Коментари - Спираме вноса на дизелови автомобили под Евро 4? | Днес.dir.bg
Коментари
Отговорни за замърсяването на околната среда са монополистите в петролния бизнес и добива на въглища. Въпросът за безплатна електроенергия е решен от Н.Тесла още в началото на 20-ти век, но разработките му след неговата мистириозна смърт са иззети от ЦРУ и няма да станат достояние на хората докато не свърши петрола. Става дума за фантастични печалби, заради които беше пресечено производството на електромобили през първата половина на миналия век. Да не говорим, че с технологията на Тесла за движението на електромобила не е необходима никаква батерия (сега нали се развива теорията, че изработването на батериите замърсявало околната среда).
Интересно защо всички така се нахвърлиха върху дизела? И да е малко по-мръсен от бензина,той е значително по-икономичен (с по-високо кпд). Пък и още от 80те години има технология за смесване на нафтата с метан. По соца даже имаше такива модифицирани Икрауси и пушеха много по-малко. Подобни модификации има и сега, не знам защо, само на камиони, но понеже вече електрониката е бая по-съвършена, се постига замстване на нафтата с метан над 50%. Т.е. разхода на нафта пада наполовина. Метана при изгаряне дава само СО2 и водна пара. Мисля че такъв дизел определно ще е по-чист от бензинов мотор.
А кога спираме вноса-редистрацията с bg номера на автомобили с ДЕСЕН волан ??? Това е по-опасно.
Не на ограниченията. Щом има хубави дизели с големи мотори (3-ки), трябва да може да се карат.
"забрани вносът на коли" - няма внос или износ в ЕС, това нечии кратуни така и не го разбират. Единственото, което може да се направи е да не се регистрират такива коли в България. Но имайки предвид как се минава на КАТ, това си е загубена битка.
Това е СТАРТ на най- голямата кампания с участието на медийте за разчистване на моргите в Европа! Срок на кампанията до 2021г. Всички трошки и бракми да са влезли в България до тогава!!! Браво!
джип 15л/100 или стар дизел 5л/10 - кое замърсява повече ?
15 литра, изгорени по определен начин, с последваща обработка на изгорелите газове, или 5 литра без обработка? Силен шамар по задника или пръст в окото - кое вреди повече? В момента цените на дизеловите автомобили е по-висока, отколкото преди 6 месеца. След разчистването на моргите в Европа е нелогично, но е факт.
В пре богата Албания има забрана за внос и регистрация на автомобили над 10 години. Никой не скочи да протестира. На Ганьо шефьора ако му вземеш таралясника и ще уреве света. Къде пише, че всеки трябва задължително да има кола или да ходи на ресторант? Т
Ефектът на такова ограничение ще бъде видим чак към 2030, докато внесените вече бангии не умрат от старост. Ако се търси бърз ефект трябва да се въведат цветните плакети. Така хем бай Ончо ще си кара старата печка на село и никой няма да го закача, хем в центъра на градовете няма да има пушещи таралясници
...и тогаз ,като не мога да ти докарам лябо и зарзавато у градо, ша ручаш но бая ти "Ончо"...КУРтовия... и ша гълташ ГМО-та ...
Ей ама сме опасна работа! Мръсно ни, кално ни, чупят се коли в движение, цъкаме и викаме мале мале колко зле!Като реши някой да вкара ред малиии рев бедни сме! Пищим апартамент гейт, малии този платил данъци на по-ниска оценка, малии срам ама ходим си купуваме коли при нотариуса за по 2000 лв за да платим данък 200 лв макс. Пищим малии каква корупция, малии какъв хаус в администрацията, ама първи търсим как да минем по лесно и бързо! И какъв е извода, случва се това което правим ние, получаваме това което позволяваме! Държавата и политиците са пряко отражение на народа!! Правете си сами изводите, кое първо трябва да се промени за да се променят управляващите и законите!
