Коментари - След блокадата в "ръкава": Отнемат временно лиценза на наземния оператор "Суиспорт България" | dnes.dir.bg
назад

След блокадата в "ръкава": Отнемат временно лиценза на наземния оператор "Суиспорт България"

Транспортният министър Гроздан Караджов поиска и оставката на главния секретар на "Гражданска въздухоплавателна администрация"

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - След блокадата в "ръкава": Отнемат временно лиценза на наземния оператор "Суиспорт България" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Наземният оператор - Сусиспорт - само изпълнява, не организира нищо! Организацията на пътникопотоци, особено през митници и паспортен контрол, със сигурност е на летищния оператор под контрола на ГВА и вероятно МВР. Така че според вас кой е виновен - който е измислил този фарс с ръкави и етажи и будки за контрол, или който се мъчи да го следва? Тук много ми изглежда ситуацията като че за да се прикрие повсеместна некадърност, се избира някое по-външно звено да опера пешкира. Софийското летище е страшен цирк, но явно искат и още по-зле да стане!

Гроздан Караджов си отмъщава на "Суиспорт", защото когато му се загубил багажа не го намерили веднага. А той, горкия вилнял на Летището и заплашвал да им отнеме лиценза. Това е било преди 2 години!

Славчовите министри все некадърници излязоха. Особено ходещия некролог на здравеопазването

А на Фрапорт ТСМ кога,за да си отдъхнат бургазлии и да започне да се развива летището.

Добре че са Фрапорт, зорлям да закарат някоя английска пияница. Нормален човек не знам да ходи в Бургас. Щом хора от Сливен и Ямбол предпочитат да ходят в Гърция, прави сметка колко е зле обслужване, чистота, цени в Бургадидас!

От Лондон, че те от там идват без права, без личен лекар всичко им е фиктивно но най - гадното е да пръскат фри шопа с отровна риба в парфюма и едни цигари после не можеш да си купиш и целта е продавачката не само цигарите. Така са били един час можехте да им дадете нови дрехи и обувки багажа можехте да го конфискуване и изгорите, а документите служебно да им ги смените. Къде ще ги лекувате незнам. Подигравката е в Англия, а не в Българското летище.

Стига рива бре Гроздане, нали сменихте името на летището, другите подробнисти калинките ги евали............

Яяя, вече войната срещу ТИМ е официализирана. Тук ще стане много, много интересно. Макар, че и те поодъртяха, но да видим дали нямат по някой номер в ръкава.

Чета и ми става гнусно че пишат такива, които очевидно никога не са ходили на летището и не са се качвали на самолет, за да знаят за въпросните автобуси и въпросните ръкави.

Летище София е пълна гняз....

Няма климатици. Радиаторите нямат термостати. Зиме, лете вътре е топло като в ада. Това е отбелязано в оплакванията. Не спирайте до тук. Има много работа.

Махаме Суиспорт и слагаме Шишипорт!

Пак смеха, Грозданчо е поредната гнила ябълка на демократичния преход. Седесарите пак ще кажат, че Путин е виновен но да ми ядете хуя , как беше "Който не скача е червен ! "

Стига с тази глупост, че 300 души са чакали някой да им отвори! Полетът от Лондон е на България Еър, самолетът е Еърбъс 220-300 и според техническите му характеристики побира максимум 160 души и то ако има само икономична класа, в конкретната машина и има и бизнес класа(така е поръчан от завода в Канада) и местата са дори по-малко....Ако са се струпали пътници и от друг полет може и 300 да са били, но никъде не се споменава за такъв полет.....Всичко това може да се провери за 5 минути в интернет!

160 са малко и няма проблем?

Проблем е, разбира се. Въпросът е, че няма как да са били 300....

аз често пътувам от великобритания до сега не съм имал проблеми ако е единчен инцидент се преувеличава.

га управляват парашутисти шуробаджанаци партиини активисти на партията на власт така се случва резил, некомпетенция и излагация по български

В абсолютно същата ситуация бехме преди една година, когато полетът ни от Лондон да София кацна след полунощ. Първо щяхме да се издушим в "ръкава". Там седяхме около 30 минути. После ни свалиха някъде на ниво писта, Качиха ни на автобус и пак влязохме в летището от ниво писта. По-нататък нямахме проблеми, но явно с нас не е пътувал бивш министър или не е било време да се преостъпи летището на наши хора.

