След 100 катастрофи и 18 загинали: Колчетата в Ловешко ще са в 8 участъка на общо 24 км от пътя София-Варна
Масово инцидентите стават при навлизане в насрещна лента за движение и челен удар, заяви инж. Георги Генов
Обратно в новинатаКоментари - След 100 катастрофи и 18 загинали: Колчетата в Ловешко ще са в 8 участъка на общо 24 км от пътя София-Варна | Днес.dir.bg
Коментари
Само ще хабят пари, като пуснат магистралата, а тя е почти готова, интензивността на движението ще спадне рязко и няма да има катастрофи.
Бетонни блокове да сложат българинът ще продължава да се трепе по пътищата поради ниското възпитание и липсата на причинно следствени връзки, които му е невъзможно да направи. А и защото е нагляр
Абе кааак като излезете в чужбина и веднага започвате да спазвате правилата, само тука всичките сте големи шумахери и ограниченията само ви пречат, та не можете да дишате чак..?!
Направете отбивки. И вкарвайте в панделата тези. Които задържат колона повече от 5 автомобила. Тогава ще намалеят челните катастрофи.
Браво! Ганьо разбира само от набиване на канчето. Колчета, ограждения, бариери иначе няма спасение.
Най-накрая! След като очевидно нищо друго не работи. Преди, като пътувах през Кресненското дефиле в качеството на пътник, затварях очи и се кръстех. Откакто има колчета, пътувам спокойно. Поздравления за решението!
КАТ, защо нямате санкции за тирове каращи над 70 км/ч. извън населено място? А прехвърляте вината от болната на здравата клава. Тировете са одновната причина за ПТП по баир карат с 40, а като имаш възможност да ги изпревариш ускоряват до над 100 и то докато ги изпреварваш , оттам идват челните удари .
Но този етап е добро решение. Колчетата и камерите са частично решение, обаче работи сравнително добре. Колчетата решават донякъде и проблема с наглеците по тротоарите.
писал съм го десетки пъти тая статистика от страницата на КАТ, загиталите през годините при ПТП са за :1972г-загинали 1204човека , 1982г.-1229човека, за 1990г. -1537човека, за 1993- 1307човека, за 2023г. са загинали 525 човека. Преди да правиш коментарите е хубаво да се знаят фактите. Изводът е,че винаги ще има катастрофи, но за тази разликата е фрапираща. Всеки може да си представи през 1972г. дали е имало и колко частни коли и сега са може би над 3 милиона регистрирани коли частни коли, отделно сигурно милиони коли минават през България, за превоз на товарите не се ползват влакове и кораби по Дунав и е само на камиони и тирове
Тоест, с тъпия си пост искаш да кажеш, че НЯМА толкова и толкова катастрофи и толкова и толкова загинали?
каквото съм искал съм го написал, това са си твои милицонерски съждения. Нека ни дадат статистика, колко тира са засекли със скорост над 70 км/ч колкото е ограничението за тях извън населено място, защото тировете карат с над 100 точно там ,но не ги закачат, щото има писане и пращане санкциите в чужбина или са получили облаги от българските фирми
През 1972 година се караха Волги ГАЗ 21 Москвич 403 и Варшава. Колани нямаха, а вместо еърбеци имаха табло от 2 мм ламарина. Затова при тях всеки удар с 40 и повече километра приключваше фатално. Един мой роднина лека му пръст изпусна колата та тръгна по инерция по един наклон и след 30-40 метра се заби в един камък и спря. Човека си замина със счупена глава.
това е поредното беззумие на милиционерщината, тия хора са чели единствно речите на Сталин"има човек има проблем,няма човек ,няма проблем". Тия колчета на път с разрешена 90 км./ч. са предпоставка за умишлено убийство. Нека фатмака който е издал тая заповед да подпише, че носи ЛИЧНА отговорност за това. Само няколко ситуации ще опиша, а практиката винаги е по-богата- караш и излиза пред теб цитанин с колело, или пиян овчар си търси стадото, излиза лисица, паднал клон от дърво или тир съборил 10 колчета на твоята лента. Питам фатмака, по какъв начин ще избегнеш удар при положение,че нямаш възможност да го заобиколиш. Намо до гадая как ще се чисти снега. Нека тия оръфяци да имат предвид,че товма е Северна България и климата е малко по-суров отколкото на Кресна. Само да не излизат с номерата ,че областните, кметове , АПИ или тям подобни, точно милицията са ги притиснали да подпишат заповедта.