Ще си купя 2 декември 2020 да си имам. Дотогава ще събирам от минимална заплата.
Най-големия проблем не са евро стандартите а техническата изправност на машините, а тя е кошмарна! Премахнати филтри, издухани компресори, износени бутални групи (и колата гори повече масло от колкото гориво), манипулирани компютри изобщо пълна мъка и скръб и най-тъпото е, че накрая тези гробници минават успешно технически преглед. Аз разбирам че хората (в по-голямата си част) нямат пари за нова кола, но дори и повечето от тези които имат пари, вместо нова кола средно ниво, си купуват "запазена стара премиум марка", която не могат да поддържат и като дойде време за ремонти .. половината системи "може без тях" или продават колата на друг (не че той ще има пари да я оправи). Конкретно по темата - Когато колата ти каже, че има проблем с емисиите, лъженето на компа (по един или друг начин) не решава проблема (нищо че лампичката вече не свети). Разход на масло 800мл/1000 км, беше нормален за Шкода 120l, за Октавия (или Мазда 6 например) не е нормален и не си мислете, че със смяна на гумички на клапаните ще се оправи.. няма да се оправи, ще си иска ремонт!
Чичо на село прави на месец под 100км, даже и под 50, колко замърсява бе малоумници?
А дано ама не само за дизелите ами и за бензиновите!
Да забраняват. Имаме коли вкарани да изкараме до края на света :)
крайно време е да се сяре вноса на секиви кошници ,даже е добре тавана да е 8 г. нали с епак като я внесе и ще я кара някоя година и съвсем ще одъртее!
Да 3,9 литра на 100 км извънградско (и по компютър и по сметки с гориво от Марешки :)
Добре де колко замърсява моето фиатче пунто на извънградско 3,9 литра дизел.... деййй за замърсяването две бутилки кока кола колко ли замърсяват........
Повечето население в БГ живее с минимална заплата , какви евро 3 и 4 и стандарти. По скоро ще ни отучат да караме коли от колкото да купуваме евро 4 и 5 че така щукнало на някой тъпак. Имам газ-бензин 1993 г - карам до разпад - после скутер или колело - с 550 лв доход на месец няма как да купя Евро стандарт...
учи, развивай се и ще можеш, а не с мрънкане
В какво да се развива? Я кажи в населено място, където заплатата е 550лв., за какъв можеш да се изучиш и да "се развиваш", както малоумно заучено мелиш?
На село един тракторист взема от 1200, а масово и към 2000. Айде да не ги отписваме хората от село. Повечето хора само мрънкат, ами като на неговата работа получава 550лв, да се преквалифицира, да отиде в съседното село на 10км където за същата работа ще му дадат със 100лв повече. Варианти има.... желание като има
В по-големите градове има бензиностанции за тарикати. Ако знаеш паролата наливаш дизел със 50% намаление. Тъпото е, че при евро 5 и евро 6 дизели електрониката се бунтува. Още по-тъпо е, че горивото е акцизна стока и теоретично с приходите от такива стоки се пълни хазната. Един подобен закон ще обслужва хората, които продават нелегален дизел, хората които внасят стари автомобили на едро и хората, които се чудят какво да правят с фолсквагените с манипулирана електроника, които в момента задръстват новото берлинско незаконно построено летище.
Хахаха, изпаднахте ли в истерия, ганьовци!
Явно сме сред богатите европейски страни, щом скачаме с такива мерки....Видяла жабата, че подковават коня
Богати сме и още как. Това, че ти не виждаш сухата пара, е съвсем отделен въпрос и функция на манталитета на българския народ.
За тия, които неправилно си помислиха, че казвам, че всеки има пари, ама ги крие и се прави на беден: не. Това, което имах предвид е, че България не е бедна държава. Само че парите ги "разпределят" за апартаменти на промоция, сауни по покривите, "безплатно" саниране, строежи на магистрали, дето издаянват по половин година в най-добрия случай, и въобще обществени поръчки за правилните хора, ако парите изобщо видят бял свят, вместо директно нечий джоб. Ролята на българския манталитет е, че българите явно нямат против това да продължава да се случва.