грабни онзи милиард дето изтърва преди три години, побързай, че времето ти почти изтече, а Славей-Диван бей от чакане много се е изнервил.

Всъщност кой управлява това летище? В нашата фирма - знаем кой е началник и кой за какво отговаря. На Враждебна май куче влачи самолет.....

Отбор ТИМ срещу Отбор Пеевски (Данс, манс, министри на конци) МОЛЯ ЗАЛАГАЙТЕ С ЧЕРВЕНО И ЗЕЛЕНО ЗА КОЙТО ОТБОР СТЕ

ТИМ са обречени.

24.02.2021 г.....Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков : "Концесията на летище София има много предимства и нито един недостатък!"...А сега да вифим КОЙ лъже и кой ще има топки да му стъпи на врата на Роската дЖелязкоф!!!

Страшна постановка. Преразпределят бизнеса

1. Защо се аутсорсва тази работа, толкова ли е трудно да се свърши от служители на летището 2. Колко трябва да си прост, да не можеш да преведеш хората оттук до там

Прекрасно зададени въпроси. На първия отговора е прекалено прозрачен- всички искат да вземат едни пари без да си мръднат пръста- затова- дай на някой друг да го направи, а ти си клати краката.

Суиспорт не е ли всъщност тим?

Топло, много топло....И в концесионера на летищата в Бургас и Варна Фрапорт основен акционер е Химимпорт

49% ТИМ

Наземният оператор е само изпълнител на безредиците. Важно е кой стои над него и му дърпа конците за да злепоставя България пред света. ДАНС дали знаят? Как мислите?

данс действат заедно с тоя льольо на повикване цялото нещо намирисва на саботаж, за да може дебелия да прилапа от тим концесията

Скапан чалгар се му е виновно нещо. Сичко е супер, това с рейсовете е много креативно ма няма къде да го научи по кръчмите

Господин министър, така не се прави - веднага да изгониш единия наземен оператор и да го замениш с друг! Възможността да стане още по-голяма каша е голяма, защото новия оператор нито е готов да поеме тези функции, нито има достатъчно хора за допълнителна работа, нито има план за обслужване на още едно летище и т.н... Но първо трябваше да накажеш себе си и твоя екип за това, че нещата стигнаха дотук!

Цялата гюрултия е заради Сърбигъзова,май?!

тия ръкави са безполезни за полети на малки и средни разстояния. Те са за големи самолети, за полети на дълги разстояния тръгващи от София, каквито ние нямаме. Полетите на къси и средни разстояния почти винаги идват от някъде и заминават за някъде. Времето е късо, особено ако има закъснение и самолета трябва да се товари и от двете врати.

за летище София най-добре е самолета да застава близо до входа на терминала. Пътниците по пистата, без автобуси да се качват и слизат от двете врати на самолета.

Това е едно пт многото огледала на държавата ни! Изключително слаб и неграмотен държавен апарат!

Сербезова министър! Пак!

Напънала се планината, родила мишка. Работа на министъра ли е да инспектира кенефи, автобуси и ръкави? Няма ли си подчинени, които трябва да вършат тази работа? Тъй като всички по веригата от министъра надолу са назначени там не за да вършат работа, а за да обслужват схеми на тези нагоре, те и да искат не могат да свършат работа. Даже и да искат, не могат, защото никога не са го правили, не знаят как, нямат организация, нямат дисциплина. Затова министърът ходи и прави циркаджийски изпълнения. В събота поискал доклад от шефа на ГВА и понеже онзи не му го изготвих до неделя, той ще го уволнява. Естествено, шефчето ще обжалва и съвсем закомомерно ще спечели обжалването.

А бе то не е работа и на главния прокурор да се занимава с дреболии, ама и Гешев ходеше по селата при някакви бабички, а пък сегашния и той само се чуди какво да проверява. А иначе да си гледа истинската работа, виж това е друго нещо.

