"Спаси София" подкрепи по-високи цени за софийските таксита

От НПО-то искат и увеличаване на цената за разрешителните да се повиши

Обратно в новината

Коментари - "Спаси София" подкрепи по-високи цени за софийските таксита | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мила родна КЪРТИнка! Всеки иска да взима голяма заплата, ама никой не иска да плаща повече на другите, че и те да взимат повече пари! Ако ще има повече пари - само за него! За никой друг!

Малко не ме касаят промени свързани с таксиметровите услуги, но в никакъв случай не бих се съгласил да са им разрешени BUS лентите.

Сега такситата са "Лелеее, ами то верно, че като искаме повече пари, по-малко хора ще ни използват и ние пак няма да караме бентлита както искаме"

За пореден път става ясно, че на "Спаси София" не им пука за София, а "свирят" според желанието на този, който им плаща.

са като правило, немити, мръсни, вмирисани, невъзпитани, простаци, селски говеда, алчни, лъжливи. И това за клиентите е лукс? Мерси, не ми трябва ткъв "лукс".

Лукс ми е да седна и оня да ми дъхне на луканка. Повърньочи!

голяма помия са забъркали тия от спаси софия! никой няма да иска да я опита! и те самите няма да я пробват!

Забравил се да споменеш, че са мързеливи и отказват курсове за по-малка стойност. Гонят буквално клиента.

Да, как ли пък не. Айде прасетата да гласуват за коледа.... Като че ли малко ни скубят таксиджиите...

А дали мафията ще пусне Юбер? Пък да сложат там такситата колкото преценят за Мин тарифа !

Б...х ти логиката! Тези що не направиха контра протест за цените на горивата? Да се дигнат цените та да се кара по-малко?

Те исега могат да си вдигнат цените! В момента има макс на цената и те карат с 15-20 стотинки под нея. Ма не щат сами да си вдигнат цената щото никой няма да се качи при фирмата дето я вдига и ще ходи при другите. Ако държавата го направи ще дигат рамене и ще казват, че ги задължават. Държавата ще обере негативите а ти паричките.

се вее като знаме само когато изнася някому.... В останалите случаи държавното,или общинското регулиране изобщо не смущава обсжлютно същите хора.... Та пак да питам...Ние пазарна икономика ли имаме или регулирана? Или според случая и интересите на една група хора?

Днес жена ми се оплака ,че е чакала 45 минути докато си намери кола с мобилно приложение . Телефоните на две-три големи компании изобщо не са й вдигнали телефона . Явно и при такситата се случва ефекта като при българските фирми за международни превози . Просто няма шофьори защото хората си намират друг вид препитание . Имам съсед който работеше дълги години като таксиметров шофьор , преди две години почна в Градския транспорт , и ми се похвали , че си докарва 1700 лева с процента от продажбата на билети , работи по 24-25 дена по 6-8 часа , с платени осигуровки , с болнични , с платен годишен отпуск и т.н. А с таксито е бъхтил по 12 часа , по 6-7 дни седмично , и си е докарвал същите пари . Явно наистина има проблем с такситата , и свестните и кадърни шофьори бягат , а на тяхно място идват некадърни и неграмотни шофьори !

вместо за се скатава в София да се прекръсти на спаси провинцията и да отидат да живеят там! В София всеки може!

По идиотско предложение от това бакшишите да карат в бус лентите няма! И то в София, това ще предизвика мн катастрофи. Случвало ли ви се е кола да излиза от бус лентата с 90 и да застане пред вас? Това ще е стандарт сега...

Че и псуват и на бой налитат. Само когато са на стадо де, иначе - не смеят да гъкнат.

Абе ревете че бакшишите били мръсни прости, ами кой да се занимава с тая работа,като тя съвсем западна - има хиляда такси и изисквания към таксиметраджийте, а как се изкарват тия пари? Големите фирми определят цените и дерат кожи от таксиметровите водачи,при тези изисквания 1 лв минимална тарифа е напълно оправдана, ако искате по евтино трябва да се намалят изискванията . Или едното или другото. Ако нещата останат така ,ще изчезне и последния свестен таксиджия ,ще се радвате ако животното зад волана може да говори

"Тарифите трябва да се повишат. В момента софийските таксита са едни от най-евтините в Европа, което води до тяхното предпочитание пред други алтернативи. Това от своя страна е причина за увеличен трафик и замърсяване." Някои статии ме разсмиват, чета за да се посмея. Вижте 10-те най-мразени професии и ще стане ясно. Не разбрах на каква база сравнява таксиджията в Европа и нашия...то няма база за сравнение. Всички коментари относно нашенските са верни.

