Международен скандал с ”Фолксваген”, Меркел иска обяснения

Германският канцлер Ангела Меркел призова автомобилния гигант "Фолксваген" да осигури "пълна прозрачност" около скандал с тестове за замърсяване.

Обратно в новината

Коментари - Международен скандал с ”Фолксваген”, Меркел иска обяснения | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

val55

Няма нищо случайно, и този скандал доказва, че трябва да се гледа, колко гори една кола, и оттам колко ще замърсява природата. Този скандал означава, че е крайно време да се премине на синтетични горива при които не се отделят по възможност канцерогенни съставки при горенето, както е при фосилните горива. Също означава, че масово трябва да се премине на електрически и водородни двигатели. При определяне на данъците, и таксите трябва да се гледа преди всичко количеството отделени вредни газове, и частици при горенето, а не да се определят от кубатурата и мощността на двигателите. Вече трбваше всички коли с ДВГ да отделят под 100 единици вредни газове. Допалнително трябва да се поставят устройства, които да изправят молекулярната вериге на горивата, и обогатяването на гориваната смес с О и Н2, което води до пълното изгаряне на горивната смес независимо дали тя е бедна или богата. За да се постигне действително екологично измерване трябва да се започне от добиването, преработката, и изгарянето на горивата. Това трябва да важи не само за горивата, а за всички произвеждани материали и продукти във всички сектори на икономиката....Всичко друго е ала бала и кал по гърба. Природата тепърва, ще си отмъщава докато незапочнем наисина да гледаме сериозно на екологията и опазването на природните ресурси на планетата. Всяко свръхпроизводство е един пирон в опазването живота на планетата ни. Преди всичко трябва да се премине към единни стандарти за всяко едно нещо, а те трябва да са еднакви и да важат на цялата планета......

на както казвате краварите е да пречупят гръбнака на най-силната икономика в Европа,Германия и по този начин да се справят с нея.Другите са фасулски.Разделяй и владей -банално ,но е така.Много ги е страх тези същите да не би да се сближат Русия и Германия -това им е кошмарът.Е ще видят сметката на Европа и ще си правят каквото си поискат(имам предвид тайните общества .)Елита на Европа e промит и купен.Не изразява интресите на европейците, а на сащ.

Е как колата ще разбере кога и слагат пръчката за газовете отзад в аспуха? Има очи отзад ли? 5 флксвагена съм сменил до момента редовно си минавам годишните прегледи. В чужбина съм. И повечето пъти без да съм сменял маслата и минавам завидно успешно тестовете за газове. Айде стига сте ни баламосвали кравари долни. Дира дори не си направи труда да преведе новината кат хората. Американският тъп кравар-говорител на американският дял бил го казал и потвърдил. Аре бе не сме идиоти. Ми какво да кажем за GM боклуците ви дето харчат по 5 галона на 100 мили. Трябва да си наистина тъп, че да се хванеш на тази инфантилна лъжа.

само вижте колко са тъпи краварите watch?v=EScVSPrvU_s нагли и си личи че всичко е режисирано, ако не излежне линка пишете в ютуб: And This Is How Volkswagen Crashed Its Reputation

Преди пръчката отзад се поставя интерфейсен кабел към компютъра на колата и със стенд се управляват оборотите, за да мине автоматизираният тест. Именно тогава компютърът разбира, че тестват газове. И променя режима на работа на двигателя. А пръчката не мери в ауспуха, докато не пуснат меренето от стенда, сещаш ли се? Ако някой някъде е успял да измери на такъв стенд, който не се връзва с компа на колата, е разбрал някак си разликите. Става случайно.

Ето това се казва удар под кръста от страна на САЩ. Като имате топли отношения със Русия НАКАЗАНИЕ БЕЖАНЦИ, като продължавате да не слушате глоба за милиарди. Само прозорливия вижда истината. Един шеф на ТОТАЛ скоро искаше да прави с Путин алъш вериш и си го получи на руска територия. Франция беше против санкциите аиди всички станахме ШАРЛИ. Ей, американски копелета: МАЙНАТА ВИ!

