Среднощна катастрофа между таксита на "Орлов мост"

Първоначалната информация сочи, че са пострадали двама души - шофьор и пътник

Обратно в новината

Коментари - Среднощна катастрофа между таксита на "Орлов мост" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

бакшиши?! На тръни съм га карам зад бакшиш,моторист и слива!

Оди се метни у Искъро, да ти не четеме тъпотиите. Само абиш кислорода. Как те не е сгазил трамвая до сега?!

Много от таксиджиите карат страшно бързо в града. 130-140 км/ч. С такава скорост карат на прави участъци. Трябва да се направи нещо.

Трябва да се принудят да се съобразяват с предимството на пътя. Местане, ти ли си бе?!

И такива боклуци се хвалят, че са професионалисти...!!! Немедлено, одма, тутакси, веднага, имидиътли да се въведе образователен ценз поне 12-и клас и то най-малко с мн. добър 4.50 тапия, плюс проверочен изпит на всеки 6 месеца! И никакви кримипрояви!!! А трошките им - със седмичен техн. преглед в различен пункт!!!!Чухте ли, и вие кухляци? В Лондон такива нямаше да ги пускат дори да напомпат някоя гума или да измият стъклото! Нещастници и надошли комплексирани провинциалисти! Да си ходят да си яздат магаретата и крантите на село! Нещо са се объркали яко.

Нормално! Ако не ставаш за нищо, ставаш бакшиш...

Лошо.Кадрите са нелицеприятни.Дано да няма тежко пострадали хора.

едно, а IQ-то е съвсем друго нещо... Което никой не може да ти го даде, ако го нямаш...

Абе , тя цяла България катастрофира та за две таксита ли да жалим ! Дано няма жертви все пак !

Виновни са хората на Фандъчкова от Софийска община - беше въпрос на време това да се случи. По неизвестни причини това кръстовище вечер остава на жълти мигащи светлини ! Онази вечер дори не мигаха ! Убийците са хората от пътната комисия на СОС които заложиха множество опасни и хазартни места в София (това е едно от тях) - първоначално мислех, че по некадърност, сега не съм сигурен дали не е нарочно !

Не съвсем, има доста читави хора, които животът е принудил да се издържат така. За сметка на това не познавам читав брокер на недвижими имоти, а те дори и за шофиране на такси са неспособни.

Много моля, да си припомниш какво пише в правилника за движение по пътищата отностно мигащите жълти светлини! ОПАСЕН СИ и за себеси и за околните!!! Най-настойчиво те умолевам да не сядаш на шофорска седалка без да си се консултирал с правилника!!!

София се напълни със циганьори и селтаци от провинцията, стана клоаката на Европа, мръсен град-село, с мръсен въздух и мръсни и нагли жители. Селтаците карат 20 годишни пущещи таралясници, бутат се навсякъде с тях, трудно се пресичат улиците, те не се мият, тротуарите са разбити, гигантски дървета затъмняват слънцето и редките улични лампи, а корените им рушат скапаните тротуари. София се управлява от шайка престъпници - крадци, начело с Фандъкова, потенциален клиент на пандизите.

Така е. Вижте резултатите в т.нар. академията на МВР - публични са, а тази академия е дала не един и двама бакшиши на света. Има такива, издържали изпита с IQ под 50, средното ниво е към 80, а тези с над 100 (при това съвсем малко над 100) се броят на пръсти. За сведение - 50 е резултат като за умствено изостанал, 100-110 е като за изпълнител на прости и сравнително сложни задачи, но без да се разчита да взема отговорни решения, свързани с анализиране на предходни данни ... повтарям - изпълнител.

Хайде тръгвай по тротУара и бегом на село ...

Хем си прав, хем не си. За правилника - така е. Но не е добра практика кръстовища с такъв размер и толкова много ленти да се оставят на свободен режим, особено нощно време, когато всякакви пияни, друсани, джигити и какви ли не вилнеят по улиците. Правилно е, законът не задължава органите да осигурят непрестанна работа на светофарната уредба, мнозина от нас са наясно как се действа при неработещ светофар, но ... това не е добра практика в случая.

Най-добрата практика е да познаваш правилника за двишение по пътищата да се събразяваш със ЗДвП и едновременно с това да изградиш навика да следиш пътните знаци. Светофари и регулировчици. Всичко става, по някога може и захранването да отпадне. Трябва да познаваш и да се съобразяваш със светлинните сигнали. Трябва да ги следиш. Трябва да познаваш и сигналите на регулирочика. Не познавам жена която да разбира какво и показва регулировчика или такава която да е отговаряла правилно на лисовките. Масово сигналите на регулировчика не се познават! Разбираш ли кое е това което е добра практика ?!?! Не ми обяснявай че ще спазваш само пет пътни знака и три светлинни знака, защото това не е от най добрите практики !!!! Спазва се всичко в правилника!! Разбра ли бе?! Говедо!!

или милиционер, и ако хептен пък не ставаш за нищо ставаш пожарникар - така беше по бай тошово време

Преди бая време седя на това кръстовище в средна лента(цариградско посока център). Светва зелено и тази в ляво завива към стадиона, но в насрещното. Това става в малките часове и нямаше тогава камери там.

