Спукана гума е причината за жестоката катастрофа край Айтос, в която загина жена

Пострадалите са откарани в болница, но до момента няма информация за състоянието на шофьора на камиона

Обратно в новината

Коментари - Спукана гума е причината за жестоката катастрофа край Айтос, в която загина жена | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Патиа. е некачествен дупките пукат гуми , даржавата

Регенерат, на 100 хил. км?

Какво е "Патиа" ?

Време е да озаптите тия тираджии...

Точно!

Е кво да е, на майка му путката.

Таз мадам ако се е родила следствие спукана гума ще е голям мйтап

И чисто нови гуми се пукат. Стига с това тоя е винове, оня е виновен. Нито сте били там, нито сте видели. Всякакви простотии стават. По света е същото.

На тротинетките ни полицайчетата гледат милиметрите на гумите ни, а на ТИР-овете, които са в пъти по-опасни превозни средства, Някой прави ли контрол на нещо по тях въобще?

Чисто нова гума се пука или в дълбок трап на шосето, или се пренапомпа с яко атмосвери над допустимото. Кое се е случило? Или гумата е регенерат нов, за по йевтино (уж)?

Проблема не е в грайфера а гумите на камиона да са с еднакво налягане. Ако две съседни гуми са с различно налягане, меката се загрява и ГЪРМИ. Точно както бомба и отнася всичко около себе си. А за контрола си прав. В "белите" държави се извършва на постоянни weight stations или на временни. Временните са най-сладки за катаджиите, защото поставят мобилен кантар на пътя и почват да режат глави. Но в "белите" държави тези пари отиват в местната общината а в България е неприлично да се трудят толкова много катаджиите.

Няма кой да погледне налягането на гумите. Господ днес бил в почивен ден.

факторите по веритата са много..

Да го духате всички ,ще се мре яко..

Не е точно така. Ако двете ти съседни гуми са с различно налягане, но са над нормата, значи ли, че ще ти гръмне тази с по-ниското налягане? Гумата се загрява когато е доста под нормалното, защото почва едно циклично мачкане на борта на гумата и дори да не гръмне, ако е ползвана така повече време е добре шофьора да свали гумата, и да провери борта отвътре. Често се виждат гумени стърготини отделени именно от вътрешната страна, като така конструкцията на гумата вече е компрометирана и гумата е за брак.

Добре, вече съм 95% сигурен, че тирът не само е български (вижте му само задната врата), ами е и на някоя от "нашите" фирми. Това обяснява както липсата на информация, така липсата на номерът му на снимките.

Ако се докаже, че гумите са били в лишо състояние, ниско налягане, изтъркани грайфери и т. н., то отговорността е за шофьора и за собственика на тир-а. За шофьора затова, защото знаейки на каква катафалка се качва рискува живота на много хора. За собственика, който не следи техническото състояние на камионите си, или умишлено се прави на дребен тарикат да спести някой друг лев за гуми, да има за “Ауджи”-то му, или за вилата повече. Преди години осъдиха на Бакаджика шофьорът на автобусът останал без спирачки. Каква е разликата?

Така става, когато пишеш постоянно на латиница, а сега се правиш на умен....

даржавата B жаpaвата...

Веднага личи, че другият континент не е Азия, Африка и Антарктида, тъй като си пропуснал възможността гумата да се спука от дупка на пътя

Нищо НЯМА да се докаже щото ТИРа вероятно е на някое айтоско ЧЕНГЕ и фирмата и всичко ще се фалшифицира от ония с фуражките ще излезе че жената се е навряла САМА по желание под гумите на ТИРА даже и предсмъртно писмо ще измислят тия престъпници

До Цъ - не споменавай Името Му без причина!

Не се занимавайте с глупости като дупки по пътя, скапани предни гуми и загинали поради нечии глупости - Bижте нейната тийн пyтка и кажете "благодаря" на Дир за осигурената възможност.

Не ще да е само гумата. При толкова много спукани гуми и протектори захвърлени по пътя -всеки ден трябва да има по най -малко 10 такива случая. Не се бях замислял колко тежи една тухла четворка, от онези червените първите на пазара. Та един ден реших да превозя 350 тухли четворки на колко му е 28 километра. Натоварих ги в един ЖУК фургон (дойдоха му дюкме, фургона легна на диференциала (задният мосТ) и настъпих газта .... 80и -90 ...На десетина километра волана стана тежък и дръпна наляво, изправих се на спирачката и с две ръце .... Взех друга джанта с гума и с крика -е да ама не, крика не иска да вдигне .... Та се оказа де че първо, каруцата беше претоварена, второ скоростта твърде висока, и спирачките тип лека кола на барани малко немощни, после и волана от типа на житула, накрая крикът вдигал до тон и половина - такъв турили поляците.... За катастрофата става дума, тази дето влязъл в насрещното и причината в спукана гума

Добре, Дир. Изтрихте порно-рекламния пост на някого си! Хайде изтрийте сега и моя сигнален пост заради думичката в него. Толкова ли е трудно да се изтриват софтуерно постове, съдържащи думи, започващи с "пут", например?

Викаш, като синът на онази баневска полицайка дето насилвали момчето в боровата горичка зад Аква калиде -ортаците му в забавлението в центара за малолетни, той под крилото на мама ....

Не всички, не всички -що не крият ПУТ -ин примерно

Драги, Ами напълно сте прав! Често виждаме коли които карат на странични платна. Една дама и казвам "Гумите ти са меки! Надали има и една атмосфера в тях. На 300 метра има гумаджия....!" А тя -А, нищо им няма, като се спукат -нови! иначе това може да стане и на пътя, пирон паднал, винт за дърво се забил, гумата омеква и всичко завършва по един и същи начин -най малкото е смяна на гума... А да си виждал влекач със спукана гума и с верига която я държи вдигната, щото пича нямал резервна пък и ...само за десетина километра....

Преди много години пътувахме с автобус до Атина и беше много топло. Като резултат от това чисто 2 новите гуми на автобуса се разпаднаха , добре беше че се спука по една от двойните. И нямаше втора резервна гума. Спряхме един голям гръцки камион и той услужи с една от неговите резервни гуми, която беше доста поизносена. И ние тръгнахме отново като проверявахме от време на време как са гумите. Българските Видинки , гордостта на България бяха осезателно горещи докато онази полуизносена гума стоеше хладничка. За да спестят разходи шефовете на тирове купуват някакви боклуци, които имат грайфери ама не стават за нищо и за съжаление резултатите са налице.

Мал шанс.

Скъпи Сашко, Извинявай за късният коментар на поста ти. То хубава работа, ама явно не знаеш гумите ВИДА колко вида бяха. Първо онези -тях ги изнасяха, тези в България първото качество си бяха направо трето качество ( личен опит: Между работата река -море работих известно време като закупчик в едно ТПК. От фирменият магазин във Видин закупих около 100 гуми първо качество фактурирани като трето, заплатени като второ -малка врътка с парите) та за ВИДИНКИТЕ, те бяха ДИАГОНАЛНИ! И то когато никой вече навън не караше такива; затова старата гума е била студена. А в Гърция масово караха на товарни автомобили с италиански регенерат!