Решението е чудесно, статистиката за кресненското дефиле е следната до 22-ра всяка година има средно по 8 загинали в дефилето. 23 е първата година без НИТО ЕДИН загинал. Да по добре, ще е да имаме магистрала или камери за средна скорост, но до тогава това също е много добро решение!
Аз се чудя вече съществува ли КАТ в тази територия и ако да за какво. То не са колчета, камери, бабуни през 100 м. и накрая всеки втори пиян и всеки втори надрусан и всеки кара с колкото може и всеки ден залавят по някой с отнета книжка и незнам си колко хил лв неплатени глоби.
То пътища няма, те допълнителни колчета ше поставят... Явно има едни пари, които трябва да се усвоят :)))) В София дупка до дупка, те гърбици (изкуствени неравности) постявят, вместо да запълнят дупките ! Същотото е и за повдигнатите пешеходни пътеки... Гърбицата трябва да е преди пешеходната пътека.., да те раздруса, ако караш по-бързо и да си корегираш скоростта... Сега повдигнатата пешеходна пътека те изхвърля и ако има пешеходец, то направо в бедрото или в таза ще го удариш и реално ще помогне да осакатиш човек по-лесно, ако си се увлякъл със скоростта... Тествал съм, че при около 90 км/ч. колата прелита през гърбицата и ефекта на раздрусване от по-ниска скорост (50-70 км/ч.) изчезва. Карайте внимателно и с акъл, че миг невнимание ще помрачи доста човешки съдби !
Ако беше готова магистралата нямаше да има нужда да се слагат.Нека жертвите станали в този участък да тежат на съвестта на немигащия.Защото ако не беше взел 1милиард и300 милиона от сметката на Хемус сега да е готова
Измислете пътен знак указващ учатък с такива колкчета. Може някой да пострада!
как, там ще губя време и аз, но при такава висока концентрация на едноклетъчни в този район, е по-доброто. Все пак там живеят и добри хора, нека оцелеят!
Една от причините за катастрофи и там са ТИРовете! Движат с 40-50-60- км., по 10-12 коли зад тях и по-важното - НЕ ОТБИВАТ, за да пропуснат колоната!Има много отбивки, големи, за камиони, но на шофьорите не им дреме!По закон ТРЯБВА да пропускат - "Чл. 22. (1) Водачът на пътно превозно средство не трябва да се движи без основателна причина с твърде ниска скорост, когато по този начин пречи на движението на другите пътни превозни средства. (2) Водач на пътно превозно средство, което се движи с ниска скорост и поради това причинява създаването на колона от пътни превозни средства, трябва да ги пропусне при първа възможност.".....НО НИКОЙ НЕ ГО ПРАВИ и шофьорите на леките коли се ИЗНЕРВЯТ ДОПЪЛНИТЕЛНО!
Основната причина приятелю е,че Българинът няма елементарна култура на движение и никакво уваажение към собствения си живот и животът на другите. Няма причина да се "изнервяш" от закъснение на пътя. Важното е,че на другия ден ще се събудиш и ще пътуваш отново а няма да си 2 метра под земята колкото и грозно да звучи. Замислете се върху тези думи.
Колев, стотина пъти съм минавал този участък и винаги съм се чудел що за идиот трябва да си на дълги прави с идеална видимост да се нацелиш челно. И сега като сложат колчета да не мислиш, че няма да има жертви, ще има силно изнервени водачи каращи зад кавали като теб. Истината е по средата,двете крайности не водят до нищо положително.