Нормално в крайна сметка самия капиталистически строй подтиква хората да бъдат алчни и безкруполни!

А комунистическият не подтикваше? Айде сега! Не е до строя а до хората. И ако при капитализма има процент пошлост, този процент е много по-голям от при капиталзима. Пошлост има навсякъде. При комунизма доминира, а при капитализма се вижда някакво сдържане или да го кажем иначе - напредък. Бавен, мъчителен, но напредък има. Вижда се с невъоръжено око. Комунизмът обаче е източникът на пошлостта! Каквото замърсяване има при комунизма и посткомунизма, такова целият капитализъм не може да постигне. А отнесено към качеството на живот на гражданите не виждам спор по въпроса къде хората живеят по-добре. Но основният въпорс даже не е строят, а моралът. Моето мнение е, че порутването на морала по света е причина за тези лоши явления. А в това отношение комунизмът е далеч по-толерантен към порутения морал, даже го толерира, даже го произвежда целенасочено!

Амитата пак решиха да поизцедят няколко десетки милиарда от чужда фирма с безпочвени обвинения за "шпионски софтуер". За какво бяха обвинили Самсунг? Май пак нещо подобно и също толкова абсурдно.

На това му се казва "нелоялна конкуренция". скоро простонародният вагон може да се смали от "гигант" на джудже с износ само за мъртвите сибирски полета

На вагена фолка е работата при VW.

Явно фолксваген са назначили български автоджамбазин в развойния си отдел. Какви трикове умеят нашите, лелеееее! Някой срещал ли е номера с кутийката от бира в картера под пръчката за масло?

не,каква е тази магия и какво е предназначението и ?

ТЕЦ Варна го затвориха именно защото не отговарял на еврогейските норми за вредни емисии!!! А швабата си прави шашмите и не му пука! Лицемери! Германия не е такава, каквато е в представите на българина от 1940 година. Германците са станали най-големите цигани в Европа.

Добро утро че германските фирми мамят, както и всички останали. Непростимо е обаче да мамиш и да си създаваш имидж на почтен и съвестен производител, граничещо с висшата форма на лицемерие, така характерно за германците и разните други западно европейци.

Фолксваген наскоро подписа дългосрочен договор с Русия, и хоп, веднага ги удрят в ''десятката''! Американеца не прощава,видно е !

Според мен, не са се загубили в превода. Това са просто загубени хора. Такива, които не знаят значението на думите. Другото са някакви оправдания от сорта, че не пиша буква Ж, защото бях болен като я учихме.

Таквиз магарии на "Москвич" нивгаш не сме правилиили. Пуши-не пуши, оди-не оди, нивгаш не сме му турали такава допълнителна електроника. То всъщтност никаква електроника не сме му слагали, затова е класика, кола-чудо. Есо !

На москвичите правехме много строги тестове. Затваряш една котка вътре. Ако след два часа котката е още вътре - колата е екстра качество и отива за износ в СИВ. Ако котката е избягала, второ качество - за вътрешния пазар. Няма хък-мък, софтуери-мофтуери.

е така, ама като загазвахме със соц съревнованието със Запарожец например, преди да фърлим котката туряхме у жабката една кост от риба и котката се забаламучваше да я търси и така всичките ни автомобиле все екстра качество бяха. А на главанаците от запарожовец все ин ги бегаше котката. А па да не ви разпраям коги почнааме да сглобеваме Москвиче у Ловеч. Тава сега дека го праат у Великта стена нищо не е.... токива кво беше. Ма на - свръши се!

Нашият космич имаше една фабрично монтирана аларма. Веднъж бяхме я включили и на сутринта не можа да запали, защото електрониката беше на ниво! Това е гаранция всъщност - 100% проблеми за крадците!

В Китай газовите норми не са толкова строги. Там шмекерията не е била нужно да се прави.

тия да не са наели някои инженерен кадър от меи-то или източна европа? това малко на хитрина от от соц-а ми мирише.

Явно всички са маскари.

