Коментари - София купува 13 нови трамваи за над 40 млн. лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А кога ще заменят старите допотомни трамвай №6 ? И какво стана с уж закупените 5 нови трамвая за линия 1 ? Движат се само 2 мотриси през 35 минути, а Фандъкова лъжеше по всички медии, че са купили 5 за линия 1 ?

Цена на трамвай доставен от Скода в Рига през 2016г. : - двусекционен - 2,7 млн. евро - четирисекционен - 3,5 млн. евро Който иска да смята.

тъпаците да ходят пеша, бре. кой им пречи?

да ни е жива и здрава г-жа Фандъкова. Бог да я Поживи!

3 милиона за един трамвай!!!!!!Сигурно е с вертикално излитане?

Бе то било много лошо да се купуват нови трамваи за София? И Кметицата е виновна за това според ,,писателите” по надолу. А и освен това сторите били по удобни от новите пак според някои от ,,писателите” А според други пък хората са си виновни за новите трамваи защото я избирали Фъндъкова за трето път. Можете ли да си представите какви хора са тези дето я избират да им купува нови автобуси и трамваи,да строи метро,да оправя булеварди и да глобява строителни фирми и с цялата си наглост да иска да строи модерен екологичен завод за отпадъци...За което разбира се разни ...боклуци... оправдано се разтревожиха и скочиха срещу строежа

А по линии 3,4,18 някога ще има ли обновяване? Докога ще се возим в тези гробници? Да не говорим за тяхното трасе , в Орландовци трамвайте едвам се движат за да не излязат за пореден път от линията.Като влакче на ужасите е!!!!!!!!!! Винаги се обновяват едни и същи линии и трасета , а всички плащаме 1.60лв.Тези линии не са ремонтирани минимум 25 години ако не и повече.

Вместо да създадат работа на българите гробарите ни ископаха ГРОБ за да гушат комисионни........ЗАБРАНА НА ГРОБ С ЗАКОН...........Небостъргач може да се издигне на мястото на трамвайния завод в столицата, съобщава „........". Общинарите умуваха вчера, но така и не взеха решение дали да продадат фабриката за мотриси. От терена на "Трамкар" кметството може да вземе не по-малко от 60-70 млн. евро. Земята на предприятието е 53 дка в центъра на София. На тази площ инвеститори може да построят нов жилищен комплекс или бизнес център. Проект да се вдигат кули близнаци има за съседен на "Трамкар" имот - на мястото на бившия завод "Балканкар". Този терен бе предлаган на арабски шейх, който иска да налее милиони у нас.

А защо не дадът тези пари на трамвайни завод, на техническите университети и да им поръчат проектирането и изработката на необходимите трамвай?

По трасето на 5-ицата ще се разбият за нула време

Има една уловка тук: В моманта по линия №5 се движат 17 трамвая и ще бъдат заменени с 13, като разписанията им ще бъдат разредени.

Важното е тия с парите, живеещи в южните квартали да са обслужени добре. Те имат и климатици, а и редовен трафик. Останалите кучета ги яли, нищо, че цената на билета е еднаква, а услугата различна. Различен е и подходът към гратисчиите, един етнос пътува без пари от десетилетия, за да не се разоряват джебчийките в трудовата им дейност, на останалите цената на билета расте при същата, че и по-лоша услуга. Така е у нас.

Трамваите трябва да са не полски,а германски!

В Германия и Швейцария,трамваите за 600мм широчина на релсовия път,са 7-съставни(със 6 хармоники) и са Канадски,за подобна цена. Тази линия,обаче не трябва да се разглежда,като трамвайна,а като бърза трамвайна,за което има друг вид трамваи по-мощни и по- пъргави,за което трябва и прекрасен железен път. За съжаление.както казва Джеф:-"Българи Сър."

Тези трамваи са изключително неудобни с тези криви седалки. Старите швайцарски са значително по-добри.

София все купува, а аз продължавам да си се возя в разнебитените автобуси по линия 285, при това по разписание достойно за междуградски транспорт! Нооо пък картата ми струва като за нов автобус с климатик!

Кой избра лицемерната некадърничка Фандъкова за 3-ти мандат(управлява София вече 8 години) - марсианците ли? В знак на благодарност че гласувате все за нея,още тази година ще ви зарадва с 2 лв за билетче.

Отдавна на тази територия няма "избор". Вие какво да не вярвате в Дядо Коледа???

Не живея в България и за това погледнах в Гугъл, колко е една карта за 1 месец на градският транспорт в София. Пише 50лв. Не знам дали е актувално, но за 25 евро, и на каруца не би трябвало да можеш да се возиш!!! Последният път като бях в София, всички транспортни средства бяха от моето детство (сега съм почти на 40). Какво можеш да очакваш за 25 евро?!!! Бензина ви се внася - вие не го произвеждете така че не зависи от българската икономика. Същото важи за рейсовете и трамвая. В Лондон, месечната карта САМО за рейс е 100 евро! Твойта карта е 4 пъти по евтина, и наистина получаваш 4 пъти по малко. Живял съм и в София и в Лондон, и наистина получаваш точно това за което плащаш! Искаш клипматик? Ще плащаш 150 евро на месец, и така ще се съберат парите да ти купят рейс с климатик!!!

Явно доста отдавна не си бил в собствената си страна . В София от поне 2 години огромна част от автобусите са нови. Не молко от тях са Ман има и китайски и турски , но нови с климатик , който работи, вече има и по няколко линии яисто нови електробуси. Има и такива с интернет вътре. Тролеите около 80 % са нови . При трамваите положението е малко по- зле , но и при тях има нови и употрбявани не лоши швейцарски трамваи. Станциите на метрото ни в малко страни са по- хубави. Тази година пускат и трета метро-линия.Извинете обаче Ти си лондончнин с високомерие и не ги знаеш тези работи , нали така? Дай на българина малко пари и някакъв вид престиж и му гледай сеира. Още на другия ден се смее и гледа с високомерие тези , до които е седял едно в едно години наред. п.с Не съм фен на никоя партия.

Лондончанина, идея си нямаш от живота в бившата си и забравена вече България. И затова паралелите ти звучат неуместно. Придържай се към лондонските сайтове.

Само не мотга да разбера защо се сменят трамваите по линия 5, а не по 3, 10 ,11 и т.н. Мотрисите по линия 5 са сравнително нови, също са климатизирани и имат нисък под за качване на инвалиди. Правилно е отбелязано в предишни коментари сътоянието на трасето в Орландовци, но не е само там. Отделно - защо се залага на трамваи с малко междурелсово разстояние - могат за затворят Граф Игнатиев за 3 години, но не могат да прокарат по-широки линии? Може да се помисли и за други места затворени поради строежа на идиотското метро за подобряване на трамвайните трасета.

Най-хубавите и най-лесните пари за всички посредници по сделката . Да им е честито !

Щука

Как не го заболяха очите редактора, след като прочете това заглавие??? "София купува 13 нови трамвая"!!!

13 трамваи или трамвая?

Бройни, небройни .. кой ти гледа такива подробности ...