А? Аз мислех, че Цвъкьо е с архитектурен уклон - апартаментчета, квадратури, кубатури, асансьорчета, такива неща!... Ама от друга страна, щом може да тръгнеш от ВИФ и да стигнеш до там да докарваш стотици милиони левове данъкоплатски пари компенсации заради малоумни акцийки и да се оказваш чист като сълза в дело след дело, от незаконно подслушване до едър собственик на имоти, колко му е да разбира и от икономическа материя като суха пара.
Не е за вярване! Половин Европа забрани влизането на дизелови автомобили в градовете. На колите се изосква специален стикер, който да показва, че колата не е дозел и не е стара, а в БГ щели да ги карат нищо, че замърсявали! Градовете, които били по- малко замърсени, можело да си позволят замърсяване от дизелови автомобили! Това го казва министър!
Всичко в българия е натес
Продължение на новината: "И вдигаме доходите на хората за да могат да си позволят по-нови..." Ха дано, ама на дали!!! Ами старите бензини под евро 4 по-безвредни ли са??? А факта, че бензините отделят много повече CO2, който е основна причина за глобалното затопляне, това някой ще спомене ли??? Накрая да не се окаже, че бензина отделя много повече отрови от само CO2?! Литиевите батерии дето се зареждат от ток на въглища няма да коментирам!
Много е малко това ограничение ! Трябва като албанците да се забрани вноса на коли над десет години . Като малоумниците с БМВ - тата се качат на Дачия с до 90 коня и катастрофите ще намалеят
Та то не останаха такива автомобили в западна Европа. Мисля, че вече сме ги вкарали всичките......смяяяяххххх
Евро 4 са коли от 2005 г насам. Т.е. ще забранят вноса на коли над 14 г. Аз съм съгласен и до 10 годишни да ги ограничат, но и доходите ни да са такива, че да можем да си позволим 10 годишни коли.
Съгласен съм с идеята, но все още има хора които умишлено държът растежа на доходите, за да могат да крадът повече и повече...
А докога ще въведат стандарти за горива ? Наливаме в колите си бъркочи без никакъв стандарт, които трудно изгарят - независимо дали дизел или бензин?
Доходите ти зависят от теб, майндсета ти, усилията и стремежа, който полагаш. Трудно е особено в нашата държава, но съм свидетел на много успешни хора покрай мен, изкарали пари с честен труд. Те карат коли и под 5 години. Първо оправете животът си около вас, а после нека да плюем останалото. Напълно съгласен съм за Евро 4. Колата е ИЗБОР, тя не е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА. Който няма пари, няма да кара. Градски транспорт.
Е Ясна дизели само в морето! Да живее хобрида и късото съединение светкавицата Теслата*
това с големите и малките градове цепи.... регистрираш бричката на село, после се прибираш у Голему Селу и си я караш... оно не напразно се опитаха да заличат системата с номерата - да не знаеш коя кол,а от коя дупка се е дотътрала
В някои европейски страни регистрационните номера са с различни цветове в зависимост от екологичните норми на автомобила и в градовете има зони, в които се допускат само определени цветове номера - например в центъра само хибриди, и електромобили. Ти ако искаш и в Чуйпетлово го регистрирай, но пипнат ли те с дизеляка в центъра ще ти съдерат кожухчето.
Кой би предпочел бензинови щайги, след като покара ДИЗЕЛ?!?! И друго... Вижте след бензинови автомобили ауспуха какво бълва, а след това вижте на дизелов автомобил и направете разликата!
Аничка, мила, въобще не са ти ясни нещата.
Спираме вноса на дизелови автомобили под Евро 4?
България и Естония са единствените държави в Евройпеския съюз, в които през изминалата година продажбите на коли са се увеличили
Обратно в новината