След 4-часова блокада: Автоинструкторите и властта се договориха (снимки)

Отменят увеличението на часовете по кормуване и въвеждането на джипиес контрол

Обратно в новината

Коментари - След 4-часова блокада: Автоинструкторите и властта се договориха (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тия протести напоследък изглеждат твърде театрално, да не говорим за бързите договорки, които се постигат с правителството. Като се договарят, защо протестират??? Нещо много нагласена е тази работа. Иначе за доброто шофиране се иска и добра култура на поведение, толерантност, повече скромност и поне малко интелект. Като за всяко останало нещо, иначе резултатите ще са същите като досега. А за тези неща инструктурите не са виновни, те учат хората на практическо кормуване, а останалото зависи от личността зад волана. Въпрос на култура на нацията. За съжаление ние не сме известни с подобни качества.

Нищо не са договорили. Правителството им каза:" Ще видим...".

Тия вярно ли смятат, че за 32 часа може човек да се научи да кара кола? Навремето курсовете бяха по 6 месеца, сега се качваш няма и 10 пъти на кола ш си готов. Затова 18- 19 годишни младежи се трепят като пилци, защото тези часове са крайно недостатъчни

Това значи ли, че ако се съберем 100 коли пред парламента и искаме да де намали ДДС на 5%, до вечерта ще е намалено? Ами да почваме и за седмица ще имаме пенсии 1000 лв, ДДС 5% и данък 0%. Егати бийп, пийп, бийп смотан!

Отпада поредната реформа, щото никой не иска да се реформира. Всеки иска само другите да се реформират.

изискванията са за все по-малко обучение на бъдещите шофьори - потенциални убийци и самоубийци...А замисклят ли се тези инструктори, че те в значителна степен са виновни за този ужасяващ брой пътни инциденти? Както един треньор носи определена вина за лошото представяне на своите играчи....

курсовете бяха три месеца, имаше часове за нощно кормуване, имаше полигон, естакада, скоростна отсечка, изучавахме устройството на автомобила и някои дребни дейности (смяна на гуми например) и т.н. Имаше предварителен вътрешен изпит по средата на курса. Който не го издържи, отпада...Преди изпита пред КАТ пак имаше вътрешен изпит по теория и практика. Изпитът беше и на теория (устен), и на листовки, както и кормуване - градско, естакада, скоростна отсечка, гариране и паркиране и т.н. Сега ги претупват за седмица-две, занижени критерии, корупция, което в крайна сметка води до този ужасяващ брой катастрофи с убити и ранени. Трябва едно да е ясно - от всеки човек не става шофьор, както лекар, летец, учител и т.н. От всяка жена - още по-малко. Ежедневните сводки потвърждават това...

И листовките ,освен повечето и всякакво кормуване,бяха 3 листовки по 30 се въпроса!Като там бяха включени и технически въпроси относно.МПС!А тая тетка разбира от пътна безопасност и шофиране ,колкото аз от ядрена енергетика!В курсовете трябва да има включети и часове по екстремно кормуване при специалисти практици ,а не като тая тьотя!Когато имаш представа от екстремна пътна обстановка и имаш елементарна подготовка ,нещата са много в плюс за безопасноста !Повечето шофьори не са запознати с елементарните опасности от високата скорост и поведение на автомобила,а науката кинетика е голема кучка,къса глави ,крайници,карантии и въобще не и пука че някой нещо не знаел!Не напразно всички заводски тестове се правят до 80км/ч,от там нагоре гаранция няма!

докато не се усетят, че "не са разбрали правилно" властта...

Дали ви прави впечатление, колко бързо постигнаха целта си? А колко време отне протестът на майки на болни деца?

Симитлията ,както обикновено,бърка в нашият джоб ,вади едни много милиони и запушва временно проблема...до следващия път ...и пак бърка в нашият джоб и си купува още малко време във властта .....

и няма никакъв контрол, никаква отчетност... Онези оттатък ги галят по главичките и са доволни, че ериторията не създава проблеми и напрежение, а точно напротив - плаща като поп пари за никому ненужни самолети, все повече задлъжнява и обеднява, децата бягат, циганите нападат и убиват... Това е настоящето и бъдещето, за съжаление...

Само факта,че повечето инструктори са учили в Ямбол говори много.