да де,но милиционерите си правят нормата за неправилно паркирани автомобили в Ловеч, щото така нямат пререкания с водачите. нали трябва да се борят с пътния травматизъм, на всеки мост или канавка за тировете е ограничението 50 /не знам по каква причина/ и събират десетки коли, а като видят права отсечка дигат 90-100 и нямаш никаква възможност да го изпревариш без да нарушиш
На ТОВА ПЛЕМЕ само БЕТОННИ БЛОКОВЕ по осевата линия може да имат ЕФЕКТ.....
писъл съм го десетки пъти тая статистика от страницата на КАТ, загиталите през годините при ПТП са за :1972г-загинали 1204човека , 1982г.-1229човека, за 1990г. -1537човека, за 1993- 1307човека, за 2023г. са загинали 525 човека. Преди да правиш коментарите е хубаво да се знаят фактите. Изводът е,че винаги ще има катастрофи, но за тази разликата е фрапираща. Можеш да си представиш 1972г. дали е имало и колко частни коли и сега са м над 3 милиона регистрирани коли
Българина е ограничен в мисленето заради това е необходимо да управлява автомобил като на бобслей трасе. Най добре би било отляво и отдясно да има мантинела и той да дава само газ и спирачка. А отделно КАТ можее и 1000 пъти да им се увеличи заплатата и пак за 5 стотинки работа няма да свършат
Световни новатори.Вместо досега да са построили магистралата ,ще слагат колчета.
да не вземат и на магистралата да сложат колчета между лентите в една и съща посока
от фатмака може да е очаква всичко. Нека дадат статистика, колко тира са засекли със скорост над 70 км/ч колкото е ограничението за тях извън населено място, защото тировете карат над 100 точно там ,но не ги закачат, щото има писане и пращане санкциите в чужбина или са получили облаги от българските фирми
А не е ли време кат да си влезе в ролята ? Да се движат в движението и да санкционират нарушителите ? А не да се правят на фотографи .
вместо да спасите стотици животи годишно като завършите Хемус, решихте да купите реактори за 50 млрд и самолети за 8........ българите са ид иоти, щом гласуват за такива бо уци
колчетата да са еластични, много голяма грешка.... По-добре да сложат едни такива големи грожзни и плашещи нееластични камъни по средата на пътя.
Над 60 МИЛИОНА лева бонуси и награди в МВР за 2024 г.! (документи) Пеевски плаща с нашите пари за купените избори!
Чудно ... елате да видите колчета по пътя Русе - Бяла и Русе - Варна преди да монтиранете нови такива. 1. Половината са изпочупени и стоят наклонени на 45% създавайки реална опасност от катастрофа докато човек се опитва да не удари колчето 2. В тъмната част от денонощието почти не се виждат. Светоотразителните им свойства са почти нулеви след има няма една година от монтирането им. Реално не само не вършат работа ами и създават допълнителен риск от катастрофи !!!
При течащите 100 дни толеранс е паданла доста тежка мъгла. Можете ли да обясните такова ли ще бъде бъдещото управление или старата администрация прави номерца на изпроводяк?1?
И за Кресненското дефиле беше голямо мрънкане, но се видя, че работят
Такава простотия НЯМА никъде по света. Колчетата са ПРЕДПОСТАВКА за ПТПроишествия. То пък какво е наред в тази Територия. Държава НЯМА, закони НЯМА, наказани НЯМА. Има ли още нормални хора да обитават Територията. Горките хорица....на какво са подложени.
Искам да вида как ще чистят пътя зимата, с тези колчета. Защото това, което виждам в София, с подобни колчета и неравности, отграждащи платната и велоалеите, си мисля, че поставянето им е кауза пердута. Освен ако не ги направят да се демонтират декември и да се слагат отново април.
Вместо да се построи магистралата се слагат колчета, знаци, камери и какво ли още не. Просто не е за вярване.
не може ли просто да се направи магистралата като в белите държави. тези колчета ще бъдат нарязани от братята за нула време и ще трябва да се подменят постоянно....
