Слаба подготовка на пилотите е една от версиите за катастрофата на руския самолет

След мълния и късо съединение машината е преминала на ръчно управление при аварийното кацане

Обратно в новината

Коментари - Слаба подготовка на пилотите е една от версиите за катастрофата на руския самолет | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Напълно съгласен съм с тая версия. Самият запис го доказва. Пилотите са били много слабо подготвени да извършат ръчно/без помощта на електроните системи/ кацане. Това се доказва от високата хоризонтална и вертикална скорост на самолета при кацането. Съвременните самолети по същество са летящи компютри. Високата степен на компютаризация ограничава действията на пилотите и ги прави автоматични. И когато тази техника даде отказ, изведнъж се оказва, че пилотите не са подготвени да се справят сами с тази ситуация. ТОВА СЕ ОТНАСЯ ДО ВСИЧКИ ПИЛОТИ В СВЕТА, БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ НА НАЦИОНАЛНОСТТА! СЪВРЕМЕННИТЕ УСЛОВИЯ ГО ПОРАЖДАТ! ГЛУПАВО Е ДА СЕ ТВЪРДИ, ЧЕ В ТАЗИ ДЪРЖАВА ПИЛОТИТЕ СА ПОДГОТВЕНИ, А В ТАЗИ НЕ! НЯМА ТАКЪВ ФИЛМ! ЗАБОЛЯВАНЕТО Е ОБЩО ЗА ВСИЧКИ! А ТОВА ДА СЕ ТЪРСИ ПРИЧИНАТА В КОНСТРУКЦИЯТА НА САМОЛЕТА Е ВЪРХЪТ НА ГЛУПОСТТА! КОНСТРУКЦИЯТА ТУК НЯМА НИЩО ОБЩО. ВИДЕОЗАПИСЪТ ГО ДОКАЗВА. НЕ Е ТАКЪВ СЛУЧАЯТ ОБАЧЕ С "БОИНГ 736 - 8 МАХ". ТАМ НЕЩАТА СА СЪВСЕМ ДРУГИ.

Пропуснах да напомня, че при кацането се вижда как самолетът прави "козел". Това е критична ситуация за която пилотите специално се подготвят и която не е фатална, ако има правилна реакция. В случая пилотите не са знаели как да реагират!

И още нещо от изключително значение - как са позиционирали задкрилките и предкрилките? Защото скороста на самолета, подемната сила, както и хоризонталната и вертикална, се настройва не само от мощността на двигателите.

За бай Ставри с удоволствие ще добавя: Козелът не е критична ситуация, а грешка при приземяване. Поправя се без особени затруднения. За експета: няма опрадвание безсмислената фраза "позиционирали задкрилките". На български се казва поставили задкрилките. Но, също, въпросът за задкрилките е ненужен тук и го използваш явно за да покажеш, че знаеш думата "задкрилки". За нещастие не знаеш как да избегнеш паразитната дума "позиционирали".

Самолетът кацна с много висока хоризонтална и вертикална скорост. От удара подскочи и се разплеска тотално.

Станко, добре де, за хоризонталната скорост си улучил. Но защо е трябвало да лъжеш за вертикалната? И ти, като експерта - да добавиш нещо от себе си, да си покажем магарията, нали така?

Това е резултът от т.н. Импортозамещение - да се направи нещо, което да е изцяло с руски компоненти! Този самолет е проектиран с цел след време основните компоненти вместо да са вносни, да се прозивеждат в Русия! И затова частите му са от различни производители. В крайна сметка се е получил един Франкенщайн, който си стои в хангарите, вместо да лети!

Така са всички самолети по света. Боинг и Еърбъс най отпред в този списък.

добре че почват да слагат изкуствен интелект в руските самолети. поне ще има вече някакъв интелект в тях :))))

Лелеее....какви авиационни специалисти имало в тая България....и най- вече в тоя форум...направо НАСА да я закриват и да ги взимат оттук всичките....И ДА ГИ НЕ ВРЪЩАТ ТУКА....АМА НИКОГА!!!!!

Лелеее....какви авиационни специалисти имало в тая България....и най- вече в тоя форум...направо НАСА да я закриват и да ги взимат оттук всичките....И ДА ГИ НЕ ВРЪЩАТ ТУКА....АМА НИКИГА!!!!!

Самолетът е бил зареден с достатъчно гориво до Мурманск, но с недостатъчно водка. Което е предизвикало и решението на пилота, да се върне в Москва и дозареди запасите до нормата

Откога не си ходил на доктор? Спешно трябва да отидеш!

