Шофьорът на ТИР-а от катастрофата край Лесово остава за постоянно в ареста

Окръжните съдии в Ямбол решиха, че има опасност 51-годишният чужденец, който има молдовско и украинско гражданства, да се укрие

Обратно в новината

Коментари - Шофьорът на ТИР-а от катастрофата край Лесово остава за постоянно в ареста | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

И какво е дискриминационното в случая? Ако бъде пуснат под гаранция, къде ще живее и къде ще може да бъден търсен за делото си и как до тогава ще се препитава!? А до колкото до пътя какво значение има ширината на пътя, когато няма никаква сигнализация, че има спряло превозно средство. Къде е триъгълника и мигачите? Да си седи в ареста и да не се оплаква, че да не стане като предният, който ужким имаше и жилище ама накрая 3-5 години никой не го намери.

Иди се прегледай! Мозъкът ти със сигурност не работи както трябва.

Истината е, че се търси /и се намери/ изкупителна жертва... Удобно за застрахователи, за органите, които би трябвало да контролират образуването на подобни задръствания по границите и за виновните за липсата на буферни паркинги преди ГКПП ! Колко случаи знаете, при ПТП с удар отзад, автомобила отпред да е виновен??? Винаги задния е виновен - или несъобразена скорост, или неспазване на дистанция, или разсейване и невнимание. Но водача на буса е получил най-тежкото наказание /бог да го прости/, така ,че ...

Горкият човек, ще опере пешкира заради онзи дебил дето се блъсна в него и заради дебилите дето са обърнали всичко наопъки против всякаква логика и закон. Дано адвокатите му се справят. По закона за пътищата при удар отзад ВИНАГИ виновен е този отзад, защото не се е движил със СЪОБРАЗЕНА скорост и не е предприел правилните действия за да избегне катастрофата.

Събраните до момента данни по делото сочат, че..............обуславят опасността той да се укрие или да извърши друго престъпление. Ама вие сериозно ли? Държвата си измива ръцете за да не плаща обещетения на жертвите, жертва шофьора без да и мигне окото и за капак можел и друго престъпление да извърши. Наистина трябват генерални промени в тази държава защото по зле от това няма на къде.

Аргументите на прокуратурата са смехотворни-бил изостанал от опашката с камиони, защото евентуално е заспал(което не е доказано по безспорен начин)... Е, ако беше реално последния на опашката тогава какво?! Тогава вече нямаше да е виновен, така ли?! А защо никой не разследва защо не е създадена никаква организация преди това КПП, за да се избегнат такива инциденти? Камионите къде да изчакат реда си? Защо няма там допълнителна лента за целта? Къде е ТИР-паркингът, където шофьорите могат да отдъхнат за няколко часа? Никаква инфраструктура няма в района и естествено водачът на ТИР-а е "виновен" ... Малоумна работа!

Съвсем ясно е, че се търси изкупителна жертва. Някой трябва да бъде посочен за виновник. Не е важно дали наистина е виновен.

За съжаление шофьорите на тирове на опашките по границите са малко като войниците у нас едно време. За тези, които не са ходили в казарма, имаше уставни правила, които е невъзможно да бъдат спазени. И понеже винаги си виновен за нещо те държат под контрол с тях. И тук е същото. Може ли всеки камион да се премести при всяко преминаване на предния? Ама като не се е преместил не е на опашката бил нарушил закона. А това е 24/7 на няколко ГКПП-та по не знам колко камиона едновременно.

1. Шофьора на тира спира на пътя не по собствена воля или проблем в МПСто, а защото има опашка! 2. Какви триъгълници след като минути след него най вероятно ще се наредят други тирове! Всеки ли да вади триъгълници? Ами ако новите тирове които идват видя този триъгълник нали ще започнат да изпреварват мислейки че той е аварирал! 50 метра да навлязат в другото платно, 2 или 3 подред тира, докато разберат че е опашка вече е мазало и ще се започне едно тежко връщане назад! 3. Да кажем че човека е заспал, опашката е свършила и той е останал сам на пътя. Тук той също няма вина. Все пак случката е от ноща и е нормално ако не знаеш колко ще чакаш да заспиш! Тук гранични патрули трябва редовно да обхождат участъка знаейки че пътя е тесен. 4. Всички МПСта имат светлоотразители. Особено тирове! 5. Виновна е държавата, че не е обозначила риска от опашки и спрели МПСта километри преди границата. 6. Виновен е и шофьора на микробуса, че не е следи пътната обстановка, причините за това могат да са много! 7. Пуснете шофьора на тира и му изплатете вредни затова че сте идиоти!