Всъщност нищо не говори, защото всички са учили в Ямбол. Там е единственото училище, което подготвя инструктори. Но не мисля, че създаването на много школи за инструктори ще подобри нещата - дори напротив. Само виж какво се случи с висшето образование !

По Евроком тв. имаше дискусия с некакъв ,който е против тези протести !И Николай Колев му зададе на тоя много хубав въпрос,как взимат книжки тия които не могат дори да четът?И тоя започна да се опитва да обвинява училищата!!!Такива ,които се опитват да пробутат тези които не могат да четат требва да са първите вкарани в затвора за подкупи и даване на право за шофиране от неграмотни цигани,или каквито и да са , не да се опитват да прехвърлят топката на други ,които нямат нищо общо с получаване на шофьорска книжка!!!

Боклук-правителство, отвсякъде. хе-хе

Който успее да блокира възлов бълевард и правителството кляка пред него.... алоууу пенсионерите - де спите ? Я блокаж и поне 600 минимална....

Разбрахте ли сега защо борба с войната на пъътя практически няма?

Защо на Бизнеса е позволено да затваря Пътища и Булеварди в София и то в Центъра ? А Протеста за ВОДА в Перник беше Обграден от ЖАНДАРМЕРИЯ ? Как има Двоен Стандарт за Протести - Ако си Юридически Лице МОЖЕ да протестираш , ако си Обикновен Гражданин НЕ МОЖЕ . Да ви ебем и Демокрацията - Това е ОЛИГАРХИЯ .

Защото на авто инструкторите може да им запуши устите бързо , а останалите кризи са Хуманитарни...Водата в язовирите я НЯМА...липсва у Тиквата не може да Запуши този проблем. Затова .

ВЯИНКЕЛИ НЯМАТЕ ЛИ БЕ???!!!

Всичко в държавата се коригира под натиск, излизат на протест, срещат се с най-високото ниво, веднага се правят отстъпки, всичко е така.....

С парите от нашите данъци. ТОЙ за ... душа дава, ала не свойта душа, братя дава, а душата на народа!

Отпада под натиск на един доказано корумпиран бранш. Същото и с превозвачите. Ами отнемете им лицензите на тези които правят блокади и да видим...то остава накрая нормалните граждани да излизат да протестират защо се спират нужни реформи под натиск

Какво се чудят токова - да върнат старата система и всичко ще е наред. Навремето имаше 100-120 часа теория и 36 часа кормуване. Който го скъсат си взима 5-10 часа допълнително. Тогава имаше и хора, които изкарваха по 2-3 курса и пак не можеха да станат шофьори и това означава, че системата работеше. Сега има т. нар. шофьори, които изобщо не знаят и не разбират правилата за движение - как са взели книжки - купили са ги?

Едно време умираха два пъти повече хора в катастрофи. Въпросът е в наказанията, и това важи за всичко

Дали отчиташ факта колко са се подобрили самите овтомобили откъм предпазни средства? Явно не. Ако сегашните шофьори се качат на старите лада, жигула, москвич, вартбург, трабант, волга... над 40% ще е смъртността при ПТП. Сравни катастрофите като процент от шофьорите, ако искаш статистика за ефективността на обучението, а не броя смъртни случаи.

Умираха два пъти повече защото коланите не бяха задължителни, защото нямаше еърбези, защото гумите и спирачките не бяха толква напреднали, защото каросериите се смачкваха повече при удар или преобръщане, защото автомобилите нямаха кнауч зони. Всъщност липсата на кнаучзони е и причината голяма част от загиналите да бяха пешеходци докато в наши дни пешеходеца има много по-голям шанс за оцеляване. Имахме преди седмица едно БМВ обърнато на една страна, едно в София се заби в стълб, едно в Русе също, една лелка къде беше с едно червено БМВ в Пловдивско, също в стълб, един пак с БМВ помете Кайен и Матис... - тези всичките оцеляха, повечето дори избягаха на самоход от местопроизшествието а навремето със старите коли щяха да са мъртви. Нека видим бройката на ПТПтата - тогава е имало 1000 убити и 3000 ранени, а днес имаме 700 убити и 10000 ранени (2018 са 9888).