Пак ни пързалят! Истерията около т.н. Наземни оператори започна преди седмици заради тъпа журналистка - нямало климатик в автобуса... Явно се опитват да купят СуисПорт, който не е швейцарски. Ама група ТИМ не продава. Ако не се разберат до 10 дни още утре някой ще получи масивен инфаркт в стил брат Галев, Мишо Бирата или Ало Ваньо. Предвид това, че и в Министерски Съвет се води война срещу МВР министър Митов, а и Тома Биков на въпроса за живота на правителството даде уклончив отговор ...нещо се мъти. Изглежда като Тъпата Тиква Българоубец и Магнитната Свиня да се карат за милиарди... И някой от тях ще изгори, за да ни зарадва. А ако и двамата получат инфаркт ще е Национален празник!!!

Лъжеш!

Кукунева от 2007 е затворила всички глави.

С мятайте колко са си казали: Я да му ударя една цигара. А тия с елекертонните те направо са почнали да бълват кълбета дим.

Времено, докато съберат пари за подкупи....

По Регламент щом има пътнкооборот над 5 млн. годишно трябва да има повече от един оператор за наземно обслужване. Суиспорт е един от трите, опериращи на летището, и няма нищо общо с концесионера. Сиуспорт беше Суис докато не бе купен от България Ер и стана БГ. Главният секретар по закон отговаря за общата администрация и няма функции по контрола на авиационната индустрия. Това е работа на специализираната администрация. Да му се иска на него оставката е някаква кадрова игра, за която тоз нелеп случай на професионално безхаберие не може да е причина. Бедата е заложена още с проекта на новия пътнически терминал, който абсолютно недопустимо не предвижда разделянето на заминаващи проверени, "стерилни" пътници и пристигащите.

Толкова ли нямаше как да се направят 10 метра топла връзка с метрото?

Е,как 300 с В737 или А320.

като 2лв. за 1евро. Много са се вживяли в темата за еврозоната.

бугаристан... и кво значи временно им се отнема лиценза?? докат си платат рушвета ли...

Как така го измислихте временно или нашите хора трябва да папкат

Половинчати мерки както винаги - временно отнет лиценз. В нормална държава ще им хакнат една яка гоба и ако не се оправят се обявява конкурс за нова обслужваща фирма.

Откакто управлява Софкънект цари пълна неграмотност на софийското летище

то и преди си беше така...

На дебилното племе единственият успех е да кръщава скапаните си обекти с геройски имена (от съшита с фантазия история), но реалността е пълна с г*вна…

А ние искаме оставката на Гроздан Караджов,явно не се справя с работата си! Тоя обещава на фирмите,че ще ги запълни на 50% с евтина работна ръка от третия свят,африканци и араби,затова е време не само оставката да мята,но и да бъде съден за измяна на държавата! Тоя е за народен съд и линч!

На всички умни граждани решили да ползват летище София дадено на концесия на знаете кой така им се пада. Единственото свестно в летището е паркинга, от което се вадят и най-много пари. Това беше зора на концесионера, той и само това може да прави, цял живот е вдигал бариера и е събирал вход. Та мисълта ми беше спрете да ползвате летище София!!!

А какво е наказанието за концесионера на летущето? Или Тимаджии не се санкционират?!!

ТИМ не са концесионери на летище София - те са във Варна и Бургас. Но въпросът Ви е резонен, защо трябва да се наказва наземен оператор за щуротиите, организирани от концесионер и ГВА?

Аз съм чакал на стълбите 1 час заедно с още 200 човека наредени като хамали с чантите гъс до гъс докато слязат от самолета дето ние трябваше да се качваме. Летище София е с изключително малоумна организация. На влизане навсякъде в Европа отнема под 5 минути тука може и 15 да чакаш паспортна проверка понеже има само 1 или 2 каки на гишетата

интересно, как без лиценз днес посрещат самолети?

Пътниците са виновни че са пристигнали в България. Летището е за това да можете да се евакуирате от България, не да идвате!

Много интересно, като отнемат лиценза на Суиспорт, кой ще върши тяхната работа? Да не се окаже, че летището няма нужда и от концесионер?