Стартира акция срещу шофьорите, които се движат в бус лентите

Центърът за градска мобилност ще работи заедно с КАТ срещу нарушителите

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Контролът е задължение на КАТ целогодишно, а не по време на акции. Иначе да им плащаме само по време на акции или да ги съкратим всичките катаджии и да наемаме фирми за акции, ако държим на акциите - ще ни е по-евтино.

Само селски може да измисли дясна бус лента за автобуси дето завиват наляво към центъра по хигиена на бул България. Тази идотия е показателна. Резултат - тотална тапа и автобусите правят нарушения а КАТ си затваря очите и глобява шофьорите.

Я СИ КАРАМ ДЖИП С РОЛБАР. ПРЕСТРОЯВАМ СЕ СЛЕД ТАКИВА ХИТРЕЦИ И ХОП - КЪСНО СПИРАНЕ! ОК. ПРОДЪЛЖАВАЙ БРАТО ДА НЕ ВАДЯ БУХАЛКАТА. ДО СЕГА 4-5 СЪМ ОПРАВИЛ. ПОКАЗВАМ РУНТАВИТЕ ГЪРДИ И ХИТРЕЦИТЕ - НИ ХЪК - НИ МЪК. ТАКА ТРЯБВА ДА СЕ ДЕЙСТВА. НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПЛАЧАТ НА НИКОГО!

хайде да ми обясни общината защо има бус-лента по Евлоги Георгиев от НДК до стадиона, като автобусите винаги се престрояват в средната лента, защото те карат направо и не може от дясна лента да отидат на спирката на стадиона!!! а знаете какви са задръстванията там... че и знак за камера са сложили!!!

Крайно време е за тролей лента и на Раковски :-)))

Крайно време е да се отучат селтаците-тарикати да карат в бус лентата като по-умни, но това с акцийки не става. Трябва постоянен контрол - камери и после КАТ да си събират глобите както трябва, да няма "наши момчета" по-равни от останалите. Бай Ганьо най го боли като му бъркат в джоба.

А къде да се движат? Бул. Малинов - 3 ленти, една за автобуси (която през повечето време на деня ще е празна ако се използва само от автобуси), една която на поредния светофар е за наляво. Т.е. остава една за направо. Толкова ли един организатор на движението не се сеща, че ако се спазва закона опашаката за направо, напр. на светофара на Макдоналдс, сутрин би се проточила до Околовръстното. Ама да се глобява е по-лесно, отколкото да се мисли.

Прав сте само донякъде. Я погледнете по колко човека се возят обикновено в един автомобил - 1, ами ще има задръствания, да.

И аз се возя сам. 10 км. до работа - до 20 мин. с личен автомобил. С метро или автобус - 1 час. Старото ни местоположение беше в град на около 160 км. - да кажем, че при нормално каране времето беше час и 40 мин. Но вечер трябва да съм там, а не при семейството си. Ти кой вариант от всички би избрал?

Пътна полиция ще я карат на акции? А през другото време какво правят? Не трябва ли да им е ежедневие?

"десетки пътници чакат на спирките много по-дълго" Една гатанка: Ако автобусите влизат в задръстването през 5 минути, дали ще минават през 15 минути по спирките? Друга гатанка: Ако по една бус-лента минават 4 автобуса на час (капацитет от 400 човека), а същевременно могат да минат 1000 автомобила, къде е общественият интерес?

"Ще има контрол" само по-време на тази акция.След приключването и какво става???Не трябва ли контрола да е постоянен/като в цивилизованите държави/???

Колко време тази акция? Демек колко дни ще работят КАТ? Това не е ли нормално тясно задължение, а не еднодневна акция?

За съжаление само бус лентата на Цариградско шосе е правилно въведена. На всички други булеварди бус лентите са само проформа. Движете се по бул. "Ал. Малинов" в участъка с бус лента. Ами там през 50 - 100 м. има светофари. Остават 2 ленти за движение, като на всеки светофар има и ляв завой. И се образуват едни колони в средната лента. Този човечец от градска мобилност хал хабер си е нямал представа от организация на движението. Почти същото е положението и по бул." България", бул. "Васил Левски" и т.н. Знам че е модерно, но София е проектирана за каруци.

Преасфалтираха участък от България, нарисуваха жълти ленти и пуснаха авт. 64,76 и 83 да се разхождат между крайна лява и крайна дясна лента. Останалите участници в движението д.г.д. Правилата трябва да се спазват но тези дето ги създават трябва да мислят!

И сигурно по време на тази акция на Цариградско шосе няма да се види и Един служител на КАТ,но за това пък на подбрани малки болеварди ще се виждат без чет униформени които и те самите няма да знаят какво правят там!