100 на 100 това е някои инжинер от източна европа които е решил да оправи нещата...

Че то други инженери вече има ли? Западногерманците са по тънките работи, къде ще ти седне да си блъска главата за глупости.

Май вярно ще се окаже, че VW е само за селяни.

Гроздето е кисело,а?

Не само теб имам предвид, като клас ги представям селяните. Тъп селски номер са направили VW, ако може да четеш. И защо? За да има достатъчна мощност двигателя им. Ти сигурно на каруцата си и правиш форсаж.

Западна Германия едно време беше дьржава.Това сега е само някакьв евтин ментак ползващ името Германия.Отдавна сьм забелязал,че немските коли не са "немски", а по скоро турско-мексикански с китайски части.

Би ли споделил какви китайски и мексикански части си виждал в европейските фолксвагени.

"Регулаторните органи на САЩ наредиха на....." Тез американци и световният пазар на автомобили (освен всичко друго) контролирали бе, мамка му!? Скоро и малкото американски боклуци, останали на европейският пазар ще изчезнат. А инак: да живее BMW! Фолксваген да го духат! :)))

Чупиш тъпомера.

Перник е в паника! Хората ходят с противогази и кислородни маски!

От утре с газ-генератори на кюмюр.

Напротив! Радост. Ще има по-евтини гоуфове.

Това е да си го получиш по съюзнически от партньори, които с десетилетия те подслушват.

Да, това е Германия в последните години - лицемерие, двойни стандарти и фалш. Живеем с някакви стари представи за тази държава и за нейните граждани. Политиците в Германия и Европа отдавна са по-зависими и по-корумпирани от нашите. Ако не беше така и ако тези хора наистина имаха ценностите, които им приписваме, онази смешна комунистическа креатура нямаше да е председател на ПЕС. Ние сме много наивен народ. До болка наивен. Отказваме с години да приемем очевидното. Може би и затова все сме се оказвали на гъубещата страна в двете световни войни - до последно не можем да се ориентираме в обстановката

Как трябва да тълкувам това изречение: "Акциите на "Фолксваген" поевтиняха със 17% и изгубиха над една пета от стойността си"? Та нали над една пета означава повече от 20%? Как тогава ще поевтинеят със 17%? И защо сега Меркел не изиска от Windows обяснение защо шпионира клиентите си постоянно, а не само в режим на тестове? Нещо като реципрочна мярка.

Извинявай, ама Деси се опитва да изкарва нещо за дущата, а Вие с тези сложни въпроси...

богати и честни компании няма

Искала обяснения. Оставка, ма!

ще и решат проблема незабавно!

Toва са пълни глупости.Как в продължение на 6 години никой не е разбрал.Все едно американските регулатори пасат трева.Просто са им плащали от Фолксваген да си затварят очите.Само че преди няколко месеца след месеци боричкания бе сменен легендарният мениджър на Фолксваген,и скандалът избухва сега.

Давайте ги тук!! Дреме ни за природата щом е новио гоуф!

Любовното лято на Меркел,респективно германците с имигрантите много бързо ще свърши!Когато пияните нацистчета започнат да палят бежанските лагери,когато започнат да крещят зиг-хайл пред катуните им,когато 20-25 годишните примитивни бежанци,пълни с тестостерон започнат да изнасилват германките-ще бъде мнооого късно!

С този скандал Чичо Сам напомня на Баба Меркел, задълженията ѝ по договора за Сирия.

Повечето от предприятията на Европа не може да работят без субсидии и европейски проекти. Взимат се данъци, които предотвратяват всеки нормален бизнес да надигне глава и се дават субсидии на избранниците, които подкупват политиците пряко или чрез участие в тези фирми. По този начин всяко предприятие става въпрос на връзки. Докато няма евро може и да се изплъзне някой, но с еврото няма изключения. Така не може да се роди нищо ново. И се раждат трампо, които никой не смее да забележи, защото просто ще го изключат от системата на субсидии. Е това е днешна европа на Германия. Даваме ви пари да купувате наште боклуци и да си мълчите или не ви даваме пари ако решите да копувате японски коли. Или ако ни конкурирате ви забрабяваме с европейски норми. И всеки си трае, макар че е очевидно че кола, която хаби 5 л/100 км не може да има толкова малко газове.

