Стотици бяха блокирани на Летище София заради закъснели полети

Със закъснения се изпълняваха полетите за Варна, Бургас, Бейрут, Тел Авив и Одеса

Обратно в новината

Коментари - Стотици бяха блокирани на Летище София заради закъснели полети | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мутренски номера

А бе тия на снимката що са със зимни палта и шапки ?

Не за първи път, ако че е летен сезон и трафика е натоварен.

Полет Cофия варна - обявени 3 полета на ден, продадени билети за 3 полета, винаги изпълняват два - сливат хората и печелят! Беззаконие и наглост!

Виждал съм за други държави да обявяват по 2 полета и изпълняват един. Защо го правят ми е неясно. Може би от агенциите които продават билетите.

Как искате с 5 -6 самолета, да се изпълняват 50 дестинации.Проблемът не е от последните месеци, а от последните години, особенно летните месеци.Преди някокко години, същия нац. превозвач си беше прехвърлил "редовните" полети до Испания на терминал 1 и си закъсняваха с 3-4 часа. Лоша организация, лошо управление....за компенсация при закъснение не помисляйте.В самолета, любезно ще ви обяснят, как ще опитат да наваксат част от закъснението, а горчивия привкус за това, че сте избрали Бълг. еър, ще компенсират с шоколадче от ерата на Балкан. Онези поне не закъсняваха!

В кой от упоменатите градове - Варна, Бейрут, Тел Авив или Одеса е такъв студ, като за какъвто са се приготвили тия от снимката? Кога някоя авиокомпания е закъснявала? По графика на България Ер се настройват атомните часовници по света. От умението на пилотите й да наваксват закъснения се учат от Хамилтън, до асоове -изтребители . Така лъжехте преди време за някакви въздушни ями-комфорта на пътувнето с България Ер е признат от федерацията на майките кърмачки.

Жестоко!:)))) Насмях се! Талант!

В последните няколко месеца редовно летя Варна - София - Вран и нито веднъж полетите не са изпълнили навреме и в едната и в другата посока, с обяснението "закъснял предходен полет". На летище София, чекирането е обикновенно на 2-3 гишета и в повечето случаи персонала ня знае какво прави, обработката е много бавна...пълна загуба на време и пари.

Преди година - две когато имаше уиз и на мен ми правеше впечатление, че България ейр винаги закъсняваше, с уиза си пристигах навреме, въпреки по-евтиния билет. Това е скандално, да се бавят за един такъв кратък полет, то по-добре с рейса, същото време и 5 пъти по-евтино.

Моля добавете в коментара си с колко са закъснявали полетите. Така просто е твърдение без смисъл и само читателя може да си добави колкото иска закъснение според това в какво иска да вярва. В швейцария средното закъснение на влак за миналата година бе май около 2-3 минути (за година средно) и бе комуникирано като провал на тяхната железница в опита да подобри точността. В япония мисля че средното закъснение бе под 1 минута средно за една година за всички влакове. Това е пример за различни изисквания и разбирания за закъснение. Впрочем какви цифри и числа пиша няма значение. Има значение, че за едни закъснение от 30 мин не е закъснение, за други 2 часа не е закъснение. За авиолиниите в европа бе коментирано, че обявяват полетите за по-дълги за да намалят исковете. Защото... обявяват излитане в 2ч, но заради какво ли не излитат поне 2:30... закъснели са, но не. Защото са обявили пристигане в 4 и дори закъснели с излитането в 2:30 си пристигат съвсем на време в 4. Не летят по-бързо, просто са взели в пред вид нормалните закъснения. Та с колко точно закъсняваха вашите полети при пристигането?

Много провинциално е, че когато националния превозвач закъснее, това се превръща в новина. Точно пази Боже, сляпо да прогледне, вече нали сме със страшни претенции и сме много компетентни и отворени, щото веднъж сме ходили ол-инклузив в Турция и веднъж да берем ягоди вАнглия със самолет и ги разбираме... Ганьо, Ганьо, не знам дали знаеш, че всеки ден закъсняват стотици полети по всякакви причини. Тази седмица заради метеорологични условия, стачки в Барселона и части от Германия сигурно поне 10% от всички полети над Европа са закъснели или отменени, но при нас, с нашите 3 (три) закъснения, вече е топ-новина... Бахти провинциалния комплекс :)

Когато другите превозвачи закъсняват поради стачка или някакво предвидимо обстоятелство, обикновено предупреждават и другите компании (особено тези, с които са в партньорска програма) им поемат пътниците. Освен това имат кратки процедури за плащане на компенсации. България еър има редовно проблеми със самолетите и нито информира пътниците си, нито изплаща компенсации (освен ако не ги осъдиш), нито участва в партньорска програма за да има някаква алтернатива. Сегашният проблем със закъсненията е от няколко седмици и няма никаква официална информация защо се случва. И не всеки, който недоволства е с описания от Вас профил.

