Смъртоносен шок убил българския моряк край Сардиния, разследват има ли виновен

Изяснява се защо той и тримата му пострадали колеги са били на палубата при морска буря

Обратно в новината

Коментари - Смъртоносен шок убил българския моряк край Сардиния, разследват има ли виновен | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така става и ще става, когато корабите се управляват от некадърни винсаджийчета (т.н. оператори на брега), а капитаните ги слушат, защото в противен случай ги обвиняват, че са некооперативни при което стават неудобни и ги уволняват. До кога ще е така?! Риторичен въпрос!

До лудиямакс и селкор. Донякъде имаш право, като казваш, че стар-по а се хилел като идиот-малоуюник на това че кораба можело да потъне. Аз съм 30 години по море и мога да ти кажа, че повечето от старши офицерския състав са с психични проблеми и шизпфреници, избивайки комплекси на кораба. А има и друго нещо-капитана е 100 % отговорен за сигурността и безопасността на екипажа и кораба. Той затова е капитан, да преценява дали да щурмува, затова взимат по 15000-20000€ на месец. И в днешно време при тази комуникация.

20 000 на месец? Айде, чак толкова в грималди.

Толкова си и по море. 15000 20000€ вземат ама друг път. Това е само по пасажери и тук таме някой друг кораб и то само от скандинавски или еврейски капитани (без да изброявам всички). Такива бездарни коментари трябва да се проверяват и махат. А за психото и шизофрениците не си заслужава да се коментира също!

Малка подробност 20 000Э са възможни само на презокеанските газовози. Толкова беше рекламата за старши помощник 18 000$ за газовор, но от серията повечето бяха гръмнали. Иначе капитани на кораби в БМФ правеха такива пари за сметка на представителните цигари и алкохол продавани на екипажа, от "икономия" на храна -ако порциона беше 4 долара храната не излизаше на повече от долар и 25 цента. Така синът на капитан Валчо от Карабаир се хвалеше пред съучениците си " Баща ми ако не се върнеше с 20 000 долара -все едно не е ходил на рейс!" та на български кораб с български екипаж -всичко е возможно. Но това е тема за пред някои служби, пък и отдавна беше

Тук имах пост по действителен случай, модератора го заличи, вероятно е по -удобно да се публикуват малоумни предположения, от хора на които вълната е стигала едва до вълната! Нищо, има и други теми, за стареца изнасилвач, за изземването на ромските деца, за документите на Полфрийман или средните пръсти които политицити сш показват и ни показват. АЗ БЯХ35 ГОДИНИ В МОРЕТО ИМОГА ДА ОПИША СЛУЧКИ И ХОРАЗА ТОВА ВРЕМЕ С ТОМОВЕ

В края на 1974 година Тенчо се стяга за сватба. От личен състав на Океански риболов му поставят ултиматум .ИЛИ ТРЪГВА С БАЗАТА ЗА СЗА или дисциплинарно уволнение. Тенчо заминава. От Халифакс купува подаръци за сватбата.....които остават неподарени. При поредната буря, капитана издава заповед да се излезе на палубата и де се укрепят ----празни варели от масло. Вълната изхвърля Тенчо зад борда другите са вкарани от вълната под трапа за горна палуба......В последствие ПОМПОЛИТА Н.Радев пише по този повод че видите ли Тенчо сам се е хвърлил зад борд поради лични проблеми с бъдещата си съпруга. Помня и какво тичане беше да не излезе че е по вина на капитана; мисля че единствено "ЛОЙД" изплати някаква сума на родителите му Пиша това, не за друго, а заради намека, че видите ли едва ли не момчетата от екипажа са отишли да си правят селфита

"Смъртоносен шок убил българския моряк край Сардиния, резследват има ли миновен." Е как да няма виновен...? Виновен е смъртоносния шок - та нили той то е убил.

Разлика между товарен кораб и ферибот няма ли???

Е толкоз ли нямахте две минути време да намерите реална снимка на кораба и да си редактирате правописните грешки. Казва се непрофесионализъм и унижаване на потребителя. Ами просто го губите.

Товарът вероятно не е бил укрепен, защото трябва време, а корабособствениците принуждават капитаните да отплават веднага след качване на товара и по време на прехода да завършат укрепването. Разследването ще покаже (евентуално). Всичко е заради алчността.

Поредното текстче на ДИР, в което на десетина реда има 6-7 уникални глупости, грешки и негграмотности! Вече с еубеждавам, че не става дума само за неграмотност и необразованост, а за състояние близо до дебилщина....

Стига Ве,те са професионалисти и в забърсването на коментари. За грамотност-аз съм най зле.

Явно щом е имало вятьр осем бала, то и вьлните са се движили с превишена скорост. Оф фффф ДИР овски списвачи.

jingiby

На български се казва удар или сблъсък, а не шок. Превеждайте все пак...

Путин е виновен!

Ми то затова валутата ви не струва и 5 стотинки

За съжаление , когато си на кораб , винаги си с единия крак някъде.Бог да го прости момчето и скорошно оздравяване на другите трима моряци.

За да излязат на палубата е имало заповед от старши помощник капитана към боцмана ,а оттам към моряците.Но тази проверка се прави преди да е вдигнало времето,а не в последния момент. И при лошо време целия мостик е пълен с офицери,капитан и допъплителни наблюдаващи.Защо капитана въобше е разрешил излизане на палубата? Защо.защо,защо ? Все въпроси които няма да върнат загиналия моряк.

Има спор по така изложеното от вас. При такава вълна ударът от разбиващата се вълна е 50 тона на квм. При подобна буря на "БАЛКАН" носовата мъгазия беше откъсната от тлавна палуба, варелите с масло в магазията бяха станали на кубчета, все едно на преса, и маслото безвъзвратно отнесено от водата- същата работа беше и с боцманска магазия пак там на лям борд, боята беше така финно смесена, едноцветна. И още нещо, при такава вълна се налага и да се извърши оглед на укрепването, на затварянето на Люкове и гърловини. На "Мусала" след излизане от Казабланка вълната изкъртва глухар на гърловина 5ти подпалубен танк, танка почва да се пълни, появяват се пукнатини в преградите и кораба почва да ляга на ляво. Неделчо, ст.помощник вместо на мостика е в пушалният салон, гледа през финистрина и само това говори "ЩЕ ПОТЪВАМЕ!" и се хили като откачен. Беше първият на трапа във Варна.... Задрайките на хамбарите също се късат при силно вълнение, от "дишенето на корпуса" се късат и излитатот местата си, имало е случаи (на "РУЕН") да се отвори люковото на първи хамбар Те в такива случаи моряците и боцмана са на палубата! Според мен "ХЕРА" потъна заради скъсани задрайки на първи хамбар ......

Защо, защо,защо.... Ами за да не загинат всички на борда. Не напразно е твърдението "ПРОВЕРКАТА Е ВИСША ФОРМА НА ДОВЕРИЕ" И всеки от коментиращите знае ли за какво става дума или не знае -коментира! Приятели, моряклъкът не е когато морето е тава, моряклъкът е тогава когато около тебе има кораби, които са подали сигнала за бедствие, и ти със своята компетентност и възможности отиваш да подадеш риза, пояс, въже или мрежа за да изватиш поне един човек. Няма как да стоиш, и да гледаш, и да чакаш....Никой няма да ти помогне

Абе не се ли измерваше вълението с балове, не вятъра?

от отворковци...

ВълЕнието не се измерва. За сега.