Първи път глоба, втори път тройна, трети път шесторна, четвъртия път конфискация от данъчните. И ще се научат. В Лондон защо не карат в бус лентите?

Гурко - Одеон 4 минути!!!! Хахаха Това с бутане ли?

Както казва Джереми Карсън: "Мразя бус лентите, защото бедните хора се прибират преди мен". Ама щото той не кара в тях. А тука няма грижа, половината от тия дето карат в бус лентите са над закона, а останалите гледат от тях

"От началото на декември....." до 2-ри декемри! Спирането на нарушители ще пак избиратерно. Най-педагогично ще е: "Щом караш в автобусната лента, ключовете от колата и на автобуса. А автомобила ще си получите от наказателен паркинг _" За съжаление няма да има ресурс за това.

Изобщо не одобрявам бус лентата по бул. България. Повече хора се задръстват с автомобили отколкото са хората в автобуса...

Адски ме дразни, при ляв завой хората чакат дисциплинирано в колона , обаче ВИНАГИ едни тарикати излизат пред колоната до средата на кръстовището , понякога под носа на катаджии !!! Крайно време е дисциплинираните шофьори да се насърчават, а тарикатите да се глобяват !!!!!!!

А какво пречи автобусите да си имат видеорегистратори. Вечерта или на последна спирка предава записа на КАТ. И щом автобуса е доближил до автомобил, до толкова, че да му се прочете номера - фиш. Не е нужно а са 500 лева или 5 000 или отсичане на лявата ръка до лакета. Може да е 20 лева, но да е неизбежно, като връхлитащ автобус.

Точно! Даже и в реално време

Крайно време беше! Нептрятно е когато си кюти човек в задръстването, някой див тарикат да се излети в бус лентата. Хубаво обаче е и относно събираемоста да се помисли защото иначе е преливане от пусто в празно. Е примерно във Виена добре са го измислили. Спират те милиционерите, че караш в бус лентата и ти пишат фиш за 80евра. Ако го платиш в общината или преведеш паретата до 72 часа си е толко, обаче ако си питаш оная работа, след 72 часа дължиш 500 евра или ден и три часа пандела, по избор. Няма как да им скатаеш, защото имат спогодба с цялото ЕС и ще трябва да се изселиш от него ако искаш да ти се размине след десет години.

Що българин е нарицателно в европа и сащ Какви акции бе само в българия се съобщават такива новини акция зима акция бус лента акция скорост А БЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ БЕ ТОВА Е ЕЖЕДНЕВНАТА РАБОТА НА КАТ НЕ МОЖЕ ДА Е НЯКАКВА АКЦИЯ ЗА НЯКОЛКО ДЕНА АКО В ЛОНДОН ПАРИЖ ИЛИ НЮ ЙОРК НЯКОЙ ОБЯВИ ТАКАВА АКЦИЯ ЩЕ СТАНЕ ЗА СМЯХ БЕ А ПЪТНАТА ИМ ПОЛИЦИЯ ЩЕ СИ СМЕНИ НАЧАЛНИКА НА МОМЕНТА ТОВА ТРЯБВА ДА ПРАВЯТ ВСЕКИ ДЕН 24/7 Кретени прости

ДА ВЗЕМЕ ДА ОБЯВИ ПЕРМАНЕНТНА АКЦИЯ “закон” И да спрем с глупостите а?

сме да правим акции за неща които трябва да са сиво ежедневие...

Така на 15.09 чистиха някои селендури ! Нищо , че възпитаните граждани го правят всеки ден ! Но изявените селяндури го правят веднъж годишно по БТВ !

В други страни са го измислили - разделителна мантинела в по-голямата част от маршрута. Няма само так, където трябва да се престроява.

В други страни са го измислили, казва се КУЛТУРА.

казва се контрол и санкции най-вече

Е, докато е от акция на акция, ще си джиткат по бус лентата. Колко му е няколко камерки и да санкционираш ВСИЧКИ джиткачи, ВСЕКИ ден. Ама не. Целта не е да се спре джиткането, а да се събират парички - ту за бус лента, ту за някой нов знак докато го научат, ту за скорост, ту за колан, ту за гуми... и така до края на света.

Стига с тия кампаниии "бе" земете си вършете работата Всички тарикати с актове наред

Много добре.

Глобата трябва да е поне 500 лв и всяка следваща да расте в геометрична прогресия !

Много бе 500лв! Дай да си стиснем ръцете някъде по средата.

Няма проблем :) 1000 лв да е кръгло и 500 е по средата ;)