Коментари - Сняг във влака София-Бургас заради скъсано уплътнение | Днес.dir.bg
Коментари
По цял свят белите държави поддържат влаковете в супер състояние и правят луди пари от тва, само в банана републик не могат да се разберат кой да краде повече и транспорта е в ръцете на частни превозвачи с третокласни автобуси….
Защо се пускат неизправни вагони? Уплътнението, не се е скъсало сега? Купувам билет първа класа и няма топление? Въм втора класа нормално топло? За мръсотията , времетраенето на пътуване ,360 км за 7 часа?
Ha 4.02.2023 r пътувах с влака София -Бургас.Бях приятно изненадана ,че беше много топло и влака се движише по разписание. Не търсете винаги негативните. БДЖ се стараят.
Какво ли ще стане ако държавата вложи пари в тази почти унищожена железница? Много просто: автобусните мутри нямаше да са на плюс.
До кога тези скапани влакове, ще се движат? Гнусна обстановка....
Е това е, туристическа атракция!
Всичко е по "европейски"-вагони,сметища,мръсотия,сеч на дървета,замърсени реки,презастрояване на морски населени места,разбити пътища-Ганьовски манталитет!
Вагоните са стари това е.Не се купуват модерни влакове в които няма вагони а цялата коюпозиция е едно цяло липса на инвестиции за да печелят мутрите с автобусният транспорт
От времето на Премиерството на Тиквата , Московски ги направи необитаеми влаковете и това е поредната шега на природата с нас ! ДОЛУ ГЕРБ и Бесило за БМБ !
само в Бългаерия това може да е водеща нивина. В Лондон при най малко капане на дъжд и влаковете спират на определени участаци и то от години не могат да с справят с този проблем, който не е феномен, а когато падне и сантиметър сняг спират движението, но в БГ при минус 12 градуса един от вагонит епропуснал сняг!!!! видяхме и в Япония какво стана при много по малко сняг имаха блокирано движение. Българите са уникално змомбирани същества с изключителни способности се превръщат в проводник на чужди внушения и без самостооятелна воля и самостоятелно мислене
А онзи мафиот Папукчиев след многото изнесени данни за далавери с лични фирми на дъщеря си на жена си и съдружници, пак и ще бъде зам.министър. Или продължава да го покровителства Алексиев, като негово куче-пазач, защото далаверите в НКЖИ не са без негово знание/т.е. подпис/, докато и двамата бяха там!!!!!
Аре стига сте се оплаквали бе, одете с волски каруци, през Балканската война е било по зле.
Случва се и в най-добрите вагони от времето на бай Тошо. Като гледам снимките, този е от тогава :)
НЕОБХОДИМО ЛИ Е ,ВСИЧКИ ДА ИЗПРАТИМ СНИМКИ И КОМЕНТАРИ, ОТ ВЛАКОВЕТЕ, ЗА ДА СЕ ЗНАЕ ЗА ВСИЧКИ АБСУРДИ В ЖП - ОРГАНИЗАЦИЯТА И ЖП-ИНФРАСТРУКТУРТА. ОТ ОКОЛО МЕСЕЦ В МЧЕЖДУНАРОДНИЯ ВЛАК ЗА ИСТАНБУЛ ,ТРЪГВАЩ В 18,40 ОТ ГАРА СОФИЯ Е ПРИКАЧЕН ОЩЕ ЕДИН ТУРСКИ ВАГОН- СТАНАХА ОБЩО ПЕТ.СЪЩИТЕ СА СВЕТЛИ,ОТОПЛЕНИ И РАЗБИРА СЕ БЕЗКРАЙНО ЧИСТИ. В БЪЛГАРСКАТА ЧАСТ СА БЕЗ ПАРНО, ДОРИ ПЪРВОКЛАСНИЯ ВАГОН И НИЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ. ТОВА Е ЕЖЕДНЕВИЕ, НИКОЙ ОТ ОТГОВОРНИТЕ ХОРА НЕ ВЗИМА ПОД ВНИМАНИЕ ФАКТА И ТАКА ВСЕКИ ДЕН............
И като го написа с големите букви и какво си мислиш, че си направила? Айде сега модераторите да те изтрият, за да се научиш другия път да пишеш нормално. София - Истанбул има и автобуси. Като не ти харесва, автогарата е в съседство. Този влак е международен и е излагация от страна на БДЖ да се движи в такъв състав и по такъв начин. Това обаче се прави умишлено понеже ако влака е топъл, уютен и бърз може да стане голяма конкуренция на рейсаджиите, а те имат силно и добре платено лоби по високите етажи. Международният влак е много добра алтернатива за самоорганизиран уикенд туризъм и това също е в ущърб на туристическите агенции. Такива влакове трябва да има до всяка от близките столици ежедневно, но БДЖ се управлява от кретени.
ползват ги да прекарват сняг там, където няма. може и да е по-евтино. кой не се е завъртял покрай железницата, той не е крал! идиотско племе!
За 15 лв. билет София - Бургас толкова. Когато станат европейски цените може и да имаме и европейски вагони и качество.
Гледам снимката и си спомням дедо Еконтий...имаше идея да се сервира по чаша вино на пътуващите, за да бъдело пътуването с влак по-приятно.