Тома са селските софиянци

На снимката светофара свети в зелен режим. Гледай!!!!

Продължава опита за колективно самоубийство на нацията!

Повечето бакшиши на фирма "ОК" тръгвайки от летището примерно към центъра, карат първо по бул.Брюксел карайки с минимум 130 км, а често колкото може максимум колата, например 160-170, ако не и повече, следва намаляване на до 100 км (как го преживяват товва не знам) когато трябва да завият за Цариградско да речем, и след това отново мръсна газ, сменяне на лентите, лепене на сантиметри на предната кола с гореспомената скорост, псуване и каране като обезумели. Един път не съм видял катаджия или от Даи да ги спрат по споменаните булеварди. Ама това че возиш хора, че има други коли, че има ограничение на скоростта, бакшиша е над тия неща...

в България някои хора живеят във филми! Само глупата е ужасно смел защото неможе да прогнозира резултата от собствените си действия!

Една вечер към 10-11 един красавец ме возеше по Г.М. Димитров като на светофарите намаляше до 100 км/ч. През останалото време 130-140. Не е нормално. Но така е, като няма котрол.

Вие защо си мълчите като ви возят по този начин ? Правите забележка на шофьора и ще кара нормално..

Надявах се да го спрат около КАТ, но не се случи. Мислех да пусна сигнал до фирмата, но накрая забравих да му видя номера...

Бързат с доставките, и резултата е налице.

На такси не се качвам от поне 10 г. и като ги видя на пътя се държа на 10 м почетно разстояние.

Да спрем безобразията на бакшишите ! Возете се в градски транспорт и си купувайте билетчета ! Спрете да пиете алкохол по кръчмите, оставете ги гладни, върнете ги на село. по 50 бакшиша върнати в село = развитие на селското стопанство. Ако всички бакшиши произвеждат домати, целия народ ще яде вкусни домати, а не турски червени тикви !

Колкото и да се биеш в гърдите, че си кореняк, това е София, а не Монако. Тоест и цар да станеш ще си царя на мизерията.

Една бърза справка в Интернет показва, че България е на 31во място по коефицент на интелигентност в Европа и на 43то място в света. Средното айкю на българина е 93, което всъщност не е ниско - всъщност си има заложено средно ниво и то логично е заложена на 100. 2/3 от населението на света е между 85 и 115 точки. Около 2,5% от населението на света е над 130 и също толкова са под 70.

две неща: 1) Сагата с кореняците софиянци: София става столица на Царство България с едва 11 хиляди жители и тогава, преди 140 години, е едва на 13-то място по брой население у нас. По това време Софийското поле е потънало в кал, селата наоколо, Орландовци, Горна баня, Княжево, Драгалевци и т.н. са със стада добитък и селяни с цървули и калпаци... А конкретно името на друго едно село тогава, Подуене, е производно на техния особен език, когато са изтъквали до къде им идва калта по полето - казвали са, ами, до под уя... Та, сега разни пришълци да се бият по гърдите, че са кореняци - просто недоумяващо е на кое от тези села са кореняци, и кога са си изули цървулите и са хвърлили калпака??? 2) Бакшишите - те, за съжаление, не са нито украшение на т.н. столица (между другото най-мръсната и хаотична в Европа), нито носят комфорт, нито са чисти, честни и изрядни в работата си (то, май повечето от тях работят нелегално). Влизаш в таралясника, вътре мирише на пот и евтини цигари, самият бакшиш е най-често по потник и шорти, небръснат, вонящ на снощна ракия и чесън, говорещ някакъв непонятен диалект и ти пили нервите с всякакви идиотски изпълнения на пътя... 3) След като в София не се произвежда нищо за НБП, освен лайна в канализацията (между другото, над 40% оттериторията на Голяма София е без такава), на какво основание там се "подаряват" незаслужени и незаработени заплати? Чиновническата армия там е уникална, има министерства, ведомства, комисии, асоциации, организации, фондации, всякакви измислени служби, институти за изследване на вятъра на Луната, или рибните пасажи в Карибския басейн, или размножаването на пингвините (примерно), тоест една армия от нищоправци, които лапат огромен дял от националния бюджет... а не дават никакъв продукт!!! Истината е, че повечето от тези чиновници в споменатите работни места нямат идея дори за какво са назначени, но са със самочувствие на незаменими и най-велики... Тъжна картина, но надеждата е, че този прекалено изкуствено надут балон рано или късно ще се спука... И тогава вместо само за уийк-енда, както е сега, над 80% от сегашните т.н. столичани ще поемат обратно към родните си места - и Дай Боже, да започнат да се трудят градивно там!!!

Бакшишиииии...

Което пишете е интересно но забравяте колко са на не официалната им хранилка . Така че контрола е субективен

Бакшиш на бакшиша предимство не дава! Ма явно са пострадали или са били с уплаха от катастрофата щом не

... щом не са извадили бухалките и не са свирнали на коУегите по радиостанцията :)