В Ютуб е пълно с истинска информация. 1. Сухой по принцип проектира бойни, а не граждански самолети. Грубо нарушение на това основно правило. 2. Абсолютна некомпетентност на пожарникарите. вероятно става въпрос за престъпна икономия на средства и липса на подготовка. 3. Летище Шереметиево се държи от олигарха Ротенберг - един от най-близките на Кремълския пигмей. Очаквате ли той да е "ВИНОВАТ"? Завършил съм висшето си в СССР, но цялата прогнила руска система ми е пределно ясна. Хайде сега да ме плюят умопомрачените подръжници на ватенките!

А защо не си напишеш името,бе, селски тарикатино???

да няма да му праташ писмо с Новичок ма ?

Ти па като си написал "Недева"- кой ти вярва бе , Пройчо !?

мога да си представя кво се е случвало в пожарната като е прозвучал сигнала за тревога и разчета веднага да отива на пистата. Шофьора е оправял някоя еблива руска стюардеса в хотела, останалите са били кьор-кютук пияни заляни от подготвителната пиячка по случай ДЕН ПАБЕДѝ. Търчали са кат свинта сред празни бутилки от водка да търсят ключовете на камиона. Накрая изкараха едно камионче с кош вместо пожарната кола. Пародията беше пълна

Не съм специалист, но ми направи впечатление, че самолетът е заходил веднъж към летището, отказал се е (radar24) и е кацнал на втори опит. Т.е. връткал се е и това от земята някой трябва да го е видял. Самолет, който току що е излетял се връща и не отговаря на радиовръзка - не е ли било ясно, че има проблем? По филмите сме гледали, че като каца самолет с очаквани проблеми летището е в специаленрежим и пожарните са наредени вече покрай пистата и са готови да се метнат. Реакцията им е обикновенно секунди защото те са вече там. Тук самолета горя няколко минути след като вече беше спрял и като че ли никой не знаеше какво става. Жалко поне за тези, които можеха да бъдат спасени. Може да е виновен пилота, може мълния, може да не е добър самолета като конструкция. Когато вече е станало - станало. Трябва да се прави каквото е възможно. В този период кулата и управлението на летището също според мен са отговорни и в случая и виновни не за катастрофата, а за щетите от нея.

Относно счупения колесник и високата скорост на кацане. Самолетите са проектирани да излитат с максимално тегло - пътници, багажи и гориво, но да кацат с много по малко тегло, без вече изразходваното гориво. Разбира се, винаги си има резервно гориво, но то е неголяма част от вече изразходваното. Така например ако самолетът може да излита с общо тегло да кажем 100 тона, то проектиран е да каца безопасно с не повече от 70 тона общо тегло. Ако на самолет му се наложи да се върне скоро след излитане, то или изхвърля гориво във въздуха, или кръжи с часове около летището за да го изразходва и да стане по лек. Но тези неща не винаги са възможни. Кацане с по голямо тегло изисква то да става с висока скорост, със 100 или повече км/ч над обичайната, кацането може на е доста твърдо, а пистата може и да не стигне за спиране в нейните граници.

Да, типично по руски ръсят пътници и багаж. Щото иначе ще се разбият. Със скрап и пияни льотчици такива резултати се постигат.

Добричлия, добре си го написал, но 100 км са прекалено много. 20 км и то е много. Прочети си пак материала. Бог да ги прости!

Пускането на Superjet 100 поначало тръгна със скандал. През 2010 г. руски медии съобщиха, че 70 от инженерите в завода, където се произвежда самолетът, са били с фалшиви дипломи.

1 некадърен пилот 2 некадърен втори пилот 3 некадърен ръководител на полети 4 некадърни пожарникари 5 некадърни конструктори и производители 6 плюс алкохол в големи количества

7 идиот коментиращ неща извън плоския му мозък

Няма да съм защитник на руснаците, но понеже се зачетох - много от модулите на този моделсамолет са чуждо производство. Планът е бил за да се направи по-евтин лека-полека тези части да се русифицират заменяйки ги с руско производство. Този точно самолет не е бил русифициран. Самите руснаци (преса) признават, че самолета не е добър (по замисъл). (Плохой, зато наш!) Така, че (пак да кажа, че не защитавам руснаците) в интерес на истината (моя прочит на истината) в т.5 вероятно не сте 100% прав. В т.6 малко се заяждате, с което "олекват" т.1-4 и малко 5, а там сте по-скоро отчайващо прав.