Американците сритаха германците по кокалчетата ... така, за респект. Очертават се загуби на VW за милиарди долари/евро/ - спиране на продажби, глоби, съдебни искове, падане стойността на акциите, загуба на пазари и клиенти ... Всъщност ударът срещу Германия изглежда по-силен даже от санкциите срещу Русия. Все едно САЩ извършиха още една бомбардировка над Германия, така, за респект. Защото предстоят и други важни събития.

САЩ водят икономическа война открито с всички.

Един от най-точните коментари! САЩ са знаели отдавна за това, както и за много други уязвимости както на Германия така и на повечето "значими" държави. За да се случва това с Фолцваген - трябва да е ясно че това е "жълт картон" в случай че германците плануват да не изпълнят нареждане на САЩ или да водят собствена политика... Какво ли предстои ???

германците не ,,подкупват,, и не дават ,,бакшиши,,??? те са просто ,,гешефтари,,!!! в свят в които ,,всичко,, се определя,, с печалбата,, не очакаите добри новини!!!

Време е да подхванат Siemens за подкупите!!!

Нормалните норми годишно за Азотен Диоксид- ,са околко 40 μg/m3 за период от една година. Автомобилите на Фослваген клас-еуро 6, надминават нормите на практика между 5 и 35 пъти! Това създава прекалено голяма опасност за живота и здравето на населението на Европа и света!

Да и преди катализатора се впръсквала пикня (урея) за да оправят нещата. наричало се ADBLUE или Blue-TEC 5000лв. А иди карай SUV

Що? Същите двигатели се слагат и на неСУВове. Там по-добре ли се държат екологично?

Гърция сега ще осъди Германия, че са им продавали вредни коли и ще иска 700 млрд евро компенсации

Германия се циганизира с бързи темпове!Това е куршум в десятката в сърцето на любимата на баба Меркел Vw група.Като се прибавят и икономическите имигранти хич не и е розово бъдещето !

да, и циганизацията и тук върви от горе надолу. те за какво си извикаха "бежанци" и ги набедиха за инжинери и академици - за да има кой да е на нивото им. като тук отбелязвам, че средата в която са израснали би трябвало да е различна, но очевидно родителите на политическата каста и на ръководителите на концерните са просто от кол и въже. вижда се възпитанието, каква роля играе за бъдещето на държавите. Неоспорим ФАКТ!!!

Аз пък бръмча само на британски коли - нищо че фирмите им фалираха защото правеха само добри и истински коли без компромис с качествата, немските кочини винаги са и ще си останат такива!

Ами така сме благородниците аристократи.

Das Merkel ако имаше топки щеше да нареди да се изследват всички американски храни които влизат в Европа. Я то ГМО, я то пестициди.. варианти колко искаш. И ще гледаме римейк на "Империята отвръща на удара". Да де, ама Фройлин Меркел няма топки.

Обсерватор,ГМО,пестициди ,бла,бла,ама хората там живеят с 10-15 години средно повече от нас!Това достатъчно ли ти е?

Продължителноста на живота е една статистика която може да се върти и усуква на един милион различни начина. Като започнем с това че по пътищата няма толкова чукундури колкото при нас. С това че на фармацевтичният бизнес му е по на сметка да тъпче един 150 килограмов 70 годипен дядо с 20 хапчета на ден отлкото да го пъхне в ковчег... Статистика.

В САЩ не живеят много дълго. Тези които живеят с толкова покупателна способност като нас живеят с около 10 год. по-малко.

В САЩ живеят 10 години повече от Германия?? Хайде стига бе.

ами консервантите запазват за по-дълго ..

Аз се чудя как така като седна в Голф, той върви като змей в сравнение например с Аурис, уж със същите "коньове". Пък то какво било...