Тази година летях до Южна Америка. Общо 12 полета, заедно с вътрешните. Сигурно закъсняват поинякога, но как пък един не ми се случи?

Точно, щото сме малка провинция с няколко самолета, закъсненията им са НОВИНА! Европата има гъст трафик и там е нормално.

След като "националният ни превозвач" е собственост на трибуквена мутренска гпрупировка и разполага с 5 самолета за какъв график става дума? Просто тези закъснения и бъркотии на летището си е постоянен проблем

Снощи се прибрах от Виена с австрийските авиолинии. Полета ни закъсня с 2 часа, но поради лошото време над цяла Еропа, всички полети във виена закъсняваха с между 30 мин и 3 часа!

абе ,стой у Виена,що дириш тука!

Този министър на транспорта е завършил специалност транспорт в МЕИ и си разбира перфектно от работата си. Вервайте му.

пипи чорапчето ли си

В късните часове е май най-голямо закъснението, защото се натрупват предни закъснения.

Всички тези полети са на България ЕР. Тази година полетът за Варна в 14 часа редовно "закъснява" с около 3 часа. По международните правила, след втория час закъснение на пътниците се полагат вода и други напитки. Познайте дали получават нещо друго, освен грубости. Летете с България Ер - ще ви вземат парите и ще се държат с вас като с добитък.

Има шоколадче ;)

То и шоколадчето им като авиокомпанията - само прилича на истинско.

как са облечени хората от снимката оставам с убеждение, че чакат закъснели полети още от месец март.....

има места на планетата където е зима в момента? знаеш ли? в половината земно кълбо!

... че тая снимка е от миналата година. Да не мислиш, че дир-а са ходили до летището за да направят нова

Затова се лети само с Луфтханза! Немско качество на ниска цена! Най-добрата авиокомпания която изобщо може да съществува! Желязна дисциплина и никакви закъснения!

Луфтханза стачкуват през седмица! Пълна трагедия са!

в по-мръсен и мизерен самолет от този на "Луфтханза" за Мюнхен не сме стъпвали. Многократно.

Ха-ха, изчезни, бе, трол мазен! Луфтханза са същите мизерници, как можа точно тях да дадеш за пример? Сигурно си летял веднъж с тях, случило се е да са ОК и сега си експерт?

За България Еър е по-лесно да печелят отдавайки самолетите си под наем на различни авиокомпании, отколкото от основната дейност. Доколкото знам 2 самолета техни летят за италианска авиокомпания. С малкото останали се опитват да вържат някакъв график, но определено не им се получава. Нищо, че вкарват в най-старите си, видимо амортизирани самолети и ползват свободни машини от чартърните авиокомпании.

Проблемът не е у нас а в Евроконтрол,които поради силен трафик дават нови часове на прелитане..........

Това със закаснелите полети не е новост!!! ЗАКЪСНЕНИЕТО НА ПОЛЕТИТЕ Е ПРАКТИКА!!! Вижте България еар за Варна полетите закъсняват ежедневно с часове!!! Уизаер полетите ако не закъснеят 2-3 часа не е реално!!! НАЙ ИТЕРЕСНО НИКОЙ НЕ ГИ ПРОВЕРЯВА ТЕЗИ АВИОКОМПАНИИ!

Ние с 10 самолета не можем да се оправим, искаме още. Малко повече трафик през лятото - и сме до там

ПРОБЛЕМЪТ е че авиокомпаниите с МАЛЪК БРОЙ самолети искат да направят ОГРОМЕН БРОЙ полети за ден! ЕДИН САМОЛЕТ се използва, като рейс и прави по 5-6 курса .... едно закъснение и всички останалии полети на тази машина закъсняват! ПРОБЛЕМЪТ Е МАЛКИЯ БРОЙ МАШИНИ!!! Това емопасно защото машините се пренатоварват и освен закъснение е възможно и аварии да се получат....

Самолетите не се използват "като рейс". Автобусите имат големи престои. Самолетът тръгва сутрин в 6 и лети до вечерта с минимум престои. Това е и нормалният начин на експлоатация.