Сняг във влака София-Бургас заради скъсано уплътнение
Около обяд проблемният вагонът ще пристигне в София и в депо "Надежда" ще му бъде извършен ремонт, обясниха от БДЖ
Обратно в новинатаКоментари - Сняг във влака София-Бургас заради скъсано уплътнение | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Аха (нерегистриран)
По цял свят белите държави поддържат влаковете в супер състояние и правят луди пари от тва, само в банана републик не могат да се разберат кой да краде повече и транспорта е в ръцете на частни превозвачи с третокласни автобуси….
Вагона е от 1982 (нерегистриран)
Малко скъсан ама върви:)))))
Тъкмо (нерегистриран)
че си карам ски у вагоно.
Димов (нерегистриран)
Защо се пускат неизправни вагони? Уплътнението, не се е скъсало сега? Купувам билет първа класа и няма топление? Въм втора класа нормално топло? За мръсотията , времетраенето на пътуване ,360 км за 7 часа?
ЕЛИ (нерегистриран)
Ha 4.02.2023 r пътувах с влака София -Бургас.Бях приятно изненадана ,че беше много топло и влака се движише по разписание. Не търсете винаги негативните. БДЖ се стараят.
ЕЛИ (нерегистриран)
Кога те пуснаха от психиатрията, а, ЕЛИ. Пии си дозата преди да пишеш.
Що бе (нерегистриран)
може на Ели да и е атракция да се вози в подвижна кочина, без да се шашка от метеорологични условия и часове загубено време Явно е екстремист идеалист по душа
Софи (нерегистриран)
Какво ли ще стане ако държавата вложи пари в тази почти унищожена железница? Много просто: автобусните мутри нямаше да са на плюс.
Мари (нерегистриран)
До кога тези скапани влакове, ще се движат? Гнусна обстановка....
Софи (нерегистриран)
Докотато някой в тази държава постави железниците като приоритет!
Малкия Мук (нерегистриран)
Е това е, туристическа атракция!
Софи (нерегистриран)
Ама разбира се! Защо не ходим да предложим на ЕС да пътуват един ден с тази "атракция" до Бургас. Да ги видим тогава...
_stankow
Страхотна тема ! Следва - "Котки в мазето заради счупен джам !" :D :D :D
Радослав (нерегистриран)
Всичко е по "европейски"-вагони,сметища,мръсотия,сеч на дървета,замърсени реки,презастрояване на морски населени места,разбити пътища-Ганьовски манталитет!
_stankow
A защо "европейски" е в кавички ? Да, точно това е нашето членство в "европейския" съюз. След 30 г. вярно слугуване ! Дотука ни докараха.
Факт (нерегистриран)
Вагоните са стари това е.Не се купуват модерни влакове в които няма вагони а цялата коюпозиция е едно цяло липса на инвестиции за да печелят мутрите с автобусният транспорт
ЖОРО (нерегистриран)
От времето на Премиерството на Тиквата , Московски ги направи необитаеми влаковете и това е поредната шега на природата с нас ! ДОЛУ ГЕРБ и Бесило за БМБ !
haha (нерегистриран)
Класика в жанра
!Марс© (нерегистриран)
само в Бългаерия това може да е водеща нивина. В Лондон при най малко капане на дъжд и влаковете спират на определени участаци и то от години не могат да с справят с този проблем, който не е феномен, а когато падне и сантиметър сняг спират движението, но в БГ при минус 12 градуса един от вагонит епропуснал сняг!!!! видяхме и в Япония какво стана при много по малко сняг имаха блокирано движение. Българите са уникално змомбирани същества с изключителни способности се превръщат в проводник на чужди внушения и без самостооятелна воля и самостоятелно мислене
жп (нерегистриран)
А онзи мафиот Папукчиев след многото изнесени данни за далавери с лични фирми на дъщеря си на жена си и съдружници, пак и ще бъде зам.министър. Или продължава да го покровителства Алексиев, като негово куче-пазач, защото далаверите в НКЖИ не са без негово знание/т.е. подпис/, докато и двамата бяха там!!!!!
. (нерегистриран)
Аре стига сте се оплаквали бе, одете с волски каруци, през Балканската война е било по зле.
Политкоректен (нерегистриран)
Случва се и в най-добрите вагони от времето на бай Тошо. Като гледам снимките, този е от тогава :)
африканец (нерегистриран)
То в ЖП-то кое не е от тогава? ...останали са 5-6 локомотива които обслужват цялата страна!
