След блокадата в "ръкава": Отнемат временно лиценза на наземния оператор "Суиспорт България"
Транспортният министър Гроздан Караджов поиска и оставката на главния секретар на "Гражданска въздухоплавателна администрация"
Обратно в новинатаКоментари - След блокадата в "ръкава": Отнемат временно лиценза на наземния оператор "Суиспорт България" | Днес.dir.bg
Коментари
Наземният оператор - Сусиспорт - само изпълнява, не организира нищо! Организацията на пътникопотоци, особено през митници и паспортен контрол, със сигурност е на летищния оператор под контрола на ГВА и вероятно МВР. Така че според вас кой е виновен - който е измислил този фарс с ръкави и етажи и будки за контрол, или който се мъчи да го следва? Тук много ми изглежда ситуацията като че за да се прикрие повсеместна некадърност, се избира някое по-външно звено да опера пешкира. Софийското летище е страшен цирк, но явно искат и още по-зле да стане!
Гроздан Караджов си отмъщава на "Суиспорт", защото когато му се загубил багажа не го намерили веднага. А той, горкия вилнял на Летището и заплашвал да им отнеме лиценза. Това е било преди 2 години!
Славчовите министри все некадърници излязоха. Особено ходещия некролог на здравеопазването
А на Фрапорт ТСМ кога,за да си отдъхнат бургазлии и да започне да се развива летището.
От Лондон, че те от там идват без права, без личен лекар всичко им е фиктивно но най - гадното е да пръскат фри шопа с отровна риба в парфюма и едни цигари после не можеш да си купиш и целта е продавачката не само цигарите. Така са били един час можехте да им дадете нови дрехи и обувки багажа можехте да го конфискуване и изгорите, а документите служебно да им ги смените. Къде ще ги лекувате незнам. Подигравката е в Англия, а не в Българското летище.
Стига рива бре Гроздане, нали сменихте името на летището, другите подробнисти калинките ги евали............
Яяя, вече войната срещу ТИМ е официализирана. Тук ще стане много, много интересно. Макар, че и те поодъртяха, но да видим дали нямат по някой номер в ръкава.
Чета и ми става гнусно че пишат такива, които очевидно никога не са ходили на летището и не са се качвали на самолет, за да знаят за въпросните автобуси и въпросните ръкави.
Няма климатици. Радиаторите нямат термостати. Зиме, лете вътре е топло като в ада. Това е отбелязано в оплакванията. Не спирайте до тук. Има много работа.
Пак смеха, Грозданчо е поредната гнила ябълка на демократичния преход. Седесарите пак ще кажат, че Путин е виновен но да ми ядете хуя , как беше "Който не скача е червен ! "
Стига с тази глупост, че 300 души са чакали някой да им отвори! Полетът от Лондон е на България Еър, самолетът е Еърбъс 220-300 и според техническите му характеристики побира максимум 160 души и то ако има само икономична класа, в конкретната машина и има и бизнес класа(така е поръчан от завода в Канада) и местата са дори по-малко....Ако са се струпали пътници и от друг полет може и 300 да са били, но никъде не се споменава за такъв полет.....Всичко това може да се провери за 5 минути в интернет!
аз често пътувам от великобритания до сега не съм имал проблеми ако е единчен инцидент се преувеличава.
га управляват парашутисти шуробаджанаци партиини активисти на партията на власт така се случва резил, некомпетенция и излагация по български
В абсолютно същата ситуация бехме преди една година, когато полетът ни от Лондон да София кацна след полунощ. Първо щяхме да се издушим в "ръкава". Там седяхме около 30 минути. После ни свалиха някъде на ниво писта, Качиха ни на автобус и пак влязохме в летището от ниво писта. По-нататък нямахме проблеми, но явно с нас не е пътувал бивш министър или не е било време да се преостъпи летището на наши хора.
грабни онзи милиард дето изтърва преди три години, побързай, че времето ти почти изтече, а Славей-Диван бей от чакане много се е изнервил.
Всъщност кой управлява това летище? В нашата фирма - знаем кой е началник и кой за какво отговаря. На Враждебна май куче влачи самолет.....
Отбор ТИМ срещу Отбор Пеевски (Данс, манс, министри на конци) МОЛЯ ЗАЛАГАЙТЕ С ЧЕРВЕНО И ЗЕЛЕНО ЗА КОЙТО ОТБОР СТЕ
24.02.2021 г.....Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков : "Концесията на летище София има много предимства и нито един недостатък!"...А сега да вифим КОЙ лъже и кой ще има топки да му стъпи на врата на Роската дЖелязкоф!!!
1. Защо се аутсорсва тази работа, толкова ли е трудно да се свърши от служители на летището 2. Колко трябва да си прост, да не можеш да преведеш хората оттук до там
Суиспорт не е ли всъщност тим?
Топло, много топло....И в концесионера на летищата в Бургас и Варна Фрапорт основен акционер е Химимпорт
Наземният оператор е само изпълнител на безредиците. Важно е кой стои над него и му дърпа конците за да злепоставя България пред света. ДАНС дали знаят? Как мислите?
