Коментари - Столична община ще купи 10 автобуса, които да се движта до парк "Витоша" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

сега какво чакахте та не ги купихте бе хайдуци ? По яка комисионна за сделката ли ?

Надявам се електрически.

Автобусите ще бъдат съобразени с особеностите на маршрута по трите линии с по-голям брой седалки, тъй като се пътува по-дълго и теренът е планински. Те ще бъдат с ръчни скоростни кутии и дизелови двигатели, което предполага по-голяма устойчивост и сигурност за пътуващите при продължително изкачване и спускане на сериозни наклони и голяма денивелация. НА РЕЦИКЛИРАНИ "ИКАРУСИ" МИ МИРИШЕ!

от кой зайчарник е взет дизеловия началник на 25 г.?

Няма лошо да сменят автобусите, но ми се струва, че инвестицията в лифтове е по-важна, а май по тоя въпрос продължава да не се случва нищо...Да се замислят и да действат, че всичко рано или късно се амортизира.

пак ли дизели в планината в цяла Европа ги забраняват , тук добре дошли. Не може ли да бъдат бензинови на газ . Най вероятно става въпрос за пари . Тоест по евтини .

на снимката МНОГО ГРОЗЕН БЕ. Да де, АМА ЖЕНА МУ ПРЕКАЛИ.

Чудя се защо толкова години не възстановят княжевския лифт.Даже преди много години имаше идея ,той да бъде продължен до Момина скала , а и по нависоко,по този начин броя на транспортните средства по шосето към Мостовете или Копитото ще бъде намален

Но защо реновирани , а не нови.

Еееееее, ненакрадохте се.

Мисля, че автобусите, които ще купуват, освен на газ трябва да са и с по-висока проходимост и по-издържливи. Пътят до Златните мостове отново е осеян с дупки - обикновенни автобуси непрекъснато ще се повреждат. Да не говорим въобще за пътя от Златните мостове към Момина поляна и хижа Тинтява. Но там поне чупим само собствените си автомобили. А то да е само там...

Аз

Това, на картинката, е зам-кмет?!?! Мухахахахаха... За триесе и кусур години съзнателен живот, се си викам, че по-голем ташак не може,ама на... елитът се ме опровергава - ей го НА - може!

grainis

Горе има невероятни гледки, невероятен въздух, зелена природа, простор и светлина, просто е неописуемо, и като видиш изровените пътеки и изкорубените бараки наоколо си казваш, че този народ нещо не е наред.

grainis

Също така да се удължи Драгалевския лифт до долу, до квартала, например по коритото на реката, и да се изгради голям паркинг. Днес имаше поне хиляда автомобила паркирали по тесните пътища около долната станция.

grainis

Едно заглавие не могат да напишат вярно неграмотниците.

grainis

Днес събота, седалковия лифт на Драгалевци не работеше поради спиране на тока. Кой изпи парите за тока ? На Алеко имаше тълпи от ХИЛЯДИ туристи, 90% чужденци, а никой от лифтовете до Черни връх не работеше. Всичко там е старо, износено, от сто години, изпотрошено, не работят ресторанти, пътеките изровени, тесни и наводнени, няма пейки и маси, няма тоалетни, няма дори едно кошче за боклук. Има две бараки където продават кебапчета и толкоз. Чужденците се оглеждат къде да си похарчат парите. А общинарите после реват, че нямали пари. Автобуси - добре, но защо дизели ? Защо не ВОДОРОДНИ, например ? Или поне на метан ? Има десетки програми на ЕС които дават грантове за водородни или електрически автобуси. Защо не подмените Драгалевския лифт ? Той е на 60 години ! Ами Княжевския ? И първо оправете инфраструктурата в парка, после мислете за автобуси. Ще докарате още хиляди туристи в планината, които само ще се бутат горе.

Сега вземете едни китайски и готово

Веднага, още през лятото сега да се пуснст свтибуси до природен парк Витоша през 10 минути до Златни мостове събота и неделя и през 20 минути птез седмицата. Също ъака и до Алеко през десет минути събота и нрфеля и двадедръ мимути пррз седмицата. Дега е лято и сега се ходи на планина повече.

Ололо 1990г.имаше две кабинково въжени линии. Струвамисе връщане хилядолетие назад с тези автобуси. И за какъв природен парк говори общината?

lu4ka

Понеже са предвидени 73 млн за система за електронен билет, не може ли, като нормалните хора да дадем само 3млн ( то и те са много), а с останалите 70 млн може да се подмени целия транспортен парк на София?

Нашите пак са напипали изгодна сделка - ще внесат боклук от скраб бунищата на Европа, за да си сложат милиони в джобовете. Долна измет ни управлява. Но да не забравяме че природата е по силна, тя разпределя. Не се знае тези с натрупаните милиони дали ще могат да си ги изхарчат

хората се оплакват и протестират за повече автобуси по тази линия, а вие ниновистите веднага писукате когато за хората се прави нещо добро..

И аз питам - каква е цената на автобуса до Пловдив? Сигурно и тук ще се проведе търг - на безценица, та да може да не се внасят данъци. От проверката за билетите до Пловдив Всички видяхме ЧЕ НЯМА ДЪРЖАВА, НЯМА САНКЦИИ И ВСИЧКО СИ ВЪРВИ ПО МЕД И МАСЛО. Пъхат си в джобчетата легално, нелегалните пари.

Последно - каква е цената на билета София - Пловдив

grainis

Абе не четеш ли че става дума за Витоша, какъв Пловдив те тресе ?

Някой ще си изхвърля бракмите ...... Не съм виждал бензинови автобуси.Трябва да купят автобуси на газ.

Предлагам да купят 4 тролейбуса и да ги пуснат по линия 6 и 7, че с тези коФцеСи -консервени кутии народа сваля по 1-2 кила само от Сточна гара до Люлин! И да, накарайте водачите на МПС по линия 309 най-накрая да пуснат климатиците, че от тия миризми не се живее, МОЛЯ ВИ СЕ госпожи и господа от Столична община и ЦГМ, плеаце!!!!!

Забележете РЕНОВИРАНИ не нови, общината която затапи центъра с безумните велоалеи, от които според мен стават повече задръствания съотв повече изгорели газове, сега купува 10 стари автобуса за природен парк Витоша.... Страхотни са екологично мислене отсекъде....

Тъпаците Кви дизели бее Олигофрени Електрически ТРЯБВА ДА САААААААА МАЛОУМНИЦИ НАКИВА НИКОЙ НЕ ВЗИМА ДИЗЕЛИ В ЕВРОПА ВЕЧЕ БЕ ДАЖЕ ГИ ЗАБРАНЯВАТ ТИЯ НАШИТЕ ПАК ДИЗЕЛИ ИЗЕДНИЦИ ПРОСТИ

Като няма коментар -ето ви един за размисъл : Столична община вместо да купува автобуси при което за нея няма ама абсолютно никъкви усилия за отчуждаване, проектиране и въвеждане в експлоатация на нови съоражения-като например липсващата връзка м/у южната дъга на околовръстния път и магистрала Люлин - се дават едни готови пари по схема на разпределение м/у Възложителя-комосионери-посредници и накрая изпълнителя-доставчик . питам и отговор не искам , защото го знам : колко ще са спестените въглеродни емисии от непостроениа у-к на околовръстния път и колко от още 10-те автобуса ?