Коментари - Спешно кърпиха дупки посред нощ по пътя край Своге | Днес.dir.bg
Коментари
Навързани са като свински черва. Агата Кристи ряпа да яде. Целият свински комплект в затвора!!!
За какви печалби, за какво крадене става дума, след като глоба от 1/2 милион не са я забелязали ? Ами тогава за какво качество си мислите? С мизерните остатъци “след приспадане на краденото” какъв път може да се изгради? Междуселски коларски. Ами великата магистрала Тракия- не се ли нагъва асфалта за една година след покагането му? Къде строят магистрала като шибват асфалта Директно върху меката баластра, пък колкото и щете да я валирате ? Навсякъде се прави дебела каменна, с минимум 3 слоя и размера валирани камъни, или бетонна основа и върху нея се асфалтира пак мин 3 слоя! И то адфалт с цимент, или подобен пълнеж за да не се размеква при 30 градуса и да спират камионите през лятото !? Ето такава магистрала струва 15-20 милиона долара на км. в Германия и Франция . Но, затова пък нашите мекици струват по 30 млн. долара на км.! В задачата се пита : 1/ Колко се краде на км магистрала в Бг-то и 2/ В чий джоб отива откранатото ? Оговорут на 2/ е лесен : Който реже лентичките ! Отговорут на 1/ е по-трудно да се изчисли точно, но пък може да се предположи с висок процент вероятност !
За какви печалби, за какво крадене става дума, след като глоба от 1/2 милион не са я забелязали ? Ами тогава за какво качество си мислите? С мизерните остатъци “след приспадане на краденото” какъв път може да се изгради? Междуселски коларски. Ами великата магистрала Тракия- не се ли нагъва асфалта за една година след покагането му? Къде строят магистрала като шибват асфалта Директно върху меката баластра, пък колкото и щете да я валирате ? Навсякъде се прави дебела каменна, с минимум 3 слоя и размера валирани камъни, или бетонна основа и върху нея се асфалтира пак мин 3 слоя! И то адфалт с цимент, или подобен пълнеж за да не се размеква при 30 градуса и да спират камионите през лятото !? Ето такава магистрала струва 15-20 милиона долара на км. в Германия и Франция . Но, затова пък нашите мекици струват по 30 млн. долара на км.! В задачата се пита : 1/ Колко се краде на км магистрала в Бг-то и 2/ В чий джоб отива откранатото ? Оговорут на 2/ е лесен : Който реже лентичките ! Отговорут на 1/ е по-трудно да се изчисли точно, но пък може да се предположи с висок процент вероятност !
Бързаме да заличим следите. Щото иначе трябва да се обясняваме с кой политик как сме делили спестеното!
КОгато отново Лентореза хване ножичката да реже лентичката, носете бумбокс и пуснете Роуд ту хел на Крис Риа.
Това ли е, бе?! 63 милиона?! Абе, смешници! Пеевски прави милиарди от талончета, БСП стотици милиони от ВЕИ и само Панаира е 700 милиона! Лукойл над 20 милиарда! Тези Трейс са някакви бедняци, бе!
Изпълнителите ако са пичове (но не са), биха казали колко са снесли в партийната касичка :)))
значи нощем можели да работят ако поискат. Ние в завода как работим на три смени! Хайде марш и да почват ремонтитр веднага, българският народ вече е платил и предплатил какво ми се мотаят с гидини тия хамани и подкупни фирми подизплнителни
В момента фирмата работи по ремонта на бул. "България" Демек това е фирмата, която полага асфалт и после го кърпи, признава за технологична грешка (всичко това преди седмица за бул. България), а в последствие се оказва, че хората гинат по техните трасета (край Своге и по Цариградско). Обаче няма кой да им отнеме лиценза, да ги вкара в пандиза за по 30 години...
Бул България ще е най-дългата пързалка..
И защо позволявате на такива некадърни и престъпни фирми да се докосват до пътищата в България? Сега разбрах, защо навремето Васил Божков се ориентира към строителството на пътища. Управленците, които позволяват тези престъпни схеми и гавра с българския народ, са за затвора заедно с престъпните фирми!
Що за експерти и дебили работят в АПИ. Те самите не знаят и не спазват процедурите. Нерегламентиран нощен ремонт, без обозначения и без организиране на движението. Познайте дали ремонта е отразен в ежедневния бюлетин на агенцията. Какво прикривате нещастници. Вие сте приели пътя без забележка. Съучастници в убийство.
Пъзелът се нарежда , маските падат . Една мисъл не ми дава мира . Защо сред стотиците невинни жертви по " ремонтираните ' пътища и магистрали няма поне десетина изрода , от тия .... недосегаемите . Примерно лимузина с депутати , магистралки , кортеж с някакви бангии , паднал правителствен самолет , потънала яхта с разни зеленчуци .... Знам , че не е хуманно , даже не е почтенно да питая такива мисли .. Ама зашо само Хора да страдат ?!!!! Простете , ама ако автобусът от трагедията в Своге , не беше пълен с поклонници , обикновенни симпатични Хора от Световрачане , а с , примерно , някаква парламентарна комисия , едва ли шях да се опечаля .
Познай какъв ремонт се прави по тъмно. Тия гадове замазват следите. Защото знаят че ги чака затвор. Сега ще се измъкнат и утре пак ще правят скапани шосета. М.мка им.
Последните шумни случаи в обществото ,все свързани със БСП и ДПС. 1/Бенчо,Очите,Узун - червена-турско синя нишка-престъпник,общински съветник от БСП,бивш депутат от ДПС 2/Агенция по вписванията - обслежваща фирма "ЛИРЕКС БГ"ООД -собственици сем.Илиеви,в бизнеса от 1990 год.в сдружения все с червени другари. 3/Гибелната катастрофа край Своге - пътя пуснат в експлоатация с груби нарушения по времето на Орешарски.Пуснал го е инж.Данчо Атанасов,бивш депутат от БСП по времето на Виденов,в АПИ по времето на Орешарски и интересно,оставен при правителството на Борисов. 4/Дребен,но от морална гледна точка,фрапиращ случай с катастрофата в Харманли и бащата на президента и лидера на БСП.Пак БСП в центъра на събитието. А бясната от "Позасрано" № 20 всекидневно реве Оставка,оставка.Дори и нейни бивши другари я оплюха,че мина всякакви нормални човешки граници.Е,нищо.То ще се види на изборите,кой крив,кой прав,кой на булката сват.
Спешно кърпиха дупки посред нощ по пътя край Своге
За 4 години: "Трейс груп" спечелила обществени поръчки за 63 млн. лева
Обратно в новината