Човекът не е виновен толкова,че да опере пешкира. Аз също съм шофьор на автобус и най- големият бич са всички ония “олд фарт” кадри, които си взимат пенсийката и са навити да работят за по 500 лева, нищо,че вече ни очи, нито слух ,нито тялото го слушат и е въпрос на време да се забият някъде от недовиждане. Само погледнете преклонната възраст на “ шофьорите” в градски трансподрт и ще ви стане ясно! Ситуацията е ,че тия са толкова шофьори,колкото старчетата, цанили се да работят портиери за по 400. лева в някой СОТ, са охранители.

В България да не ти се случи нещо ,пълно беззаконие ,държавата извърта нещата както и е угодно..

Следващият, който попадне в катастрофа в Молдова, такава гола опашка ще отнесе, че ум ще му се завие. Да не се чудите после.

Kalin

Учудващо а и разбираемо украинеца го защитават всички наши тираджии и аргументите им са железни защо той е невинен за даденото произшествие.

Опитват се да го изкарат виновен, защото българският застраховател трябва да се бръкне мноого дълбоко за жертвите. А отделно да се замаже вината на държавата за липса на организация и условия пред граничния пункт..

Хубаво де, оня спрял на платното, ама шофьорът на буса кьорав ли е бил та да не види цял ТИР? Все пак е карал на фарове, а таквоз голямо нещо като камион се вижда на поне 50 метра, разстояние достатъчно да маневрира или спре безопасно. Нещо не е наред цялата тая работа...

И как разбраха че ТИРа е бил без включени светлини, след като нищо здраво по задницата му не е останало, а живи свидетели няма - на първия ред на микробуса всичко е дроб?

Реално е много лесно - оглеждат се крушките, инсталацията за следи от искрене, преглеждат се предпазителите. Има следи за всичко и от всичко... Но кой ли търси...

А ако беше аварирал тира? Тогава пак ли ще е виновен украинеца? Че не е спрял като хората не е, но шофьора на буса НЕ е без вина също!

Виновен е, ако не е пуснал аварийните светлини! Плюс това ти карал ли си и виждал ли си в тъмното кола да ката без габарити? Въобще не се вижда!!! Освен това, когато аварира кола си има правила - трябва да имаш триъгълник и т.н. Доводи такива в защитата виждаш ли? Ако човека си е сложил триъгълник, топката до някъде се прехвърля и на водача на буса.

Какви триъгълници бе,човека е бил на опашка от тирове, и кво мислиш тоя шемет шофера на буса щеше да види триъгълника ли?

Когато аварираш, ти трябват поне 2 минути за да сложиш триъгълник. Време достатъчно някой, каращ с несъобразена скорост да да те размаже!

Ти стоял ли си с дни на опашка с тирове? Нямаш храна, вода, тоалетна, паркинг. И най-важното - информация кога ще се пусне движението. Колко време ще издържиш без да заспиш? На запад там където се образуват колони от превозни средства веднага пристигат полицаи, които отговарят за придвижването. Освен това камионът има достатъчно светлоотразители. А ако беше паднала скала на пътя, скалата ли щяха да обвинят? С пари спестяват пари на фирмата за обезщетения на пътниците!

"Бил спрял в лентата за движение без светлини и шофьорът на микробуса го видял едва в последния момент на мокра настилка рано сутринта." Видно от снимките в предишни статии, инцидентът е станал на прав участък, което ще рече, че шофьорът на буса се е движил с несъобразена скорост.

Там определено има нужда от 2 платна в посока митницата, но нали държавата е пред закриване и нищо не се прави за удобсто, па камо ли за оцеляване на населението. Е, украинеца беше там случайно и го отнесе