- няма такова! Единствения вариант е да се изградят с национално финансиране! И КАТО СЕ ПУСНЕ ТОЛ- системата, ТУРСКИТЕ и други тирове, които движат по ЮЖНАТА магистрала ще спомогнат за изграждането и на СЕВЕРНАТА и другите пътища! И не е вярно че Русе -Бяла е пътят най-най.натоварен- има си статистика и тя е точна- София- Перник, Пловдив- Асеновград, Кресненското дефиле! Да, там някъде е и въпросният път, но не е най-натоварен а е най-опасен!

Пътят между България и Румъния през Русе не е ли международен коридор?

на търкалета! Причината за опашките са тромавата работа на граничните служби ! Всеки нормален човек може да застане отстрани и да види на колко минути преминава ТИР по моста!Защо откъм румънската страна няма опашки? Знае той, областния, че почне ли строеж на мост, голямо лапане ще падне!Впрочем защо опашки откъм българската страна има и на видинския мост? Това областния на Русе проверил ли го е?И след новия мост Видин цъфна ли?

Кога за последно си влизал в България през Русе, че нямало ТИР-ове от Румънска страна? На румънска територия се плаща само такса мост , цялата обработка става в Русе . Опашката е извън Гюргево поне на 4-5 км - преди 3 седмици!

Пълни глупости - не моста е причината а ниската пропускливост на КПП -то от Българска страна! Търсят си причини да дадат милиони пак на "наши" строители!

"Стотиците фирми" фалираха не заради опашките на "Дунав мост", а заради "управлението" Му, и рекета Му...!!! А пък "семейството" (толкова останахте - един файтон роднини) и кавгите си ги оправяйте в къщи, а не с лапачка на държавната трапеза...!!! Дааа...!!! И да не забравя - ОСТАВКА...!!!

Стига с платените съобщения! Никой не е фалирал, заради това, че бил чакал, стига простотии

има едри риби

По-добрите оцеляват.

Този проблем се знае от години, както и за пътя Русе-Бяла-Велико Търново и нищо не се правеше, само големи умувания!!! Сега да отпуснат европейски средства за цялостен проект - нов мост с магистрали в двете посоки!!!

Безплатен обяд няма, ще знаеш!Току виж отпуснали "европейски средства" и за нов мост, барабар с магистралите и мигрантите....