Аз за това има 3 автомобила, два карбуратори без никаква електроника и една EFI от 90-те, чиста мощна Лукас инжекция, която излита като Ф16. Дизела за мен не е автомобил, още повече с мек (софтуерен) мозък.

Всичко започва ,след едно разследване на Питер Мок директор на европейската секция на International Council on Clean Transportation (ICCT)-организация отговорна за чистотата на емисиите на превозните средства. Получени са сигнали от частни изследвания на автомобилисти които са представли доказателства за вредните емисии на автомобилите на Фослваген! Трима автомобилни ентусиасти- не случайни хора, са направили изследвания със модерна апаратура за наличнието на вредни емисии на автомобилите Пасат ,Джетта и БМВX5. Тръгнали са от мексиканската граница и са стигнали до канадската. Изминатото разстояние е било 1300 мили. По странно стечение на съдбата единият от автомобилистите се казва Джон Джерман. Той и неговите приятели са били сътрудници на Института във Вирджиния за изследванията за алтернативни горива,двигатели и емисии. За целта института е създал портативно устройство за отчитане на емисиите на автомобил по време на движение,който се нарича Pems (Portable Emission Measurement System). Уредът отчита реалните емисии по време на път ,а не лабораторните по време на тест върху въртящи се цилиндри. Резултатите на емисиите при прехода на 1300-те мили от Сан Диего до Сиатъл са били убийственни за Фолксваген!!! Оказало се ,че Пасата надминавал разрешените норми за продукта -NOx между 5 и 20 ПЪТИ над нормалнитте разрешени! А Джетата е превишила нормите между 15 и 35 пъти.Единствено БМВ-то е било във нормите! След подадените сигнали през месец март 2014 година,американската федерална агенция за защита на околната среда започва раследване срещу Фослваген! Разкритията стават ясни едва днес!

Порше е танк бе

В градовете на USA докато чакаш по светофарите има приемници които четат данните от OBD буксата която също е оборудвана с предавател. Така фирмите производителки следят състоянието на автопарка който кръстосва по пътищата. Явно снетите данни по този начин не отговарят на тези в сервизите за преглед. Анализа е толкова добър, че може да покаже стари трити грешки и манипулиране на софтуера.

Абе то когато Русия и Америка воюват, винаги го отнася Фолксваген.Спомнете си края на ВСВ

Шило

Имат сделка "Бомби срещу Фолксваген"

САЩ вече прилапват конкурентни фирми с безумни оправдания.

Ми то при нас не е ли същото. Турят ти данък съобразно конете. Обаче тези коне ги мерят при обороти в червения сектор. А при нормални каране се използват обороти при 2000-3000. Демек плащаш данък пък ако ще караш за това което си платил трябва да хвърлиш двигателя.

Туй са двигатели TDI EA 189 и са засегнати всички коли от групата Audi, Seat, VW et Skoda да не си мислите, че са туряни само в колата на народа.

Ха-ха няма такъв смех,засичал ,кога ще го измерят-и как точно ще засече ,че му слагат ламбда сондата в ауспуха,абе и тея са едни лешпери,пишат колкото да не заспат.А,сигурно колата е от типа i robot и всичко разбира и чувства.......

4uk4a, Mai ne si minalal emission test tuka. Nikoi ne ti puka lambda sonda va auspuha(guza) ami prosto zaka4at komutara kam tozi na kolata i dat4icite na kolata prastat info kam test stanciata i taka razbirat dali kolata ti e OK. Aide pii si rakiata i ne go misli 4e vie v BG mnogo misliste tam...mai

И кое е толкова смешно драги чукча? Че ECUто знае кога го засичат? И какво толкова трудно има в програмирането на такова нещо? Тестовете се провеждат по един и същ начин, който няма нищо общо с реално каране. Примерно, на първа скорост върви 5 мин. с обороти 1500, на четвърта 10 минути, обороти 2000, на шеста 30 минути, 2500 оборота.... ....... казано честно изключително тъпо е да НЕ МОЖЕШ да напишеш такъе софтуер.