Коментари - Стоманен стълб спасил живота на пътниците в дерайлиралия влак | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

-"Продължава разчистването на Ж.П. линията Петрич - Благоевград, където преди дни ПАДНА СКАЛА ВЪРХУ ВЛАК..." Това го казва водещ журналист на Българското Национално Радио в централната обядна емисия...??? Ако тази огромна скална маса се беше СТОВАРИЛА ВЪРХУ КОЙТО И ДА Е ВАГОН ОТ ВЛАКА, този вагон и всичко в него щеше да стане на пихтия. Що за "журналисти" и що за хора са тия? От герена ли са взети, нямат ли изобщо представа за елементарни неща? Нямат ли си редактори? Нямат ли си ГЛАВНИ ДИРЕКТОРИ?

влак се води композиция от локомотов скачен с друг такъв или с вагон(и) ревизирана и снабдена с нужната документация,живи&здрави

"миг преди да мине влака е паднала скалата",енергийно поле де да имаше да го изолира,живи&здрави

де да имаше бетонна козирка след портал(и) тунел,живи&здрави

Виждът много мъдро е провалил осъвременяването на транспорта от Солун за Европа и почти е спрял влаковете там. Представете си да беше катастрофирал бърз пътнически или товарен влак с 150 км/ч! Друго си е сигурността, с 50-60 км/ч.

Четох за фамозния стоманен стълб и за другите работи около него ... За сетен път се убеждавам, че журналистиката не е работа за журналисти.

на една от снимките в този сайт се види парче скала между локомотива и железобетонния стълб може би заклещило се,все пак и желязото е съставна част от стоманата,живи&здрави

Абсурд, пълен абсурд е стоманен стълб да спре падането на тежкия десетки тонове локомотив. Локомотивът се е подпрял на огромна отломка на скала и това се вижда на друга публикувана снимка. Журналята да не блеят, а да се оглеждат много добре.

Дано не се окаже зловещ терористичен акт, организиран от комунистите.

А защо трябва да я извозват скалната маса с тежка механизация, тя и така добре си тежи на мястото. Да я намалят по размер да не пречи на габарита и готово. Или някой трябва да вземе пари за транспорт на скална маса и от себестойност на скална маса?

в ~14' репортаж на нова тв се види скален склон 1оо м поне простиращ се до билото ,да се изкопае ров да поема евентуално откъснал се къс ?

може би тежката механизация е с по-голяма собствена маса & по-ниско разположена платформа за товара способстващи по-голяма вертикална устойчивост при движение,живи&здрави

За Искърско дефиле също е наистина опасно, падат непрекъснато камъни, за мен проблемът е и в малкото кантонери. Едно време бяха толкова много, че дори и падне скала, съвсем наблизо има кантонер, който ако не е стигнал до нея или подминал, е на такова разстояние че ще я чуе. И др, сега за да тръгне влак за Видин примерно, чака да дойде влакът от Бургас, примерно, за да му вземе машината, понеже няма машини и непрекъснато се изчакват, разписанието не се спазва, с хората чакат по сумати време по гарите да сглобят композицията. Та сега си предедставям тази повредена 1 машина как съвсем ще ги довърши от към разписание..

Махнаха БДЖ преди време кантонерите които регулярно оглеждаха трасетата,че да правят икономии . Е, сега "икономиите" се връщат с лихвите!

от ~16г.държ.жп стр-ра се раздели на :жп превозвач & жп линия поддръжка

имаше и жп озеленители,пиша в контекста на това че дърветата чрез кореновата си с-ма стабилизират земята,живи&здрави

НКЖИ е компанията , която стопанисва линии , сгради, тунели , мостове и други съоръжения, тя намали кантонерите ! БДЖ е превозвач и стопанисва локомотиви и вагони !

или по примера на едно друго мин-во се отдадат част от задълженията&дейността в частна(и) фирма(и) барем ~изчезне проблема "толкоз са ни възможностите",живи&здрави

остава да пратят някой офис р-к да надзирава проблемните зони в роля на фитнес & наживо да усети тръпката от труда на тези за чиито заплати пише в документация,живи&здрави

като искат да пестят от огледи - ето ти технология - дронове. Далеч не е толкова просто колкото звучи, но при решаване въпросите за обхвата, комуникацията, видеотозаснемането и обработката, има шанс нещата да се подобрят спрямо текущото положение. Така кантонера може да си е на топло в пункта за управление и да излизат само когато видят проблема за оправяне.

ами ако по стечение на обстоятелствата види на дрон-камерата проблем а вън е буря с проливен дъжд или обилен сняг,а е на километър два оттам ,но пък иде влак,живи&здрави

Всичко е на самотек в Б-я. ..не е имало сигнал, че скалната маса работи и ще има срутване. Никъде няма никакви сигнали. Всичко е неподдържано или откраднато.

Ludiamaus

И са как е историята с влака до Барселоно дето излазъл съвсем от релсите

Моля Ви да имате предвид при набирането на текста особеностите на пунктуацията на българския книжовен език при поставянето на кавички. Правилата са познати на всеки, завършил начално образование. Лошо впечатление прави допускането на такава грешка — особено ако е допусната от ,,хора на словото”.

Всеки път когато ми се налага да пътувам с влак, умирам от страх.Обърнете внимание и на участък Искарско дефиле!

не бъдете пАтуваща с влак. През ИскАрското дефиле пАтуват и автобуси, и автомобили.

ЧЕ ВОЗЕНЕТО НА ВЛАК Е ОПАСНО ЗА ЖИВОТА)))):

а нима с кой да е друг вид (не)наземен транспорт е идеално?живи&здрави

включена е дейността "обрушване на скали" като задължение на жп линия държ.поддръжка фирмата ,но може би не е имало налични квалифицирани кадри за нея или е била подценена опасността ,или отложено във времето да се предприемат превантивни мерки ,с фактори : земетръс & замръз ,живи&здрави

ВЛАКЧЕТО НА УЖАСИТЕ!