#steniskanabala стартира за шеста поредна година. Благотворителната инициатива на Мото-Пфое е в полза на българските абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение и осигурява техния равен старт в живота след завършването на 12-и клас.

Столичният комитет на БЧК е традиционният партньор, който се грижи даренията от кампанията да достигнат до точните кандидати и им осигурят развитие в избраната учебна специалност. Откриващото събитие за сезон 2019 се състоя в литературен клуб "Перото", любезно предоставен на организаторите безвъзмездно от страна на Национален дворец на културата. В присъствието на представители на медиите управителят на Мото-Пфое, Атанас Фурнаджиев, приветства гостите и бенефициентите от предходните години на програмата. Обръщение отправи и Румен Иванов, Изпълнителен директор на DHL Express Bulgaria - традиционния официален логистичен партньор.

За 5-те години дотук, от 2014-а до 2018-а включително, #steniskanabala спечели огромен отклик в обществото и продължава да се радва на нарастващ интерес. Каузата постоянно набира популярност и пълната сума на даренията вече достигна 422 432 лева. Общо 7 877 души предоставиха тези средства, заявявайки символа на програмата - тениска, за да я облекат на абитуриентския си бал, изпращането или годишнината от завършването си. 150 са училищата от цялата страна, които се включиха с клас или цял випуск за 5-те пълни години досега, като много от тях участват вече традиционно в кампанията. Абитуриентите сираци, които получиха като студенти първокурсници своите стипндии от дарителската кампания, наброяват 191, а на 69 души с много добър и отличен успех по време на втората, третата и четвъртата година от следването се предостави като поощрение допълнителна финансова помощ.

От днес на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата, може да дари средства - онлайн или по банков път - за образованието на зрелостниците без родители от Випуск 2019. Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията - тениската. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

В шестия сезон на #steniskanabala кампанията не разчита на известни лица за ракета носител, нито поставя задачи и предизвикателства в интернет. Този път организаторите представят нещо уникално, инспирирано от културата и потребностите на тийнейджърите. Тениската се предлага в три дизайна, но има един общ, запомнящ се образ. Във фокуса на кампанията е сърцето - неотменен символ на съпричастност и подкрепа. Запазен знак на #steniskanabala 2019, то е център в новата тениска, а дизайните са вдъхновени и заимствани от забавленията и интересите на тийнейджърите: технологии, стрийтарт култура, бординг.

Какво се получава, когато момче балансира със своя борд върху цилиндър, на който е сложена щампа на сърце? Или, когато се управлява дрон с капеща боя така, че той да прави безразборни, абстрактни кръгове върху шаблон на сърце? И още, въоръжени с маска и предпазни очила, може ли смело да нарисуваме със спрей смешен и небрежен образ на сърце? С тези похвати са отпечатани изображенията върху новите тениски на #steniskanabala 2019. На едноименния сайт посетителите ще видят видеоклипчета, онагледяващи технологията на съдаване - "индо борд", "дрон мастер" и "стрийт арт". Преди окончателно да изберат тениската с изображение на сърце, която най-много им харесва, те ще видят и галерия с модели в реална среда, за да си представят съвсем точно, как ще им стои тя. Има и такива, съчетани с елегантните поли и аксесоари на Muse shop. Те създават пълнокръвната представа за истинска бална визия. Следваща изненада в тазгодишния дизайн е, че щампите са цветни. Традиционните черно-бели тениски от първите пет години на кампанията остана в историята. Новата колоритна визия е в унисон с пълнокръвния живот и оптимистичната нагласа на тийнейджърите.

Най-нетърпеливите абитуриенти в настоящата година вече заявиха своето участие в кампанията. Това са училища в София, Бургас, Рудозем, Пловдив и Вършец. Организаторите очакват от днес те да се умножават и да повличат след себе си още много свои връстници, които разпознават важното и ценното в живота - образованието и взаимопомощта.