В момента моят трошляк дава цена от 25 стотинки на километър, което въобще не е евтино, тъй като не е от най-малките. Дали от "Съсипи София" знаят как с високите цени такситата ще конкурират притежанието на личен автомобил на цена за придобиване от 2000-5000 лева? Такситата са от порядъка на 10 000, а автопаркът на града е около милион. Дори 5% от него да излезе по улиците, ще настане адско задръстване. А нещата са навързани. Ако вдигнат цените на такситата, то за да не се задръсти с коли, трябва рязко да вдигнат техните данъци. Ако вдигнат рязко техните данъци, ще настане революция и всичко набързо ще се върне обратно.

Такситата имат един такъв ефект в края на годината. Заети са с подновяване на лицензите, което отнема известно време и в резултат работят по-малко таксита.

А защо да е минимална? Ако има малки фирми, които не дерат, защо минималната тарифа трябва да засяга и тях? От обикновен лобизъм, за да могат големите да дерат още повече, затова ли?

Абе на всякъде по Света, като кажеш ТАХI и ти казват, че са мошеници. Ту ти пробутат фалшива валута, ту обиколят "за по-напряко", ту те изнудват и казват, че си им дал по-малко. Абе много мърша има. Последният случай от преди 3 дни: Качвам се аз и гледам апарата долу и апарата на навигацията, спираме до детската градина да взема детето и да си продължим после, а той моля ти се напомпил 3 кинта горница. Разликата между 2-та апарата беше 3 КИНТА бе! Викам си на акъла, кво да се карам тука пред детето с някъв бял циганин. Мошеникът, като му казах къде да спре някак разсеяно изключи дисплея на навигацията за да не видя какво пише там, ама той не знае че АЗ ВИЖДАМ ВСИЧКО. И още и още... Като му кажеш улица "Кричим" те гледа като теле - железница (не че там не е Здравната каса)! Мъша, мърша, яко мърша! Тия са като п3далите, наркоманите, к0рвите и п0лица1те... опа забравих и като "оязвимата група".

Поредната безумна,нека я нарека "организация" защото другите термини, които изникват в главата ми са цинични ""Спаси София"", с двойни кавички...Цените на такситата в София са достатъчно високи спрямо цената на горивото и качеството на услугата, която предлагат. Да, по висок критерий за таксиметров шофьор трябва да има - поне половината не могат да шофират в зимни условия, 65% не оборудват автомобилите си за зимата, 80% не познават София, 100% използват "помпи" за повишаване на сметката...

Да повишат цените! А не трябва ли преди това да си измият добре колите, да не пушат в тях самите шофьори, да не слушат чалга, да не карат раздрънкани брички. Как да сравняваме сега нашите бакшиши с европейските. Нека първо те да се приведат в европейски вид и тогава европейски цени.

Ми караи ти за 20 лева на ден

Абсурдно е един частен бизнес да има гарантирани от държавата минимални цени. Това означава бетониране на монопола на няколко големи фирми. Държавата трябва само ясно да наложи правила за автомобилите и водачите и от там нататък всеки да се оправя

Не мога да разбера какви са тези сравнения с Европа.То ние сме в Европа отдавна.А това как било по по- Европа та не мисля че има база за сравнение с нашата действителност. Такситата били лукс и бла бла бла.

Я обясни как дава 25 ст на километър, че да стане ясно на всички колко ти е ъкъла..

Абе разбери че таксиметровия водач е последна дупка на кавала , няма свободен пазар има картел, обира го и държавата и таксиметровата компания.

Тъпите и смешни българи!!! Всеки в България реве за по висока заплата, ама никой не казва че няма икономиката необходима да подържа по високи заплати. Ква е икономиката на България? ЕС пари за асфат дето се усвояват от една шайка Тиквеници! В интерес на истината, много места по ЕС има проблеми с доходите, но само в България този проблем засяга толкова много хора. Неприятно ми е да ви информирам, но платежноспособноста не се определя с решение в Държавен Вестник а от възможностите на икономиката. След като България няма икономика, бакшишите могът да си направят цените европейски, но няма да имат клиенти!

на 90% багажника е зает от газова уредба и няма место за багаж