болката. Тука сега се мъча в една друга държава да ставам шофьор. Ми таз гад инструктора ми каза, че няма минимално , максимално количество часове....щял да ме прецени къф чеп за зеле ще става от мене и дали ще мина с 10 часа, или ще се влачи с мене 100 часа. А-а-а също така ми каза, че ако много , много му се репча и мрънкам имам пълния избор да го сменя във всеки един момент с друг ,или да се примоля на приятели, или роднини те да ме учат да съм шофьор, от мен си зависело. Важното е накрая кат реша , че съм готов за изпит, да съм наистина готов, щото нямало да ми пуснат фъндък изпитващите....Оо мале , мале за забравих за теоритята , каза ми да си опичам акъла , че ако ме хванат да пеписвам или да мамя , могат да ми забранят до живот да притежавам шофьорска книжка изобщо, и също ме грозяло затвор. Май се прецаках....трябваше да си стоя в Бг

Е това което правят тия смешници които правят блокади. Какво по добро от това да има GPS данни и да се знае къде и колко време се прави кормуване. Какво по добре от това да учат повече и да практикуват повече. Така и бранша сам ще се изчисти от некоректни те фирми. Ясно е на всички защо не им е изгодно и защо правят блокади.

Никакви реформи

Както винаги някакви се правят на ''протестиращи'' за да им се чуе имео и като се срещнат със ''слънцето'' дето все ни чуло ни видяло ама виде ли тълпа се чуди с какво да я подкупи че балъци бол ще..

Аре и на тия им вуйдисаха.... Абе, да му се не види, утре в магазина искам по моите условия да танцуват - оборота в торбичка за в къщи и усмивка :))

У-рковците не разбират, че са просто едни подизпълнители в голямата игра с купените книжки. Не искат повече часове и прехвърлят всичко на изпитвачите-който не може да кара да го късат, ние на повече не можем да го научим, просто не става за шофьор. Обаче ако изпитвачите започнат да късат курсистите на определена школа, тая школа ще фалира защото ще се създаде рейтинг на школите с най-нисък процент скъсани. А най-ниския процент ще е при школите където книжките се купуват.

Какви скъсани на школи. Късат се граждани които се явяват на изпит.

Нали като избираш къде да караш курса първо се интересуваш за имиджа на школата. Отиди там защото са "гъсти" с изпитващите. За тая гъстота става въпрос.

4 часа протест и всичко е договорено.. Майките на деца с увреждания и лекарите протестираха месеци наред и НИЩО.....

Не само "нищо" но и ще им измислят курсове и свидетелства за управление на инвалидни колички, все пак се движат по улицата заради паркираните по по принцип недостъпните тротоари заради паркираните МПС-та

Уговорено, щото Той от шофиране най разбира. За друго не е учил.

Как точно е-контрола и повече учене и корупция и рекет. Тъкмо обратното. Отново обществения интерес не е защитен заради една блокада. Отнемете им лицензите, в закона е дори разписано как се процедира при неразрешени блокади.

На някои браншове много бързо им се решават нещата. Обикновено НС тия, които ги изкарват под строй.

Аз не знам, но очаквам с нетърпение да видя какъв гениален финт за оцеляване ще приложи, любимият на всички ни, прЕмат. Вече 4-ти ден го няма - скука? Къде ли се е сврял?

Моят бял побратим чете втория том за моите подвизи.

Значи, ако някой има проблем за решаване - на площада в София!

goose

Ура, ГПС-а отпадна, пак ще можете да пускате на изпит хора с 2-3 часа зад волана и да си прибирате останалите часове като чиста печалба :)

Дерзайте,другари-трябва да се протестира,за щяло и не щяло...

В нормалните държави тези пиявици не стоят между хората и държавата. Не ти е нужен инструктор за да се явиш на изпитите. Вземаш си листовките и после се явяваш с твой автомобил на изпита и ако го вземеш вземаш и книжката. Все пак има и инструктори и ако сметнеш че имаш нужда от помощта им си плащаш и готово. Но държавата няма да те задължи да плащаш на частни лица да се месят във вашите отношение. Впрочем по тази тема в България най гнусно е съществуването на нотариусите. Никъде по света тези боклуци не са необходими за да си продаде Иван колата, апартамента или което и да е на Пешо.

Както ги гледате тези красавци, протестиращите, така са продали десетки хиляди книжки на индианци и селяндури! И като са инструктори, поне те да спазват правилата, а не да блокират центъра на столицата...

Имайте предвид, че в момента това правителство ще се съгласява с всички, но малко по- късно ще им разгони ....