А като ми влиза по принцип пикня в купето от тоалетната кабина и това ли е скъсано оплътнение... И като забремених жената и тогава се скъса оплътнение
В други сайтове за корупцията при служебния министър.Обществени поръчки за 300млн.за фирми близки до дъщеря ни.Жена му(с която живеят разделени)пък със сладка поръчка за дезинфекцията на влаковете.
Не е виновно уплътнението, а някой малоумен педе_раст дето не е затворил вратата след него. Тъпите селяндури не се научиха, че който се качи последен трябва да затвори вратата след себе си. Другото нещо е че още с произвеждането повечето вагони разполагат със система за автоматично заключване на вратите при скорост над Х км в час, нещо доста често срещано и нормално в повечето съвременни автомобили. БДЖ 40 години не разбра, че тъпаците не затварят вратата след тях като се качат и поради тази причина всички вагони трябва да се екипират с автоматични врати, които не могат да се отварят в движение при скорост по-висока от 5-10 км/ч. и съответно при по-висока от тази скорост да се затварят автоматично. Тогава гаранция във влаковете никога няма да има сняг и никога няма да има подобни снимки и статии. За ръководството на вагоноремонтните заводи у нас както и за това на БДЖ изглежда обаче монтирането на подобен тип врати е мега сложна задача и поради тази причина има едва около 50 вагона с подобни врати. Другите се отварят и затварят свободно, някой от тях дори и в движение и докато това го има ще има и такива статии, снимки и новини. Понякога разни скапянци нарочно оставят вратата отворена да навее вътре сняг и после да постват снимки във Фейсбука и да се възмущават. Част от тях дори го правят срещу комисионна от рейсаджийската мафия дето бая огладня покрай Ковид-а и търси начин да захлеби.
да не са портиери? Возил ли си се някога във влак в Европа?
Ти у вас портиер ли имаш? Като се прибереш затваряш ли вратата след теб или я оставяш отворена? Селяндур смешен. В Европа вече няма влакове в които трябва сам да затваряш вратата. Ако имата такива те са голяма рядкост. Нали това съм написал горе, че и тук трябва да е така. И да пътувал съм в поне 5 страни - Австрия, Словакия, Чехия, Италия и Великобритания. В този аспект какво точно те вълнува, че да ти разкажа. А, забравих да спомена и Германия ама там беше на кратко разстояние с крайградска железница.
Може да се проучи от коя година е въведен вагонът в експлоатация и тогава да се коментира.
уплътнение? снега не е вода за да се просмуче през лошо уплътнение. Това прилича на навяване, все едно прозорец е счупен
Блгарска простотия и мърлящина. Иначе сме много всезнаещи и можещи. А за министрите на Радев да не говорим.
Догодина пада монопола на БДЖ...не знам как ще оцелее след това. Ще останат да джиткат само по губещи маршрути, дето никой не ги иска, с полуразпадащи се влакове, дето се молиш да не стане нещо... Не знам дали няма да стане и в някой момент застрахователите да спрат да застраховат.
Блажени са вярващите, че някой ще дойде и ще ги вози в луксозни влакове за без пари. Първо никой голям европейски жп.оператор няма намерение да идва у нас да вози пътници. Второ направленията по който може да се осигурява превоз евентуално на печалба са София - Плевен - Горна Оряховица - Варна и София - Пловдив - Бургас. Първото направление как и да е, евентуално може да се пусне някой и друг частен влак ама няма да е много на сметка, защото максималната скорост е 130 км/ч. и то само на определени места. Дори влака да спира само на най-големите гари пак стигане от София до Варна отнема много време. Като я няма държавната субсидия цената на билета ще бъде прекалено висока и хората ще пътуват или с автобус или с кола, а някой може дори и на самолет да отидат макар, че там цените са нереално високи и няма много полети. По другото направление София - Пловдив - Бургас има по-голяма вероятност за печалба, но там има едни ремонти дето се точат вече почти десетилетие и ще продължават поне още 5 години в най-добрия случай тъй, че бляновете на Ганьо, че ще дойде някой да го вози за 5 лева в нов влак до морето са типични селски мечти дето няма да се сбъднат никога. Народът го е казал ясно - "Гладна кокошка просо сънува".
Ако снимката в новината е снимката от новината, то ясно се вижда, че вратата не е затворена. Какви уплътнения какви 5лв ?
Нали,Еконтий оправи БДЖ-то,а?!
за 6 месеца не мож оправи това дето Боко съсипа 12 години. То и за 60 години надали ще може някой. Но сега няма и да разберем..
"проблемният вагонът"?!?! Чалева пак е снощна!
Че какво му е ненормалното?Тук е Циганистан.Утре може да не забележат и че са пуснали вагони без врати.Последните 20г. миналото лято за първи път пътувах с БДЖ,Варна -София 1ва класа.Мръсотия,шум,коридорите пълни с хора с билети за 2ра класа. Вагоните нямат климатик,горещо,затова се пътува с отворени прозорци.И затова пълно с мухи.Никога повече с БДЖ.
Сняг във влака София-Бургас заради скъсано уплътнение
Около обяд проблемният вагонът ще пристигне в София и в депо "Надежда" ще му бъде извършен ремонт, обясниха от БДЖ
Обратно в новината