Скапан чалгар се му е виновно нещо. Сичко е супер, това с рейсовете е много креативно ма няма къде да го научи по кръчмите
Господин министър, така не се прави - веднага да изгониш единия наземен оператор и да го замениш с друг! Възможността да стане още по-голяма каша е голяма, защото новия оператор нито е готов да поеме тези функции, нито има достатъчно хора за допълнителна работа, нито има план за обслужване на още едно летище и т.н... Но първо трябваше да накажеш себе си и твоя екип за това, че нещата стигнаха дотук!
тия ръкави са безполезни за полети на малки и средни разстояния. Те са за големи самолети, за полети на дълги разстояния тръгващи от София, каквито ние нямаме. Полетите на къси и средни разстояния почти винаги идват от някъде и заминават за някъде. Времето е късо, особено ако има закъснение и самолета трябва да се товари и от двете врати.
Това е едно пт многото огледала на държавата ни! Изключително слаб и неграмотен държавен апарат!
Напънала се планината, родила мишка. Работа на министъра ли е да инспектира кенефи, автобуси и ръкави? Няма ли си подчинени, които трябва да вършат тази работа? Тъй като всички по веригата от министъра надолу са назначени там не за да вършат работа, а за да обслужват схеми на тези нагоре, те и да искат не могат да свършат работа. Даже и да искат, не могат, защото никога не са го правили, не знаят как, нямат организация, нямат дисциплина. Затова министърът ходи и прави циркаджийски изпълнения. В събота поискал доклад от шефа на ГВА и понеже онзи не му го изготвих до неделя, той ще го уволнява. Естествено, шефчето ще обжалва и съвсем закомомерно ще спечели обжалването.
Пак ни пързалят! Истерията около т.н. Наземни оператори започна преди седмици заради тъпа журналистка - нямало климатик в автобуса... Явно се опитват да купят СуисПорт, който не е швейцарски. Ама група ТИМ не продава. Ако не се разберат до 10 дни още утре някой ще получи масивен инфаркт в стил брат Галев, Мишо Бирата или Ало Ваньо. Предвид това, че и в Министерски Съвет се води война срещу МВР министър Митов, а и Тома Биков на въпроса за живота на правителството даде уклончив отговор ...нещо се мъти. Изглежда като Тъпата Тиква Българоубец и Магнитната Свиня да се карат за милиарди... И някой от тях ще изгори, за да ни зарадва. А ако и двамата получат инфаркт ще е Национален празник!!!
С мятайте колко са си казали: Я да му ударя една цигара. А тия с елекертонните те направо са почнали да бълват кълбета дим.
По Регламент щом има пътнкооборот над 5 млн. годишно трябва да има повече от един оператор за наземно обслужване. Суиспорт е един от трите, опериращи на летището, и няма нищо общо с концесионера. Сиуспорт беше Суис докато не бе купен от България Ер и стана БГ. Главният секретар по закон отговаря за общата администрация и няма функции по контрола на авиационната индустрия. Това е работа на специализираната администрация. Да му се иска на него оставката е някаква кадрова игра, за която тоз нелеп случай на професионално безхаберие не може да е причина. Бедата е заложена още с проекта на новия пътнически терминал, който абсолютно недопустимо не предвижда разделянето на заминаващи проверени, "стерилни" пътници и пристигащите.
Е,как 300 с В737 или А320.
бугаристан... и кво значи временно им се отнема лиценза?? докат си платат рушвета ли...
Половинчати мерки както винаги - временно отнет лиценз. В нормална държава ще им хакнат една яка гоба и ако не се оправят се обявява конкурс за нова обслужваща фирма.
Откакто управлява Софкънект цари пълна неграмотност на софийското летище
На дебилното племе единственият успех е да кръщава скапаните си обекти с геройски имена (от съшита с фантазия история), но реалността е пълна с г*вна…
А ние искаме оставката на Гроздан Караджов,явно не се справя с работата си! Тоя обещава на фирмите,че ще ги запълни на 50% с евтина работна ръка от третия свят,африканци и араби,затова е време не само оставката да мята,но и да бъде съден за измяна на държавата! Тоя е за народен съд и линч!
На всички умни граждани решили да ползват летище София дадено на концесия на знаете кой така им се пада. Единственото свестно в летището е паркинга, от което се вадят и най-много пари. Това беше зора на концесионера, той и само това може да прави, цял живот е вдигал бариера и е събирал вход. Та мисълта ми беше спрете да ползвате летище София!!!
А какво е наказанието за концесионера на летущето? Или Тимаджии не се санкционират?!!
Аз съм чакал на стълбите 1 час заедно с още 200 човека наредени като хамали с чантите гъс до гъс докато слязат от самолета дето ние трябваше да се качваме. Летище София е с изключително малоумна организация. На влизане навсякъде в Европа отнема под 5 минути тука може и 15 да чакаш паспортна проверка понеже има само 1 или 2 каки на гишетата
Пътниците са виновни че са пристигнали в България. Летището е за това да можете да се евакуирате от България, не да идвате!