Галина Иванова Стоянова (нерегистриран)
НЕОБХОДИМО ЛИ Е ,ВСИЧКИ ДА ИЗПРАТИМ СНИМКИ И КОМЕНТАРИ, ОТ ВЛАКОВЕТЕ, ЗА ДА СЕ ЗНАЕ ЗА ВСИЧКИ АБСУРДИ В ЖП - ОРГАНИЗАЦИЯТА И ЖП-ИНФРАСТРУКТУРТА. ОТ ОКОЛО МЕСЕЦ В МЧЕЖДУНАРОДНИЯ ВЛАК ЗА ИСТАНБУЛ ,ТРЪГВАЩ В 18,40 ОТ ГАРА СОФИЯ Е ПРИКАЧЕН ОЩЕ ЕДИН ТУРСКИ ВАГОН- СТАНАХА ОБЩО ПЕТ.СЪЩИТЕ СА СВЕТЛИ,ОТОПЛЕНИ И РАЗБИРА СЕ БЕЗКРАЙНО ЧИСТИ. В БЪЛГАРСКАТА ЧАСТ СА БЕЗ ПАРНО, ДОРИ ПЪРВОКЛАСНИЯ ВАГОН И НИЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ. ТОВА Е ЕЖЕДНЕВИЕ, НИКОЙ ОТ ОТГОВОРНИТЕ ХОРА НЕ ВЗИМА ПОД ВНИМАНИЕ ФАКТА И ТАКА ВСЕКИ ДЕН............
Гомес (нерегистриран)
И като го написа с големите букви и какво си мислиш, че си направила? Айде сега модераторите да те изтрият, за да се научиш другия път да пишеш нормално. София - Истанбул има и автобуси. Като не ти харесва, автогарата е в съседство. Този влак е международен и е излагация от страна на БДЖ да се движи в такъв състав и по такъв начин. Това обаче се прави умишлено понеже ако влака е топъл, уютен и бърз може да стане голяма конкуренция на рейсаджиите, а те имат силно и добре платено лоби по високите етажи. Международният влак е много добра алтернатива за самоорганизиран уикенд туризъм и това също е в ущърб на туристическите агенции. Такива влакове трябва да има до всяка от близките столици ежедневно, но БДЖ се управлява от кретени.
цар БОРИС I Покръстител (нерегистриран)
ползват ги да прекарват сняг там, където няма. може и да е по-евтино. кой не се е завъртял покрай железницата, той не е крал! идиотско племе!
Станислав (нерегистриран)
За 15 лв. билет София - Бургас толкова. Когато станат европейски цените може и да имаме и европейски вагони и качество.
vlado (нерегистриран)
така е, но редно с цените и заплатите трябва да станат европейски, иначе БДЖ ще се окаже в същото положение, защото няма да има пари, а няма да има пари защото повечето хора няма да могат да плащат билетите.
джакузи в последния вагон (нерегистриран)
Гледам снимката и си спомням дедо Еконтий...имаше идея да се сервира по чаша вино на пътуващите, за да бъдело пътуването с влак по-приятно.
Дир. Ру (нерегистриран)
А като ми влиза по принцип пикня в купето от тоалетната кабина и това ли е скъсано оплътнение... И като забремених жената и тогава се скъса оплътнение
аха (нерегистриран)
Зимна приказка, дедо ви Коледа е влизал през тая дупка
Радостин (нерегистриран)
Може и някой тъпак да не е затворил вратата
Мъка, (нерегистриран)
мъка ...
Ами четете (нерегистриран)
В други сайтове за корупцията при служебния министър.Обществени поръчки за 300млн.за фирми близки до дъщеря ни.Жена му(с която живеят разделени)пък със сладка поръчка за дезинфекцията на влаковете.
Крадец до крадеца, мила майньо ле (нерегистриран)
Аз през живота си не съм видяла чист влак, камо ли дезинфекциран. Същото се отнася и за градския транспорт в София. Перата по чистене и дезинфекция директно отиват в касичката на когото трябва. А шофьорите нека си реват, че заплатите им са ниски, заради ниските цени на билетите.
Питър Ван Хуйзен (нерегистриран)
Не е виновно уплътнението, а някой малоумен педе_раст дето не е затворил вратата след него. Тъпите селяндури не се научиха, че който се качи последен трябва да затвори вратата след себе си. Другото нещо е че още с произвеждането повечето вагони разполагат със система за автоматично заключване на вратите при скорост над Х км в час, нещо доста често срещано и нормално в повечето съвременни автомобили. БДЖ 40 години не разбра, че тъпаците не затварят вратата след тях като се качат и поради тази причина всички вагони трябва да се екипират с автоматични врати, които не могат да се отварят в движение при скорост по-висока от 5-10 км/ч. и съответно при по-висока от тази скорост да се затварят автоматично. Тогава гаранция във влаковете никога няма да има сняг и никога няма да има подобни снимки и статии. За ръководството на вагоноремонтните заводи у нас както и за това на БДЖ изглежда обаче монтирането на подобен тип врати е мега сложна задача и поради тази причина има едва около 50 вагона с подобни врати. Другите се отварят и затварят свободно, някой от тях дори и в движение и докато това го има ще има и такива статии, снимки и новини. Понякога разни скапянци нарочно оставят вратата отворена да навее вътре сняг и после да постват снимки във Фейсбука и да се възмущават. Част от тях дори го правят срещу комисионна от рейсаджийската мафия дето бая огладня покрай Ковид-а и търси начин да захлеби.