Това управление е безгръбначно. Всеки, който излезе пре МС получава каквото иска. Борисов е страхлив, но много комбинативен с чувство за оцеляеане в бг политиката. Това не можеда се отрече, но по-важното е, след 12 години власт, сме твърдо последни по всички стандарти за социално-икономическо развитие. Но щом го избират този, явно е нормално...

ако беше Курнела,какъв сланинест гръб,щеше да има...

В момента няма ако. Управлява и се излага бб и ко. Ако не ти изнася-твоя воля.

ГЕРБ раздават нашите пари за да блокират многобройните протести които се случват всеки ден. Бъркат в касата хващат нашите милиони и си купуват малко удължаване на агонията . А ние изглежда сме мазохисти.

"Държавата" с тарикати може да се договори, а когато има основателни искания от разумни хора се прави, че не чува. Това не е държава.

А вчера имаше протест срещу тъпата Наредба 18, ама горките не се сетиха и те да блокират с колите центъра и мина и замина. Кой чул за Н-18 - чул, който не е - НАП чука на вратата с изненадка хахаха

След като всяка демонстрация се потушава по този начин,ще продължават да ни управляват говеда.

Не мога да разбера как има хора коментиращи които не Доумяват, че с протест и Народно Мнение стават нещата. Навскъде в Европа е така, затова и управляващите им ги слушат. Хора няма да сте овце ей, и каквото ви кажат това. От много време нашите управници не мислят за благото ни осъзнайте се най после.

Ало, това държава или разграден двор е? Не е нормално да се протестира за щяло и нещяло, а още по-ненормално е правителството да подвива опашка пред всеки кресльо излезнал на улицата.......

Утре ще има протест на обущарите! Да се продават на брой, а не на чифт обувките! Чифта е скъп на българина, по една, да върви бизнеса!

Всеки който има проблем и може да събере 50 човека протестиращи... ..Вече Знае Как се прави ....!! Излизат и Блокират центъра на София ... ...и ..Готово !! Проблемът се решава веднага...от Страх! Ако си мълчим... ГЕРБ ни мачка....затова ...на Улицата !!

милиона им даде Бойко, за да не протестират?

Милиционер, малина, капина, милчев, василев, милиционер, калинка, малинка........! Поне 10 държавни структури отговарят за пътната безопасност!?!?!?! АБСОЛЮТНА ПРОСТОТИЯ! И естествено тия структури са пълни с неграмотни калинки и милиционери! ОТВРАТ!

Затова и се поддържа пълна анархия на пътя, за да има всичките тия откъде да цоцат.

12 служби оговарят и за язовирите....

Май Ганьо не знае какво иска и къде му стиска.Ако управаляващите не им обърнеха внимание-ЛОШО. Сега отново ЛОШО. Е джанъм кой какво иска в тази държава ? Да идва Корнелия на кон. Ще цъфнем....

Жална майка България и народецът де що е останал в територията й.

А ние които сме за наредба Н18 какво чакаме, няма ли да отидем и ние

Поредната договорка. Само и само да сме на власт . Но не са виновни инструкторите хората си вършат работата, но културата на шофьорите я няма никак там е белята. Всеки смята , че на него няма да се слоучи.

А кой е виновен за недоучените"шофьори" - крадливото, нагло племе наричано за благозвучие инструктори.

В Щатите шофьорски лиценз се получава в пъти по лесно, отколкото у нас. Теоретичният изпит се полага по интернет. Оттам нататък, обаче, те поема полицията, и няма прошка за нищо. Нашите униформени са твърде негодни, некомпетентни, мързеливи и некадърни да управляват и контролират трафика, и всячески, по примера на един световно известен бивш насаден главен секретар футболист търсят вината за безумията по пътищата винаги да е в някой друг. В случая - инструкторите. А те в огромното си мнозинство са отговорни хора. Никой не е станал шофьор, ходейки на курс.

Не е точно така. В Щатите всичко е написано на светещи табели. И най- тъпия ще разбере . В Европа - стотици пътни знаци . Цяла наука си е. Първото нещо , в което са инвестирали американците са пътищата. У нас до скоро зовяха" Асфалт не се яде". Максималната скорост в повечето щати и Канада е 120 км. Градовете са от преди 200 години. Построени с прави широки улици. Много по-лесно е за един шофьор в Северна Америка .