Самолетът каца с тегло над максимално допустимото тегло за кацане.Колко са тези които погат да се справят.Въпрос на шанс.Не пишете глупости.Това важи за всички самолети независимо от производството

Сигурно сте прав, но за мен едно от нещата в живота, в което се прави максималното в името на сигурността на хората е авиацията. На мен ми е набита "легендата", че там компромиси няма. Освен план-B има C, D и поне E преди пилотите да се помолят на бога си? И във връзка с това да Ви попитам: сигурно е по-лесно да кацнеш ръчно с полупразен самолет и трудно да кацнеш ръчно с натъпкан догоре. Да не би това да не се тренира? Да не би това пилота да не го знае? Защо казвате, че малцина ще се справят? В края на краищата това не е МиГ29 и като стане фал да натиснеш "красную кнопку" и да катапултираш зарязвайки техниката на действието на гравитацията.

Мда, винаги "шофьорът"е виновен. Много удобно. Както и за Чернобил, минаха 20 години, за да излезе наяве, че човешката грешка е била на проектанта, а не на оператора. Какво струват няколко човешки съдби, когато е на карта авторитетът на една държавна технология и са потенциално застрашени и без това свитите чужди пазари.

колко български или западни пилота ще кацата със самолет с пълни резервоари, багаж и пътници и с не работеща западна електроника, а? нашите смели генерали кръжат ли кръжат докато свърши горивото и тога кацат в РЪЧЕН режим и със стари самолети! а не си връткат джойостицире с пълни резервоари, щото ще отидат в небитието и то в пламъци!

Е как пък дори и за момент не допуснаха техническа неизправност на самолета.Пилотите виновни,времето виновно,пътниците виновни,мълнията виновна.

има ,,,да си чул самолет ударен от гръм.Такова животно нема.Ако беше проблем шяха ли да ги пускат самолетите по време на буря

"Недостатъчна подготовка на пилотите за управление в ръчен режим при кацане е една от възможните причини за катастрофата на 5 май на руския самолет "Сухой Суперджет-100" на московското летище "Шереметиево", в която загинаха 41 човека и десетима бяха ранени. Това съобщи днес за ТАСС източник, запознат с работата на разследващата комисия." Източниците на дир-а винаги са анонимни :) Иска ми се източникът или някой дираджия да беше направил показно по майсторско приземяване на самолета...

по квалифицираните пилоти работят в чужбина- не в мизерията на педераша на путкин

там придобиват имунитет срещу падане ли

имат знания и умения за справяне със ситуации като тази- това педал означава квалификация

Основните пилотажни умения се овладяват по старомодния и скъп вече начин - с реални полети в ръчен режим. Проблем е въобще за съвременната авиация.

Така е като правят кооперация със запада!

Така е, като нямат акъл сами да си я измислят.

Саботаж на запада чрез електрониката на самолета! това е истината!

Браво, отде ви намират бе? Саботаж на електрониката, хахаха, все едно са я купили от ebay на кило. Тия работи с големите проекти малко не са ти ясни, но нищо не ти пречи да ръсиш глупости.

80% от компонентите са от Запад, а по време на световно напрежение, спец службите се надпреварват с подобни атентати. При предишна катастрофа в Москва, загина американец, който трябваше да даде показания срещу Хилари Клинтън, няма свидетел, няма обвинение... Но затова няма резервни части, от 10 самолета летят 6, а 4 стоят, 2 от тях се ползват за резервни части. Все пак се разглеждат всички варианти, защо кислородните маски не са паднали автоматично при пожара, има ли отровни изпарения убили хората, защо пластмасите са били толкова запалителни, защо конструкцията не е достатъчно здрава, дали е имало стенд за упражнения на пилотите за аварийно кацане...

Страх ги е да си признаят, че самолета им е недодялан и изкарват пилотите виновни.

ами измисли и ти самолет и фръкни и тогава давай акъл на можещи и фърчащи,аман от технически годни лочници

И двете...

В тази статия няма нито една капка информация. Само мнения. Неквалифицирани мнения на дилетанти и самодейци.

за паданията на 737 никой не мъца,тия поне си дирят причините,а там нищо,падат си като круши и това е

Това не е вярно, всички катастрофи се разледват до последното намерено болтче. Независимо от държавата, не е необходимо Путин да им казва каво да правят.

им казваше да ги запрат от летене бе,къде виде путин у целата работа,или те щипе от яденето на помия

Всички мъцат за 737 момче, но тия работи не се пишат в дира. В дира се пишат само за нашите успехи и техника, разбирай руските.

една причина поради която 737 изтрепа сума ти народ,освен причината че краварите са скрили ефтинджоса за производството му

след провала със статията за гуидадо трябва и хлебец за соросите

Да, ама тука е русофилско царство. 80% процента от написаното е само колко велик е Путин и колко шайби вкарва на мач.

вкарва,вие като само сутрин вкарвате в канализяцията нещо кой ви е виновен че толко си можете