Пъттиците (нерегистриран)
да не са портиери? Возил ли си се някога във влак в Европа?
Питър Ван Хуйзен (нерегистриран)
Ти у вас портиер ли имаш? Като се прибереш затваряш ли вратата след теб или я оставяш отворена? Селяндур смешен. В Европа вече няма влакове в които трябва сам да затваряш вратата. Ако имата такива те са голяма рядкост. Нали това съм написал горе, че и тук трябва да е така. И да пътувал съм в поне 5 страни - Австрия, Словакия, Чехия, Италия и Великобритания. В този аспект какво точно те вълнува, че да ти разкажа. А, забравих да спомена и Германия ама там беше на кратко разстояние с крайградска железница.
Иванчо (нерегистриран)
Може да се проучи от коя година е въведен вагонът в експлоатация и тогава да се коментира.
vlado (нерегистриран)
уплътнение? снега не е вода за да се просмуче през лошо уплътнение. Това прилича на навяване, все едно прозорец е счупен
владо (нерегистриран)
и за да не ме захапе някой, снега е разбира се вода, но в друга форма :)
Жечева (нерегистриран)
Блгарска простотия и мърлящина. Иначе сме много всезнаещи и можещи. А за министрите на Радев да не говорим.
Архимандрит Груйчо (нерегистриран)
Догодина пада монопола на БДЖ...не знам как ще оцелее след това. Ще останат да джиткат само по губещи маршрути, дето никой не ги иска, с полуразпадащи се влакове, дето се молиш да не стане нещо... Не знам дали няма да стане и в някой момент застрахователите да спрат да застраховат.
Голям смях (нерегистриран)
Блажени са вярващите, че някой ще дойде и ще ги вози в луксозни влакове за без пари. Първо никой голям европейски жп.оператор няма намерение да идва у нас да вози пътници. Второ направленията по който може да се осигурява превоз евентуално на печалба са София - Плевен - Горна Оряховица - Варна и София - Пловдив - Бургас. Първото направление как и да е, евентуално може да се пусне някой и друг частен влак ама няма да е много на сметка, защото максималната скорост е 130 км/ч. и то само на определени места. Дори влака да спира само на най-големите гари пак стигане от София до Варна отнема много време. Като я няма държавната субсидия цената на билета ще бъде прекалено висока и хората ще пътуват или с автобус или с кола, а някой може дори и на самолет да отидат макар, че там цените са нереално високи и няма много полети. По другото направление София - Пловдив - Бургас има по-голяма вероятност за печалба, но там има едни ремонти дето се точат вече почти десетилетие и ще продължават поне още 5 години в най-добрия случай тъй, че бляновете на Ганьо, че ще дойде някой да го вози за 5 лева в нов влак до морето са типични селски мечти дето няма да се сбъднат никога. Народът го е казал ясно - "Гладна кокошка просо сънува".
Кунчомир
Ако снимката в новината е снимката от новината, то ясно се вижда, че вратата не е затворена. Какви уплътнения какви 5лв ?
Гост (нерегистриран)
За без пари толкова. Парите са отишли другаде.
Гошо (нерегистриран)
Нещо нормално в БДЖ.
Епа (нерегистриран)
Продънено корито
123 (нерегистриран)
Вчера и във влака София-Варна в 10.10 часа имаше сняг н трети вагон на първата врата
Не може да бъде! (нерегистриран)
Нали,Еконтий оправи БДЖ-то,а?!
Зео (нерегистриран)
за 6 месеца не мож оправи това дето Боко съсипа 12 години. То и за 60 години надали ще може някой. Но сега няма и да разберем..
На теб (нерегистриран)
колко ти плащат да го споменаваш? Сподели,че ми е интересно??? Щото преди ГЕРБ милата ни родина просперираше и цъфтеше а? И цялата инфраструктура беше бетон ??? Смешници
абе (нерегистриран)
"проблемният вагонът"?!?! Чалева пак е снощна!
Тя,не е снощна, (нерегистриран)
а просто е в друго измерение...
прецакан (нерегистриран)
Че какво му е ненормалното?Тук е Циганистан.Утре може да не забележат и че са пуснали вагони без врати.Последните 20г. миналото лято за първи път пътувах с БДЖ,Варна -София 1ва класа.Мръсотия,шум,коридорите пълни с хора с билети за 2ра класа. Вагоните нямат климатик,горещо,затова се пътува с отворени прозорци.И затова пълно с мухи.Никога повече с БДЖ.
Бочко Бибитков (нерегистриран)
Аз пътувам с джипка
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС