След 3 години КЗК „прогледна“ за нарушения на столичната „Топлофикация“

Регулаторът смята ,че парното в столицата използва „нелоялни търговски практики, с които рекетира клиентите си

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Същият номер ВЕЧЕ го правят и други! Например ВиК враца в село Паволче иска същото! платИ си такса за подаване на молба ,такса за проектиране ,такса за включване ,. Изкопай си канал. Повикай ни да ти сложим водомер/срещу съответната сума/ ,и... подпиши декларация за БЕЗВЪЗМЕЗДНО ПРЕОТСТЪПВАНЕ. вИЧКО/ПЛАЩАНИЯ БЕЗ СТОЙНОСТТА НА МАТЕРИАЛИ И ТРУД/ НЕЩО ОКОЛО ТРИ ХИЛЯДИ ЛЕВА! чЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами таковата, едно лекичко предложение за усъвършенстване на системата. Значи може да се подходи като при електроснабдяването - приватизация и диверсификация на топлинните дружества т.е. отделяне на топлинните източници от преносната мрежа и съответно стопанисването на отделните обекти да е в различни ръце, което ще доведе до конкуренция, а клиента избира на кое дружество се счита за доставчик на топлинна енергия (по общата преносна мрежа - както при електроснабдяването (макар, че и тук е опорочено защото ми налагат какъв микс да купувам и от кого)) и на него плаща. Мисля, че звучи разумно и съобразено с европейските изисквания.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Голям праз! Като осъдиха Ваньо Топлото, да не би да върнаха парите, които бяха откраднати от клиентите? Докато не се откачат от хранилката на "Топлофикация" всички крадливи партийни калинки и дружеството не започне да работи като истинско търговско дружество, с грижа за клиентите си, нищо няма да се промени за потребителите!!! И без това с монополното си положение печалбата на дружеството и така е гарантирана! Останалото са само кьорфишеци за балъци, че видите ли, управляващите се грижат за стадото! Да, ама не!!! Ще им повярва някой!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

и властите може да прогледнат за злините на които съм подложена от съседи и от години се моля за помощ, но може би за мен тогава ще е късно, понеже може да загина от това безхаберие на властта

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Големият проблем при топлофЪкациите си остава т.нар такса "сградна инсталация" или в каквото там я преименуваха. Продажбата на непоискана услуга се нарича рекет, криминално престъпление. Не е необходима специална правна експертиза, за да се установи грубото погазване на справедливостта.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тази такса трябва да отпадне напълно. В по-лошия случай да се плаща, като процент на използваната топлоенергия, а не на квадратура на апартамент, а и от там на блока.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма значение как я наричат! Просто няма начин да не се плаща от клиентите, защото има разходи на дружеството за произвеждане на топлото! Така е и за водата, и за електроенергията! Но ако се калкулира в цената, поне от една страна няма да е толкова дразнеща като название, от друга няма да има чак толкова много място за лъжливото ѝ изчисляване "на калпак" и от трета винаги може да се постави въпросът за повишаването на КПД, респ. ефективността, на преноса на топлината, каквото би трябвало да е едно от основните направления в работата на едно такова дружество, за да е на пазара! А така - мижи да те лажем....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това не е услуга, а несвършена работа на "Топлофикация", свързана с допълнителни инвестиции. Сега, вместо да плащам за доставка на топлото до моя апартамент, плащам за доставката му някъде в блока! И вместо да плащам само това, което съм потребил, плащам за загубите на "Топлофикация", в т.ч. и кражбите на съседите, ако има такива. Ако се сраавни с електричеството, това е все едно да плащаме по електромера на апартамента си, а в добавка да има електромер и на блока и допълнително да плащаме, разликата между общият електромер и индивидуалните. И който крал след общия такъв, преди индивидуалните, да живее за сметка на всички. Не че и там неефективността на тези дружества не е в т.н. "такса за пренос", където са калкулирани всички неефективности по трасето, а така и кражбите на мургавите ни братя! Но поне не е чак пък толкова нагло и неконтролируемо!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

само столетниците имат шанс да дочакат справедливост - теоретично

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

за "Топлофикация"-София вземете та прогледнете и за всички останали топлофикации в страната и свързаните с тях топлинни счетоводители, особено монополисти като "Техем", като отделите особено внимание на това как завладяват пазарен дял! Няма защо да търсите под вола теле, защото конкурентите им сами ще ви засипят с предостатъчен фактически и документален материал за това кои кого как и с чия помощ прецакват и защо остават ненаказани за цялата си "почтеност" , която се изразява в пари и други авоари и услуги към тия които им помагат или с чадър над дейността им или със съставянето на документи с невярно съдържание или с окончателни и не подлежащи на обжалване решения по искови съдебни дела на потребители или конкурентни фирми срещу тях!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

същото е с токозахранванито в цялата страна! и калинкити от кзк спят непробуден сън, на топли

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Добро утро !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Къде са изравнителните сметки на топлофикация за отминалия сезон бе....Защо не връщат вече 2 месеца надвзетите пари от прогнозните сметки....шибани глупаци , мръсници , крадци, шибаняци навсякъде

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не връщат защото ще има поне още две изравнявания, заради тези които не проверени (които са на Вашата абонатна станция). В момента те са с големи задължения, защото са изчислени на база. След като ги отчетат тях и намалят сметките им, ще ги разхвърлят на останалите. Така че след последното изравняване може да се окаже дължите Вие, а не на Вас.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.