Коментари - След 7 месеца ремонт: Пуснаха движението през тунела към столичния жк "Люлин" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Разказаха ни играта с тоя тъп ремонт, 7 месеца някакви мангали тътреха гащи едвам-едвам там. Стоял съм по 20 мин за да пресека "съоръжението", на Фандъкова всичките й рътки са такива, резил връз резила!

Трамвайната линия трябва да бъде изкарана от този тунел и да й се направи ново трасе през Западен парк - квартал и парк. Тя зорлем с обикаляне при Лидл/бившия Рамстор по протежение на жп линията е добутана до тунела, където го стеснява, преминава през него и после си отива по трасето в Люлин, което не се обслужва от метрото. Което е напълно неприемливо като градоустройство. В България като има жп линия и все едно Берлинската стена са издигнали. На Запад си ги правят с надлези и подлези, вкл. пешеходни и велосипедни. Тук Западен парк е като гранична зона. И ако искаш да се разходиш между Вардар и Люлин, нямаш възможност. Насред града.

Охранителни камери добре. А камери за скорост кога???

Ууу деева и скъпото, тия луди ли са ве...13 милки! Вчера ли беше, оня ден ли в Алиекспрес гледах комплект от 2 (два) тунела за 6 милиона! Е колко да му е шипинга на тва? Те даже имат склад в Словакия ли, Чехия май (нема ДДС брат) до две седмици е в пощата. Само да не го затрият, че и тия са едни

Абе скъпи пишещи тука, защо сте толкова злобни? Тука да нямя конгрес на злобарите? Българина за един ремонт веднага на кавга го избива! За нищо не ви става манталитета, кой бил в странство и видял тунел ,кой не бил, но знае да критикува, кой бил от елитен квартал, Пази боже сляпо да прогледа! И клавиатура и кола да има! Уважавайте труда на другите за да ви уважават и вас, евентуално...

Изборите и после познатият ремонт на ремонта.

РАБОТЛИВИТЕ СЪЗДАВАТ И ТЪРСЯТ НОВИНИ , А В ТОА САЙТ , ПРЕПИСВАТ НОВИНИ И ТО КАКТО ИМ ОТЪРВА !

Честито!!! И от утре почват ремонтите...

Платното в посока от Люлин към Центъра не е нивелирано - колата подскача. Или е спестен материал или такива са майсторите. А, по-скоро и двете... Сумата ми се струва огромна, на фона на това, което е свършено. Отново едни пари отидоха в Джи Пи Груп и останалите бушони...

Все едно за тунела под Ламанша четох...

Е то Люлин е островна държава :D

На асфалта измериха ли?

Кой е тоя квартал Люлин, идея си нямам. Вероятно драскачът е от някое далечно село, примерно Кочмар, Тервелско. Люлин, Младост, Обеля, Надежда са жилищни комплекси, д.ба и столичаните в повече.

Тесногръд селяк. Статията е за тунела, не за Люлин.

Понеже идваш от село ,затова не знаеш за най-големия квартал на столицата Люлин

Strikercho

Баба ти е от квартал стърчичишка, тервелско. Затова все квартали ви се привиждат на провансА:)

Отново КРАЖБИ и ГРАБЕЖИ в стил ГЕРБ ! 100 метра пътна настилка която струва 13 милиона ! Това е пътна настилка, а не тунел - по тунела не е ремонтирано НИЩО (боядисани са стените) ! Нагло, безпардонно, месеци без никаква алтернатива ! Трябва да освобдят жителите от Люлин от данък сгради за 2022 г. Герпавата самоковска дскаличка унищожи града от грабежи и презастрояване !

тя схемите са прости .....идентични на тези който показват за Москва ....нали сме даскалка по руски ...https://www.youtube.com/watch?v=fi7dTdYA8D0

сам

Нека ускорението на елемантарни частици започне СЕГА!!

На всички им е писнало от такива, като теб, които само осират форумите.

Защо от източния вход едната страна е само с джърсита, а другата е донякъде с мантинели, а после продължава с джърсита?

и както при всеки ремонт стеснени ленти, особено лявата е трагедия, не можеше едни 20 см тая преграда да се бутне към трамвая, така че да може да се разминяват нормално колите. Не, винаги трябва да се стесняват лентите след ремонт, все едно колите стават с времето по-тесни, не по-големи. пълна трагедия. и всикчи пак доволни. Така нямало да се изпреварва, е да бе щото с тея 20 см трета лента щяха да образуват.

Магистрала от сегашните не може да изкара 3 години, а камо ли 30.....

И какво "ремонтирахте"? Нов асфалт, трамвайни линии, лампи и ЕДНА БОЯ на стените... и това за 10 мил. (Без ддс) .... ужс ... а ако трябваше нов тунел да правите колко щеше да струва 10 милиарда? Че да има да си краднете доволно. ... няма убидна дума която да е достатъчно силна за вас - всички управляващи (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЕ)

Старата соц визия без ремонт изглеждаше по-добре, нали? :D

Че са откраднали много - това е ясно. Примерно половината. Но хайде да те питам колко струва кубик асфалт, метър релси, квадрат облицовка и колко хора са работили на обекта и какви са надниците в София.

Има клипчета в нета как китайци правят нов мост за един уикенд. Нашите едно преасфалтиране и боядисване го правят 7 месеца. Ако се насмята само допълнителното количество гориво, генерираното замърсяване и времето загубено в задръстванията там то цената ще скочи тройно. Веднъж ми се наложи да мина оттам в час пик и мога да кажа, че се движехме с 1-2 километра в час. Повече не повторих. Не знам как са го издържали това живущите в Люлин.

недоклатен ремонт на външен вид добре но шахтите са пак под гумите можеха да ги изместят и са по ниско абе карай така ще е

7 месеца ремонт... Все си мисля, че за толкова дълъг срок можеше да се направи нов тунел или да се добави допълнителна лента на всяко платно. Индийците построиха тунел под една жп гара за няколко дни...Влаковете бяха спрени само за няколко часа.

Булеварда преди и след тунела е по 3 платна в посока, а в тунела е 2. Отново ще има тапи. Можеха да го разширят за сметка на една трамвайна линия, където трамвая дублира метрото от метростанция Люлин до Сердика, с уточнението, че там можеш да се качиш без билет, за разлика от метрото.

- можеше да се остави само едното траце , както стана с трамвайното трасе при НДК ! А разстоянието е почти същото т.е. е проиграна ситуация! Ама тгрябва акъл за тая работа!

И сега ремонтче милионче ремонтче милионче.

Преди отново да се разпадне?

Заместник кметчето, какво значи че качеството е задоволително, и как една боя малко ламБи и нови релси струват 10 000 000

Без ддс

Интересно на колко са оценили камерите .

На всеки кмет който му остават 6 месеца до края на мандата трябва да му се забрани да харчи големи суми.

Евала леваци. 100 метра - 7 месеца и след 1-2 месеца започват ремонтите на ремонта.

Камера за скорост не можахте ли да сложите

За трамвая ли? :)

Супер! Очакваме поредната "тангента". Хубаво е,че е Март и почват дъждовете ,за да видим бързичко откъде ще протече

Няма какво да чакаме. Настилката е на вълни. Не знам какво им става на пътните строители, особено в София (т.е. знам), но всички нови трасета са асфалтирани по тоя начин. Причината според запознат с темата мой приятел е че няма адекватни машинисти на асфалтополагащите машини, както и не се прави правилно трамбоване с валяци след полагането на настилката (вместо да се трамбова горещия асфалт по няколко пъти се минава един-два пъти). И двете произтичат от алчност и корупция.