Не ми слагайте колчета а направете нормален път. Ат там минават сума автомобили и тирове не е нормално да се кара на този път в 21 век.
Очевидно тъпа и идиотска мярка -> тъпи и идиотски управляващи -> не следващите избори трябва да са аут. Искам да разбера сега като има коалиция и 100 дни толеранс, това хора на ГЕРБ, ИТН, БСП, АПС, СДС, ДПС НН, или са все още старата администрация от ПП и ДБ. Някой може ли да ми каже кой представител на кой от всичките тези е дебила взел това решение. Не вярвам да можете? Възможен избор Възраждане, Меч или Величие -> Не мерси Вероятен избор Терминал 2
Добро решение. Ще спаси много животи. За сметка на това няколко келеша ще пристигнат 5 минути по късно. Откакто сложиха такива колчета на Кресненското дефиле няма катастрофи със смърни случаи.
Все пак и това е някакво решение , дано жертвите намалеят. И нещо извън темата , българските шофьори не могат да карат в колона движеща се с деведесет километра в час , във всеки участък с ограничена видимост "пилотите " минава с една кола напред и спестяват около минута за двайсетина километра които могат и да не им трябват.
Прочетох 17 поста.Различни мнения.Хайде сугя дя тръгнем от Правец до Търново да видим колко коли на кат ще видим.Колко камери за превишена скорост ще ивидим. Контрол ,контрол и пак контрол.Има достатъчно полицаеи по щат.Искат 50% повишение на заплатата .Е и какво правят те.Спокойно ,внимателно но строго ще има респект
Пълна идиотия и начин някоя фирма да прибере някой и друг милион. Като закрета някоя 70 г лелкас 50-60 на чело на колоната и ще се чудят кого да п.суват. Поне сложете имената на гениите, та да се знае!
Дококото разбирам колчетата ще са по звоите и участъци, където и в момента е забранено следователно опасно) изпреварването. Леклата със 70 ще бъде изпреварена, когато има права, видимост и няма насрещен трафик.
Лелките карат в ограничението, но винаги има някой нервак с мощна кола или камион, които се лепят на номера и започва едно бясно светкане. Ми, отлети бе, пиле като бързаш. В нормалните държави не го правят, там има санкции.
Направо го затоврете тоя път, така ще има 0 катастрофи. Затворте и Тракия и всеки ще се си стои по родните места.
Крайно време беше. Камери за средна скорост е по-добър вариант, но и това има ефект, видя се на кресненското дефиле. до 22-ра година има между 5 и 10 жертви годишно, 23-та беше първата година без нито една жертва в дефилето!
Какъв е ефектът? Събира се колона зад някой камион и на първият свободен от колчета участък, започва едно дивашко изпреварване?
ОБИЧАМ ЛУКСОЗНИТЕ АВТОМОБИЛИ СЪС ВСИЧКИТЕ ИМ СЪВРЕМЕННИ ДЖАДЖИ .... КОНТРОЛ НА ЛЕНТАТА , КРЮИЗ КОНТРОЛ, КАМЕРИ, ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА ИЗПРЕВАРВАНЕ В МЪРТВАТА ТОЧКА , АВАРИЙНА АВТОМАТИЧНА СПИРАЧКА ЗА СБЛЪСЪК С ПЕШЕХОДЕЦ И Т.Н. ... ДАЖЕ МОЯ ДЖИП ГРАНД ГРАНД ЧЕРОКИ 2023 ИМА НОЩНО ВИЖДАНЕ. ..... ОБАЧЕ КАТО СЕ ЗАМИСЛЯ , КАЖЕТЕ МИ ЕДИН ПЪТ В БЪЛГАРИЯ , КЪДЕТО ВСИЧКИ ТЕЗИ СИСТЕМИ МОГАТ ДА БЪДАТ ИЗПОЛЗВАНИ?? ...... БЪЛГАРСКИТЕ ПЪТИЩА ГИ ОТРИЧАТ...
Корупцията убива. Всички тези жертви са защото няма магистрала.